עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. המכשיר של ( iPod 20GB דור שני) התקלקל מספר פעמים אז ביקשתי מהחנות מכשיר חדש ולא לתקן אותו עוד פעם (תמיד הבעיה זה ההארד דיסק) הם אמרו לי שהם לא מוכנים אז אבא שלי (שהא עורך דין) רוצה לתבוע אותם פיצויים ועל מכשיר חדש, אבל עד שהמשפט יגמר (חצי שנה בערך) אני צריך מכשיר חלופי שבתום השימוש שלי יעבור לאחי. אז איזה נגם אתם ממליצים בתקציב של 2000 שקל + - ?

    • 14 תגובות
    • 862 צפיות
  2. Started by stingeR-,

    יש לי מחשב בסלו HTPC מחובר לטלוויזיה בHDMI והכל הכל אבל אני רוצה גם לחבר אותו לרסיבר בSPDIF\COXIAL... השאלה היא איך אני עושה את זה.. יש לי מתאם של הלוח אם הישן שלי (Gigabyte K8NS-Ultra-939) שנשרף.. הלוח אם הנוכחי בתוך הHTPC הוא EPOX 8RDA+ עם כרטיס קול SOUNDSTORM... עכשיו אני חיברתי את המתאם SPDIF של הלוח של גיגהבייט ללוח של איפוקס והוא מתאים וגם בחיבור האופטי דולק האור האדום.. אבל אני פשוט לא מבין למה זה לא עובד.. אני ניסיתי הכל... וזה פשוט לא עובד.. לא בחיבור אופטי ולא בRCA.. ורציתי לדעת איך זה אמור לעבוד.. דגם הרסיבר הוא : YAMAHA RX-V559 מישהו יכול להסביר לי? אולי אני עושה משהו לא בסדר? ואם צריך מתאם אחר... מאיפה לקנות? תודה, גיא. כמובן שהחיבור האנלוגי(חיבור PL קטן לRCA…

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  3. הלוח הוא: ABIT NF7 REV2.0 לא יודע אם זה בדיוק אפשרי או איך, אבל אני מעוניין לחבר שני סטים של רמוקלים שונים - אחד ליציאת ה : "Front Right+Left" ואת השניים ל "Rear Right+Left". אני מחבר ושומע רק ברמוקלים הקידמיים.

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  4. תגידו שאלה אמיתית, במקום לקנות רמקולים וכרטיס קול בהרבה כסף אפשר פשוט לחבר את המחשב למערכת סטאריו בכבל שעולה 10 שקל. מה דעתכם אני לא צודק?

    • 9 תגובות
    • 862 צפיות
  5. Started by dorish,

    שלום אני רוצה לקנות כרטיס קול חדש יש לי כרטיס קול בלוח ואני לא מרוצה מנו הכרטיס יהיה מחובר למגבר ימאהה RX-V430 שהוא 5.1 אני צריך את זה בעיקר למשחקי מלחמה כמו BF2 אני ממש מיואש ומחר אני כבר הולך לקנות משהוא התקציב עד 1000 פלוס מינוס עדיף מינוס אם משהוא יכול להמליץ על רמקולים עד 5000 שקל 5.1 אני גם ישמח והכי חשוב אני קראתי פה איפה שהוא שאם אני מחבר את הכרטיס קול ולא משנה איזה ביצאה הדיגיטלית שלו למגבר אז הכרטיס קול לא מעבד את המוזיקה אלה המגבר ואם אני מחבר ב RCA אז הכרטיס קול או זה שעושה את העיבוד והמגבר רק מגביר את הקול זה חשוב כי מה זה שווה לקנות כרטיס ב 1000 שקל שבסוף הוא לא יעבד אני מעדיף לחבר בRCA ושהכרטיס יעשה את כול העבודה תודה מראש חברה.

    • 7 תגובות
    • 862 צפיות
  6. Started by Load,

    אני מחפש אוזניות טובות עד 300 ש"ח ומתלבט בין שתי האוזניות הבאות http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=17493 לבין הסראונד של זלמן http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=1058_1060 כאשר השימושים שלי הם משחקים (חלקם ישנים ללא EAX ודולבי) וסרטים חלקם דולבי. לגבי הנתונים הטכנים בין השניים? מה עדיף? הבנתי שבסטריאו הזלמן לא משהו ומצד שני לKOSS אין סראונד אז תיעצו לי... TNX

    • 10 תגובות
    • 862 צפיות
  7. http://www.hometheater.co.il/p-1.article01374 לכל הפחות, זה מעניין...

