עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום שלום... אני צריך עזרה בקשר לחיבורים של דיוידי שהגיע אליי... Some Prosound DVD בכל זאת.. אני אנסה להסביר את זה בצורה נוחה יש לי 3 מגברים.. 1 שולט על 2 קדמיים.. 1 שולט על 2 אחוריים.. 1 שולט על הסאב.. עכשיו אני רוצה לחבר את כולם לדיוידי מאחורה... ובדיוידי יש חיבור אופטי כזה... רציתי לדעת אם אני יכול לחבר את כל המגברים לדיוידי.. וכשאני אראה סרטים.. זה יהיה בסדר.. ולחבר את היציאה אופטית בדיוידי.. ללוח שלי שיש גם שם יציאה אופטית.. ואז זה יהיה בסדר... הלוח שלי - NF7SL מקווה שהבנתם.. תודה רבה מראש..

    • 5 תגובות
    • 869 צפיות
  2. שלום D: אנחנו מעוניינים לקנות טלוויזית LCD או פלסמה (לפי המלצתכם).. הגודל הוא או 32" או 37", לא סגורים על זה עדיין. השימושים הם -כרגע- לשידורי הטלוויזיה בארץ ואני מקווה שאני אשיג HTPC או משהו שאפשר יהיה לראות בו HD. באמת שאין לי מושג לגבי התקציב... כמה דבר כזה צריך לעלות? מה ההבדלים? תודה.

    • 9 תגובות
    • 869 צפיות
  3. יש לי לוח אם ABIT IT7 MAX שמגיע עם כרטיס קול ONBOARD. רציתי לדעת האם אני צריך להתקין דרייבר לכרטיס הזה? אני משתמש בכרטיס הזה ושומעים סבבה, רציתי רק לדעת אם אני צריך מידי פעם לעדכן את הדרייבר שלו כמו בכרטיס רגיל בהגדרות של הלוח רשום שהכרטיס על הלוח הוא Realtek ALC650 . בתודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 869 צפיות
  4. Started by La Or,

    אני מחפש טלויזיה LCD לחדר בגודל של 32 אינץ' מקום הצפיה יהיה במרחק של כ 4-5 מטר טווח המחירים יהיה בסביבות 2000-2500 ש"ח חשוב לי מאוד איכות התמונה,בנוסף הטלויזיה תיהיה מחוברת גם למחשב לצפיה בסרטים.. זהו,תודה לכל העוזרים!

    • 0 תגובות
    • 869 צפיות
  5. Started by orel13orel,

    יאני רוצה לחבר בין המחשבב לTV שלי חיבור יגצן עם קול אבל אני לא הבנתי איך הינה תמונה עם המדריך איך לעשות את זה עם מישהו הבין: מסך סנסוי LCT-32SDFT כ.מ ג'יפורס 8600 GT 1GB לוח אם ג'יגה ביט GA-P35-DS3L מה לעשות בשביל שיהיה לי קול דרך החיבור HDMI

    • 1 תגובה
    • 869 צפיות
  6. Started by שניצל,

    שלום לכולם, יש לי בבית טלוויזיה עם חיבורים ישנים (קומפוסיט וכד') ואני רוצה לנסות לחבר את אחד המחשבים הניידים שיש לנו בבית - Lenovo T60 ו-Acer 3810T. ללנובו יש רק יציאת VGA, ולאייסר יש VGA ו-HDMI. ראיתי שיש כבל מתאם מ-VGA ל-Composite/S-video, אבל הוא דורש שהמחשב יהיה מסוגל להוציא סיגנל מתאים, ולכן זה לא עובד עם הרבה מחשבים (ספציפית, קראתי שעם הלנובו הוא לא יעבוד). על האייסר לא הצלחתי למצוא אם זה עובד או לא, ולכן אני לא רוצה לקנות את הכבל סתם. בקיצור, יש לי שתי שאלות: א. מישהו יודע אם לאייסר יש את היכולת הנ"ל, ככה שאני אוכל לקנות את הכבל? ב. אם לא, יש למישהו פתרון אחר שלא יעלה הון תועפות? ראיתי כל מיני ממירים מ-VGA או HDMI לקומפוסיט, שעולים 200 ש"ח ומעלה...

