אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
אני חשבתי על קרייטיב אינספיר 5300 אני קונה את זה וכרטיס קול אודיגי DE זה יוצא 1500 שקל אם יש לכם הצעות יותר טובות באותו תקציב בבקשה תרשמו
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום, אני כרגע בעל LIVE 5.1... אחי רוצה את הכרטיס שלי אז אני שוקל אולי לקנות חדש... בכל מקרה, הייתי רוצה לדעת אם יש למישהו מושג מה בידיוק הם מוכרים ? כי אין ממש דגם ספציפי... ובאתר של קראייטיב אני לא רואה AUDIGY 2 סטנדרט.. בכל מקרה האם זה יותר טוב מה SBLIVE ? האם זה שווה את ה 250 שקל ? והאם זה 24Bit או 16... בקיצור אני רוצה לדעת מה זה מחדש לי מבחינת סרטים משחקים EAX וכ'ו... אם זה מחדש בכלל... אשמח לפרטים ועזרה, תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 906 צפיות
-
-
איזה דיסקמן קורא MP3 כדאי לי לקנות בתקציב 300 שקל?
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש המלצה לאוזניות Over-Ear Bluetooth איכותיות בתקציב הנע בין 400 ל800 ש"ח, השימוש של האוזניות מתחלק ל 2: מחוץ לבית: מוזיקה, שיחות, שיעורים. בבית: סרטים (לעיתים רחוקות - רק שמישהו ישן (יש לי התקן בסיסי שמשרד את הבלוטוס)) חשוב לי שהאוזניות יהיו: 1. עם מיקרופון איכותי 2. חיבור חוטי 3. סינון רעשים (מחוץ לבית כולל נסיעות) אשמח להמלצה לדגמים איכותיים! קניה מחו"ל גם באה בחשבון. תודה.
-
- 0 תגובות
- 906 צפיות
-
-
הי, לפני כשנתים קניתי מחשב + רמקולים (PHILIPS 20W Bass Reflex 2.1 ). הם עבדו נהדר ופתאום, היום הם התחילו לתקתק. אלו תיקתוקים מהירים (2 או 3 בשניה) וחלשים. הם גם לא מושפעים משינוי כפתור הווליום. אם יש מוזיקה הם נשמעים יחד איתה. מה קורה פה? למה הם הופיעו ואיך גורמים להם להעלם? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אמרו לי שאפשר להעתיק לתוכו שירים בצורת mp3 ואז אני יוכל להכניס הרבה שירים בדיסק אחד או בזכרון איך עושים את זה?
-
- 4 תגובות
- 906 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות נגן (כנראה iaudio x5) בעיקר כדי להקשיב באוטו. השאלה היא האם יש משדר רדיו שאפשר לחבר לנגן ולקלוט ברדיו-דיסק של האוטו (כמו itrip של ipod). תודה תודה על כל עזרה!
-
- 7 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אז ככה, לא מזמן התחדשתי במכשיר הקלטה (משובח אם לציין!) מבית M-Audio, FireWire Solo. אני מת להשתולל איתו על המחשב Desktop שלי, אבל לא משנה איך אני מחבר אותו תמיד יש באזים כאלה על ההקלטות שלי. כשחיברתי את המכשיר ללפטופ שלי(ויסטה, אותה תוכנת הקלטה בלה בלה בלה), הרעש הפסיק, ככה שהמכשיר בסדר גמור. אני חשד כמעט ב100% בבעיה בחשמל,או אולי בכרטיס פיירוויר שלי ?(PCI). אבל לצערי אני לא יודע להתמודד עם הבעיות האלה,חיפוש בגוגל מציע כלמיני פתרונות מוזרים וחשבתי ששווה לשמוע מה דעתכם. בתודה מראש, [br]פורסם בתאריך: 19.12.2008 בשעה 06:59:30 מישהו חברייה?
-
- 1 תגובה
- 906 צפיות
-
-
שאני יוכל לחבר לדיוידי שלי (אין לי רסיבר מגבר וכו...) אני רוצה ליצור סראונד ובלי לפשוט את הרגל.
-
- 10 תגובות
- 906 צפיות
-
-
קיבלתי את הרמקולים עכשיו עדיין לא חיברתי הכל חיברתי רק את הסאב ועוד רמקול אחד פשוט נהנתי מהאיכות רק של שתייהם אז אני מצפה לראות מה יהיה שהכל יהיה מחובר..... עכשיו השאלה שלי היא שראיתי שהחוט לאחורה מאוד קצר..............מה אני יכול לעשות........? עוד שאלה זה יש לי כרטיס קול מובנה של הלוח אם של ג'יגביט A8V הכרטיס הוא 5.1 האם כדי לי לקנות משהו אחר כרטיס לא מובנה האם השמעיה תיהיה יותר איכותית ועם כן אז איזה כרטיס קול במחיר טוב יש? תודה לעוזרים וגמר חתימה טובה
-
- 7 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום לכולם!! יש לי קבצי MP3 ממקורות שונים ורציתי לשאול אם משהו מכיר תוכנה שיכולה להשוות בין שיאיי ווליום בקבצי מוזיקה שונים אחרי שיוצרים אותם?
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
יש לי כרטיס X-FI XTRIME MUSIC איזה רמקולים אני צריך כדי לנצל את כולו ?
-
- 7 תגובות
- 906 צפיות
-
-
או שזה גורם לריצודים במסך..?
-
- 6 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום לכולם, השאלה שלי פשוטה, האם יש דרך להמיר אות שידור rgb 3 rca לטלוויזה crt [רגילה] בדרך כל-שהיא ? אפילו דרך להמיר ל s-video או גם לvga [מסך מחשב] יהיה טוב...
