אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
איזה MP3 הכי שווה לקנות בתקציב של 1500 ש"ח? שיהיה לפחות 1GB שיהיה אפשר לראות בו קליפים וסירטונים שיהיה אפשר להקליט בו ולשמוע רדיו בתודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 865 צפיות
-
-
שלום, יש לי שני סימני קריאה על כרטיס הקול ב DEVICE MANAGER. אין לי שום סאונד כרגע. אני יכול לעשות דיסאבל, אבל לא UNINSTALL או REINSTALL יחד עם דיסק ההתקנה של הדרייברים. האם יש דרך למחוק אותם בכוח או להסירם ? ד"א מישהו כנראה מחק את הדרייברים מהספריה שלהם (אני מטפל במחשב של חבר) מדובר בסעיפים Realtek high definition audio ומתחת מופיע Unknown device תודה רבה !
-
- 0 תגובות
- 865 צפיות
-
-
חיברתי את הטלויזיה שלי לכרטיס קול במחשב באמצעות כבל PL 3.5 MM (כבל באורך של 5 מטר + מאריך של 5 מטר) כשהטלויזיה מחוברת למחשב קיים רעש מוזר של "דפיקה" שחוזר על עצמו כל שניה בדיוק. כשאני מגביר את הווליום בטלויזיה הרעש מתגבר, וכשאני מנמיך הוא קטן עד שהוא נעלם. יש לכם מושג מה הסיבה לרעש המעצבן? תודה על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אני שואל בשביל חבר. תקציב בסביבות ה5000 שקל. (אפשר לחרוג אם יש הצדקה) דגש על: FHD פאנל איכותי. רצוי: ANTI GLARE גם בפאנל וגם בפלסטיק. DLNA LED לחיסכון בחשמל.
-
- 1 תגובה
- 865 צפיות
-
-
הבאנו טלווזיה חדשה הביתה. LCD 42" של LG. היא תומכת ב High Def - איך אני יכול כבר להנות מהאפשרות הזו? אני מודע לזה שרוב השידורים בארץ לא תומכים ב HD, אבל אני רוצה לדעת איך אני כן יכול להשתמש בזה. אם זה עם דברים שאני מוריד מהאינטרנט, משחקים ל Playstation 2, סרטי DVD - ערוצים מחו"ל - מה שיש.
-
- 11 תגובות
- 865 צפיות
-
-
יש לי LOGITECH Z560 ואני רוצה כרטיס קול איכותי אז אם תוכלו לתת לי הצעות לכרטיסים והסברים על האופציות והסוגים אני אודה לכם מאוד כי אני חדש בתחום ולא מבין.
-
- 1 תגובה
- 865 צפיות
-
-
יש לי אוזניות בנות איזה חצי שנה של JVC דגם: Super Bass: HA-V550 שומעים בהם מצוין, מישהו מכיר או יודע אם הם נחשבות איכותיות?
-
- 5 תגובות
- 865 צפיות
-
-
היי כולם! היום ששמעתי שירים דרך ה-ITUNES וגם אחרי זה דרך ה-Media Player שמתי לב שלא שומעים בכלל את הסאב וופר. ניסיתי למצוא את הסיבה ולא כזה הצלחתי, מה שכן גיליתי זה שבתוכנה שאחראית על הקול (Realtek HD Audio Manager) כשסימנתי את ה-BOX של "Enable Bass Managment" אז התחילו לשמוע את הסאב, אבל עדיין חלש הרבה יותר ממה שהייתי רגיל לשמוע אותו במחשב הישן. למישהו יש רעיון מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
אהלן אני בקרוב מתכנן לרכוש מחשב חדש לאולטרה-גיימינג, צפיה בסרטים, שמיעת מוזיקה וכו'. על הדרך ארכוש גם כרטיס קול מקצועי (ASUS Xonar D2X) מארה"ב, אחרי שראיתי המלצה עליו במספר גדול ביותר של מקומות. בהתחלה חשבתי לקנות את הקריאייטיב ג'יגהוורקס, אבל הבנתי שבתקציב ישנן מערכות הרבה יותר טובות. אין לי מגברים למיניהם ואין לי בעיה לרכוש רכיבים במספר מקומות שונים. אם אין טעם להשקיע את כל התקציב, אז בכיף.. תאמינו לי שאין שום התנגדות מצידי כל עוד המערכת תהיה באיכות מותאמת לכרטיס הקול ותתאים לשימושי הכול יהיה מצוין תודה רבה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 864 צפיות
-
-
אני מחפש חנות טובה שבה אפשר לקנות זוג רמקולים משומשים עד 600ש"ח, משהו נורמאלי של חברה. מחפש רמקולים מדפיים או רצפתיים קטנים 2way/3way. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
שלום חברים. חיברתי בנוסף למסך שלי , את הטלוויזיה שלי למחשב בעזרת כבל DVI-HDMI. הבעיה היא שאני בוחר את הרזולוציה הטבעית של הטלוויזיה , התמונה בטלווזיה נראת חתוכה. יותר מזה , במקום כל פעם לשנות את רזולוציה במחשב שעוברים מסך , האם ניתן להגדיר את הרזולוציה לכל מסך ואז בלחיצת כפתור פשוט לעבור מסך? כרגע המצב הוא ששני המסכים פעילים ברגע שאני עובד על המחשב , כלומר אם אני על הטלוויזיה עדיין רואים במסך מחשב את מה שאני עושה. אני רוצה להגיע למצב שזה בעצם עבודה עם 2 מסכים כאילו הייתי מחבר 2 מסכים למחשב. תודה.