    • 1 תגובה
    • 869 צפיות
  7. Started by ew89,

    היי חברה, לילה טוב ברצוני לקנות אוזניות מדגם Audio Technica ATH-M50, ומן הסתם באיביי הן יותר זולות מבארץ. השאלה שלי היא, האם יחייבו אותי בנוסף על עוד משהו כאשר הם יגיעו לארץ? אני יודע שמכס לא לוקחים מתחת ל 300 דולר.. השאלה אם יש איזשהו תשלום נוסף בארץ שאצטרך לשלם עליהם, ובכך כבר לא יהיה שווה להזמין אותם מהאינטרנט? אני לא יודע אם הדיון הזה מתאים לפה, אם לא, אני מצטער. לילה טוב ותודה מראש..

    • 0 תגובות
    • 869 צפיות
  8. Started by TYSON,

    קודם מה המצב אני חדש... ההורים שלי טסים חודש הבא לברצלונה וביקשתי מהם שיקנו לי את ה IPOD... 10 ג'גה עכשיו כמה בערך זה צריך לעלות? הבני ש 300 דולר בערך... ולא הבנתי משהו מהסקירה שלו... שמרגע שמנתקים את המכשיר מהמחשב אין אפשררות למחוק או לערוך קבצים מה זאת אומרת?!?! שאין אפשרות מחיקה?!?! מה שהקלטת שתשמע עד סוף חייך ?? חח ??? וגם ראיתי פה משהו שואל איזה חיבור עדיף USB או משהו אחר.... מה ההבדל? ואמרו שהשני יותר טוב אז למה שמישהו יבחר USB ? תודה רבה לעוזרים... ודרך אגב... אחלה אתר\פורום! פעם ראשונה אני פה

    • 7 תגובות
    • 869 צפיות
  9. שלום, האון בורד שלי הוא AC97 רקוב ולכן אני משתמש בלייב 5.1 במקומו. יש לי X530 של לוג'יטק והייתי רוצה להתפנק על איזה כרטיס קול איכותי במחיר זול. בזמנו אני זוכר שהכרטיסים של הרקולס היו נחשבים לבין הטובים במחירים זולים ואטרקטיביים ואני חושב שגם היו חברות שלא היו כלכך מוכרות לי כמו A-SOUND או משהו כזה A-AUDIO לא זוכר וגם היה כל מיני דברים כאלו.. השאלה שלי איזה כרטיס קול תומך 5.1 עם 24 ביט ופיצ'רים יוקרתיים ועתידניים אני יכול לקנות עד 300 שקל, כלומר התמורה הכי מלאה שאני יכול לקבל בעבור סכום כסף זה לכ.קול תודה מראש לעזורים

    • 5 תגובות
    • 869 צפיות
  10. Started by nitzanj,

    אני מעוניין לקנות טלוויזית LCD - בעיקר לראות תכנים ממחשב, סדרות סרטים וכו'. אולי גם משחקים מדי פעם בשביל הגיוון. התקציב הוא בסביבות 4000 ש"ח אבל מוכן לחרוג לכיוון ה-5000 אם תהיה סיבה טובה. אני לא סגור לגבי הגודל שאני רוצה. אני מאד (מאד!) מפונק לגבי איכות תמונה, אני אעדיף לקנות משהו מאד מאד איכותי אבל קטן מאשר גדול וגרוע. אם יש 32 אינצ' מספיק איכותית בתקציב אני אשמח, אם לא אז אני אקנה משהו קטן יותר אבל טוב. בכל מקרה מרחק הצפייה לא אמור להיות גדול, סלון די קטן יחסית. אין לי שום העדפות כרגע. מה הדברים הכי איכותיים שיש בשוק? חצי ממה שאני מוצא בזאפ בכלל לא קיים בחו"ל, כל מיני טלוויזיות סוג ד', גם של חברות טובות ורציניות. זה נראה כאילו אלו דגמים ישנים שכבר לא מוכרים בשום מקום ח…

    • 9 תגובות
    • 869 צפיות
  11. Started by liiight,

    אם יהיה אפשר לקבל המלצה לדגם שנמכר בדיוטי פרי, מה טוב. אם לא, תודה בכל מקרה

    • 8 תגובות
    • 869 צפיות
  12. Started by אקו1,

    בתוכנה המרה מסוימת מצויינת רק רמת דחיסה 0-8 לflac.הבנתי שזה 44100 אבל האם 16 ביט ב44100 זה המינימום או יש גם 8?