    • 6 תגובות
    • 862 צפיות
  8. Started by ItachiSan,

    שלום, אני צריך המלצה לאוזניות למחשב חדש. האוזניות ישמשו למשחקים, מוסיקה וצפייה בסרטים. בעיקרון התקציב הוא בסביבות ה 600-700. אני מוכן לחרוג אם מדובר בהבדל גדול באיכות (עד 800). כרגע חשבתי על הדגמים האלו: 1. Sennheiser HD555 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=353092 2. Razer Baracuda http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=716785 אני מחפש גם אוזניות שיפתרו לי 2 בעיות קטנות של רעש: א)באוזניות שיש לי עכשיו כשאני מגביר עד הסוף יש מין רעש מציק קצה (תסססססס). ב)כשיש עלי פלאפון ואני על המחשב גם יש מין רעש מוזר כזה שבא והולך (בעיקר כשהוא מצלצל). אם אחת האוזניות פותרת את הבעיות אבל האיכות שמע שלה פחות טובה אני מעדיף אותה. עוד דבר, האם כדאי לי לקנות כרטיס קול נפרד או שזה של הל…

    • 5 תגובות
    • 862 צפיות
  9. THE LEAMON SOUND DEVICE http://www.meaninglessdrivel.com/whatisthelsd/ הקץ לשאלה איפה לשים את הרמקולים בחדר.. פשוט בכל מקום אפשרי...

    • 3 תגובות
    • 862 צפיות
  10. Started by levelone,

    יש הבדל אם אני מחבר כרטיס קול למגבר עם HDMI / Coax / אופטי מבחינת איכות הצליל? ואיך מחברים מחשב למערכת קולנוע ביתית אם רוצים להעביר גם קול וגם תמונה? הבנתי שכרטיסי מסך עם יציאת HDMI מעבירים גם קול אבל זה איכותי כמו כרטיס קול נפרד?

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  11. Started by Ic3 CuB3,

    מישהו יודע אם בבאנדל של הX5L קיימת תוכנה שמכשירה את הסרטים לניגון בנגן....? אני מתכוון כמו IRIVERTER

    • 10 תגובות
    • 862 צפיות
  12. שלום לכם, לאחר התחבטויות רבות בין H10 ל-Ipod Mini ול- Rio Carbon הוחלט על קניית הH10. (אלא אם מישהו ממכם יאיר את עיניי) וזאת מכיוון שהוא נראה מאוד נחמד וידידותי מבחינת תפריטים, הוא קטן ונוח לכל כיס, יש לו רדיו (הוא מיועד לחייל ככה שזה דיי חשוב להתעדכן ולהנות גם מהרדיו), הבטריה שלו ניתנת להחלפה (מה שאומר שאם היא נגמרת או מתיישנת לא צריך לזרוק את המכשיר), הוא צבעוני ותומך הצגת תמונות (חלק חשוב בחייו של חייל קרבי) ובנוסף הוא תומך בעברית. לגבי העברית: אני מעוניין לשמוע מאנשים שהם בעלי המכשיר איך העברית? האם עדיין צריך לשנות את שם השיר ולהפוך אותו? במה מתבטאת התמיכה בעברית? האם גם ניתן לקרוא מסמכים בעברית? יש לי אפשרות לקנות את הנגן בצרפת ממש מחר...האם מישהו מכיר חנות טובה בפר…

    • 12 תגובות
    • 862 צפיות
  13. חשבתי לרכוש אותם בקרוב עם Creative X-Fi Titanium Fatal1ty, רציתי לדעת אם מישהו התנסה איתם בעבר ואיך הם למסגרת תקציב של 600ש"ח. כמובן שזה נועד לגיימינג בעיקר ופחות למוסיקה.

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות
  14. שלום, אני רוצה לחבר לHTC EVO 3D אוזנייות השאלה איזה? אני מוכן להשקיע עד 3000 בשביל לקבל איכות גבוה מאוד, אבל כמובן יש גם למחיר שיקול ואם יש משהו שווה בפחות כסף אז למה לא מצאתי עד עכשיו שני אוזניות שאני שומע הרבה דברים טובים עליהם: monster beats - studio tour monster beats אני מודע להבדלי מחירים אבל עדיין לא שמעתי אותם אז אני לא יודע מה אני מחליט. דבר שני האיכות שמע בפלאפון הזה לא הכי טובה (לא כמו באיפון בו נגיד ככה), מה לקנות בשביל להגביר את האוזניות או להזרים מוזיקה?

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות
  15. Started by TM101,

    יש לי רמקולים 200 וואט לאוטו, יש איזה דרך לחבר אותם למחשב?

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  16. Started by tot5,

    מפשת אוזניות כמתנה למתגייס לרגל נסיעות רבות שיהיו לו. הוא מעדיף אוזניות כמו האוזניות של ד"ר דרה מבחינת המראה (אני לא יודעת את המינוח המקצועי), כלומר עוטפות את האוזן. התקציב נמוך, אני יודעת, 100-150 ש"ח. אני יודעת שאוזניות של Sennheiser טובות. אשמח לקבל המלצות לדגמים.

