עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by AdiR^SiNaI,

    ???

    • 5 תגובות
    • 895 צפיות
  2. אתמול בצהריים(שישי) קיבלתי הבית תU3 סוף סוף! ;D עלה 707 שקל עד הבית. הנגן הזה פשוט 10 הוא נגן קטן(בגודל הזרת שלי). ניכנס לכל מקום. הוא כל כך איכותי, כיף להחזיק תנגן, יש לו מין פלסטיק איכותי ונעים. הקטע אם הסרטים שאפשר להציג במסך כזה הוא מדהים! ורואים ממש באיכות גבוהה, רק במסך קטן.וגם תמונות! נוח מאוד, כיף לעבוד עם הג'ויסטיק, כפתורים נוחים. ממשק מצויין, עוד יותר מצויין עם עדכוני קשוחה. בקשר למוזיקה הוא עושה תעבודה מצויין שומעים חזק מאוד היתפוצצו לי האוזניים!(לא להגיע למקסימום שלו כי הוא יהרוס לכם תאוזניות! אני שמתי על הכי גבוה ושמתי באס על מקסימום ועוד כמה אפשרויות והאוזניות היתפצצו ממש ואחר כך כשהחזרתי הכל איך שהיה התחלתי לישמוע חריקות מהאוזניות כזה ברקע חלש אבל …

    • 2 תגובות
    • 895 צפיות
  3. Started by lior_biznosi,

    שלום לכולם ! קראתי את הביקורות למערכות הסאונד ,ועושה רושם שה-Aztech AMS 5.1 היא מערכת לא רעה במיוחד : השאלות שלי הם; 1. מהם הרמקולים הנחשבים ביותר היום ? (ואם יש לכם קישור לביקורת אשמח לקבל אותו). 2. האם חיבור של רמקולים כאלה נגיד במקום מערכת קולנוע ביתית יעיל במשהו ? אשמח לתגובות .

    • 2 תגובות
    • 895 צפיות
  4. שלום לכולם. אני מחפש מערכת קולנוע ביתית לחדר שלי, בגודל של בערך 3X3 מטר. הדרישות שלי הם: *יכלול נגן DVD ומערכת רמקולים 5.1 *לא משנה אם ההגברה פנימית בנגן או מגבר חיצוני, אבל עוצמת רמקולים מכובדת. זה כולה חדר אפילו לא סלון, אבל שניתן יהיה להביא בווליום. *מראה טוב, עדיפות לשחור מבריק *צליל בס עמוק, דומיננטי ומדויק (בס חשוב מאוד!) *איכות שמע כללית טובה ככל הניתן בתקציב *כניסת שמע מהמחשב ומהטלוויזיה (יש במחשב גם יציאה אופטית) *כניסת USB, שניתן יהיה דרכה לראות גם סרטים ולא רק לשמוע שירים (לא בכל נגן יש לצערי) *כמובן תמיכה בכל הפורטים הנפוצים והמוכרים, מקודדדים, כתוביות וכו' וכו' התקציב הוא כ1000 ש"ח +/-, גמיש, ואפילו מאוד. אם יש גם מערכת ב2000 ש"ח שאתם חושבים שתענה טוב בהרבה ע…

    • 1 תגובה
    • 895 צפיות
  5. אחי הביא מאמריקה את הZ-2300 של לוגיטק והוא קצת מודאג בגלל ההבדלים בתדר של רשתות החשמל. אמרתי לו שיקנה ממיר מ110 ל220 ויחבר אבל גיסי (שמתעסק בחשמל) אמר לו שבתחום שלו (משאבות) ההבדל בתדרים יכול לגרום נזק למשאבות ושלדעתו ברמקולים זה יכול לגרום לו גם לרעשי רקע, כי הממיר ישנה את הוולט אבל לא את התדר. אני לא מבין בתחום, אבל זה נשמע לי מוזר ששנאי לא יספיק. האם יש פה מישהו שיכול אולי לספק קצת מידע מוסמך בנושא? איזה סוג של מתאם צריך לקנות? האם הפשוט ביותר יספיק או שצריך משהו מיוחד? והאם ההבדל בתדרים יכול לגרום לרעשי רקע?

    • 2 תגובות
    • 895 צפיות
  6. Started by piston,

    שלום אני צריך המלצה לאוזניות למוזיקה, שיהיה אפשר לצאת איתם החוצה(אוטובוס וכאלה). צריך באס חזק ואיכותי, ואיכות שמע גבוהה. האוזניות יתחברו לגלקסי 3, אז עדיף שיהיה לחצני שליטה. התקציב שלי הוא 300 שקל.

