עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Sparkle,

    המערכת היא Samsung HTD453HT + ממיר YESMAXTOTAL + טלווזיה TOSHIBA 32RV500 למערכת יש את החיבורים: ARC, HDMI OUT, Composite Output, Component Output, Audio Input, Optical Input לטלווזיה יש את החיבורים: SCART X2 (RGB/AV + S-VIDEO/AV) , Component+RCA Audio Composite+RCA Audio, HDMI X3, D-Sub 15 pin+RCA Audio לממיר יש את כל החיבורים האפשריים.. אבל רק אחד מכל סוג (hdmi וכו׳) חשוב לי לשמוע בכל ה5.1 ערוצים. חשבתי גם לחבר את המחשב למערכת אבל אין לי חיבור HDMI במחשב.. איך אתם מציעים לחבר את המערכת?

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  2. Started by lempsar,

    שלום נקרע לי הספוג באוזניות AKG 402. היכן מוצאים חלק כזה? האם מישהו יודע קוטר או התאמה לדגם אחר כדי לחפש באיביי? (חיפשתי ל 402 ואין מוכרים). תודה.

    • 0 תגובות
    • 867 צפיות
  3. Started by Godmoney,

    קניתי עכשיו את ה CX300 והבנתי שצריך לעשות להן Burn-In בהתחלה. מה זה אומר בכלל? ואיך עושים את זה?

    • 7 תגובות
    • 867 צפיות
  4. Started by e.s,

    איך אני יודע איזה דרייבר של קול אני צריך?? ומאיפה אפשר להוריד התקנות של דרייברים של קול?

    • 7 תגובות
    • 867 צפיות
  5. Started by TheSoulTaker,

    יש סיכוי גדול מאוד שאני קונה את הרמקולים הללו : http://www.klhaudio.com/9250b.htm ורציתי לקבל מימכם תגובות עליהם. אז יאללה , שפכו

  6. שלום כולם!! אני לא כל כך מבין באוזניות ואני רוצה לקנות הפעם אוזניות איכותיות שבאמת התמורה למחיר היא מקסימלית. חובה שהאוזניות יהיו IN EAR, וכמו כך התקציב מתחיל ב300 עד 350 שח. תודה!!

  7. אני רוצה לקנות מערכת למחשב שתשלב (איכשהו) מוזיקה, סרטים ומשחקים. בהתחלה חשבתי ללכת לכיוון של מדפיים ומגבר יד שניה, אבל זה מסובך לי מידי כי אין לי אוטו אז אני לא יכול ללכת ממקום למקום ולנסות שילובים של רמקולים עם מגברים. אז די פסלתי את הרעיון הזה. הסתכלתי אחר כך, וראיתי כמה ביקורות באינטרנט על הרמקולים המוגברים Audioengine a5 שאומרים שיש להם אחלה סאונד ואיכות בנייה מעולה, אבל אני לא בטוח שהם מתאימים לסרטים ומשחקים. עוד סט רמקולים אחר הוא ה-logitech z5500 שעכשיו נמכר בחצי בערך ממה שהוא היה נמכר עד לפני כמה חודשים (1200 ש"ח בערך), שאומרים שלסרטים ומשחקים הוא מעולה למחירו אבל למוזיקה הוא זוועה.... ד.א ראיתי את הסקירה באתר על ה- Solo c7/c6 אבל פשוט הרמקולים האלו לא נראים לי מ…

    • 0 תגובות
    • 867 צפיות
  8. Started by THE FOX,

    למי מחברי הפורום יש מגבר אוזניות מתוצרת DARKVOICE? למי שכן, האם בדקתם את יציאת הפרה אמפ? המון מהללים את את הסאונד שהוא מפיק באוזניות בHEAD-FI אז אולי גם כך במערכת רמקולים.

    • 0 תגובות
    • 867 צפיות
  9. Started by vourt,

    הי, אשמח לעזרה וטיפים בנוגע למערכת שמרכיב בדירה חדשה. המערכת המתוכננת היא 5.1 לשימושים - (לפי סדר) סרטים HD, משחקי מחשב, מוזיקה, כבלים. התקציב הוא בערך עשרת אלפים שקל וכרגע מה שמצאתי הוא בחריגה קטנה לכן שואל לעצתכם: רמקולים: Morel MT2 - Music Theater 2 מגבר: Pioneer 920 תודה!