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לרכוש מסך פלזנה/LCD לסלון הבייתי. אשמח לשמוע לדעתכם לפרמטרים החשובים ולהמלצות (בתחום התקציב). תודה
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
-
-
קניתי מחשב נייד (Vostro 1510) שחסר יציאה לטלוויזיה ואני מעוניין לקנות כרטיס Express Card אשר יכול להוציא לי פלט בצורת RCA/S-Video לטלוויזיה. האם קיים בכלל דבר כזה? וכמה זה עולה? עריכה: לחילופין, מה עם קופסאות שמקבלות VGA ומוציאת S-Video/RCA?
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
יש לי תקציב של 1400 שח ואני מתלבט איזה מערכת לקנות? יש נטייה לכיוון האלטק מה אתם מציעים? או שבכלל עדיף את ה TSS1? ואגב לקראטיב לייב 5.1 יש יציאה דיגיטלית?
-
- 2 תגובות
- 864 צפיות
-
-
מה שחשוב אבל שיהיה בו זה IDTAG ,איכות(שלא ישבר תוך 4 חודשים),שאפשר להריץ שירים קדימה ואחורה, עוצמת שמע טובה ואפשרות לרוץ איתו(אני קונה אותו בשביל ג'וגינג\חדר כושר).
-
- 5 תגובות
- 864 צפיות
-
-
-
http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20060726
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לקנות דיסקמן קורא אם פי 3 אבל למען האמת אין לי מושג מה זה אם פי 3? מה ההבדל בין mp3 לבין wma? והאם למשל אני צורב דיסק של אם פי 3, אני צריך לצרוב את השירים ככה ולהפוך אותם במקודד לאם פי 3? או שהדיסקמן אוטומטי ייקרא אותם כאם פי 3?
-
- 7 תגובות
- 864 צפיות
-
-
אני מחפש מערכת, לאו דווקא סרוואנד אבל מה שאני מחפש זה מערכת שתהיה עם צליל איכותי מאוד ואני רוצה שישאר איכותי בווליום גבוה מאוד, אני יודע שהאיכות יורדת אבל... הכי איכותי הכי טוב. נכון לעכשיו אני חושב על ATP 3 אבל אני לא יודע אם המערכת עומדת בסאוונד גבוה... אם יש לכם מידע על ATP 3 או הצעות אחרות אתם מוזמנים לחלוק אותם איתי :smoke: כמה שאלות אחרונות... האם הכרטיס קול על ה P4P800 יספק איכות מספקת וכמה הבדל אני ארגיש בקניית AUDIGY 2 ? ושאלה אחרונה, אם אני מגביר את הווליום לרמות קיצוניות, האם יכול להיווצר לרמקול נזק בלתי הפיך ?
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
לא "סוחב"... איזה כרטיס קול+מגבר אני יכול לחבר כדי שיהיה לי סאונד חזק מספיק בעלות של עד 200 ש"ח? האם זה אפשרי במחיר הזה? תודה טנגוש
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
הרמקולים התלויים על קירות הקולנוע - אילו רמקולים אלו? ואם יש יותר רמקולים בקולנוע מאשר נחוץ בתקן - למשל בתקן 5.1, אז מה עושים שם בקולנוע? והאם הרמקולים האלו יורדים לרמות בס נמוכות?? שאלה נוספת - האם יש דרך לבדוק מה תחופ התדירויות (KHZ) של רמקול שנתון זה לא כתוב עליו וגם לא ממש הצלחתי למצוא באינטנרט?
-
- 9 תגובות
- 864 צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת קודם כל מה החסרון של המוצר הנ"ל? [בכללי, לא אחד ספציפי]. מצאתי 3 מוצרים שנראים לי כמתאימים, רציתי לדעת מה דעתכם. המכשיר שלי הוא נוקיה 6500 סליידר. http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=4798# http://www.megashoponline.co.il/Product.asp?Pid=MOT_S9&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=7&aff=Zap〈=HE# http://www.nokia.co.il/link?cid=EDITORIAL_737790 תודה ושבת שלום
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
-
-
אני מחפש זוג רמקולים מוגברים (סטריאו) למחשב בעיקר עבור האזנה למוסיקה. ראיתי הרבה המלצות על microlab ואני נוטה ללכת לכיוון. מדובר בחדר בגודל 4x3 הרמקולים מיועדים לשבת על השולחן חשוב שתהיה שליטה קלה על הווליום התקציב גמיש (עד 800 ש"ח). אשמח לקבל המלצות
-
- 1 תגובה
- 864 צפיות
-
-
אהלן, כמו שכתוב בכותרת אני מחפש טלוויזיה 42" LCD או לד אם ניתן למצוא במחירים האלה. המלצות יתקבלו בברכה. תודה רבה ושבוע טוב. בן.
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
יש לי שתי הצעות כרגע לאוזניות, תקציב הוא 100$ (מזמין מEbay). האוזניות הראשונות הן של Sennheiser דגם HD280 Pro והשניות הן של Sony דגם MDR-7506. המטרה היא מוזיקה. הסגנונות שאני שומע הם בעיקר רוק ומטאל. מה דעתכם?
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-


