אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
החלטתי ללכת על הרמקולים הנ"ל .. רק הבעיה היא המחיר בארץ - 2400 שקל בארצות הברית ראיתי את הרמקולים ב- 199.99 דולר .. עכשיו יש לי ידידה בארצות הברית שכנראה תוכל לקנות לי ולהביא את זה לארץ (אפשר להביא כל מוצר אלקטוניקה עד 200 דולר) אך אני לא יודע עם הם מחשיבים 199.99 ל200 דולר .. ויש לי גם אח שגר שם .. מישהו יודע כמה זה יעלה לי במשלוח חבילה מארצות הברית לארץ ? ועכשיו לדבר השני עם זה אני מעונין לרכוש כרטיס קול מתקדם שיתאים לצרכים שלי: 1.מוזיקה בעיקר 2.משחקים חדישים 3.וסרטים תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום, קניתי מערכת רמקולים, 5.1 ויש לי בעיה אני לא יודעת לאן לחבר כל כבל וכבל כי יש שם יותר מידי.. וממש התייאשתי.. מי יוכל לעזור לי? :s05: :'(
-
- 7 תגובות
- 872 צפיות
-
-
http://www.ableplanet.com/catalog/product_info.php?products_id=38&osCsid=b904f8726c1fa8234c60636e57b9c216 האזניות האלה, יותר נכון. מישהו שמע? מכיר? התנסה?
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אז היום קיבלתי את הh340 שלי והייתי שמח עד הגג, הטענתי אותו קצת והוא עובד יופי- רק מה פעם ראשונה חיברתי אותו למחשב הוא עבד, עשיתי לו ניתוק כמו שצריך, ועכשיו המחשב לא מזהה אותו... אני עובד דרך הusb2 על win xp pro sp2. המפרט בחתימה... אם למישהו יש השערות למה ומדוע שיזרוק- לא איכפת לי לנסות... קיצר אני ישחק עם זה קצת- 3 דק' וחזרתי לפורום...
-
- 8 תגובות
- 872 צפיות
-
-
לפני שהלכתי לישון הוא עבד כהלכה, כשהתעוררתי הוא פשוט נדפק! כשאני מדבר הצד השני אומר שהוא שומע את הקול רקע, את ההקלקות שלי בעכבר וגם את השירים שאני שם! האם זו בעיה בהגדרות או פיסית באוזניות? תודה.
-
- 6 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אני שוקל לקנות את הHD 457 של Sennheiser זקוק לחוות דעת של אנשים עליהם
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך 8800GT של Twintech חיברתי את הכרטיס מסך לטלויזיה באמצעות החיבור הזה (אותם חיבורים אבל כבל יותר איכותי) אין לי מושג למה אבל כשאני מגדיר בלוח בקרה של NVIDIA שאני רוצה לעשות שכפול שאני יוכל לראות סרט בטלויזיה אז המסך של הטלויזיה "קופץ" כאילו הוא זיהה את המחשב אבל זה לא מראה לי כלום בטלויזיה.... אני רוצה לציין כמה דברים... הורדתי את העידכון האחרון של הכרטיס מסך... המחשב האחרון שהיה לי היה עם הכרטיס ג'יפורס 5200FX וזה עבד מצויין עם אותו כבל.... גם חבר שלי ששידרג לאותו כרטיס מסך 8800GT של BFG יש לו בדיוק את אותה הבעיה.... מה עושים חברים ? יש לכם עצות ? צריך לקנות משהו כדי שאני יוכל לראות ? להתקין איזה משהו ? זה מאוד חשוב לי... תודה …
-
- 9 תגובות
- 872 צפיות
-
-
