עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. ככל הידוע לי רוב הרדיו דיסקים הם 4X35, 4X45, 4X50 אבל את זה אני יכול להשיג בזול בכ400-500 שח. האם לדעתכם זה שווה את זה ? וההספק לא נמוך מדי ? קורא דיסקים צרובים CD-R/CD-RW/MP3 סריקת תחנות אוטומטית או ידנית וחיפוש אוטומטי אלקטרוני RDS-EON ID3-Tag - לתצוגת שם הדיסק והשיר פאנל קדמי נשלף עם כיסוי מגן תצוגת LCD דיגיטלית גרפית מוארת אקולייזר - 5 מצבים יציאת קדם מגבר לחיבור מגבר שעון דיגיטלי יציאת RCA הספק - RMS 4x25W תכונות ה - MP3 / CD PLAYER: 1. קורא דיסקים צרובים CD-R/CD-RW 2. מזהה אוטומטית סוגי הדיסקים CD רגיל או CD עם MP3 3. בחירה ישירה של ספריות MP3 4. מציג שם השיר ID3-Tag 5. מנגנון טעינה אוטומטית 6. אנטישוק 20 שניות עבור MP3 7. דילוג קדימה/אחורה 8. Intro scan/Repeat/R…

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  2. hay guys למזלי היתה לי אפשרות לבדוק באופן אישי 2 נגנים שאנשים מתלהבים מהם ,אולם התאכזבתי משניהם (בהתחשב במחיר המופקע שבו הם נימכרים בארץ) iriver 340 איטי בטרוף , הנשמה יוצאת עד שהוא מגיב חיסרון קריטי נוסף -רק 14 שעות עבודה (נכון שנתוני היצרן מדברים על 16 שעות אולם המציאות שונה . בנוסף ה-otg (חיבור ה-usb להתקנים חיצוניים ,כמו מצלמות ) הוא רק במהירות 1.1 שזה אומר שלוקח חצי שעה להעביר 1giga של כרטיס sd x5l otg בעייתי עם הרבה מצלמות בשוק (בעיקר עם canon) אם רוצים לחבר מיקרופון חיצוני חייבים לחבר מתאם מיוחד שמאריך את המכשיר בצורה קריטית ומסרבל את השימוש בו והחמור מכול לאחר מספר חודשים המגעים בין המכשיר לבין המתאם מתרופפים ואיכות ההקלטה ניפגמת שלא לדבר שהמתאם עלול ללכת ל…

    • 9 תגובות
    • 903 צפיות
  3. Started by Kurvana,

    שלום, קניתי ipod touch לפני כמה ימים והחלטתי שאני רוצה להשקיע באוזניות טיפה יותר רציניות. חשוב לי העיצוב, אהבתי מאוד את העיצובים של skullcandy. איך האוזניות שלהם? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 903 צפיות
  4. Started by soheyrom,

    שלום, אני מחפש אוזניות למחשב - ללא מיקרופון. ראיתי שיש מבצע בבאג ל AKG : http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=6786 אני שומע המון סגנונות מוזיקה - כולל טראנסים, האוסים וקלאסי איזה אוזניות מומלצות לי? תודה!

    • 0 תגובות
    • 903 צפיות
  5. המלצתם לי על alessandro ms1 הבעיה היחידה עם זה היא בעובדה שהאתר לא מאובטח, ואני כבר 3 ימים מחכה למייל חזרה התקציב שלי הועלה ל-600 או 650 ש"ח [140-150 דולר] למרות שאני מעדיף לא מעבר לסכום של 500 ש"ח [120 דולר] ברוב האוזניות שאני רואה במחיר הזה אני מבין שצריך מגבר, לכן חשבתי על אוזניות עם התנגדות נמוכה יחסית שמגבר ב-50$ יעזור [אני אבנה אחד לפי הפרוייקטים בהדווייז] כי בעתיד אני חושב על קנית מגבר מנורות בסביבות ה-200$ [כשיהיה לי את התקציב]. אז אנטולי, שי ושאר מביני העניין הבאמת גדולים באזניות...עזרה? ;D

    • 4 תגובות
    • 903 צפיות
  6. Started by rondahan10,

    רציתי לדעת אם יש הבדלי בין דגמי המגבר של Harman Kardon: avr 145 לבין avr 154 לבין avr 146 לדוגמא avr 154 מופיע לי רק בחו"ל וavr 145 מופיע בארץ באתר של Harman kardon לא מופיע הדגם avr 145 אלא avr 146 רציתי לדעת אם יש הבדל בין הדגמים אם כן מהו ולמה השמות שונים? תודה מראש רון