    • 2 תגובות
    • 869 צפיות
  13. שלום לכולם אני הולך לרכוש (בעקיפין) Shure E2G למה בעקיפין? אני הולך לקנות נגן מעפן של Mizuho מי שמכיר הם באים אם אוזניות של SHURE זה יוצא פחות מ250 שקל (גם הנגן וגם האוזניות) הנגן לבן דוד שלי לחג המולד... (כן אנחכנו חוגגים Christmas בוחטה מתנות ;D) והאוזניות בשבילי כי את הישנות שלי AKG K310P (שלא ממש אהבתי וקניתי אותן בדקה ה90 לפני נסיעה לחופשה) החתול קרע אותן (איזה חמוד נכון?) ואיי איזה חפירה :-X בכל מקרה חזרה לנושא : אין לי מושג בכל נושא המגברים אמרו שלי שעם אוזניות טובות מומלץ להשתמש במגבר אז הנגן בשימוש Meizu M6 (אחלה נגן עם ממשק משתמש ממש חמוד) שימושים כמעט כל סוגי המוזיקה הרבה רוק, ומטאל אך גם פופ ועוד כמה סוגים המחיר גמיש אבל עדיף שיעלה כמה שפחות עו…

    • 3 תגובות
    • 869 צפיות
  14. Started by kobi3211,

    שלום קניתי רמקולים 5 ערוצים של CYBER ACUSTIC CA5001 יש נגן DVD שמסוגל להפעיל אותם את כל ה 5 או שחייב מגבר בשבילם תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 869 צפיות
  15. שלום לכם חברי הפורום..רכשתי את ה-DVD מדגם LG BD-360 כאשר אני מכניס דיסק / או דיסק און קי המכשיר שיש ברשותי מגבר YAMAHA מדגם RX-V795 לא מציג "דולבי דיגטל" , אלא "פרולוגיק" בלבד . כיצד אני מעביר לדולבי דיגטל ? האם יש מצב שהמגבר שנמצא ברשותי ישן ? ואולי לא תואם את ה-DVD מסוג LG BD-360 עוד שאלה ועזרה ממכם: הכנסתי דיסק אשר בו נצרב MKV והסרט מנגן עם פיקסלים , אני בטוח שיש עידכון . אם תוכלו להביא לי קישור לעידכון האחרון של המכשיר אשר מסדר את הבעיה הזאתי אשמח מאוד.. חוץ מזה קראתי את האשכול הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=455107.0 שמדבר עליו ברק , אשמח אם למישהו יש את העידכון שיכול לשלוח לי או להעלות לאיזה שרת .. אשמח לקבל תשובה תודה לכם

    • 0 תגובות
    • 869 צפיות
  16. שלום, אני רוצה לערוך סרט ביתי. אין לי כניסת FIREWIRE במחשב, אז אני לא יכול לחבר את המצלמה ישירות (מצלמת MINI-DV), לכן העברתי את הוידאו ל-DVD מקליט, שהופך את זה לדיסק בפורמט של קבצי VOB. לאיזה פורמט כדאי להמיר את זה לצורך עריכה ב-WINDOWS MOVIE MAKER בלי לאבד איכות? ועם איזה תוכנה (יש לי SUPER מותקן על המחשב, זה טוב?) תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות
  17. Started by Dr__MIKO,

    חשבתי לקנות את זה ורציתי לדעת אם מישהו פה קנה או מכיר כבר

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות
  18. Started by A.j.23,

    אני קונה מחשב חדש שאני רוצה מסך גדול ( מ27 - 32 ) שיתאים לשימוש של צפיית סרטים ומשחקי מחשב. אני יודע שזה ענק למחשב אבל אני מחבר הכל אלחוטי. אגב אם יש המלצה על מקלדת ועכבר אלחוטיים למטרה שלי אשמח לשמוע תודה!