  10. Started by TscR,

    שלום לכולם יש ברשותי את הZ-5500. חיברתי אותם בכבל אופטי, שומעים יותר טוב אבל עכשיו אני צריך לשחק עם האפקטים כדי שישמעו בכל הרמקולים. [מוזיקה] וגם שומעים חלש יותר. יש אולי דרך לעשות הדמיה או משהו כזה במחשב שישמעו בכל הרמקולים כמו ששמעו בחיבור הרגיל? תודה עריכה: הבנתי עכשיו משהו חדש. הקונטרול סנטר מחלק את הצלילים בין הרמקולים, ככה שהסנטר משמיע דיבורים, האחוריים רק מוזיקה והקידמיים משולב. וגם הצלחתי לשנות את זה. אבל אפשר לשנות שבאחוריים ישמעו גם קול? [במקום רק צליל].

    • 5 תגובות
    • 867 צפיות
  11. Started by tastasalg,

    יש לי את המערכת הזאת עכשיו הבאס חלשש מאוד ואמרו לי יש לו באס חזק רצח ומאחורי הבאס אי אפשר לכוון רק מהשלט וגם שאני מגביר דרך השלט הוא חלש מה הבעיה ? יש למישהו אתת המערכת הזאת ויודע מה עושים ? הבאס עצמו 60WATT

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  12. Started by Or ei,

    כרגע יש לי את הKOSS אבל האטמים שלהם התבלו אחרי יותר משנה וחצי ולפני שאני קונה אטמים חדשים חשבתי אולי לקנות אוזניות חדשות בשביל שיפור באיכות , כרגע אני מאוד נהנה מהKOSS במיוחד מהבאס הCX300 יכולים לתת לי שיפור איכות משמעותי ,שווה להשקיע בהם?

    • 4 תגובות
    • 867 צפיות
  13. Started by evman007,

    הבנתי שיש כמה דגמים אני צריך את הדגם שיש לו 3 יציאות אנלוגיות כדי לחבר סנטר אחוריים וקדמיים למערכת 5.1 אנלוגית שיש לי תודה מראש.

    • 13 תגובות
    • 867 צפיות
  14. Started by MotherShip,

    ראיתי את המודעה בלוח יד שניה פה, וחשבתי לעצמי שזה יכול להיות פינוק לא רע בכלל בהתחשב בכך שזה לפחוץ חצי מהמחיר שיעלה להביא כאלה חדשות בארץ, קראתי עליהן קצת ביקורות וממה שהבנתי שהן מתמודדומת ראויות לATH 50M אך יותר טבעיות(שאצלי זה יתרון) לכן די נדלקתי על הדיל הזה. השאלה שלי היא האם שווה לחכות למבצעי BLACKFRIDAY? אני מוכן להוסיף עוד 100~150 ש"ח על מוצר חדש באותה איכות, אני רק צריך לדעת שיש למה לצפות. וגם על הדרך ראיתי שבאמזון יש הSRH 840 במחיר מאוד קורץ של 130-140$ אבל בגלל שאין לי נסיון עם כל הקטע הזה של להזמין מאמזון קצת קשה לי לחשב כמה זה יצא כולל מיסים משלוח וכל שאר הגנבות....

  15. באופן כללי מגבר 1000 וואט בעל 4 יציאות וגישור לסאב זה אומר שהוא מקצה לכל יצאה 250 וואט ולסאב 1000 וואט או שאני טועה ?

    • 2 תגובות
    • 867 צפיות
  16. למערכת יש רק כניסה אחת של RCA (אדום ולבן) עכשיו חיברתי את המחשב למערכת ואני רוצה לחבר גם את הטלוויזיה אבל אין לי עוד כניסה של RCA אז חשבתי להשתמש ב2 מפצלים כאלה http://www.bhphotovideo.com/c/product/134138-REG/Comprehensive_SP_4_C_RCA_Male_to_Two.html ואז לחבר את הזכר למערכת אחד לאדום ואחד ללבן ואז יהיה לי במערכת 2 כניסות לבנות ו2 כניסות אדומות וככה אני יוכל לחבר את הטלוויזיה בנוסף למחשב השאלה האמיתית היא אם זה יעבוד והרמקולים לא ישרפו או משו כזה... :frown: אם ה"תאוריה" שלי נכונה וזה יעבוד אז אני יוכל לשמוע גם מהמחשב וגם מהטלוויזיה במקביל..?? תודה!!! סהר

