עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by לוח שנה,

    שלום לכם, רציתי לשאול אילו מביניהם עדיף לשמיעת מוזיקה בעיקר? תודה.[br]פורסם בתאריך: 27.12.2009 בשעה 00:41:23 הקפצה

    • 0 תגובות
    • 894 צפיות
  2. Started by benor,

    אני חושב לקנות אוזניות חדשות. באף אתר מכירות באינטרנט, לא ראיתי אותן למכירה. הן זמינות בארץ, בחנויות אודיו למיניהם? אני מעוניין להשקיע מקסימום עד 100 ש"ח תודה.

    • 10 תגובות
    • 893 צפיות
  3. Started by Tov_Tov,

    שלום לכולם, אני מעוניין לשדרג את קצת את הסאונד בחדר שלי .. נכון לעכשיו יש לי מערכת ישנה מאוד שמשמשת כמגבר עם רמקולים מדפיים ישנים של SONY ss-h3500 6ohm שאמורים להיות איכותים יחסית לרמקולים ישנים, אין לי מושג מה שאר הנתונים שלהם.. ולא ממש הצלחתי למצוא באינטרנט. החדר הוא 3X4. הצורך שלי כרגע הוא במגבר\רסיבר שאליו יחובר ממיר של הוט (HDMI\RCA) ומחשב נייד (HDMI \יציאת סטראופנית של אזוניות ) הוידאו שיצא מהרסיבר אמור להתחבר למסך מחשב DELL 2007WFP דרך חיבור קומפוזיט או SVIDEO. מה לדעתכם הדרך הטובה ביותר לחיבור המכשירים אחד לשני ? אני כמובן מחפש רסיבר עם כמה שיותר אופציות לשדרוג בעתיד וכמובן גם כפתור להעברה בין הסאונד של הטלוויזיה לסאונד של המחשב ללא סירבול מיותר. אינני מבין גדול…

    • 0 תגובות
    • 893 צפיות
  4. Started by Mesatla,

    יש לי גיטרה חשמלית שאני מחבר אותה למחשב הבננה שלה היא מונופונית ואני שומע רק בצד אחד ברמקולים (במחשב) ואני רוצה לשכפל את הערוץ מי שיכול להגיד לי איך אז תודה הדיון הקודם שלי היה יבש אף אחד לא נתן מדריך איך לעשות ..

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  5. Started by Andrey22,

    המטרה צפיה בסרטים ושמיעה מוזיקה בנייד,המליצו לי בנתיים על זה http://www.musicall.co.il/description.php?id=ES08-PORTA

    • 4 תגובות
    • 893 צפיות
  6. Started by anatoli,

    אני מתלבט בין שניהן. דיוע לי שה-HD580 זקוקות למגבר, אך אני רוצה לדעת אם אחבר את שניהם האם הטכניקה יהיו יותר איכותיות ללא מגבר? ועם מגבר, האם הסנהיזר יהיו יותר איכותיות? אני כרגע שוקל את אפשרות בניית מגבר לבד, יש לי כבר סכימות ומישהו שיעזור לי במקרה הצורך, אני רק רוצה לדעת האם כדאי לי בכלל להשקיע במגבר. Anatoli.

    • 9 תגובות
    • 893 צפיות
  7. Started by eyal00,

    אני צריך המלצה לDVD עד 400 ש"ח. אני צריך רק שהוא יקרא DIVX תודה

    • 6 תגובות
    • 893 צפיות
  8. לכרטיס ensonic או vibra, שניהם עובדים טוב. מצאתי קישור באתר של קראייטיב אבל כשניסיתי להוריד קיבלתי הודעת שהקישור שבור... תודה מראש לכל מי שיכול לעזור...

    • 1 תגובה
    • 893 צפיות
  9. Started by sxs,

    יש לי קובץ MP3 גדול של 66 דקות ובו הרבה שירים... אני רוצה לחלק אותו לפי השירים שבתוכו כדי כשאני אצרוב אותו כ Audio CD אני יוכל להעביר שירים. איך עושים זאת, והאם ישנה דרך אוטומטית ?

    • 0 תגובות
    • 893 צפיות
  10. Started by shirNoshe,

    בהנחה כמובן שאם כן אז יש יציאות דיגיטליות לרסיבר.