1. יש לי טלוויזה SAMSUNG 29 רגילה אם כניסות RCA רגילות. איזה כבל ממולץ עד תקציב 100 שקל. 2. ישברושתי את הרסיבר http://www.yamaha.com/yec/products/productdetail.html?CNTID=200238&CTID=5000300&ATRID=1010&DETYP=ATTRIBUTE הוא מסודר אצלי במערך הזה. תמונה מצורפת. בכרטיס קול של המערכת מחשב שאני אקבל עוד כמה ימים הכרטיס תומך ביציאות אפוטיות והשניה לא זוכר את שמה. איזה כבל כדי לחבר לרסיבר להשגת איכות צליל מקסימלית?(אין לי הגדרה לתקציב אבל משהו טוב נגיד עד 100 שקל.) הרסיבר מחובר לזוג רמקולים בלבד נמצא במערך סטריאו כפתור ה TAPE M מופעל וזה מאפר לאקולזייר שרואים בתמונה לדחוף את הצלילים למעטפת שאני מחבב. האם היציאות המתוחכמות יבטלו את האקולזייר? ואם כן באיזה דרך כדי לחבר?…
-
- 6 תגובות
- 872 צפיות
-
-
הסבים שלי משתמשים, עד היום, במכשיר וידאו להקלטה יומיומית. אני רוצה לקנות להם כתחליף מכשיר הקלטה דיגיטלית פשוט מבוסס כונן קשיח. משהו דומה ל-YES MAX ו-HOT MAGIC. *לא* צריך מדריך תוכניות, יכולות סטרימינג, התחברות לאינטרנט, תמיכה ב-HD, או כונן DVD. רק חיבור composite, הארד דיסק שמספיק לכמה עשרות שעות, שלט וממשק ידידותי. יש בכלל קטגוריה כזאת בארץ? אני לא כל כך מוצא. אם אין, על מה הייתם ממליצים בחו"ל? גם יד שנייה זה בסדר. תודה, ג'ורג'
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
מה יש בG51 שאין באחרים(לאו דווקא ששווה את המחיר הכפול...)
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
היי אני צריך המלצה לאוזניות InEar שיתחברו לIpod video 80Gb. עד לא מזמן הייתי די סגור על Shure e2c, אבל קראתי ביקורות די רעות על איכות הבנייה, והחוסר בבאסים. האם הביקורות הללו נכונות?! ואם כן, יש המלצות אחרות? התקציב בעיקרון נמוך מ100$, ככה שאין לי אפשרות לעבור את ה100$. תודה מראש Install
-
- 12 תגובות
- 872 צפיות
-
-
המחשב שלי מחובר למערכת סטריאו איכותית מאד (מגבר NAD C320 ורמקולים M12 של EPOS). כרגע כרטיס הקול שאני משתמש בו הוא HERCULES GTXP. רציתי לדעת אם יש כרטיס קול איכותי יותר (למרות שגם עכשיו האיכות מצויינת) ומקצועי יותר שיתאים למערכת כזו.
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אם יש שם אפשרות לחבר את הכרטיס קול לרסיבר של קולנוע ביתי בחיבור דיגיטלי של dvd או משהוא כזה שאני יוכל ליראות סרטים ולשמוע אותם בac3 אם הרסיבר שלי מישהוא אולי יודע בתודה מראש YARKON
-
- 2 תגובות
- 872 צפיות
-
-
1. האם כניסות ה- USB אשר נמצאות ב- Front Connectors וב- Rear Connectors הן USB 2.0 ? 2. יש לי מערכת שמחוברת למחשב עם חמישה רמקולים איכותיים. איך הכרטיס יתנהג עם המגבר והרמקולים כלומר האם הוא ידע לנצל את ה- 5.1 שיש למגבר? 3. למי שמכיר את הכרטיס קצת יותר לעומק ושמע אותו בבפעולה, איך הוא בכלליות? 4. כרגע יש לי Creative Live Value! אז השאלה לי האם שווה לי להחליף בכלל ל- Hercules Game Theater xp 7.1 שעולה 550 ג'ובה? תודה!