    • 1 תגובה
    • 895 צפיות
  7. Started by levimadman,

    רציתי לשאול אם החברה הזאת היא חברת מדבקה - ואם כן - מה איכות הצפיה בטלויזיה הזו - אם למישהו יש נסיון איתה, אני אשמח לשמוע תגובות.

  8. זה לחדר שלי יש מרחק צפייה של כ-2 מטר ויש לי את הדבר הבא בחדר הטלוויזיה תיהיה ממוקמת בתוך קיר גבס שהאורך הוא 86 ס"מ, עד כה הייתה בפנים בטלוויזיה 32 אינצ' של LG הדגם 32LD460 אני מעוניין במשהו דומה לה או יותר טובה ממנה.. חייב שתיהיה LCD או LED שתהיה דקה כמובן ועם תמיכה מלאה ב FULL HD כי אני צופה בהרבה תכני HD במיוחד משחקי ספורט אם זה חשוב היא תהיה מוחברת לממיר מקס טוטל של יס שכולל סטרימר, חשוב שיהיה לה עוד יציאה לHD תוכל להתחבר למשחק עם כבל HDMI, ומאוד רצוי חיבור USB שמאפשר שמיעת מוזיקה או צפייה בסרטים אשר נמצאים על USB חשבתי ללכת על סוני או LG..

    • 0 תגובות
    • 895 צפיות
  9. אם זה אירופאי כנראה סוף סוף אני הולך לקנות אותו במחיר דיי נוח של 1260 שקל

    • 5 תגובות
    • 895 צפיות
  10. Started by spz,

    יש לי סנסה קליפ ואני משתמש עם האוזניות שקיבלתי. אחרי שלושה חודשים הם מראות את הפרצוף האמיתי שלהן והגיע הזמן להתקדם. סה"כ הן נורא נוחות לי, ובעבר השתמשתי בAKG K312P שהיו פשוט נוראיות מבחינת נוחות. עם הספוגים המצב היה נסבל, אבל בלי הספוגים זה היה פשוט עינוי. התקציב עומד עד 150. חשוב שיהיו איכותיות, אבל נוחות. (מי שכותב, בבקשה שיכתוב מניסיון אישי) יום טוב!

    • 5 תגובות
    • 895 צפיות
  11. היי , אשמח לקבל המלצה לטלוויזיה "42 לסלון, מרחק צפיה כ-3 מטר בערך בעיקר שיגורי SD (כבלים אנלוגי) ןוכמובן סרטי HD מספיק HD READY תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 895 צפיות
  12. Started by abnatan,

    ברשותי סט של חברת Tannoy: רצפתיים מדגם Mercury MX3 סנטר Mercury MXC אחוריים Mercury MX2 מדובר בסט יד שנייה שנרכש בסוף 2008. לאחרונה גיליתי שבאחד הרצפתיים הפסיק לעבוד הטוויטר והסאונד שלו הפך עמום. מה כדאי לעשות במצב כזה? האם יש לדגם זה חלפים בארץ? מהי העלות המשוערת של תיקון? ואולי בכלל שווה לקנות כבר זוג רצפתיים אחרים מיד שנייה ? אשמח לעזרתכם

    • 0 תגובות
    • 895 צפיות
  13. פרסמתי בעבר שאלה בנוגע לדגם e140 בפורום הזה, אך עכשיו קיבלתי תלושי קניה לבאג, וברשת באג אין את ה - e140 אלא רק את ה - m240 http://www.sandisk.com/Products/Item(1205)-SDMX3-1024-Sansa_m240_MP3_Player_1GB.aspx האם הוא גם טוב ? ( חוץ מהעובדה שאין בזה קיטלוג שירים לפי אלבום / זמרים וכו', שזה מאודדדד מבאס ) תודה.

    • 12 תגובות
    • 895 צפיות
  14. Started by zahiz007,

    שלום, אני מנסה לחבר את המחשב לטלוויזיה זה זמן רב! החיבור המיועד הוא בעזרת כבל של 10 מטרים של DVI-DVI, ומתאם DVI-VGA (זה מה שיש...). בכל מקרה, הטלוויזיה פשוט לא מקבלת אות! במחשב אני רואה שמחוברת הטלוויזיה (יש שני מסכים) אבל אף משחק עם הרזולוציה לא גרם לזה שהאות יתקבל. הדבר היחיד שאני מצליח לחשוב עליו הוא שהכבל פשוט ארוך מדי ויש הנחתת אות עד כדי כך שלא מגיע אות לטלווזיה, האם זה ייתכן? תודה!