    • 10 תגובות
    • 893 צפיות
  11. Started by AC/DC,

    איזה שיר ועל איזה איכות שיהיה באיכות הכי גבוהה 320 אם אני לא טועה ושיהיה אפקטים ממש יפים ומיוחדים עדיפות לאלקטרוני תודה למי שמכיר ועוזר

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  12. Started by ayalp,

    הי, יש לי רדיו ישן נושן של פיליפס. היום הוא יושב אצל ההורים שלי לקישוט. אני מתכנן לעשות לו שיפוץ, כשהפנטזיה שלי היא לשמור על המארז החיצוני ובפנים להתקין מגבר חדש לשני רמקולים, עם כניסה לשתי קומפוננטות: טיונר ו CD. בכל מה שנוגע למגבר ראיתי המלצות ל B22 http://www.amb.org/audio/beta22/ כשהתכנון הוא לממש את ה 4-channel fully balanced הבעיה שראיתי באתר שיש לו רק כניסה אחת... אני אשמח להמלצות בנוגע למגברים אחרים או אופציות מימוש אחרות (אני יודע שהכי פשוט זה לקחת מערכת סטריאו קיימת ולזווד אותה בפנים... זאת תוכנית ב'. כרגע אני מחפש את האתגר) ואם מישהו עשה את זה כבר אז לשמוע חוויות. תודה מראש, איל

  13. היי חבר'ה, לא מזמן רכשתי לילד עכבר ROCCAT KONE במבצע ואחרי שראיתי את האיכות של המוצר, הימרתי שלקנות אוזניות IN EAR של אותו מותג לא יכולה להיות קנייה רעה, בוודאי לא במחיר של 100 ש"ח (במקום 180 ש"ח במסגרת מבצע). הצרכים שלי מהמוצר הם: 1. נוחות באוזן. 2. משקל קל. 3. איכות סאונד טובה גם לשמיעת מוזיקה (אני שומע מוזיקה מגוונת-רוק, שנות ה-80, ישראלי, עכשווי). 4. התאמה גם לאייפון. 5. מיקרופון מובנה. אחרי כמה ימים של שימוש, אני מוכרח לומר שאני מאושר. המחיר (כנראה רצון לדחוף את המותג במחירים מוזלים) זול מאוד ביחס לאיכות. בדקתי גם ב-KSP מספר דגמים של יצרנים מכובדים אחרים שמוזכרים פה בפורום, כולל במחירים גבוהים כמעט פי 3 ואני יכול להמליץ על המוצר הזה בחום. המוצר מגיע עם שקית נשיאה חמו…

    • 0 תגובות
    • 893 צפיות
  14. Started by Dark Respect,

    כשאני מסובב ברסיבר שמחובר למחשב את הכפתור עד הסוף ימינה, שומעים את המוזיקה רק ברמקול שמאל. כשאני מסובב את אותו כפתור עד הסוף שמאלה שומעים את המוזיקה רק ברמקול שמאל. אבל בווינאמפ כשאני עושה Balance לצד ימין, הוא משמיע לי ברמקול שמאל, ואותו דבר, Balance לצד שמאל משמיע לי את המוזיקה בצד ימין מישהו יודע ממה זה נובע?

  15. שלום לכולם, אני פעיל במחשב בשעות שלסובבים אותי זה לא מתאים לשמוע מוסיקה או משחקים בקונסולה. היו לי אוזניות כמה שנים ולאחרונה הם נהרסו, קניתי חדשות בסופר (כן כן סופר..) ושומעים סביר אבל יש רעשים.... הגלגל שליטה של העוצמה עושה בעיות.. אני רוצה אוזניות נורמליות עם חוט ארוך שבמקום לחבר למחשב אני יחבר לרסיבר שלי מדגם: DENON 1905 אני בערך מטר וחצי מהרסיבר, אני מעדיף לא להתעסק עם אוזניות בתצורת אלחוטית. מעדיף שלא להתעסק עם הקרינה (במיוחד שלפעמים אני יכול להגיע למספר לא מבוטל של שעות עם האוזניות.) לא חובה לאוזניות בארץ (לכן המחיר הנמוך) ניתן גם לקשר אותי לEBAY. תודה!