    • 1 תגובה
    • 903 צפיות
  7. שלום. יש לי מוניטורים M-Audio BX5 ואוזניות ATH-AD700. עד כה הם היו מחוברים ללפטופ בחיבור 3.5 מ"מ סטנדרטי, אבל הגיע הזמן לשדרג. חשבתי להשקיע 110 דולר על audio interface כמו Focusrite Scarlett 2i2 ועוד קצת בכבלי XLR - TRS איכותיים (לרמקולים שיתחברו ל 2i2, יחד עם האוזניות שיתחברו עם חיבור של 1/4 אינץ'). אם ישאר עודף אולי לקנות איזה כ.קול חיצוני זול יחסית. העניין הוא שאני לא בטוח אם ה Scarlett באמת ישפר לי את איכות האודיו ישירות, או רק בעקיפין עקב החיבורים האיכותיים יותר. לכן השאלה שלי - האם הקונפיגרציה המוצעת תהיה יעילה, או שיהיה עדיף להשקיע בכרטיס קול איכותי קצת יותר ולוותר על ה Scarlett? אני מאזין בעיקר לרוק ומטאל, קצת פחות לבלוז וג'אז, וגם טיפה לכל השאר. אציין כי אני מתכו…

    • 0 תגובות
    • 903 צפיות
  8. שלום לכולם, המון זמן לא ביקרתי בפורום, אז בשעה טובה קניתי LCD ואני אמור לקבל אותה בשבוע הבא קודם כל רציתי לשאול, מאחר ואין לי בטלוויזיה כניסה של סקארט איך הכי כדאי לי לחבר את הממיר לטלויזיה? דבר שני , אני מעוניין לבדוק את האיכות של הHD מאחר ושמעתי דברים טובים ,כיצד אוכל לבדוק את האיכות על ידי המחשב? האם צריך מחשב חזק משלי על מנת לצפות בשידורים אלו? מהיכן ניתן להוריד תכנים לבדיקה ואליו תכנים מתאימים לטלוויזיה שלי ? 720P או 1080P. הטלוויזיה היא 37 אינץ' דגם A450 של סמסונג HD READY כמובן. אשמח לתשובה

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  9. Started by Eladious,

    רמקולים חמודים כאלה, רצוי שתהיה כניסה לאוזניות ומיקרופון... אני די מבין בזה, עכשיו חשבתי ללכת על ה Altec Lansing VS2421 ב310 שקל מ KSP. שמעתי שיש בעיות עם הכיוון איתם ( ששומעים ברמקול ימין יותר חזק מרמקול שמאל ודברים כאלה ) מישהו יכול להצדיק ? יש אופציות יותר טובות במחיר ? תודה :-*

    • 7 תגובות
    • 903 צפיות
  10. Started by shuy,

    מישהו יודע כמה זמן בערך צריכה תמונה להישאר על המסך (פלזמה כאמור) בכדי שהיא תיצרב. תודה.

    • 1 תגובה
    • 903 צפיות
  11. Started by doreiny,

    שלום לכולם יש לי התלבטות שאני רוצה שתעזרו לי בה בנוגע לשניי המכשירים הנ"ל... (בסוני המשחקים הם רק צ'ופר בשבילי ) הנגן לצורכי וידאו.. מה עדיף? (אני יודע שלסוני אין הארד דיסק ,אבל רציתי לדעת אם יצא צורב umd בקרוב או משהו?)

    • 2 תגובות
    • 903 צפיות
  12. Started by TeaTime,

    בקירות עוברים כבלי CAT5E של טלפונים ורשת, יש לי כבל כזה לא מנוצל שעובר בקיר מהקדימה של הסלון לאחוריו, האם אפשר להשתמש בכבל הזה להובלת סאונד (אולי לשלב כמה גידים יחד) כתחליף להעברת כבל אודיו? רק אות האודיו יעבור על הכבל ורק כבל הCAT5E נמצא בצינור פלסטיק בקיר

