עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אני רוצה לקנות נגן אייפוד 30 ג'יגה בייט צבעוני.. ויש לי כמה שאלות: 1. אם אני קונה דרך החנות של apple בארה"ב? אני צריך לשלם 30$ מס קנייה? 2. האחריות שאני אקבל עם הקנייה תשפיע גם בארץ? כלומר אצל הנציגה של apple בישראל, "ידע מחשבים" (הנה הכתובת למי שלא מכיר www.yeda.co.il) 3. האתר mustop הוא אתר אמין? כדאי לי להזמין דרכו? אשמח לקבל תשובה בהקדם, ותודה רבה לעונים =)

    • 5 תגובות
    • 877 צפיות
  2. אני מחפש כרטיס פשוט במחיר הכי מינימלי שקיים... רציתי לדעת אם יש דברים מיוחדים כלשהם שאני צריך לדעת לפני שאני קונה כרטיס טלווזיה שיתחבר לממיר של HOT תודה

    • 2 תגובות
    • 877 צפיות
  3. Started by Nihility,

    הממיר מחובר לרסיבר עם HDMI. הרסיבר מראה שהאות שהממיר משדר הוא 2 ערוצים בPCM. בהגדרות של הממיר מוגדר Dolby - ON התקשרתי לתמיכה שלהם והם אמרו לי לחבר עם קואקסיאלי ושזה יסדר את הבעיה, חיברתי, עדיין אין סראונד. למישהו זה עובד בסדר? -------------------------------------- הסתדרתי, כמובן שלחבר קואקסיאלי במקום HDMI זה אידיוטי. מה שעשיתי היה עדכון קושחה לממיר. הוצאתי מהחשמל, לחצתי אסקייפ וחיברתי בחזרה לחשמל, זה תהליך של כרבע שעה. אחרכך הגדרתי את הדולבי שוב וזה עבד בHDMI. זה עובד רק ב national geographic ולא בערוץ הסרטים של הHD שזה ממש חבל.

    • 0 תגובות
    • 877 צפיות
  4. אוקיי אז נתחיל בתקציר קל ברשותי האייפוד מהדגמים החדשים, 30 ג'יגה שנקנה בחודש אוגוסט האחרון בארה"ב. בהתחלה הכל היה מצוין, פשוט מושלם! קצב ההעברה (דרך פיירוואיר של קריאייטיב..) היה בסביבות ה 4-5 מגה לשניה (!) ואז משום מה הוא נהיה מאוד מאוד איטי.. הוא החל להעביר בסביבות החצי מגה ופחות (שזה אסון למי שמעביר ג'יגות שלמות של מידע..). אז הבנתי שאומרים כי יש בעיות עם כרטיס הקול של קריאייטיב (למרות שזה עדיין נראה לי מוזר כי הוא עבד טוב מאוד עם הקריאאיטיב, אז מה קרה לו?! ביום אחד הכל התקלקל?! נשמע חשוד..) אבל אמרתי ניחא, וקניתי כרטיס פיירוואיר וקיוויתי לטוב ו.....זה עדיין באותה מהירות אתם לא יודעים כמה מתסכל זה! בעוד כמה ימים אני טס לפולין ורוצה להעביר משהו כמו לפחות עש…

    • 9 תגובות
    • 877 צפיות
  5. Started by overload,

    יש לי בעיה ושאלה, קודם הבעיה: אני לא מצליח להבין למה אבל אי אפשר לכבות את הריסיבר מהשלט שלו, אפשר לכבות ולשלוט על כל מכשיר שיהיה לי בבית בחמש שנים הבאות אבל על הריסבר לא! אפשר לכבות אותו רק מהכפתור הגדול שעל המכשיר, ואני לא אוהב לעשות את זה זה עושה בום חזק ברמקולים, אני לא חושב שזה בסדר. מישהו יודע אולי מה הבעיה? ולשאלה: למה כל פעם שאני מפעיל את הריסיבר אחרי שהוא מכובה שומעים רעש של זימזום חזק מאוד ברמקולים שנעלם אחרי 15 דקות? אולי זה קשור לזה שאני מכבה את הריסיבר מהמכשיר ולא השלט ? בבקשה תעזרו לי :-\ .

