אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום אני חדש כאן! הודעה ראשונה, ואני מתלבט בין 3 רמקולים! 1. Altec lansing ATP 3 2.1 שעולה 484 ש''ח 2. Altec Lansing 2100 2.1 שעולה 585 ש"ח 3. Altec Lansing VS4121 2.1 547 ש"ח עריכה: אחרי קריאת ביקורות באינטרנט ראיתי שה SV4121 יותר טוב מה 2100. האם שווה לי לשלם עוד 100 שקל בשביל ה2100? ומה דעתכם על ה VS4121? תודה רבה למי שעוזר!!
-
- 7 תגובות
- 889 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה לעוזרים. ברשותי זוג רמקולים די יקרים שלא היו בשימוש תקופת זמן מסויימת.. אתמול חיברתי אותם למגבר ולצערי גיליתי שבאחד הרמקולים שומעים רק דרך הטויטר והמידוופר לא עובד בהתחלה חשבתי שהכבל כנראה קרוע באמצע למרות שהוא חדש ולא עבר קיפולים. אז לקחתי את הכבל מהרמקול שכן עבד תקין וחיברתי ושוב המידוופר לא עובד.. יש אופציה לפתוח את הרמקולים ולראות מה קורה שם..( יכול להיות שהמנקה "הנזק" הפילה אותו בטעות..)אולי ואיזה חוט התנתק שם אם אני פותח אותו ישנן השלכות ? מבחינת אקוסטיקה / אטימות / קריעת חוטים /לא יודע מה.. בגלל זה אני פונה אליכם. תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 889 צפיות
-
-
שלום אני ביום שישי הקרוב נוסע לאמריקה לכמה זמן וברצוני לירכוש שם את המכשיר IRIVER H340 ואני צריך אתר הזמנה שאני יכול להזמין ממנו את המכשיר! ואני צריך המלצות של אתרים לפי הקריטריונים הבאים: 1.יודעים שאתר אמין 2.זול {דבר המאוד הכרחי} כאילו שהמכשיר עולה אצלו בין הזולים! 3. {לא חייב אבל רצויי} שנקנה ממנו מכשיר אחר מאותו אתר והוא רוצה להמליץ לי על האתר!!! בתודה נמרוד
-
- 7 תגובות
- 889 צפיות
-
-
שלום... אני מעוניין במשהו שיתן לי מוסיקה חזקה בחוץ... כאילו עם חוט מעריך לחשמל אבל שיוכל לנגן MP3 או שתיהיה לו כניסת AUX או כניסת אודיו אחרת אנערף. אני פשוט צריך משהו שינגן מוסיקה כאילו רק שיגביר תעוצמה מהנגן שלי... לא למסיבה... לא צריך עוצמות גבוהות.. משהו בינוני מספיק. השאלה היא האם אני צריך מערכת מיני/מיקרו? או שאפשר לקנות רק מגבר ולחבר רמקולים אליו? כי רמקולים כבר יש לי... חסר רק מגבר. ואני לא מחפש איכות.. אני מחפש משהו זול כי זה לא למטרת איכות... תודה לע העזרה
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
האם יש כזו באזור של 1700 ש"ח? או באופן כללי? הכוונה לטלויזיה עם USB אשר יכול לקרוא סרטי MKV+AVI עם תרגום SRT בקובץ נפרד. עוד דבר, האם יש טלויזיות עם בלוטות? יש לי אוזניות בלוטות אלחוטיות וזה יכול להיות נחמד לחדר שינה.. אבל לא שמעתי על דבר כזה.
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב נייח: מערכת הפעלה WINDOWS XP PRO לוח אם של ג'יגה בייט EP45-ED3L מעבד של אינטל E7500 כרטיס קול מובנה של REALTEK המחשב ממקומם בסלון מחובר לרסיבר ולטלוויזיה. יש לי את כל המקודדים הדרושים, נעשה עידכון ביוס+ כרטיס קול לגירסה הכי עדכנית מהאתר של היצרן. ברגע שאני מתחיל לראות סרט או לשמוע מוזיקה במספר נגנים שונים, אני מאבד את הסאונד מהרמקול סנטר כל כמה דקות, פתאום יש סאונד פתאום אין. רסיבר חדש,והכבל שמחבר ביניהן תקין. כמו כן שברגע שאני רואה סרט בטלוויזיה באופן רגיל, לא דרך המחשב ( הרסיבר מחובר גם לטלוויזיה ) שומעים מעולה ברמקול סנטר ואני לא מאבד סאונד אפילו לרגע. זה קורה רק במחשב. האיבוד של הסאונד הוא מתחיל בדעיכה קלה,ואז יש קיטועים ואז נעלם, ואז חוזר אחרי כמה …
-
- 1 תגובה
- 889 צפיות
-
-
היי, חיברתי כבל TOSLINK בין הלוח אם לרסיבר. הרסיבר הוא של YAMAHA דגם HTR-6030. להלן קישור לפרטים על הרסיבר: http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/av-receivers-amps/htr/htr-6030_black__u/?mode=model הגדרתי את הרסיבר על DTV\CBL וגם תוכנת REALTEK מזהה את החיבור האופטי. הבעיה היא שאני שומע רק מהרמקולים הקדמיים. סרטים באיכות של 6 ערוצים נשמעים רק כסטריאו. מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 889 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכול.... מישהו ניסה?