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  13. Started by Pure-Gold,

    יש ברשותי את הלוח GIGABYTE GA-X48-DS5: http://www.giga-byte.co.nz/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2766&ProductName=GA-X48-DS5 יש לו יציאות SPDIF OUT כאופטי וכ COAX מובנה על הלוח ועוד חיבור פנימי ל IN עם פאנל אחורי נוסף. חיברתי לו כניסה אופטית שהייתה ברשותי מלוח אחר ( DFI LANPARTY SLI-DR) בסדר הבא מלמעלה למטה: אדום, לבן, ירוק. תמונה של הקונקטור הזה מצורפת. חיברתי בעזרת כבל אופטי (שתמונתו מצורפת) מממיר ה yes שהמודל שלו הוא 3100SV לכניסה שחיברתי. בדקתי באפשרויות של הדרייבר איך אני יכל לשמוע את הכניסה הזו ועד לרגע זה לא ממש הצלחתי. כמו כן ניסיתי לחבר את יציאת ה COAX של המחשב לטלויזיה(גם כן כניסת COAX) בעזרת כבל RCA וגם לא שמעתי…

    • 5 תגובות
    • 903 צפיות
  14. Started by overload,

    אני מחפש רמקולים לקולנוע ביתי ב 3000 ש"ח (+ -). אני מדבר על 5 רמקולים גדולים ולא רמקולים לוויניים+סאב מה הדגם הכי טוב שאפשר להשיג מחנות בארץ במחיר כזה? תודה 8)

    • 6 תגובות
    • 903 צפיות
  15. פחות או יותר זה התקציב. אני מחפש משהו שיתן תמורה טובה עד כמה שאפשר לכסף. לא משמעותי לי שלט וכל השטויות האלה. מחפש שיהיה כמה שיותר איכותי(בהתאם לתקציב). תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  16. טוב לאחר התלבטויות החלטתי לשדרג את הקול במערכת הדי זקנה שלי ויצא לי די טוב אבא שלי עוד כמה ימים טס לאמריקה אז הוא יביא לי מש שזה יוצא ממש ממש זול קריאטיב X-FI אקסטרים מוסיק מבחינת מחיר הוא הכי מתאים לי ונתנו לו הרבה המלצות והוא טוב כי רוב השימוש שלי הוא למשחקים אז הוא נותן לי 100% מענה -עכשיו שאלה לגביו הוא יעבוד על המערכת שלי?(פרטים בצד) כי אומרים שיש איתו באגים במערכות וכו עכשיו לרקולים logitech Z-2300 החלטתי על מערכת משובחת בשביל הכרטיס קול עכשיו אני לא יכול 5.1 אין מקום בחדר אז החלטתי לקחת 2.1 איכותי ביותר.. - השאלה האם זה באמת האיכותי ביותר בסביבות המחיר הזה (ואני משיג את זה ב-150 דולר שבארץ זה עולה 1000) הבנתי שיש לזה גם תמיכה ב-THX.. -עוד שאלה הבנתי שלכרטיס יש רק 4…

    • 13 תגובות
    • 903 צפיות
  17. Started by Access Denied,

    עוד פעם מצאתי משהו שנראה כביכול שווה ממש... אוזניות של Sennheiser מדגם MX300 שפה נמכר במחיר הכי זול ב-117 שח.. עולה 88 שח כולל משלוח ב-12 תשלומים באולסייל... שווה או מה??

    • 2 תגובות
    • 903 צפיות
  18. Started by theking7,

    היי, לאחרונה אני מחפש לקנות לי למחשב רמקולים איכותיים, וחיפשתי באינטרנט ובפורומים שונים, ולבסוף דיי ננעלתי על Altec Lansing VS4121. הם נראים לי הכי טובים שאפשר למצוא בטווח מחירים הזה... כמובן שאם הייתי רוצה איכות ממש, הייתי קונה שני רמקולים מדפיים עם רסיבר, אבל לכאלה חדשים אין לי ממש תקציב... בקיצור השאלה שלי היא האם הדגם הזה (Altec Lansing VS4121) או דומיו (Creative Inspire 2.1 2500) כוללים סאב וופר ושני רמקולים שהם אלחוטים, כלומר הסאב מתחבר למחשב, ושני הרמקולים האחרים פשוט ללא חוטים? ממקמים אותם איכנשהו בחדר, והם כבר בגלי רדיו או משהו מתחברים לסאב או משהו? - או שלמעשה שני הדגמים , הרמקולים עובדים על חוטים ? תודה מראש! (:

    • 5 תגובות
    • 902 צפיות
  19. Started by talkfir,

    ברשותי הנגן Sandisk 1GB Digital Audio Player הייתי מעוניין לדעת מהי צריכת ה mAh שלו? פשוט אני מעוניין לרכוש סוללות נטענות AAA בשבילו, וסתם מתחשק לי לדעת אם הוא יפעל יותר או פחות זמן מאשר כשהוא פועל עם סוללת אלקליין רגילה.. -מדוע לא רשום על סוללות האלקליין את ה mAh? וכמה הוא באמת? לAA/AAA? וכיצד ניתן לבדוק זאת? תודה!