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
לאחרונה יצא דגם חדש של נגן ה NEUROS II, חיה של נגן במחיר ממש מצחיק. לגבי הביצועים, אז יש לו דיסק בנפח 20 עד 80 גיגה, יכולת לנגן OGG, מתפקד כדיסק רגיל, משדר !!! רדיו פנימי, מקלט רדיו, מיקרופון והקלטת LINEIN, אוזניות מעולות יחסית לחרא שמקבלים עם הנגנים, ועוד הדברים הרגילים. יתרון נוסף הוא המודלריות, ניתן להוציא את הדיסק והבטרייה בקלות ולהחליף אותם אם רוצים (וניתן לקנות כמה אם רוצים). כמו כן, התוכנה שלו (FIRMWARE) היא משוחררת בחינם OPEN SOURCE, ולכן ניתן להוסיף תמיכה בעברית למכשיר (למי שיש ידע כמובן). החסרונות הם בעיקר הגודל (יותר גדול מ IPOD אבל עדיין נייד), וגם זמן בטרייה של 10 שעות (למרות שניתן להחליף במקום אותה). והדובדבן בקפצת זה המחיר !!! 300$ לדגם עם 60 גיגה ו 35…
-
- 7 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי איאודיו X5L הכלבה היפה שלי אכלה לי את האוזניות המקוריות והחלטתי לקנות את הדגם המהולל!כל מי ששאלתי אמר לי "מה קרה לך המקוריות זבל עומת הסינהייזר" בקיצור חיברתי שמתי את הסיליקון המתאים ל"מנהרה"שלי באוזן וייחלתי למשהו מדהים! מסקנות:האיכות פושרת ביותר אפילו מאכזבת הבאס נחמד זה לא מתאים לאוזניות שעלו 250 שח ועוד של המותג המהולל שיחקתי כיוונתי וכלום!אני לא רוצה שתתעו שומעים מעולה אך לא כמו שציפיתי! אולי יש איזה פתרום שלא עליתי עליו
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
אני לא מבין גדול באודיו או באוזניות קניתי לפני כמה שנים את האוזניות AKG 518 ולאחר שימוש כבד [בבית,בחוץ] הן פשוט נשחקו לגמרי הריפוד "עור פלסטיק" שלהן נקרע לגמרי כמעט וחשף את הריפוד והכבל הסתבך סביב עצמו [תקוע ככה..] ועכשיו אני כאן שוב מחפש המלצה לאוזניות בטווח התקציב של 350 [אפשר לחרוג כ100 וקצת] השימוש היחיד שיהיה להן הפעם יהיה ביתי למוזיקה ולמשחקים בעיקר, כמו שאני מבין העניין שזה לגיימינג לא אמור לשנות יותר מדי ממה שאני קורא בפורום. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
כלומר אמפליפייר רמקולים וסאב את הרדיו דיסק כבר יש לי... התקציב לא ברור... תתנו הצעות סבירות.... והאם עדיף לקנות בחו"ל שנראה לי הרבה יותר זול מבארץ...
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=22456 שימו לב לא רק שהנגן נמכר ב100$ אלה גם מקבלים 5 סירטי HD-DVD מטושיבה עכשיו תיראו את זה- http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=22458 PS3 או לא PS3 אני חושב שהHD-DVD יחזיר מלחמה חזקה לבלו רי בקריסמס הזה אומנם זה נגן תקציבי אם כל המישתמע מיזה אבל שוק המינסטרים גם ככה תקציבי
-
- 11 תגובות
- 872 צפיות
-
-
יש לי טלויזיה ישנה של גרונדיג שהפסיקה להוציא סאונד בצורה סדירה, הוליום עולה , יורד, נעלם, בלתי נסבל. לטלויזיה (מסוג TP 660) לא היה אפילו סטריאו, יש לה SCART מאחורה וכניסה ל PHONE מקדימה. רציתי לדעת איך אני יכול לחבר לטלויזיה הזאת רמקול חיצוני (לא איכפת לי לפרק אותה אם אני ידע למה) חשבתי על לחבר את הטלויזיה למערכת ומה SCART לחבר את הבננות של הסאונד ל AUX אבל אז אני יצטרך כל הזמן להחליף בין הבננות מהממיר ל DVD לכן נראה לי שלחבר רמקול לטלויזיה יהיה הפתרון העדיף ביותר. עצות יתקבלו בברכה.