    • 5 תגובות
    • 895 צפיות
  15. Started by שוקו,

    טוב אני מעוניין לקנות רמקולים לסלון עבור ההורים שלי, כנראה הTV תוחלף לאחת אחרת בקרוב אבל אני לא חושב שהדגם הספציפי רלוונטי. שאלתי היא האם יש בעיה לחבר רמקולים למחשב, ישירות לטלוויזיה- לדוג' הMICROLAB SOLO. אני לא מעוניין להשקיע כמות כסף נכבדת ברמקולים יעודיים ורסיבר, וגם להתעסק ביד שניה לצערי אין לי זמן לחפש וגם אז התקציב לא מאפשר משהו בליגה של קולנוע ביתי. מדובר בסלון לא גדול, ועד עכשיו נעשה שימוש ברמקולים של הטלוויזיה וזה מה שרגילים אליו. אז בגדול רציתי לדעת האם לדעתכם זה שיפור מומלץ לשים רמקולים מחשביים ב600-800 שקל לטלוויזיה, והאם מבחינת חיבור ישנה בעייתיות בנושא תודה

    • 1 תגובה
    • 895 צפיות
  16. שלום לכולם. רכשתי את ה- I/O DRIVE לכרטיס, חיברתי אותו, הוא עובד, אני שומע אוזניות בעזרתו, הבעיה היא שכשאני מנסה להתקין את התוכנה שגורמת לו לעבוד עם השלט (Entertainment Center) התוכנה טוענת שהיא לא מוצאת התקן IR, הסרתי והתקנתי את הדרייברים כל כך הרבה פעמים ושום דבר לא עזר, גם התמיכה הטכנית של קריאייטיב לא ממש עוזרת. מערכת ההפעלה היא חלונות 7 32 ביט. האם מישהו התנסה או התקין את הכרטיס הזה במערכת הפעלה הזאת והצליח לעבוד עם השלט רחוק?

  17. Started by Winterlord,

    שלום לכולם, אני מתלבט בין שני הדגמים לגיימינג ומוזיקה, חשוב לי שתהיה במה רחבה שאוכל למקם את הקולות במרחב ולכן אני מעדיף מאוד אוזניות פתוחות. הסנהייזר נשמעו לא רע בכלל אבל הצליל היה קצת אפל ומרוחק, לעומת זאת שמעתי שלאודיו טכניקה יש במת צליל מאוד רחבה וטובה ותדרים גבוהים מאוד מפורטים ומדויקים. הבעיה שאין איפה לשמוע אותן בארץ ואני מעדיף שלא להשקיע כזה סכום באוזניות שלא שמעתי עדיין. השאלה אם יש מקום בארץ שמשמיע אודיו טכניקה או שיש עוד דגם מומלץ לשימושים האלו? חשוב לי לציין שאני שומע בעיקר מטאל ואני אוהב טרבל מפורט וטוב, מיד חם ובס הדוק ולא מרוח, אבל שיהיה לו מספיק כח. האוזניות יחוברו לכרטיס קול שמופיע במפרט בצד. ואני יודע שאני קשה, אז סליחה ותודה מראש

    • 8 תגובות
    • 895 צפיות
  18. Started by Moo^Moo,

    **כשקיבלתי את המערכת מארה"ב הכל עבד תקין וסבבה למשך כמה חודשים** **CREATIVE INSPITE 6.1 6600** **מחוברת לAUDIGY 2 PLATENIUM** לפני כחודש ככה התחילה בעיה מעצנת, יותר מעצבנת מסידרה הנדסית(יא' יבינו): אני שולט על ווליום הרמקולים דרך גלגלת שמחוברת בכבל לסאב וופר/מגבר. עכשיו בוא ניקח דוגמא ואני שומע שיר, פתאום הווליום נחלש לבד, לא נוגע, עד שכמעט לא שומעים אותו ואחרי איזה 30 שניות הוא מגביר את עצמו אוטומתית. במידה ואני רוצה להמשיך לשמוע את השיר, אני מגביר (בגלגת) בזמן שהוא מחליש אוטומתית, ואני מגביר, הוא נחלש, אני שוב מגביר והוא שוב נחלש, עד שאני עוד פעם מגביר והמערכת במקום להחליש את עצמה נפתחת בפול-וויליום וגורמת לציצולים באוזניים. למישהו יש איזשהו מושג קלוש מה יכולה להיות ה…

