אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
יש לי 2 קבצי DTS של סרט אבל ב VLC הוא מזהה רק אחד מהם... איך אני מתאים את השני או בודק תאימות ??
-
- 5 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש רמקולים למחשב של 2.1 ערוצים. שימוש עיקרי עריכת וידיאו (גם עריכת סאונד אבל פחות מטורף) ומעט גיממינג פה ושם. אני מחפש משהו איכותי אבל לא יקר מדי, שיתן לי סאונד מדויק. יש לי שולחן חשמלי מתכוונן, אז אורך הכבלים כן חשוב לי (אבל לא קריטי אפשר להתסדר). לא יודע אם כדאי אלחוטי. אני לא מחפש משהו מסיבי מדי, מבחינת גודל. כמה רמקולים שתפסו לי את העין, אבל לא חייב אף מהם, אני אשמח לקבל המלצה למשהו טוב מתחת ל-1000 ש"ח. Logitech Z625 https://ksp.co.il/?select=.7076..241..1310..770.&kg=&list=1&sort=2&glist=0&uin=37238&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=&a…
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום היום התקינו אצלי YES MAX והטכנאים הסבירו טיפה ואמרו כל מיני פיצ'רים נחמדים אבל אז ניסיתי בכוח ולא הצלחתי להפעיל שום דבר ב5.1 ערוצים, אפילו דרך ערוץ 144 דרך 144 ואז לyesimpact ולבחור ב "בדיקת סאונד דולבי דיגיטל" אני יכול לדמות 5.1 ערוצים אבל ככה שומעים בקדמיים ובאחוריים את אותו הצליל הסאונד בכל הרמקולים תקין ועובד. אני שם ברסיבר עלל auto surround ותמיד שאני מכניס סרטים בדיוידי של AC3 ככה זה עובד מצויין כל הערוצים אבל בשום ערוץ ובשום דרך לא הצלחתי שהשידורים של YES יתפקדו כך אשמח אם אוכל לקבל תשובה תודה
-
- 9 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום לכולם . אני צריך בבקשה המלצה על אוזניות בתווך המחירים של 1200-1600(לא , לא רשמתי עוד 0 בטעות ) . כאשר אתם ממליצים לי תשלחו לי בבקשה קישור לחנויות שאפשר לרכוש אותן שם (עדיף חנויות באיזור המרכז) . בדרך כלל יש את האוזניות השוות כפול מהמחיר שהם נמכרות , לכן אם אתה מכירים כאלה אני אשמח לשמוע. אם זה חשוב , אני שומע מוזיקה שקטה : רוק שקט , שנות ה80 וכו' (מדי פעם גם קצת טראנסים וראפ). תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 5 תגובות
- 874 צפיות
-
-
טוב נכנסתי לחנות, הציעו לי 3 דגמים של DVDים, ביקשתי PIONEER נתנו לי את הדגמים האלה: dv360 dv2650 dv366 אלו הדגמים, ייש לי מגבר סטריאו ורמקולים סטריאו, אני לא צריך יותר מידי, רק שהיה טוב, שיראו טוב וישמעו טוב אז השאלה, מה יותר טוב, או האם הם באותה רמה עריכה ------- ועוד שאלה, הבנתי שההבדל בין ה360 ל366 (שאני נוטה לדגמים אלה קצת יותר) הוא הPROGRESSIVE SCAN. השאלה היא האם אני אראה הבדל בטלוויזה רגילה שהיא לא HDTV?
-
- 5 תגובות
- 874 צפיות
-
-
המחשב מייצר צפצוף קבוע בגובה מסוים, שיכול להימשך לשעות, ולא הצלחתי להעלים בשום אופן פרט לניתוק הרמקול מהמחשב / כיבוי הרמקול. מדי פעם הצפצוף פשוט נעלם, בלי סיבה ניכרת לעין. (ואז מופיע שוב לאחר זמן מה, שוב בלי סיבה ברורה) אתם מכירים גורמים נפוצים לבעיה כזו?