    • 4 תגובות
    • 877 צפיות
  6. האוזניות יתחברו למחשב ואם צריך אוסיף מגבר שיתחבר למחשב וממנו אתחבר לאוזניות, המוסיקה שאשמע לרוב היא אלקטרונית,קלאסית וגאז. האמת שכבר הלכתי לאיבוד בקריאה מרובה על כול סוגי האוזניות ועד כה הכי קרצו לי ה AKG 701 ,DT770 ומבחינת מחיר חשבתי על Audio-Technica ATH-M50 אנא עזרו לי להגיע להחלטה . תודה

    • 1 תגובה
    • 877 צפיות
  7. שלום שלום.. בזמן האחרון אני חושב להחליף את הכרטיס קול שיש לי (onboard) באחד נורמלי. כרגע יש לי מערכת סטראו של איווה שמתפקדת בתור רמקולים (ושומעים ממש טוב.. בדיסקים וכאלה). עכשיו, חשבתי לקנות כרטיס קול ועוד מערכת 2.1 זולה כדי לחבר כסנטר וסאב(שכן סאב זה מה שיותר משמעותי לי כרגע) ולהשאר עם האיווה כרמקולים קדמיים. נראה לכם בסדר? השימושים העיקריים הם משחקים ומוסיקה (שמיעת שירים.. לא הקלטות או משהו כזה..) התקציב הוא בערך 500 ולנסות לא לחרוג יותר מדי... תודה רבה,רבה!

    • 6 תגובות
    • 877 צפיות
  8. Started by cold fire,

    Kingston Black 2GB USB 2.0 Portable Media Player w/ Free 256Mb Mini SD Model KPEX100/2GB+256 - Retail 140$ פרטים:http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16855189005 יש מספר בעיות איתו אפשר לראות וידיאו אבל הוא צריך MPX format, requires transcoder software to play WMV, ASF,MPEG 1 & 2 and AVI formats לא ברור לי מה זה בדיוק. וגם בנגן הזה אבל של 2GB יש אפשרות להרחבת הזכרון אבל לא כתוב איזה כרטיס הרחבה צריך? אין לו גם הקלטה מהרדיו, הוא לא תומך בmp4 לפי מה שקראתי. מישהו יודע

    • 9 תגובות
    • 877 צפיות
  9. Started by Netanel o_0,

    בכמה אפשר להשיג את סנהייזר CX300 בארץ מקוריות, הכי זול?. מה האוזניות IEM הכי טובות שאפשר להשיג בעד 150 שקל? יש הבדל בין הקריאייטיב EP630 לדנהייזר CX300? את הEP630 גם מזייפים? תודה!

    • 4 תגובות
    • 876 צפיות
  10. שלום, אני רוצה לקנות אוזניות, למחשב נייד, בתקציב המוגבל שציינתי, עם חריגות קטנות במידת הצורך. אני אפילו לא יודע אם מקובל להשתמש באוזניות שנכנסות לתוך האוזן עבור נייד או לא. על מה אתם ממליצים? תודה :]

    • 3 תגובות
    • 876 צפיות
  11. שלום לכולם. אז כמו שהכותרת אומרת, אני מחפש אוזניות עם עדיפות לעורפיות עם באס טוב בעיקר. אין לי תקציב בשמיים, ולרוב אני מסתובב איתם בחוץ, בדרך לעבודה וכו. עד לאחרונה היו לי פיליפס שקניתי ב80 שח שעשו את העבודה מעולה. יש למישהו הצעה? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 876 צפיות
  12. שלום אני רוצה לחבר את הפלייסטיישן 3 שלי לרמקולים LOGITECH Z5500 הכבלים הרגילים שקיבלתי עם הסוני לא יכולים להתחבר לחיבור של המערכת אבל שמתי לב שיש בסוני יציאה שכתוב עליה OPTICAL וברמקולים שלי יש יציאה של DIGITAL ו OPTICAL ו COAX עכשיו השאלה שלי היא מה כדאי ואיזה כבל אני צריך בשביל לחבר את הסוני לרמקולים האלה הנה תמונות של הכניסות http://img296.imageshack.us/img296/122/img0709pb1.jpg http://img292.imageshack.us/img292/4946/img0711nb9.jpg