-
- 1 תגובה
- 889 צפיות
-
-
אם מתעלמים מעניין העלות של הרמקולים, מה יהיה הכי טוב לסרטים ומשחקים? תודה
-
- 4 תגובות
- 889 צפיות
-
-
יש לי נגן S9 ואוזניות PX100 אני רוצה לשדרג את האוזניות באוזניות אחרות מישהו יכול להמליץ לי על אוזניות טובות יותר עד 400 שקל בהזמנה מEBAY שיספקו לי גם עוצמה וגם איכות? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אני לא יודע באיזה מכשיר הבעיה, אך בחיבור רגיל התמונה בסדר... איך אפשר לסדר את זה? תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 889 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש זוג רמקולים סבירים בעיקר בשביל מוסיקה כשהמקור הוא נגן MP3. אין לי בעיה עם יד שנייה, אבל התקציב הוא 500 ש"ח ואני בספק אם יהייה אפשר למצוא זוג מדפיים עם מגבר פנימי בסכום הזה, ומגבר חיצוני יהייה יקר מידי. חשבתי על הT20 של קריאייטיב, אבל אני לא יודע אם שווה להשקיע את האקסטרא 160 ש"ח שצריך (הם עולים סביבות ה660 אאל"ט). לגבי יד 2- באתר ש "יד 2" אין מי-יודע-מה מבחר ומה שכן יש שם די מעפן, ואין לי גם זמן לשבת כל יום ולחפש (עשיתי את זה במשך חודש עם הרכב שקניתי וזה כבר יוצא לי מכל החורים ) אין לי כל כך זמן ללכת ולשמוע מערכות אז אני רוצה לצמצם את הרשימה...
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
היי, בשבוע הבא אמא שלי נוסעת לתאילנד. האם יש למישהו מושג האם שווה לקנות שם נגן? מה המחירים שם פחות או יותר ביחס לארץ? כל מידע יועיל. ועוד שאלה על הדרך- האם בדיוטי פרי יש רמקולים מעבר למה שמופיע באתר שלהם?
-
- 3 תגובות
- 889 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי היום מערכת רמקולים של לוג'יטק מדגם Z523 . כולל סאב וזוג רמקולים. כרטיס הקול שלי מובנה בתוך הלוח אם. קישור לפרטי המערכת: http://www.logitech.com/en-us/speakers-audio/home-pc-speakers/devices/5861 ברמקול הימני יש שני פקדי עוצמה: אחד לכיוון עוצמת השמע והשני לעוצמת הבס. פקד עוצמת הבס נע בטווח של מ 7:00 (שעון) עד 17:00 בערך.. כשאני מכוון את עוצמת הבס בטווחים של בין 7:00 ל- 16:00 אין שום תוספת באס..והסאב-וופר לא עובד. רק בטווח של 16:00-17:00 הסאב פועל. כלומר, הוא פועל בשיא כוחו. בקיצור, אין לי דרך לכוון את הבס מהכפתור הזה.. אני יכול לשמוע מוזיקה בשתי אופציות:1. בלי בס בכלל 2. עם בס בעוצמה מקסימלית. חיפשתי באתרים של לוגי'טק ובעוד אתרים שקשורים לסאונד ולא נתקל…
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אני מחפש סט 2.0 איכותי למחשב. במהלך החיפוש באתר של M-Audio נתקלתי ברמקולים הבאים: http://www.halilit.com/index.php?action=recshow&subcat_id=36&item_id=773 הרמקולים לא דורשים מגבר חיצוני כי הם מגיעים עם מגבר מובנה. מה מבדיל את הרמקולים הנ"ל מרמקולים אחרים? האם העובדה שהם מיועדים לבקרה באולפן פוגעת באיכות הצליל בסרטים/משחקים?
-
- 1 תגובה
- 889 צפיות
-
-
כבר הרבה זמן שאני מחפש תשובה האם DVI TO HDMI מעביר קול?,לשני חברים שלי יש כבלים כאלו אחד עם 8600 GT ואחד עם 9800GT והם מצליחים להעביר סאונד. כבר עמדתי לקנות כבר כזה ב KSP ואמרו לי שסאונד לא יעבוד. אני רוצה לחבר את זה ל LCD 32. יש לי 8800GT האם זה יעבוד?
