עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום, קניתי היום נגן iRiver iFP-795 בחנות נאמר לי כי הוא יכול לשמש כ-disk on key, וכי ההקלטה היא ישירות בפורמט mp3. עכשיו ניסיתי לחבר אותו - והופתעתי לרעה: דבר ראשון, מסתבר שצריך להתקין איזו תוכנה ואח"כ דרייברים. מוזר ודי גרוע לטעמי, במיוחד מכיוון שהנגנים הסיניים הזולים של ה-300 ש"ח לא דורשים את זה. דבר נוסף - הוא מקליט בפורמט מוזר וצריך לעשות המרה ל-mp3 (שוב די גרוע כי יש נגנים זולים ופשוטים שעושים את זה ישר בלי צורך בהמרה). בכל מקרה, המחשב לא מזהה את ה-iRiver בתור disk on key. הדרך היחידה שמצאתי "לדבר" איתו היא התקנת התוכנה והדרייברים, ואז שימוש בתוכנה כדי להעביר אליו / ממנו דברים. זה די אומר שאני לא יכול להשתמש בו כ-disk on key משום שיש מחשבים שאי אפשר להתקין עליהם תוכ…

    • 8 תגובות
    • 896 צפיות
  2. Started by matessim,

    shalom, shmi matan sliha my hebrew is not working i need a TV card for my computer, for watching TV from Yes i want to connect it from the mamir, i suppose it wont be an issue my max is like 400,but would really like for it to be cheaper if it can.

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  3. Started by soprno,

    אני הולך לשמוע איתן מוזיקה בiphone.

    • 4 תגובות
    • 896 צפיות
  4. Started by udist,

    האם 500ש"ח זה מחיר סביר/יקר/זול לרמקולים ATP3 של אלטק ?? תודה לעונים!

    • 3 תגובות
    • 896 צפיות
  5. חדר שינה גדול, מחפש את הזוג הטוב ביותר במחיר. תקציב : 2000 ש"ח +- , שמעתי על האודיו אנג'ין a5, יש משהו משתלם יותר? אפילו במחיר זול יותר..

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  6. שלום. הוצעה לאבא שלי המערכת הבאה: רסיבר Yamaha RX-V450 במחיר 1,900 ש"ח רמקולים Canton Movie 6.1-MX במחיר 2,400 ש"ח. רציתי לדעת אם מישהו מכיר את המוצרים, ומה דעתכם לגבי האיכות, והמחיר. בפרט לגבי חברת קנטון שלא שמעתי עליה מעולם. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  7. יש לי את המערכת קולנוע הזה http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=127623 עכשיו ההורים שלי לקחו את הDVD ולא צריכים את הרמקולים עכשיו השאלה שלי אם יש אפשרות כל שהיא לחבר את הרמקולים למחשב.? ואם יש כזאת אפשרות מהי? תודה לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 896 צפיות
  8. Started by raz2058,

    יש לי לוח אם p43-es3g עם כרטיס קול מובנה כמובן אני שומע הפוך, שמאל זה ימין וימין זה שמאל זה ככה גם ברמקולים וגם באוזניות (עליתי על זה דרך אוזניות ששיחקתי באיזה משחק) שאני נכנס לדרייבר של realtek ועושה בדיקה לרמקולים שמופיע לי שמתנגן רמקול שמאל שומעים בימין וכך ההפך אני לא יכל להחליף בין המקומים של הרמקולים כי אני משתמש ברמקולים מובנים של טלוויזיה\מסך מחשב ובאוזניות אני לא יכל להפוך אותם כי המיקרופון יורד רק לצד אחד זה בעיה בכרטיס קול\לוח אם? או שיש אפשרות לשנות את זה במחשב? אני משתגע מזה.

    • 6 תגובות
    • 896 צפיות
  9. חשבתי לקנות אוזניות שינצלו יותר את הנגן שלי ושיחליפו חלקית את הcx300 שלי.הפעם אני לא דואג לגודל של האוזניות ולא אלך על אוזניות 3 גרם IEM אלא על משהו אחר .חשבתי על הSennheiser PX 100 שקראתי עליהם ב - www.headphone.com ורציתי לשמוע מה אנשים אומרים עליהם בהשוואה לאוזניות אחרות באותו טווח מחירים.אשמח לקבל הצעות אחרות. כמו כן האם זה יהיה שינוי משמעותי לקנות אותם בהשוואה ל CX300?

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  10. שלום, קניתי לפני כמה ימים את הIRIVER H10 5 ג'יגה. הכל פאנן רק שאני לא מצליח להעביר תמונות.. הוא אומר שהפורמט לא בסדר.. ניסיתי עם JPG ו BMP ולא עבד. למישו יש מושג במה הוא כן תומך ב100 אחוז?