    • 7 תגובות
    • 876 צפיות
  13. Started by elad_jacoby,

    ראיתי שיש טרד וקראתי אבל הרוב שם סתם דיבורים בין אנשים ולא מובן בדיוק.. רציתי לדעת אם עדיף לקנות אוזניות טובות של לוג'יטק + רמקולים 2.1. או לקנות רמקולים X530.

    • 8 תגובות
    • 876 צפיות
  14. Started by darkman,

    שלום. אני רוצה לקנות רמקולים +מגבר התקציב הוא בערך 3K יש איזה שהן חנויות באזור כפר סבא-רעננה-נתניה-הרצליה-תל אביב ששוות ניסעה כדי לבדוק בהן רמקולים?

    • 9 תגובות
    • 876 צפיות
  15. שלום, יש לי מדיה פלייר גרסה 10 שיוצרת דיליי ממש גדול בין הקול לתמונה (זה מתחיל מסונכרן, אבל אז נוצר דיליי הולך וגדל.. בסרט של 25 שניות הדיליי מגיע עד 6 שניות...) זה קורה גם כשאני מנסה לראות סרטים באינטרנט וגם בסירטונים קצרים ששמורים לי במחשב (כך שזאת כנראה לא בעייה בחיבור לרשת). יש לציין כי סרטים שלא מבוססים על נגן של המדיה פלייר (כמו ביו-טיוב) עובדים כמו שצריך... יש לי מחשב די ישן (פנטיום 3, 500 מגהרץ, 512 ראם), אבל השאלה היא אם זה לא אמור להספיק בשביל לנגן סרטון קצר בלי בעיות... למישהו יש מושג מה אפשר לעשות? תודה!

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  16. Started by podpeople,

    שלום לכולם אני צריך חוות דעת על טלויזיה "40 תוצרת Samsung דגם LA40M81B.

    • 3 תגובות
    • 876 צפיות
  17. Started by idoodi,

    למישהו יש אותם שמע עליהם או מכיר? מה אתם אומרים אני רוצה אותם שווה?? http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=37907

    • 8 תגובות
    • 876 צפיות
  18. שלום לכולם, לא מזמן קניתי HD515 Sennheiser , אוזניות באמת טובות, אך כנראה בגלל ההתנגדות הגבוהה שלהם, אני צריך להגביר את הווליום באופן משמעותי בשביל לשמוע בעוצמה סבירה + (באוזניות פשוטות יותר קודומות שהיו לי הייתי מגביר קצת ועוצמה היתה חזקה הרבה יותר). הבנתי שמגבר אוזניות יעזור בנושא הזה. אם כך איזה מגבר מומלץ לאוזניות אלו מבלי להשתגע במחיר אך יחד עם זאת שיספק את העוצמה והאיכות הדרושה ? התקציב שלי סביב ה700 שקל אפשר לחרוג אם זה מצדיק את ההפרש. השימוש שלי זה בעיקר למשחקים ומוסיקה. אודה לעוזרים, אריאל. אגב, צריך ספק מתח חיצוני בשביל המגברים האלו ? או שהוא פשוט מתחבר למחשב.