    • 3 תגובות
    • 862 צפיות
  17. Started by gandolf,

    מאחר שהאוזניות שמסופקות עם המכשיר גרועות לפי דברי הרוכשים שדיברתי איתם אז אני רוצה לקנות אוזניות זה המפרט של הנגן http://www.archos.com/products/overview/gmini_400_tech_specs.html נ.ב. אההההההההההה ד.א. קניתי אותו ושבוע הבא בע"ה הוא מגיע לארץ ברגע שהוא יגיע ביקורת מלאה אני מבטיח לפי דעתי אחד הנגנים שקיימים היום בשוק!

    • 9 תגובות
    • 862 צפיות
  18. שלום . אני מעוניין לרכוש מספר פריטים הקשורים לנושא שמע . מחפש אתר אמין וטוב -וכמובן ומחירים טובים . מי מכיר ? למי יש ניסיון ? המלצות . מדובר על מגברים . אוזניות -.Stax Headphones . תודה

    • 5 תגובות
    • 862 צפיות
  19. אני רוצה ליקנות אוזניות חזקות !! שהאיכות שלהם מעולה+ ,בשביל מוסיקה וגימינג, עד 500 ש"ח תמליצו לי בבקשה על כמה אוזניות שאתם מכירים

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות
  20. Started by batista3,

    ברשותי מסך LCD 42 SANSUI דגם 4209. חיברתי כבל HDMI TO DVI מהמחשב (כרטיס מסך ATI HD2400) למסך ומקבלים תמונה מצויינת ללא הפרעות. הבעיה היא שאני לא יודע/מצליח לחבר את כבל האודיו למסך. ברשותי כבל שבקצה אחד יש בננה קטנה לחיבור במחשב,ובקצה השני שני בננות (שחור ואדום). באיזה יציאה מחברים את הכבל למחשב,ובאיזה מקום בטלויזיה? לפי קריאה באינטרנט כרטיס המסך שברשותי תומך ביציאת סאונד. האם צריך מתאם מיוחד? שינוי הגדרות כלשהם? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 862 צפיות
  21. אומנם שאלה די טריוויאלית שטחנו אותה בפורום, אבל כל המידע שמצאתי כשחיפשתי לא מתאים לסיטואציה שלי. המצב הוא כזה: קניתי מחשב עם כרטיס אונבורד. למחשב היו חיבורים של כרטיס קול מאחורה (כרגיל) ועוד 2 חיבורים בצד (יחד עם usb) אני משער שהם למיקרופון/אוזניות. בכל אופן, סאונד יכלתי לשמוע רק אם הייתי מחבר את הרמקולים לחיבור בצד (כנראה מי שהרכיב לי חיפף). בשלב מסוים נשבר לי מההגברה העלובה של האונבורד וניסיתי לחבר אתו למערכת. הכבלים של הרמקולים שלי מחוברים ביחד עם בננה כדי שיוכלו להכנס דיירקט למחשב (זה הרמקולים המקוריים של הסטריאו). לקחתי כבלים אחרים, חיברתי ל R L של המערכת, חיברתי כבל rca למערכת ולמחשב (לחיבור בצד) והצלחתי לשמוע. אחרי זה ניסיתי לחבר לחיבור שמאחורה (בלי לכבות את המע…

    • 7 תגובות
    • 862 צפיות
  22. אני מעוניין לקנות רמקולים פשוטים יחסית בתקציב של עד 120 ש"ח פלוס מינוס. השימוש ברמקולים הוא לשמיעת סרטים. יש המלצה בטווח מחירים הזה?

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  23. שלום! אני מתלבט בין האייפוד והאייריבר... יש לי תקציב של 1800-2300 ואני רוצה נגן בקלאסה שהאיכות שמע שלו תהיה טובה ותוספות של וידאו וכו' יהיה נורא מגניב אבל אני בעיקר מחפש נגן שישמיע מוזיקה כמו שצריך. תודה לכל העונים!

    • 8 תגובות
    • 861 צפיות
  24. Started by omri_ro,

    מה אתם חושבים, זה מספיק טוב (לניגון סרטים 720P)? למשל עם לוח GA-H55M-USB3 ומעבד 530, האם ניתן לסמוך על המעבד הגרפי שמוטמע בדברים האלה? כמו כן המחשב יהיה מחובר למחשב אחר (בחיבור חוטי) כשבשניהם כרטיסי רשת 1Gbit. נראה לי שהגיע הזמן להחליף את הגרוטאה הישנה שאגב עובדת כמו סוס על סטרואידים(איזה AMD בסוקט 754 !)

  25. יש משהו נורמלי במחיר הזה ?

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות

דיונים חדשים בפורומים