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות
  19. Started by Mr. Ogmondo,

    -האם הסט יתאים לכרטיס קול Sound Blaster Live Value עד כמה שידוע לי הוא מוציא 4 ערוצים ולא 4.1 -נראה שהסט הוסר מהאתר של החברה ויש שם רק את ה ATP-4, האם הסט נחשב כ Discontinued או משהו? -איזה סט טוב יותר, ה ATP 4 או ה ATP 5? שתי הסטים נראים זהים לחלוטין... תודה מראש על תשובותיכם.

    • 2 תגובות
    • 868 צפיות
  20. Started by Gliding,

    מדובר ב LEADTEK 1TV PRO 1680 חיברתי אותו בכניסת אנטנה ליציאת CABLE OUT של הממיר, ואחרי שעשיתי סריקת ערוצים דרך הכרטיס הוא מוצא לי רק את הערוצים האנלוגיים. ביפ למשל איננו. ברור לי שאני עושה משהו לא בסדר, ואשמח אם תוכלו להסביר לי מה כן לעשות אגב, למסך אני מחבר אותו דרך ה VGA תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  21. איזה אוזניות כדאי לי לקנות בכסף הזה? שישמעו כמה שיותר טוב תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  22. Started by gooloo,

    ברשותי הכרטיס ורק לאחרונה החלטתי להוציא את הסאונד מהיציאה הדיגיטלית אבל משום מה הוא לא מוציא משם שום סאונד (לא WAV ולא MP3...) רק כאשר אני מנגן AC3 יענו דולבי דיגיטל הוא מוציא לרסיבר מהיציאה הדיגיטלית שיחקתי עם ההגדרות בלוח הבקרה של הכרטיס ואין שום סימון לנתב את כל הסאונד בין אם זה AC3 או סטראו פשוט מהיציאה הדיגיטלית (קואקס) יש כאן מישהו עם הכרטיס הזה שמצליח להוציא את הסאונד (גם MP3 לדוגמה) דרך היציאה הדיגיטלית בכרטיס הזה? אני לא מוצא את הקונפיגורציה הזו ..לא בלוח הבקרה של הכרטיס ולא בלוח הבקרה של וינדוס. התקנתי את הדריברים החדשים ביותר לכרטיס.

    • 7 תגובות
    • 868 צפיות
  23. Started by d1v,

    שלום לכולם,אני העליו המאושר של סנסה קליפ 2GB. האוזניות שקיבלתי עם הסנסה נהרסו לי ממש מהר,ולכן אני מחפש להחליף אותן. אז האוזניות צריכות להיות נוכות להליכה,כלומר לא אוזניות קשת שאני אלך איתם ברחוב אז אני אוזניות כפתור,מאחורי הצוואר,אוזניות כאלה שמחוברות לחוט שונה ונתלות על האוזן. בקשר ל IN EAR,אני לא בטוח כי אני זוכר שניסיתי אותם פעם אחת ולא התאים לי,יש אולי חנות שניתן למדוד בה אוזניות כאלו ? תקציב עד 200ש"ח/58$ מE-BAY כולל משלוח,תודה מראש! שמעתי על המלצות לגבי האוזניות הללו : http://cgi.ebay.com/New-Orginal-Sony-MDR-EX71SL-EX71-Earphone-FREE-SHIPPING_W0QQitemZ310051413522QQihZ021QQcategoryZ111693QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem בארץ הם עולים בערך 250,אם אני …

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות
  24. אין לי קול במחשב.. צריך עזרה

    • 13 תגובות
    • 868 צפיות
  25. Started by Showtime,

    שלום, היום קיבלתי אוזניות חדשות מכיוון שבאוזניות הקודמות לא שמעו בצד שמאל, וגם שמעו רעשים מוזרים בצד ימין. לאחר שהחלפתי את האוזניות חיברתי אותן לפלאפון ושמעתי מצוין, אך כשחיברתי למחשב, גם בחיבור מאחור וגם מקדימה, אני שומע רעשי רקע מציקים. במחשבים אחרים שומעים מצוין, רק במחשב שלי הרעשים קיימים. למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה ואיך לפתור אותה? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות

דיונים חדשים בפורומים