    • 0 תגובות
    • 876 צפיות
  19. Started by shloosh,

    טוב היו לי לא מעט דגמי IEM ואוזניות לניידים: PX100,CX300,JBL 220,UE SUPER FI 5 PRO היום הבאתי זוג נוסף לאחר שה-JBL נהרסו,ה-AKG 324P. 259 שקל בבאג,שמעתי אותם פעם אבל היום קניתי ושמעתי הרבה ואהבתי מאוד את הסאונד. אמנם הם לא ברמה של הSF5 pro שהיו לי ,אבל הם גם הרבה יותר זולות.... הבאס יותר חזק והם קצת יותר חדות מה-CX300 בגלל שיש להם מבנה שונה(דרייבר אותו דבר). אני אתן להם קצת BURN IN אני מאמין שהסאונד ישתפר עוד יותר... הבעיה היחידה בהם היא שהחוט מאוד דק והחיבורים לאוזניות עצמן לא נראים כל כך חזקים. אז להיזהר עם זה... מומלץ! ועכשיו אזהרה: להתרחק כמו מאש מה-BOSE TRIPOT שעולות בסביבות 600 שקל. האזנתי להם היום זמן ממושך והאיכות שלהם פשוט על הפנים,אין מילה אחרת! בנוסף הן גם לא נו…

    • 5 תגובות
    • 876 צפיות
  20. Started by nottheguy,

    יש לי מערכת מיני של סוני מחוברת למחשב ונראה לי שהגיע הזמן להחליף למשהו רציני יותר. הקריטריונים הם: 1. נטייה יותר למוזיקה וDVD ופחות למשחקים. 2. שלט רחוק -חייב! 3. מערכת שתשתלב יפה עם כרטיס קול בינוני ומעלה (אני כנראה אקנה את ה- MSI K7N2 Delta-ILSR שהבנתי שיש לו כרטיס קול לא רע - היתה עליו ביקורת בHWZ). 4. מפענח דיגיטלי מובנה. קראתי את הביקורות על שתי המערכות שציינתי, אבל אני צריך עזרה מעבר לזה. איזו מערכת את ממליצים לי? (אגב, מה עם ה- ATP5? יש לה שלט?) תודה!!

    • 8 תגובות
    • 876 צפיות
  21. Started by gombn,

    מבקש חוות דעת על ה INSPIRE 4.1 4400 מבחינת סאונד לקולנע ביתי ומוזיקה תודה!

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  22. אני צריך המלצה לרמקולים 5.1 אלחוטיים למחשב. מיועד לשירים סרטים ומשחקים.... תקציב:2000-3000 כמה שיותר זול. בתודה מראש אלעד

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  23. Started by haim652,

    יש לי בלוח אם 3 חיבורים מאחורה. עד השצלחתי לכוון את הדרייבר עדיין יש לי בעיה. 3 היצאיות מאחורה של הלוח אם הם 1.מיקרופון 2.אוזניות 3.רמקולים עכשיו יש לי בעיה, באזניות נניח אני שומע כל סאונד שיש. אבל ברמקולים אני שומע רק נניח שירים, סאונד של משחקים או כל סאונד אחר אני לא שומע. מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולהגיד לי דרך לפתרון? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 876 צפיות
  24. Started by vax,

    מצאתי רק מדריך של ויסטה ויש לי ווינדוז XP כרגע אני רואה רק תמונה. עזרה בבקשה

    • 2 תגובות
    • 876 צפיות
  25. Started by SyndromE,

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mains_hum מכירים את ה-Humming הזה ? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ab/Mains_hum_60_Hz.ogg איך אני נפטר ממנו ? X-FI eXtremeMusic מחובר אנלוגית לרסיבר Yamaha (ב-6channels input). מעל ל- 30db- ברסיבר ואני שומע את ה-הממממ.. ככל שאני מגביר מעבר לגבול זה - כך ה-הםםםם מתחזק. (כשהרסיבר מנותק מהכרטיס, ולמשל האוזניות מחוברות ישירות - הכל בסדר. מסקנה - קשר ישיר לחיבור הרסיבר לכרטיס)

    • 3 תגובות
    • 875 צפיות

דיונים חדשים בפורומים