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שאני מחבר את המחשב למסך 27 אינץ שלי ... לא רואים את כל המסך באופן מלא.. התמונה ברורה מאד וממש רואים מעולה.. אבל הבעיה היחידה שיש זה שיש מסגרת של מסך לא מנוצל מסביב לתמונה של המחשב (מסךלא מנוצל= מסגרת שחורה בערך ס"מ מסיב לתמונה) רזולצית המסך 1920*1080 כנ"ל גם של המחשב יש כרטיס מסך hd4870 אשמח לקבל תשובה בנושא ומה אפשר לעשות כדי לבטל את הפס השחור כדי שאני ינצל את כל המסך שלי ולא רק חלק ממנו ***** התעשקתי קצת הccc וב dtv יכולתי לשנות את המסגרת השחורה אבל גילתי שיש לי עוד בעיה... המסך לא ממורכז האמצע של התמונה היא לא האמצע של המסך אז כאשר אני מגדיל את התמונה בdtv חלק מה תמונה יוצא לי החוצה ... תודה לעוזרים בבקשה לא להתעלם
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
זה קשור לפרום? :'( איזה DVD לקנות לטלויזה? כמה עולה DVD בנוני וכמה עולה DVD איכותי?
-
- 6 תגובות
- 872 צפיות
-
-
חיברתי את המחשב למגבר בחיבור COAX. ולא יוצא שום סאונד למגבר. לא צלילי מערכת, לא סרטים ולא שירים. הלוח המדובר הוא GIGABYTE P965. הבנתי שאני צריך לבחור בהגדרות שה-WINDOWS XP יוציא את הסאונד דרך היציאה הדיגיטלית. אבל לא מופיעה לי שם האפשרות. יש למישהו מושג מה אני מפספס פה?
-
- 8 תגובות
- 872 צפיות
-
-
ההורים שלי טסו להונגריה וביקשתי מהם אוזניות שיקנו לי ואני צריך להחזיר להם תשובה אמממ אם מישהו מכיר חנות בבודפסט ויכול להביא לי קישור אני אשמח. עכשיו התקציב הוא לא גבוה כלומר אל תעבור את ה 400 שקל ותנסו הרבה פחות אני צריך אוזניות טובות ל משחקי רשת בעיקר!!! + שירים (יש לי גם IRIVER H10 ) אם זה משנה! אבל בעיקר חשוב למשחקי רשת, ואם זה יהיה לשירים ולנגן זה יהיה טוב! אפשר שיהיה עם מיקרופון כלול! לא חובה! תודה רבה :> יש לי עכשיו אוזניות של SONY MDR-V150 שהם היו אחלה אבל עברו זמנם בזמנו 53 דולר בדיוטי פרי
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש על העזרה יש ברשותי נגן דור ראשון IPOD שעשה את שלו והגיע הזמן להתקדם. עקב התחלת לימודים בחיפה מה שמצריך הרבה נסיעות אני מחפש נגן שיחליף את האייפוד ויספק יותר משירים ויכלול גם מיקרופון פנימי . ההתלבטות שלי כרגע היא בין 3 נגנים: 1 - IRIVER H340 עם מסך של 2 אינץ' בטרייה דיי טובה למרות שלא ראיתי הספקים של ניגון וידאו ו 40 גיגה הרד דיסק ותג מחיר של 2300 שקל 2 - ARCHOS GEMINI 400 - נגן עם הרבה אופציות מסך 2.2 אינץ' אבל בטרייה חלשה שמחזיקה באודיו 10 שעות ווידיאו 3 יתרון גדול שיש ל נגן זה קורא CF נפח איחסון של 20 גיגה אותו תג מחיר של האייריבר 2300 שקל 3 - ARCHOS AV 420 - מסך 3.5 אינץ' אותם יכולות של ה GEMINI חוץ ממשחקים אבל עם יכולת להקליט מ RCA וומקורו…
-
- 7 תגובות
- 872 צפיות
-