    • 5 תגובות
    • 867 צפיות
  17. Started by Squat,

    אהלן,אני מעוניין לרכוש טלויזית LCD חדשה לחדר. 1.מרחק הצופה ממיקום הטלויזיה יהיה כ2 מטר-איזה גודל טלויזיה עלי לקנות? 2.האם תוכלו להמליץ לי על דגם מסויים בגודל זה? תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 867 צפיות
  18. Started by Barni,

    שלום יש לי לוח אם Gigabyte GA-P35-DS3L וכרטיס קול Realtek ALC888 והתקנתי דרייבר של הכרטיס קול מהאתר של ריאלטק, וזה התקין לי תוכנה שכזאת שאני מחבר תמיקרופון, הוא אמור להראות לי שהמיקרופון מחובר. חוץ מזה, המקרופון לא מגיב! וניסיתי 2 שונים, וניסיתי אותם על מחשב אחר וזה עבד והמקרופון לא מושתק לא כלום פשוט לא עובד מה עושים? יש איזה דרייבר ספציפי משהו?

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  19. Started by zik125,

    שלום לכולם רציתי לדעת האם מערכת הרמקולים הזו Z-5500 Digital של לוג'יטק טובה ומה אומרים גם לגבי BOSE דגם COMPANION 5? אשמח לתגובות

    • 6 תגובות
    • 867 צפיות
  20. אני מתלבט בין 3 האופציות האלה (כולן 2.1). SonicGear Ego 3nity http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=735688 Creative Inspire T3130 http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=742048 Logitech Z323 http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=745529 1. מה הכי טוב מ-3 האופציות האלה? 2. יש אולי רמקולים אחרים מומלצים בתקציב הזה? 3. יש גם את האופציה הרביעית הזולה של Creative SBS A100. אם ההבדלים זניחים אולי בכלל אני אקח את זה. מה אומרים?

    • 0 תגובות
    • 867 צפיות
  21. Started by leoleo,

    מבקש סיועכם בהמלצה על רסיבר איכותי בטווח מחירים של עד +2,000 ש"ח ורמקולים הטווח של עד 1,000 שח. הצרכים -רדיו, מוזיקה סרטים. במידה ויש אז עם אפשרות לחיבור למחשב

    • 0 תגובות
    • 867 צפיות
  22. Started by xsx,

    אני מעוניין לדעת מה ההבדל בין שני המסכים אני אשמח לקבל קישור או הסבר מעוניין לקנות מחר בחנות הציעו לי את 37wl58p אבל לא מצאתי עליו ביקורת או משהוא כדי שאני אוכל לעשות השוואה ואם אפשר להתאים לו כ.מסך עד 1500 שקל בשני המכשירים יש תמיכה בHD יש כ.מסך שתומך ? תודה רבה לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 867 צפיות
  23. א) בחלונות ובמשחקים בכלל שומעים רק 2.1 תמיד! וכל הרמקולים האחרים לא פועלים ואני רוצה לעשות שתמיד יהיה סראונד אני מחפש ומחפש דרך אבל לא מוצא ... בדום הוא נותן לי שגיאה שאני צריך לשנות משהו בלוח הבקרה ברגע שאני מנסה לשים על מצב סראונד... (זה מאוד חשוב לי שתעזרו לי בזה) דרך אגב יש לי מערכת 7.1 הרמקולים גם של creative . הם מחוברים טוב שומעים מכולם שאני עושה טסט לשמוע מכל רמקול ופה אני מגיע לבעייה שנייה ב) כל הרמקולים אומרים את המיקום שלהם(חוץ מאחד) Front Left Front Center Front Right Rear Right Rear Left Side Left (חסר פה Side Right) הוא לא אומר כלום!! בקיצור מה עושים מאוד חשוב לי שתעזרו לי עם זה תודה!!!!!!!!!!!!!! תודה!

    • 11 תגובות
    • 867 צפיות
  24. Started by pk1,

    הATP3 שלי עושים מונו. בדקתי בתוכנה של הכ. קול ( C-MEDIA) והבדיקה עושה גם ימין וגם שמאל בכל אחד מהרמקולים. מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 866 צפיות
  25. Started by וייצ,

    אם אני משנה גירסה בh10 האם אני חייב את הiriver plus או אפשר להעביר גם ככה לmusic תודה

    • 1 תגובה
    • 866 צפיות

דיונים חדשים בפורומים