    • 9 תגובות
    • 896 צפיות
  11. Started by Rule The Pc,

    אהלן הייתי היום בחנות אלקטרוניקה שיש להם מלא אוזניות וכאלה הייתי בדרך לקנות שם PX100 אבל לא היה להם היה להם PX200 הוא היה ממש איכותי אבל עלה 440 שקל!! ממש לא שווה את זה E2C עולה פחות חחחח אז הוא הציע לי PX10 איכות ממש טובה יחסית למחיר 150 שקל מה אומרים?

    • 13 תגובות
    • 896 צפיות
  12. Started by AviramH,

    אוקיי אחרי שהאוזניות האחרונות שלי, G35, נשברו לי כבר ארבע פעמיים כי הם התאבדו וחיברתי אותם מחדש כדי שיעבדו נמאס לי.. אני מחפש אוזניות חדשות וכנראה שאני אזמין מאיביי כי המחירים בארץ דיי בשמיים, יש העדפה ענקית לאוזניות אלחוטיות כי הסיבה לכך שהאוזניות נפלו היה החוטים ... עוד העדפה זה שיש אחריות בינלאומית אבל לא חובה בכל מקרה שמתי את העיניים שלי על G930/PX51/Sony 7.1 למישהו יש מושג איך הסוני 7.1 למחשב? הם נראים ממש טוב והם גם דיי זולות, מה שגם סוני היא חברה בינלאומית ואני בטח יוכל לממש אחריות במקרה ו.. תודה לעוזרים מראש

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  13. Started by Marks,

    שלום! אני יודע שהפורום הזה הוא אחד מהמקצועיים שאני מכיר ולכן רציתי להתייעץ לפני קניית טלויזיה. אני מחפש טלויזיה לא גדולה, 37 אינץ' מקסימום (גם 32 זה סביר), אך הדבר החשוב ביותר הוא אפשרות לנגן סרטים שהורדו מהמחשב דרך USB. הבעיה העיקרית היא כרגע אני משתמש בדיוידי וצורב סרטים על דיסקים וחוץ מזה שזה מאוד מתיש יש גם בעיה שלפעמים פורמטים מסוימים לא מתנגנים על הדיוידי, האם יש הבדל בין חברות שונות והתאימות עם קודקים שונים? איזו חברה של טלויזיה תנגון הכי הרבה קודקים? האם יש דרך עדיפה לראות סרטים וסדרות שהורדו במחשב דרך הטלויזיה (חוץ מ-HTPC)? תודה רבה רבה לכם!

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  14. Started by -m..l-,

    היי, אני מחפש אוזניות בערך ב 250 שקל , פחות או יותר ננעלתי על אלה , השימוש העיקרי יהיה למשחקים בגלל זה אני צריך אוזניות עם מיקרופון אבל אני לא בטוח מי מהם עדיף. HELP! תודה

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  15. שלום, קניתי אתמול רמקולים CREATIVE SBS 2.1 SPARKS ב 190 ש"ח. עכשיו,קיצר יש להם איכות יוצאת דופן,מדהימה. רק שהבאס.. ממש מקפיץ את הלב. באמצע המוסיקה ה "בום בום" שהבאס וואפר משחרר, מקפיצים לי ת'לב וגורמים לכאבי ראש. איך אוכל למנוע זאת? יש אפשרות לכוון את עוצמת הבאס?

    • 3 תגובות
    • 896 צפיות
  16. היי, חלק גדול מהמשפחה שלי תכנן קנייה מרובה של טלויזיות LCD / LED. השאלה שלי היא כזאת, או יותר נכון - הבקשה שלי היא כזאת: אני רוצה להתעדכן מבחינת פנאלים שקיימים בשוק כיום. אני כבר די הרבה זמן לא עוקב אחרי כל זה, אז אני רוצה להתעדכן מכם (מי שבאמת יודע בבקשה): מה שאני יודע כיום, זה ששני הפנאלים העיקריים שיש אלו ה-TN, הפשוט יותר, וה- IPS, שנחשב בעצם לאיכותי יותר. אחרי בדיקה מעמיקה, ככל הנראה, כל אחד ואחד יבחר לקנות טלויזיה של חברת סמסונג. לפי מה שאני הצלחתי להבין, החברה שמציעה טלויזיות איכותיות במחירים הנוחים ביותר. חברות כמו LG, Toshiba, Haier וכו', אני לא מתכוון להסתכל אפילו. אף פעם לא אהבתי שום טלויזיה מהחברות האלו. מנגד, טלויזיות כמו של סוני גם לא בא בחשבון, הפעם בגלל המח…

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  17. אחי רוצה לקנות היום ונעול על סמסונג הגודל צריך להיות 32 או יותר אם המחירים לא בשמים LCD כמובן לא חובה -FHD באמת אין לא צורך בזה חובה -חיבור VGA Component HDMI וגם חיבור רגיל ישן לכבלים אנלוגים אני לא זוכר את השם אולי FI או משהו אחר החוט הלבן המסריח הזה אם יש HDCP למסכים כאלו אז גם חובה לא בדיוק הבנתי אם זה רק במסכי מחשב או בכל המסכים בכל מקרה זה הכל אני לא יודע מה סמסונג מוכרת בארץ אבל אני צריך המלצות דחוף בתודה קרירין

    • 4 תגובות
    • 896 צפיות
  18. Started by deth213,

    מישהו יודע איפה אפשר להשיג (אם בכלל) מתלה למשענת ראש עבור DVD נייד ?