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
יש לי creative extigy הוא מחובר על שנאי שאפשר לשנות מתחים עכשיו הוא עובד על 7 וחצי וולט ורציתי לדעת אם אפשר לתת לו 12 ולא יקרה לו כלום ועוד דבר שאני מקליד המוזיקה קופצת וזה מציק כבר בבקשה תעזרו לי ותודה למי שיענה ;D
-
- 13 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום לכולם, חמותי (לעתיד) קנתה לא מזמן טלווזית LCD חדשה - Toshiba, Regza 42" היא לא מרוצה מהרמוקלים שלה. היא מעוניינת בעוד 2 רמקולים (רצפתי? שולחני?) ללא בס. השאלה היא האם הרמקולים מתחברים בפשטות דרך חיבור RCA אדום ולבן? או שצריך איזשהוא רסיבר? (אני יודע שעדיף אבל....) תודה רבה מראש, צחי
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לקנות מערכת קולנוע ביתי 5.1 לחדר כדי שאני אוכל לחבר את הקונסולה שלי ואתר ממיר היס שלי ... מה שאני צריך זה חיבור אופטי וחיבור קואקסיאלי (spdif) מחיר עד 1500 חריגה 200 שקל ... עוד משהו חשוב שהרמקולים יהיו קטנים ולא עומדים וגדולים.
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
יש לי רסיבר ישן ענתיקה של מרנץ דגם :marantz 2216b הוא שווה משהו? כי אני מחפש רסיבר לסטריאו אבל אחד איכותי משהו יכול לתת לי פרטים עליו? תודה מראש ;D
-
- 5 תגובות
- 874 צפיות
-
-
ובכן, הכותרת אומרת הכול. מה ההבדל באיכות בין צריבת MP3 על דיסק לניגון במערכת סטריאו, בין 196KPBS ל128KPBS? האם יש הבדל ניכר? הוא ניתן להבדלה בקלות? תודה!
-
- 6 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום. לאוזניות שלי (KOSS UR 40) נקרע הכבל מאחד הרמקולים. אני יכול להלחים אצל חבר את הכבל בחזרה. הקוטביות משנה באוזניות? אם כן, איך אני יכול לשחזר את הסידור המקורי של הכבל? תודה.
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
שלום, יש לי מערכת קולנוע של LG דגם ht356sd, והבעיה שלי שניסיתי לחבר דיסק און קי חדש שקניתי היום של SANDISK והוא רושם לי NO DATA ובוודאות שמתי שמה כמה סרטים ובדקתי את זה כמה פעמים. חשוב לי לציין שלא נתקלתי בעבר בבעיות עם המערכת ודיסק און קי, ניסיתי בעבר עם זה 2 שונים והם עבדו ללא תקלה - וגם הנפח של הדיסק און קי החדש זהה לקודמו 8GB ככה שאין סיכוי שזה גם בעיה שיש לDOK ולמערכת עם הנפח. מישהו יודע אולי מה התקלה?
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
iRiver הכריזה על מחירי המכשירים וגם על זמן ההגעה של המכשירים לשוק. מחירים: T10 1Gig - $199.99 512Mb - $149.99 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ T30 1Gig - $149.99 512Mb - $99.99 זמן הגעה לשוק: 22 לאוגוסט. המקור: http://www.misticriver.net/boards/showthread.php?t=26846
-
- 5 תגובות
- 874 צפיות
-
-
יש לי שאלה קניתי LCD והיא מחוברת לממיר רגיל ואני רוצה שאיכות התמונה תשתפר האם המיר HD ישפר תתמונה משמעותית בתכני הHD ואם כן ככמה זה עולה לחודש לא מצאתי תמחיר באתר שלהם תודה לעוזרים והמשך יום טוב
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום חברים, היום פתאום נעלם לי הסאונד מהמחשב!! יש לי לוח אם Epox 8RDA+ וכרטיס קול Soundstorm מובנה עליו, והכל היה בסדר גמור עד שפתאום היום אני לא שומע שום צליל! המיקרופון עובד בסדר גמור ושומעים אותו דרך הרמקולים כך שזו לא בעיה ברמקולים, אבל לא שומעים אף צליל ממה שמחובר ל-Line out בכרטיס קול, לא ברמקולים ולא באוזניות!! אני ממש מבוהל כי אין לי מושג למה זה קרה ואיך פותרים זאת ואתם התקווה היחידה שלי כרגע. מקווה שתעזרו ותתייחסו ברצינות, בתודה מראש, ניר.
