עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by mz237,

    אתה ממליצים או לא? ומה המחיר הכי זול שראיתם אותו?

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  2. האייפוד יכול לקרוא סוג כלשהו של פורמט שדומה לOGG או לFLAC? ואם כן האם אפשר לעשות RIP מדיסק מקורי דרך הiTunes לאותו קובץ?

    • 12 תגובות
    • 857 צפיות
  3. Started by tidan26,

    שלום! איזה אוזניות טובות יותר shure se535 או sennheiser ie8 ? ???

    • 0 תגובות
    • 857 צפיות
  4. Started by F430,

    על מה אתם ממליצים? חשבתי להשקיעה משהו כמו 100 שקל בהתחלה

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  5. Started by Jules Winnfield,

    תמונה: http://www.speedyshare.com/740391806.html תכוונו אותי לפי התמונה מה אני צריך להוריד/לעלות כדי שאני ישמע יותר את השחקים ופחות את קולות הרקע אם מישהו יוד בבקשה תעזרו לי כי יש איזה סרט שאני רואה בלי כתוביות, כי אין, וכדי להבין אני חייב לשמוע טוב.

  6. Started by idani1983,

    באיזה חיבור הכי טוב להשתמש בין המחשב למגבר אופטי או קואוקס? והאם שניהם מעבירים 5.1? תודה.

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  7. Started by _Daniel_,

    מה עדיף ומה דעתכם??

    • 7 תגובות
    • 857 צפיות
  8. Started by ilanb0,

    מחפש המלצה לרמקולים + סאב בלי לקרוע את הכיס (מחשב חדש של הבן שלי שאוהב לשמוע מוזיקה). תצורה 2.1.

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  9. אם מחברים ישירות הכוונה, כי לממיר הרגיל אני צריך כרטיס טלוויזיה כדי לחבר, ופה אני פשוט מעביר כבל DVI-HDMI בין בניהם ויש לי תמונה

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  10. שלום, אחרי תקופה לא קצרה שמערכת שלי מחוברת למחשב, החלטתי שאני צריך משהו חדש. אני מחפש מערכת שתשמש אותי בעיקר למוזיקה. חשוב מאוד ההספק, האיכות, העוצמה. אם יש משהו להמליץ עליו, אני ישמח. אני מעדיף דגמים חדשים, ולא דגמים שכבר שנה + בשוק. אני בודק כרגע גם אפשרות להרחיב את התקציב. תודה.

    • 7 תגובות
    • 857 צפיות
  11. Started by xavi,

    מה אומר המושג High Definition ומה ההבדל בינו לבין כרטיס קול רגיל ? תודה

    • 9 תגובות
    • 857 צפיות
  12. השימושים הם: 75% משחקים 15% אינטרנט 10% סרטים אפשר שהיו:2.0,2.1,5.1 חושב יופי. סאונד טוב

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  13. Started by DUDU O.C,

    יש לי לוח של אסוס A8N-SLI Premium שיש לו כרטיס קול Realtek ALC850 8 CHANNEL CODEC . הורדתי את הדרייבר הכי עדכני שיש באתר של ASUS והתקנתי אותו . המחשב מחובר לרסיבר שלי דרך כבל אופטי. אבל הכרטיס מוציא רק סטריאו ואני לא מצליח להוציא ממנו אפילו 5.1 ערוצים. אני בטוח שזה משהו בהגדרות של הדרייבר או התוכנה של הכרטיס כי כשאני מחבר את הדיוידי שלי לרסיבר הוא כן נכנס למצב של 5.1 DOLBY DIGITAL תודה למי שיוכל לעזור לי..

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  14. Started by Cha0stAlker,

    היי, אני מעוניין בטלויזיה עד 2000 ש"ח, עם חריגה קטנה. מרחק הצפיה הוא כ 2.5 מטר, ולדעתי היא צריכה להיות בגודל של 32", תקנו אותי אם אני טועה. יש סיכוי שאני אקנה באיביי אם המחיר הכולל (כולל shipping) יהיה יותר זול מבזאפ. תודה מראש.

  15. הרמקולים מיועדים לסבא שלי, "שנהנה" כיום מרמקולים צורמניים של smartcom. השימושים העיקריים הם האזנה לרדיו דרך האינטרנט, שיחות skype ומדי פעם האזנה למוזיקה. המקור יהיה כרטיס הקל O/B ואין כוונה בטווח הזמן הקרוב לשדרג. הרמקולים חייבים להיות בנויים באופן סביר, אמינים ובגודל קומפקטי (ישבו על השולחן). התקציב הוא עד 250 ש"ח, ממש לא חייבים למצות את כולו או אפילו את רובו ומאידך אם יש משהו ממש טוב ומתאים שעולה מעט יותר - אני בהחלט אשקול את האפשרות.

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  16. Started by D-M-X,

    יש את זה בZVM כי בH340 זה היה ממש טוב...