    • 1 תגובה
    • 893 צפיות
  16. Started by TRISOMY,

    היי, אני מעוניין להחליף את המערכת הנוכחית שיש לי בחדר... החלטתי לרכוש מע' 5.1 ... בעיקרון מיועדים למוזיקה בעיקר... התקציב עומד על גג 700 ש"ח. גודל החדר הוא 3.5*3.5 +/-. אם יהיה גם שלט למע' אז יהיה מצויין.... תודה מי שיעזור בנושא...

    • 4 תגובות
    • 893 צפיות
  17. Started by Kitt0s,

    אני כבר משתגע.. כבר שעה אני מנסה לשים את הנילון הזה שבא עם הנגן על המסך.. אבל כל הזמן תמיד יהיו 2-3 בועות שיהרסו הכל!!! בההההההההה.. איך שמים את זה?!?!?? יש אפשרות אחרת? מלבד כיסוי לכל הנגן.. רק מגן למסך (יש לי כבר נרתיק)

    • 9 תגובות
    • 893 צפיות
  18. Started by Guy King,

    אני מתלבט בין ה-H10 לבין CREATIVE ZEN MICRO. הבנתי שה-H10 יותר ממולץ, אך מאידך הוא מעט יותר יקר וגם ה-BD הוא 90 בעוד של ה-CRTATIVE הוא 98. על הנייר זה נראה הבדל די משמעותי, אבל האם כאשר שומעים מוזיקה ניתן לחוש בו? האם הסאונד בקריאטייב יותר נקי באמת בצורה מורגשת? כי זה בנתיים מה שמרתיע אותי מקניית ה-H10.

    • 8 תגובות
    • 893 צפיות
  19. הורדתי את התוכנה מהלינק שנמצא במדריך הזה - http://hiphopiscoolagain.com/secure-cd-ripping-with-exact-audio-copy/ ועשיתי שלב שלב כמו שכתוב. בתחילת המדריך רשום שאני צריך ASPI, אבל לא הצלחתי להתקין את זה כנראה בגלל שאני משתמש בWindows 7. רציתי לדעת מהי ההשפעה על ההעתקה, במקרה שיש בכלל, אם אין לי ASPI מותקן. יכול להיות שזה בכלל בא עם WIndows 7? בכל מקרה, סיימתי לעשות את מה שרשום במדריך וצרבתי דיסק למחשב. קיבלתי את כל השירים בקבצים בפורמט wav באיכות של 16/44.1 והם כולם עובדים, זה אומר שהצריבה מוצלחת והצלחתי לצרוב דיסק לקבצים באיכות גבוהה? עוד כמה שאלות קטנות: 1. הגרסא שהורדתי מהמדריך היא די ישנה, זה משפיע על ההעתקה או שזה לא משנה? 2. למה בכלל צריך לשנות את כל ההגדרות האלה, מה …

    • 0 תגובות
    • 893 צפיות
  20. Started by Liquid,

    אני צריך לשמוע דעות מכל בעלי הATP3 כאן. כל מי שיש לו את המערכת, אז אני מבקש שתתנו לי קצת רשמים - האם אתם מרוצים מהעוצמה, הבאס, האיכות והכל. וגם לשמוע על החסרונות כמובן. אני ממש לחוץ בעניין העוצמה .. שמעתי בערך את הרמקולים האלו, אבל אני חייב גם דעות של אנשים. עוצמתיים? או מתחילים לעשות כבר בעיות כשרוצים להתחיל להפציץ? (הכל יחסי, אגב..) תודה לכל מי שיענה. אני רוצה להיות בטוח שאני עושה החלטה נכונה, לכן השאלות.

    • 3 תגובות
    • 893 צפיות
  21. Started by noambaum,

    שלום לכולם! רציתי לשאול למה יש הבדל במחיר לטובת ה-XMOD, לעומת ה-X-FI MUSIC הרי ה-XMOD עדיף כי אפשר לחבר אותו להכל. הנה לינק : http://us.creative.com/shop/shopcategory.asp?category=209& XMOD-80$ X-FI MUSIC 100$