    • 2 תגובות
    • 895 צפיות
  19. Started by Mr.Pepo,

    שלום יש לי אייפוד דור רביעי 20GB. ואתמול אחרי ריצה קצרה הנחתי את האייפוד בחדרי כאשר הוא היה כבוי, שבאתי לקחת אותי איתי לבית ספר ולהדליק אותו לקח לו כמה שניות להדלק, ושמעתי את ההארד דיסק מתחיל לפעול, רציתי לדעת למה האייפוד עושה את זה, ולמה? בדרך כלל שאני מניח אותו אני מסוגל להדליק אותו תוך שניה, אבל משום מה ההארד דיסק שלו היה צריך לעשות משהו כדי שאני אוכל להשמיע שירים... עוד בעלי אייפוד מודעים לתופעה?

    • 7 תגובות
    • 895 צפיות
  20. Started by lover323,

    קראתי כמה ביקורות על ATP5 ועל פי הביקורות המערכת בכלל לא משהו במוזיקה כי הסאב שלה בעיתי מבחינת באסים (מוציא יותר מידי באס ואין עלו שליטה) ובכלל כתוב שזאות היא מערכת שנועדה למשחקים מה אתם חושבים?

    • 2 תגובות
    • 895 צפיות
  21. Started by SheZiF,

    אז ככה, אני מחפש כ. קול במחיר של עד 800 ש"ח עדיפות לקניה מחלילית. בגלל זיכוי שיש לי במקום. הכ. מיועד בעיקר למוזיקה: רוק ומוזיקה פסיכודלית. עכשיו, סביר להניח שאני גם אשחק במשחקים איתו.. האם אני ארגיש הבדל ממש גדול בינו לבין כ. של Creative ? מכל הבחינה של הEAX וכול'... בתודה מראש, דור

    • 7 תגובות
    • 895 צפיות
  22. Started by lover323,

    מאחורה יש לי זוג רמקולים של קנווד 280W 6X9 4WAY מקדימה יש זוג רמקולים של פיונר 170W 6X9 2WAY רדיו דיסק של קנווד 4X50 המכונית שלי זה מאזדה 323 הצליל שיש לי באוטו הוא לא מספיק טוב, זה מורגש כשיש צליל גבוה (קול של זמרת למשל) יש מין ציפצוף, איבות בצליל שאותי מאוד מרגיז הורדתי את הטרבל כמעט לגמרי זה קצת עזר אבל עדיין הבעיה קיימת. היתי רוצה לדעת אם מגבר יעזור לי להתגבר על הבעיה אם כן אז איזה מגבר תמליצו לי? איזה עוצמה? איזה חברה? 4 או 5 יציאות? לגבי התקציב זה גמיש אני רוצה לקנות מגבר שישמש אותי להרבה זמן והכי חשוב שיתן תמורה טובה לכסף הכי הרבה שאני יכול להשקיע זה גג עד 1500 שח אבל מאוד רצוי שזה יהיה פחות... אני חושב שגם מגבר בסביבות 800-1000 שח יכול לספק אותי (או שאני טועה?)

    • 4 תגובות
    • 895 צפיות
  23. יש לי היום ATP 3 ואני רוצה להשתפר בעוצמה ובאיכות.

    • 5 תגובות
    • 895 צפיות
  24. יש לי ק"ב הוא מחובר דרך המחשב ואני רואה דרך המחשב סרטים ושומע מוזיקה עכשיו יש משהוא שלא הבנתי אם המחשב מפענח את הצליל או הרסיבר? ואם הפענוח דרך המחשב אז אם אני יקנה כרטיס קול איכותי ישמעו יותר טוב? אשמח אם מישהוא יסביר לי את זה תודה לעוזרים

  25. Started by tecknorapp,

    שלום רב! מבקש עזרה דחופה בסנכרון סאונד בר סמסונג hw-f355 למסך lg smart 47la621y/ חיבור אופטי לא מזוהה-d input חיבור אנלוגי לא מתחבר aux התקןן בלוטות' אין צימוד. תודה

    • 0 תגובות
    • 895 צפיות

דיונים חדשים בפורומים