-
- 9 תגובות
- 889 צפיות
-
-
שלום, כמו שכתוב בכותרת, אני רוצה להקליט כמה שירים שיש לי על המחשב לקלטת. ניסיתי לחבר את המחשב למערכת פנסוניק שיש לה טייפ מקליט, ניסיתי את כל שלושת הכניסות שיש לי על הכרטיס קול וזה לא הקליט כלום. למישהו יש רעיון איך להקליט?
-
- 3 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אני מחפש שלט יש לי טלויזיה, די וי די, ומגבר... <אם אפשר גם מזגן למרות שלא נראה לי?!?! > וראיתי את השלט הזה... http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=3168&ser=1 מישהו מכיר שלטים טובים? או יודע אם השלט הזה שווה?? תודה!
-
- 5 תגובות
- 888 צפיות
-
-
היי, יש לי את המערכת x530 של Logitech במחשב שמתי את הרמקוליים האחוריים לצד הקדמיים כי אין לי איפה לתלות אותם השאלה היא איך אני גורם לרמקוליים האחוריים לנגן בדיוק מה שהקדמיים מנגנים? יש לי כרטיס קול אוןבורד של Realtek אני משתמש בWinamp כנגן המוזיקה שלי ניסיתי לחפש פתרון בגוגל, פתחתי דיון בפורום הרשמי של וינאמפ...לא הצלחתי למצוא פתרון יש למישהו רעיון?
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום מה אתם אומרים על DDR5000 או אם יש המלצה על SAFA שמעתי שהם טובים בטייפ מנהלים. אשמח להמלצה קונקרטים עם שם החברה והדגם. תודה
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-
-
אני מחפש רמקולים למחשב בין 200-500+- אני חושב 2.1 כי יותא מזה זה לא ממש איכותי וגם אני רק שומע שירים..... חשבתי על LOGITECH X-230 עקרונית חוץ משירים ומשחקים לא עוד משהו מה אתם אומרים?
-
- 9 תגובות
- 888 צפיות
-
-
קבלתי מקורי של IRIVER אבל הם קצרות כאלה אחד ארוך אחד קצר.. ככה זה בא אמרו לי... אז אני רוצה לקנו אחרות של חברה אחרת או מששהו שעושה אותום ביצועים כמו שלשלי והם טובות על מה אתם ממליצים?? MAXELL... למשל? תודה
-
- 8 תגובות
- 888 צפיות
-
-
יש לי כרגע BEYERDYNAMIC DT 880 כרגע הן מחוברות לNAD 7020i בתור מגבר, וזאת ההגברה הכי טוב שיש לי בבית כרגע. עם מה שיש, אני ממש ממש לא מרוצה, אני לא יודע אם זה המגבר אבל אני מאמין שזאת הבעיה. אז אני מחפש מגבר לאוזניות... הכיוון זה להזמין באיביי. מה שאני מחפש זה פשוט מגבר שיוצא מאוזניות HI END את כל מה שהן יכולות לתת, התקציב הוא גמיש מאוד אבל אם למשל המגבר הוא ב400$ הוא צריך לספק סחורה שמגבר ב120$ יהיה רחוק מלספק. אם למישהו יש הצעות אני אשמח לשמוע - תודה ! אוהד.
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום, לפני שנה ביקשתי בפורום זה המלצה לאוזניות לD2 שלי והמליצו לי על cx300 שאותם רכשתי בסופו של דבר ואכן נהנתי מהן שנה שלמה עד שהרסתי אותן בטעות לפני כמה ימים. באותם ימים רכשתי אותן ב215 שקל ואני מוכן להשקיע גג 400-450 שקל למשהו חדש עכשיו, חשבתי על Sennheiser CX400 שבפנדס ב360 לא כולל משלוח, מה אתם אומרים? זה שידרוג? ורציתי לבקש גם המלצה לרמקולים 2.1 למחשב בתקציב גג 750 שקל, מה שחשוב לי זה צליל נקי ובאס איכותי אשמח לתשובות מהירות, תודה עריכה:: חשבתי אולי לחרוג קצת בשביל Logitech Z-2300 2.1 Speaker System בפנדס בקצת יותר מאלף שקל, שווה ת'חריגה מה אתם אומרים?
-
- 8 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום, לאחר כשנתיים וחצי ששירתו אותי נאמנה, משיכה פתאומית מטופשת שביצעתי גרמה למותם של אוזניות הShure SCL4 שלי... אהבתי למדי את האוזניות הנ'ל וחשבתי פשוט לקנות מחדש את אותו דגם...(מאחר ויש לי עדיין את כול גומיות להחלפה ) במקור קניתי אותם במחיר של כ 180$ לכן זהו הטווח שאני מכוון אליו כיום. רציתי לדעת אם לדעתכם במחיר הזה כדי לי להמשיך עם האוזניות או שאולי יש דגם כלשהו אחר שכדאי לי לנסות? (לא בהכרח SHURE) אני מתכוון להזמין מחול או לחלופין לקנות בארץ... תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 888 צפיות
-