    • 4 תגובות
    • 902 צפיות
  20. Started by Zeper,

    אמא שלי עובדת בחברה שמפתחת את המחשב הזה: http://fit-pc2.com/wiki/index.php?title=Main_Page שיצא לא מזמן וכמתנה הביאו לה את המחשב. עכשיו יש לי בבית טלויזיה סוני 42 אינטץ שההורים שלי רוצים לחבר אליו את המחשב אבל אם תישמו לב במפרט המחשב : היציאה לחיבור מסך היא DVI-D ובטלוויזיה SONY שיש לי SONY BRAVIA יש רק חיבור VGA וגם יש לי מסך MAG רק עם חיבור VGA אז אין לי מושג עכשיו מה לעשות עם המחשב אלא אם כן יש כלשהו מפענח כדי לחבר את זה לחיבור סטנדרטי של VGA ?

    • 2 תגובות
    • 902 צפיות
  21. Started by zzz727,

    קניתי mp3 פשוט של חברת yepo וכשאני מחבר אותו כשהוא כבוי אז המחשב לא מגיב ושה-mp3 דלוק המחשב נתקע לכמה שניות ומשתחרר ככה כל הזמן ובנוסף משום מה המחשב מנתק את החייגן של האינטרנט ולא מצליח להתחבר כאילו ניתקתי או שיניתי את ההגדרות של המודם.. החלפתי את ה mp3 והכבל והבעיה נשארה,ד"א ב Mp3 יש שני שירים ושומעים אותם טוב. תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 902 צפיות
  22. לילה טוב לכולם.. **זהירות חפירה** הגיע לידי סכום כסף ואני מעוניין להשקיע חלק ממנו בחלפת הרמקולים. קודם כל, אני רוצה לדעת אם בכלל כדאי לי להחליף מערכת שמע. כרגע אני עם Altec Lansing ADA880 שמחובר דרך Creative Xtrem music. אין לי שום תלונות למערכת, אבל אני רוצה לשפר את האיכות. אני מתכוון להשקיע כ1300 ש"ח, אין לי אפשרות להגדיל את התציקב בכלל.. בתקציב הזה יהיה בכלל כדאי מבחינת שיפור להחליף את מערכת השמע? השימוש העיקרי של ההסט יהיה בערך 70% סרטים וכ30% מוזיקה. רוב הסרטים שלי הם בסטריאו, יהיה בכלל עדיפות ל5.1? בתקציב הזה עדיף מערכת יעודית למחשב, או סט רמקולים רגילים? ***יש אפשרות לחבר רמקולים יעודיים למחשב לממיר של יס? מאוד חשוב לי הבאס, הסאבוופר בADA880 פשוט מפלצתי!! אך הבאס …

    • 8 תגובות
    • 902 צפיות
  23. Started by shubidubi,

    http://www.microlab.cn/product/speakers/2.0%20SERIES/SOLO-3.htm מצאתי רק ביקורות ברוסית על הרמקולים האלה (ואינני יודע רוסית :-\) מישהו פה מכיר את הרמקולים האלה? האם הם טובים/כדאיים?

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  24. Started by ~Pizza~,

    אני רוצה לקנות לי אוזניות ספורט, שיחזיקו מעמד עם זיעה, שלא יפלו בריצה ושאולי אם תיפול משקולת על החוטים- לא יקרה יותר מידי. ומתאימות למכשיר Galaxy S4. נתקלתי באלה: http://www.ebay.com/itm/The-New-CX-685-SPORTS-Earphones-In-Ear-Canal-Headphones-For-Listening-Only-/140972248735?pt=US_Headphones&hash=item20d299ce9f המחיר הזה מחשיד קצת מאחר שבארץ האוזניות עולות משהו כמו 400 שקל. דעתכם? משהו אחר בתקציב של 50$? תודה.

    • 3 תגובות
    • 902 צפיות
  25. Started by I7210I,

    שלום לאור זה שהרמקולים שלי התחילו לצרום לי בכל מיני סיטואציות, ולאור מבצעי סוף השנה החלטתי לפנק את המחשב שלי ברמקולים חדשים של עד 250 ש"ח נראה לי שזה סביר, יש לי כיום פיליפס SPA 1302/10 וסה"כ עשו את העבודה כמה וכמה שנים טובות,אשמח להמלצה לרמקולים למשתמש ביתי שרוצה לשמוע טוב ואיכותי אבל לא לקרוע את הכיס תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 902 צפיות

דיונים חדשים בפורומים