    • 6 תגובות
    • 893 צפיות
  22. שמעו בעיקרון החלטתי לקנות נגן MP3 ולבדוק אפשרויות של גיטרה עכשיו אבא שלי הגיע לפה מחו"ל ואומר שאי אפשר את שניהם (שהיה לי ברור) אז אמרתי נקנה MP3 ונבדוק אפשרויות של גיטרה... עכשיו אבא שלי שואל אם זה באמת הכרחתי הMP3 הזה כי זה 1800 שקל... (בבאג) עכשיו נתנו לי כמה דגמים בפורומים שונים שאני יכול לבדוק אבל יש מצב שאני גם אמצע יד שניה או משהו פגום קצת בזול (גיטרה) עכשיו חשבתי על מה שאבא שלי אמר לי.....אני לא יודע דרך אגב יש לי cort g200 חדשה לגמרי אפשר להגיד (6-7 חודשים) במצב טוב, למרות שהייתה לה תקלה או שתיים אבל נראה כאילו היא בסדר עכשיו (מישהו מהבית ספר שיודע קצת סידר לי! לא איש מקצוע!) קיצר אני עכשיו שוב מתלבט.....לא יודע מה כדאי נגן אני יודע דגם ספציפי אם זה עוזר (x5L של …

    • 7 תגובות
    • 893 צפיות
  23. עד היום לא יכולתי לסבול את פובאר בשל הסאונד הנחות (לדעתי) של התוכנה מול וינאמפ. עד שנתקלתי בדיון הזה בהד פיי http://www.head-fi.org/forums/f46/attn-foobar2000-users-crossfeed-plugin-headsup-110665/ מדובר על crossfeed חיצוני שלא מוטמע בתוכנה. הפלאגין משפר פלאים את הסאונד של התוכנה ועוקף את וינאמפ, מה שגרם לי לבסוף לעבור היום לפובאר. השינוי המורגש ביותר הוא מיקום הכלים (אימג'ינג) והמרווח ביניהם לעומת וינאמפ. וינאמפ כרגע נשמע לי מעט חנוק בהשוואה. במערכת כמו שלי שבנויה לאנליטיות ופירוט יש כאן התגלות מבחינתי, לכן יכול להיות שבמערכות פחות טובות הפלאגין יהיה פחות מורגש, אבל שווה לנסות!

    • 4 תגובות
    • 893 צפיות
  24. מבקש המלצה לאוזניות, אין תקציב ספציפי, אלו הדרישות: 1. אוזניות קשת (כלומר, מבנה רגיל, לא כפתור ולא במבנה מיוחד כלשהו). 2. אפשרות לחיבור עם כבל לאייפון לטובת השמעת מוזיקה, האם יש אפשרות להתחברות ללא כבל, לדוגמא בלוטות'? והאם זה לא מזיק מבחינת קרינה? 3. אפשרות להתחברות עם כבל למכשיר הריצה במכון הכושר האם גם כאן יש אפשרות אלחוטית? אני מניח שדורש מכשיר ריצה מתאים. בשורה התחתונה, בהנחה ואלחוטי למכשיר הריצה זה לא פרקטית, וחיבור בלוטות' לאייפון זה בעייתי (ואם זה שנוי במחלוקת, מבחינתי זה בעייתי), אשמח להמלצה לאוזיות קשת עם אפשרות חיבור עם כבל לאייפון ו/או למכשיר הריצה.

    • 0 תגובות
    • 893 צפיות
  25. זו שאלה שאני מתחבט בה כבר די הרבה זמן ולא מצליח למצוא לה תשובה טובה - אז החלטתי לשאול את האנשים הטובים פה בזון. יש לי נגן MP3(מיקרוסופט zune HD) שמשמש אותי גם כנגן נייד וגם כנגן "נייח" באוטו(חיבור aux) ובעבודה(מתחבר לרמקולים 2.0 פשוטים של creative). השאלה היא: מאיפה להגביר, מהנגן או מהמערכת/רמקולים - ומה הן ההשפעות על חיי הסוללה ואיכות הצליל? לצורך דוגמא: בנגן ה-volume נע בין 0 ל-30 ובמערכת באוטו ה-volume גם כן נע באותה סקאלה. האם עדיף להשאיר את הווליום של הנגן על רמה "ממוצעת" ולהגביר מהאוטו, או הפוך? מהו היחס עלות(חיי סוללה) לעומת איכות בכל אחד מהמקרים? נגן בווליום 14 ומערכת בווליום 30, סוללת הנגן תחזיק יותר זמן (תקנו אותי אם אני טועה) אך האם הווליום הסופי המתקבל נמוך בה…

דיונים חדשים בפורומים