אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
האם יש לקריאטיב כרטיס קול עם שלט אבל בלי פאנל\ראק? כי זה ממש יעזור לי אבל כל החיבורים שבאים עם הפאנל ממש מיותרים בשבילי.
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
שלום כולם,יש לי אוזניות sennheiser cx500, ולאחרונה אחד מהן נקרעה לי....אני מתלבט עכשיו בין 2 זוגות של אוזניות: akg q350 ו-MEElectronics A151, על שניהם קראתי בעיקר ביקורות טובות ושתיהן בערך באותו מחיר (את ה-A151 אני אזמין מה-ebay הרשמי). אני שומע מוזיקה בעיקר באייפון שלי, ורוב הפעמים בזמן ריצה / חדר כושר ורוצה להשקיע סכום של עד 300 ש"ח.מישהו מכיר ויכול לעזור לי לבחור מבין שתיהן?המון תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
איך אני עושה שיראו את רשימת השירים לפי הTAGים שלהם ואז ניתן לעשוד סידור לפי אומן/שם השיר/ג'אנר
-
- 0 תגובות
- 875 צפיות
-
-
בבית 2 קומות, מתוכנן חדר קולנוע בקומה עליונה ששם יהיה רוב הציוד, בקומה מתחת בסלון תהיה טלוזה ורמקולים, איך אני יכול לחבר בין המחשב לטלוזיה כך שאוכל גם לראות וגם לשמוע וגם לשלוט מהסלון ?
-
- 6 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות רמקולים טובים למוזיקה במחשב, אם אני לא טועה זה 2.1 (סאב +שניים) התקציב שלי הוא 250 - 350 ש"ח, אני רוצה לקבל תמורה מקסימלית... אז אם מישהו מבין ומוכן לעזור אני אשמח
-
- 9 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אהלן חברים אז כפי שאומרת הכותרת האם זה אפשרי להסיר את הכיתוב המעצבן של היבואן ט.ר. לאחר הפעם הראשונה שעדכתי את המכשיר הופיעה כיתובית על המסך שהדביק היבואן בארץ מישהו גם אמר פעם שאפשר לשנות את זה ולצרוב על המסך משהו אחר או למחוק את זה לגמרי מישהו יודע איך? ניסיתי לעשות כל מיני חיפושים אך הכל עלה בתוהו.... תודה מראש לעוזרים ישי ולדמן
-
- 6 תגובות
- 875 צפיות
-
-
ראיתי המלצה במפרטים מומלצים על הרמקולים microlab x23 כשחיפשתי השוואות והמלצות לא מצאתי הרבה ונראה שהרמקולים האלו לא מוכרים כל כך. מישהו כאן משתמש ברמקולים האלו ויכול לספר עליהם קצת. ואיזה אלטרנטיבות יש לי בטווח מחירים של 800-1000 שקל. אני צריך רמקולים לסרטים, מוזיקה ומשחקים. אני לא צריך משהו מקצועי אבל אני מעדיף להשקיע כסף נוסף בשביל רמקולים איכותיים.
-
- 3 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שלום אני מחפש כרטיס קול שיתאים לגיימרים .... אני מוכן להשקיע עד 1000 ש"ח , אבל עדיף פחות כרגע יש לי creative 7.1 se ואני מחפש איכות הרבה יותר גבוהה תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 875 צפיות
-
-
יש לחבר שחי IPOD דור רביעי והבנו כי אפשר לשים בו עברית. מי מו מה ואיך? תודה רבה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 875 צפיות
-
-
תנו לי הצעות למערכת טובה עד 500 שקל למחשב (יש לי X-FI) תודה
-
- 9 תגובות
- 875 צפיות
-
-
למה נאי שואל כי אני ראיתי כמה מערכות קולנוע ביתיות 5.1+סאב שבעיקרון הם לדי וי די אבל רשום שיש אפשרות של חיבור למחשב עכשיו למשל שאני יראה סרט בדי וי די אז בטוח ישמעו טוב וחלק וסראונד והכל חלק עכשיו במקרה שלי רוב הזמן אני יחבר תמערכת למחשב ואני רוצה לדעת עם זה יתן לי אותה תפוקה ואיכות כמו שבדי וי די ועם במשחקים שירים וסרטים שבמחשב ישמעו סראונד וכמובן שעם הסרט קודד קיצר עם המערכת שמיועדת לדי וי די יכולה לשמש כאותה דבר גם למחשב תודה
-
- 8 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שלום לכם חברי פורום אודיו וקולנוע ביתי, אני חדש בפורום ויש לי מספר שאלות דחופות (להיום-מחר) לשאול לגבי מערכת רמקולים של 2.1, כרטיס קול. תקציב : 1000 ש"ח שאלות : 1) האם מערכת Altec Lansing MX6021 טובה ביחס לתקציב הנ"ל ? כמו כן חשבתי גם על SOLO C6 (מערכת 2.0), הבעיה היא שאין לי כל כך מקום למקמם דווקא לעומת ה ALTEC. 2) האם כרטיס קול מובנה אך טוב וחדש יחסית יתמודד איתם כראוי או שאצטרך להחליפו (במסגרת התקציב), ולהוריד את רמת הרמקולים ? דגם הלוח אם הוא GA-890GPA-UD3H בתודה מראש SSDZONE
-
- 8 תגובות
- 875 צפיות
-
-
http://www.gigabyte.com.tw/Products/TVCard/Products_Overview.aspx?ClassValue=TV+Card&ProductID=2305&ProductName=GT-PTV-AF-RH בחיבור אנלוגי מהקיר לכרטיס (כלומר ללא ממיר) האם הכרטיס יקבל גם AUDIO ולא רק VIDEO? האם יש אפשרות להשתמש בחיבורים שלו בו זמנית? כלומר להחליף ביניהם דך התוכנה או שצריך בכרטיסים כאלו לנתק ידנית?