-
- 1 תגובה
- 873 צפיות
-
-
שלום אנשים! אני מעוניין לקנות משדר FM שני אוכל לחבר ליציאת אוזניות. ככה אני אוכל לשמוע את המוזיקה ברכב (יש לי שם רק נגן קסטות) האם יש להם איכות טובה, ואיזה סוג כדאי לקנות? אני רואה שהמחירים שלהם נעים בין 200 ל600 שקל...
-
- 6 תגובות
- 873 צפיות
-
-
יש לי חדר קטן יחסית ... כ 8מ"ר ... איין לי בעיה לתלת על הקירות את הרמקולים... אני בעיקר משחק ו שומע מוסיקה... אוליי יש המלצות טובות? כמו שכתבתי התקציב... 600שח
-
- 8 תגובות
- 873 צפיות
-
-
לוגי'טק יצאו במבצע דיי נחמד, אם קונים דרך האתר שלהם ומכניסים את הקופון bestbuy_us_9901 מקבלים 30 אחוז הנחה על המחיר באתר, לאחר מכן ניתן להכניס קופון נוסף mir15 ולקבל עוד 15 אחוז הנחה כלומר 40 אחוז הנחה על הרמקולים. בקיצור המחיר אחרי כל ההנחה הוא 221 דולר עם משלוח חינם בארה"ב (למערכת חדשה, לא מחודשת) אם לוקחים משלוח דרך חברה כמו usaddress.com לארץ, מקבלים מחיר של משהו כמו 350-370 דולר או משהו כמו 1400 שח
-
- 4 תגובות
- 873 צפיות
-
-
היי רכשתי את הכרטיס מחול התקנתי את הדרייברים לWIN 7 ויש מספר בעיות שאשמח אם תוכלו לעזור לי בהם: 1) משומה לפעמים יש רעשים גם כשהמחשב לא ממש נמצא בפעילות (דסקטופ) יש מן רחשים כאלו מידי פעם שמאוד מציקים בזמן הקלקה על כפתורי ה"חזור" של התיקיות וכניסה לאפליקציות,בזמן מחיקה של שורה במסנגר וכדומה. 2) מה שכן בסרטים יש סאונד תלת מידי שדי הורס את הסרט,יש לי רמקולים 2.1 וזה לא עוזר להם כולכך לדעתי... 3) כשאני מנסה להפעיל את Creative EAX Console אני מקבל הודעת שגיאה (ראה תמונה) אשמח אם למישהו שיש את הכרטיס יוכל לומר לי איך להגדיר אותו ולפתור את הבעיות הללו. [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי מצא דרך להפוך אייפוד פוטו/נאנו וכל צבעוני אחר לאחד שיוכל להציג סרטים. מישהו יודע דרך איזו תוכנה או איך בדיוק לעשות את זה ? תודה.
-
- 7 תגובות
- 873 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה קניתי מערכת רמקולים Creative Inspire 5.1 5200 ואני מפש איזה שהיא תוכנה לבדיקת הרמקולים (פרט לבדיקה הבסיסית שמגיעה עם כרטיס הקול). האם מישהו מכיר תוכנה כזו (שעוברת רמקול רמקול, משמיעה צלילים שונים וכו') ? האם אתם יכולים לתת לי לינק שממנו ניתן להוריד את התוכנה? תודה מראש, רם
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
-
-
היי, מצאתי בארון כ.קול שהיה שייך ללוח הישן שלי DFI P35 T2R נקרא גםBernstein Audio מבוסס Realtek ALC885 איך הוא בהשוואה למובנה של ASUS P7P55D?
-
- 1 תגובה
- 873 צפיות
-
-
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=732742 שווה את המחיר? בשום מקום לא מצאתי את היחס ניגודיות.....
-
- 0 תגובות
- 873 צפיות
-
-
מחוברים בחיבור ישיר, חלשים ביחס לקדמיים ולסנטר האם מדובר בבעיה תוכנתית בקודקים/מקום אחר, או שבסרטים יוצרים בכוונה ערוץ אחורי חלש יותר? כרטיס קול - creative audigy על WIN7 64BIT תודה.
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
-