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  17. Started by greenor,

    שלום לכולם, אמא של חברה שלי מחפשת המלצה על מערכת סטריאו (עד 1200 שקל) לחיבור לטלויזיה (ללא רסיבר). הצרכים העיקריים הם שמיעת רדיו באיכות טובה, ושניתן יהיה לשמוע את הטלויזיה מהרמקולים של המערכת. לא מדובר כאן באודיופילים כבדים, ובסה"כ הרעיון בסיסי ופשוט, ולכן גם זול. הטלויזיה היא LCD 42" של סמסונג, כשכמעט כל הכניסות פנויות (אני לא יודע איזה כניסות הן הרלוונטיות ולכן לא מפרט מעבר לכך. אנא תנו המלצות, או לפחות תסבירו לי מה אני אמור לחפש במערכת סטריאו, ואיך אני מחבר אותה לטלויזיה. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 857 צפיות
  18. Started by silky,

    שלום לכולם דיברתי עם מישהו שמוכר את הכרטיס שבכותרת (CREATIVE AUDIGY 2 ZS) שנמצא בשימוש מעל שנה. בשיחה עמו הוא אמר שהכרטיס פלטיניום אך לא חיצוני והוא מתמחר אותו ב-250 שקל. 1.האם הגיוני שזה CREATIVE AUDIGY 2 ZS PLATINIUM או שהוא סתם לא מבין וזה הדגם הרגיל (לאור המחיר הנמוך)? 2: בהנחה שזה לא פלטיניום, במחיר הנ"ל- עסקה טובה(בהנחה שזה עובד והכל בסדר)? 3:כמה זמן מקבלים אחריות לכרטיסים כאלו(נניח שהכרטיס בשימוש שנה וחצי)?

    • 11 תגובות
    • 857 צפיות
  19. למישהו יש מערכת רמקולים בתצורת 5.1 והיתה לו בעיה לחבר את האחוריים?, כי פשוט שמעתי שיש בעיה ואני לפני קניה של כרטיס כזה.

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  20. Started by AmirNadav,

    שלום אממ, לפני כמה זמן חבר שלנו טס לחו"ל ותכננו שהוא יביא לנו את הiAudio G3 1Gb מnew egg, אבל לא היה להם במלאי, והוא כבר חזר לארץ. מצאנו חנות (http://www.top100.co.il) שמוכרת את המכשיר הזה ב999 שקל, אבל אז ראינו באתר את המכשיר הבא: http://www.top100.co.il/Product.asp?Pid=iBEAD-1000&Cat2Cat1ID=95&Cat2ID=330, 1.5 גיגה, מסך צבעוני, וכו'... הנגן הזה משתווה לiAudio? או שהוא פחות טוב? כי המחיר זהה. תודה רבה לכולם.

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  21. Started by BOMBADIR,

    מצאתי אצל מישהו CX400 במחיר מציאה ...(200 ש"ח) חדשות באריזה סגורה , השאלה היא איך אני יוכל לוודא שהאוזניות לא מזוייפות?

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  22. Started by ronbs100,

    מחפש המלצה לכרטיס טלויזיה טוב ואמין שיתן הקלטה הכי איכותית שניתן ויעבוד היטב עם ויסטה 32 ביט המחשב עם מרובע ליבות ומסך 22 תקציב סביב 350 שח תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 857 צפיות
  23. הפדים הם של ג'רמי לין, שמכין בין היתר גם רצועות ראש של דנון וגרדו בנוסף לפדים לאוזניות מגוונות. http://www.jmoneyaudio.com/main.php החלטתי שנמאס לי מהבד המגעיל הזה (VELOUR) שיש לי עם הבייר ואמרתי וואט דה הל כבר יכול להיות.. 60$ דולר זה עלה (ואני מרשה לעצמי לרשום את זה בפומבי), 60$ ששווים כל סנט. איכות הבניה והתפירה (הכל בהכנה עצמית של ג'רמי) פשוט מדהימה. הפדים מספקים נוחות טובה (לא מתעלה אמנם על הvelour הרגילים של בייר) ואטימה, יחסית טובה יותר. ועכשיו לסאונד - השינוי הוא אדיר, בעצם אלו לא אותן אוזניות כרגע. הבאס בעל פירוט לא מהעולם הזה וניחן בניואנסים חדשים של ווקלים גבריים, תופים נשמעים מפורטים יותר ובעלי יותר תקיפה, גיטרות חשמליות, אקוסטיות, הכל מקבל נפח חדש שלא הו…

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  24. Started by frodo,

    יש לי Z-650 וכרטיס קול שעל הלוח אם (לוח ג'יגבייט הדגם VAX),מהסאב יוצאים שני כבלים אז הכנסתי את שניהם למפצל ותקעתי במחשב. א'-למה אי אפשר לכוון את העוצמה של הסאב(כמו ברמקולים פשוטים של קרייטיב למשל ה-2.1 שיש לנו בבית במחשב השני)? ב'-לא נראה לי שאני שומע את הסאב טוב,האם זה בגלל שאין לי כרטיס קול אחר\נורמלי? כי אני מתכוון לקנות בקרוב כרטיס קול איכותי(או אודיג'י 2 או GTXP)

    • 0 תגובות
    • 857 צפיות
  25. Started by Shlompy,

    אני מעוניין לרכוש טלויזית LCD / פלסמה. גודל 42" + הבנתי שבמידה ורוב הצפיות הן תוכן לא HD, אז יש נטיה למסך פלסמה. מדוע? אם רואים HD האיכות לא טובה? הבנתי שאחד החסרונות הגדולים של מסך פלסמה הוא השתקפות של אור. מה רמת ההשתקפות ביחס לטלויזיות קופסא ישנות ועד עד כמה זה עלול להפריע לצפיה? החדר שבו תהיה הטלויזיה הוא חדר מואר בעקרון, אך אין חלון מול הטלויזיה. כביכול התקציב עמד על 5000 ש"ח, אבל לאחר שראיתי מחירים של מסכי פלסמה חשבתי אולי יהיה עדיף, ואפשר להשיג גם 50" באיזור ה 3000 ש"ח.

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות

דיונים חדשים בפורומים