-
- 8 תגובות
- 875 צפיות
-
-
באופן פתאומי הרמקולים החליטו לא לעבוד. נראה שהמערכת לא מזהה אותם או משהו כזה. (לא נראה לי שהבעיה היא ברמקולים עצמם). יש לי פה כמה תמונות בקשר לבעיה הזו: איך אני פותר את זה? * אם זה לא שייך לפה אז סליחה ואשמח אם תעבירו לפורום המתאים. תודה רבה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אני מדבר בלי להצמיד כתוביות...לצרוב את זה וזהו... תגידו איזה דגם ואיזה חברה...או תנו קישור...!! תודה...
-
- 5 תגובות
- 875 צפיות
-
-
איך אני משדרג את הפרמ-וור של האי אודיו X5L הורדתי את הגרסה 2.10 העתקתי אותה לספריה בגט של! אבל זה לא שידרג! מה הדרך בנכונה?
-
- 11 תגובות
- 875 צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני מברר אם יש להם את זה במלאי? (באתר שלהם זה לא מופיע..)
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
-
-
יש לי אורגן technics kn 2400 ואני מעוניין לחבר אותו למחשב ולעבוד עם midi האם למישהו יש מושג איך אפשר לעשות זאת (בחיבור usb תיהיה אולי בעיה ששומעים את הצליל מהרמקולים של המחשב רק כמה שניות אחרי השאלה היא גם האם זו בעיה במחשב או בחיבור).
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מערכת סראונד 5.1 בתקציב של עד 550 ש"ח. כרגע ההתלבטות שלי היא בין Inspire T6200 לInspire T6100. אם קיימות מערכות טובות יותר בתקציב אני אשמח לקבל המלצות. מישהו מוכן להסביר לי גם מה ההבדלים בין 2 המערכות הנ"ל? ד"א כרגע יש לי מערכת של 2.1, כך שאני הולך לחבר אלייה את ה5.1 (2יהיו סאבופרים ו7 רמקולים).
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
אני רוצה כרטיס קול עד ה 500 שקלים שפשוט יפיק צלילים גבוהים ובינוניים נקיים ואיכותיים.
-
- 6 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שלום..! לאחרונה אבא שלי התעניין שוב בנושא הפטיפון ששוכב אצלנו במחסן. הדגם הוא Technics sl-1700. השאלה שלי היא כמה הוא שווה היום? הפטיפון עובד ללא כל שום בעיה.. הדבר היחיד שאני לא יודע אם משפיע הוא סדק קטנטן (לא שבור..) במכסה העליון. אז אשמח אם תענו לי.. גם את השווי בלי קשר לסדק הזה ,וגם אם הסדק משפיע בכלל - מה יהיה המחיר כאשר הוא קיים? תודה מראש, עודד ב.
-
- 8 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אנא עזרתכם! פרמטתי את המחשב שלי ונשארתי ללא דרייבר לכרטיס קול שלפי pc wizard הוא ככל הנראה VT8233/A ac'97 Enhanced ואני פשוט לא מצליחה למצוא היכן להוריד את הדרייבר המתאים. לוח האם שלי הוא ASUS P4VP-MX במידה ויש לכך חשיבות. ממש תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שלום לכולם! לצערי הרב נשברו לי האוזניות (ליתר דיוק האחת לא מפקדת כראוי) לכן החלטיתי לקנות אוזניות חדשות... קניתי אוזניות של Teac ב 75 ש"ח חזרתי הביתה אחלה איכות והכל... אבל אחרי חצי שעה האוזניים שלי כאבו כמו לא יודע מה... וגם המיקרופון לא משהו. לכן הבנתי שאני צריך להתיעץ לפני קנייה כזאת, לכן אני פה הייתי מעוניין ביעוץ על אוזניות איכותיות(אני חולה על מוזיקה) בעלות מיקרופון נורמלי (המיקרופון פחות חשוב העיקר שישמעו בלי שאני יצטרך לצעוק) והכי חשוב ריפוד נוח לאוזניים הכוונה שיהיו נוחות. החלק האסטיט פחות חשוב לי והתקציב שלי הוא עד 200ש"ח תודה
-
- 0 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מערכת רמקולים של 2.1 השימושים שלי הם בעיקר שמיעת מוזיקה וסרטים וסדרות במחשב... התקציב הוא עד 800 ש"ח והייתי שמח אם יהיה גם שלט אלחוטי למערכת למרות שזה לא הכרחי אם זה לא משתלם... בדקתי קצת באינטרנט ומצאתי 4 אפשרויות טובות לעניין: 1)MicroLab FC661 2)SHOCKWAVE Q3 2.1 3) SonicGear EVO8 4) Altec Lansing FX4021 אז אם אפשר עצה של אנשים שמבינים מה עדיף לקנות ואם יש משהו יותר טוב מהרשימה אז בטוח להצעות...תודה
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
האם אנחנו מנצלים את מערכות ה 6.1 שלנו מעבר לראיית סרטי DVD ? או שה DX sound של המשחקים בכלל לא תומך ביותר מ 4 רמקולים?
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-