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  19. Started by luckybucky,

    אני צריך עזרה בחיפוש אחר רמקולים. הרמקולים מיועדים למוזיקה וסרטים בעיקר ואני רוצה מערכת רמקולים גדולה (יותר מ 2.1) שתיצור סראונד ושאפשר לתלות אותה(הייתי רוצה רמקולים רצפתיים אבל עם הבלגן בחדר שלי לא כדאי לקחת סיכון... ) המחיר המקסימאלי- 2000 שח (אפשר גם לעבור את המחיר הזה ב100-200 שח) תודה לכל העונים (ושיהיו הרבה כאלה).

    • 3 תגובות
    • 896 צפיות
  20. Logitech לפני כמה ימים הוציאה את האוזניות החדשות שלה בדגם Logitech® Premium Stereo USB Headset 30 אני מעוניין לקנות אותם בגלל שיש להם גם אוזניות, רציתי לשאול אם הם טובים גם למשחקים? אני לא מאלה שצריכים את האיכות הכי טובה ולשמוע כל צליל חד ביותר, העיקר לשמוע טוב במשחקים. יש הצעות טובות יותר לאוזניות עם מיקרופון מובנה? http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=103&CONTENTID=6337&countryid=25&languageid=1 תודה מראש, מתן.

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  21. Started by TaMiRn2,

    אין לי מושג איך לחבר את הרמקולים למחשב... יש מאחורה 5 כניסות (ואחת שדולקת באור אדום כזה..) 2 רמקולים מחוברים לסאב(?) והוא מחובר למחשב... הכרטיס שלי הוא און-בורד של 965 של אינטל יש לי תוכנה כזאת שנקראת סיגמה טל..או משהו כזה... עכשיו שומעים רק בסאב וברמקול אחד ומאחורה זה מחובר לציאה ורודה/כתומה כזאת... לאן לחבר את הרמקולים ואיך להגדיר בתוכנה אני ממש בור בזה אני מצטער...

    • 9 תגובות
    • 896 צפיות
  22. שלום. אני צריך המלצה לרמקולים למחשב בטווח מחירים של 200-250(אפשר להגמש על גבול ה300 אם באמת וכדאי) מה שאני מחפש באמת זה רמקולים איכותיים שמבחינת המחיר בטווח שהצבתי יציגו את הביצועים הכי טובים. תודה רבה. עריכה: מהבדיקה שערכתי גיליתי שבחנות שאני כלכך אוהב, הציוד הזה מתיימר להתחרות בכל מחיר והם מתמחרים אותו הכי זול שאפשר מכל פרסום באינטרט התוצאות העלו כמה רמקולים בטווח המחירים, האם מישהו יכול לשם אצבע על אחד מהם ולהגיד לי מה יותר כדאי או שאפשרות אחרת בטווח המחירים שהצבתי יותר טובה?, אלו הרמקולים שמצאתי: 1) הרמקולים של Creative: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=646&CatCode=177 או http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=492&CatCode=177 או http://www.iv…

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  23. הי, בקרוב עובר לדירה חדשה שבה אצתרך מערכת מדיה לסלון, המערכת צריכה להיות מסוגלת לנגן HD ו3D בקלות וכמובן משחקים ב3D למסך FHD 55inch אז חשוב שתהיה חזקה מאד. המחשב שיש לי במשרד בבית(במפרט בצד) הוא חזק מאד ויקר - חשבתי לשלוח ממנו כבל HDMI נוסף לסלון ולהשתמש בו גם שם אך המרחק הוא 25 מטר - כנראה שרחוק מדי(?), אשמח לטיפ או עצה, או שפשוט אקנה מחשב מדיה חזק ונמשיך כאן לבחור מפרט.. תודה!

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  24. Started by Guy King,

    שלום, שמעתי שהפדים שלהם נוטים להתבלות אחרי כמה שנים. יש מקום בארץ שניתן להשיג בו פדים חלופיים? במסגרת האחריות לכל החיים, החלפת הפדים כלולה? ולמי שיש את האוזניות - הפדים אכן מתבלים? תודה

    • 5 תגובות
    • 896 צפיות
  25. Started by tintin,

    ביס יש פרסומת לHD החדש שלהם. הם כותבים שהרזולוציה היא פי 5 גדולה יותר. מה הרזולוציה הרגילה של טלוויזיה LCD ?וטלוויזיה רגילה? לאבא שלי יש טלוויזיה LCD 21 אינטץ של טושיבה שתומכת בHD. איך היא יכולה לתמוך ב HD אם גודל המסך המינימאלי שתומך בHD במסכי מחשב הוא 24"? אתם יכולים להסביר לי איך זה עובד ואת כל העניין של הרזולוציות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות

דיונים חדשים בפורומים