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות רמקולים למחשב עד 200 ש"ח השימושים שלי הם מוזיקה סרטים וגיימינג . אין חריגה ושיהיו הכי טובות בתקציב. 2.1 כמובן. תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
סוף סוף יש התקדמות בשוק ה PMP ! החברה הצרפתית ARCHOS, שידועה בנגני הוידאו האיכותיים שלה, הציגה את הדור הבא של הנגנים, שאמור לצאת בקרוב. הנגן מזכיר בעיצובו את דגמי הדור השני שהוכרזו ע"י חברות נוספות כמו IAUDIO ואחרים. השוני המרכזי הוא שהמסך הרבה יותר גדול הפעם, ומאפשר צפיית WIDESCREEN על המכשיר, המכשיר דק יותר ומעוצב יותר טוב. ספציפית, הנגן הזה יכיל מסך בגודל 7" בפורמט 16:9, דיסק של 40 או 100GB, תמיכה ב MPEG4 ו WMV וגם ב USB2 ON THE GO, שיאפשר בין היתר חיבור למקלט טלוויזיה לוויני (וגם למצלמה שלכם). גם יהיה כמובן הקלטת / הוצאת VIDEO בזמן אמת. כמוכן, הם בנו את מערכת ההפעלה מחדש, ככה שהיא תהיה הרבה יותר נוחה לשימוש מהדור הישן של ה AV420. הבעיה היחידה היא המחיר בשלב זה, 600…
-
- 8 תגובות
- 905 צפיות
-
-
מתי אתם חושבים שיפסיקו לייצר את הX5/L? אני שואל בגלל שאני רוצה עכשיו לקנות אותו בארה"ב ואני לא רוצה שישר אחרי שאני אקנה ייצא דגם טוב יותר שאני אצטער שלא חיכיתי וקניתי אותו.
-
- 3 תגובות
- 905 צפיות
-
-
היי, אשמח להמלצה על מסך טלוויזיה בגודל שנע בין 32"-42". הדבר היחידי שחשוב הינו איכות התמונה. צפייה בתכני FHD ותכנים ברזו' SD (פחות). שוב, התקציב עומד על 3000 ש"ח, אלא אם ניתן להשיג משהו טוב משמעותית בחריגה קלה (!). בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שמתי לב שלאחרונה יש הרבה אנשים שחוזרים על 2 טעויות ואני רוצה לענות עליהן: 1. אם אני אחבר ממיר HD לטלוויזיה FHD אני אראה טוב יותר בערוצים רגילים? לפחות בממירים של יס - חד משמעית לא! להפך, האיכות יכולה לרדת בגלל שימוש בHDMI/קומפוננט (למרות שבמקרים מסויימים הקומפוננט משפר טיפה) הם גם לא מסתירים את זה... תשאלו אותם בטלפון, זה מה שהם אמרו עוד לפני שרכשנו את הממיר! (חשוב לי לציין שאני לא עוד לקוח ממורמר שיס עשקו, להפך הם היו כנים ואני לא רוצה להוציא להם שם רע) שימו לב! HDMI הוא החיבור הכי טוב לשידורי HD, הוא לא חיבור שמיועד לSD! כמובן שבערוצי HD תראו יותר טוב מבערוצים הרגילים... 2. אני רוצה המלצה למערכת רמקולים בלי מגבר. אני לא רוצה מגבר כי הוא תופס ברבה מקום. אין מצב שתו…
-
- 2 תגובות
- 905 צפיות
-
-
שלום לכולם! לקראת השנה החדשה החלטתי לפנק את עצמי ברמקולים מכיוון שאין לי בכלל. חשבתי על לקנות SOLO 6C בהתחלה אבל עכשיו העיניים שלי נתפסו על ה7C. יש לי חדר בגודל ממוצע והשימושים שלי ברמקולים הם אך ורק בשביל מוזיקה (בשביל גיימינג יש לי כבר CORSAIR VENGEANCE 1500). כדאי לי להשקיע עוד טיפה כסף וללכת על ה7C? ואם יש עוד רמקולים שתוכלו להמליץ לי עליהם אני אשמח לדעת תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 905 צפיות
-
-
אני עומד לקנות את ה AUDIGY ZS - הזמנתי את ה TSS-1 של YAMAHA - סט של 5.1 - השאלה שלי אם אני מוסיף להם עוד 2 רמקולים אני אשמע 7.1 ? הסבר למי שלא הבין - את כל הכניסות של ה 5.1 - CENTER/SUBWOOFER, FRONT,REAR - אני מחבר את ה 5.1 - ול2 ערוצים נוספים אני מחבר את ה 2 רמקולים האחרים ....
-
- 8 תגובות
- 905 צפיות
-
-
ברשותי מחשב HTPC ואני מעוניין לרכוש לו כרטיס טלוויזיה שישמש אותי לטלוויזיה (37') במחשב... אני כמובן אקליט ויחבר את זה בחיבור Component\S-Video הכי איכותי שאפשר לממיר דיגיטלי של הוט אני רק מבקש המלצה איזה כרטיס טלוויזיה כדאי לקנות - העדפה ל KSP \ FOXPC\ SKYPC. אה כן גם אני מעדיף שלט למרות שיש לי מקל+עכבר אלחוטיים.... ואם אפשר שלט של מדיה סנטר\עם חצים כמו של הממיר אז עוד יותר טוב. התקציב יכול להימתח בהתאם ליכולות של הכרטיס אני לא מחפש כרטיס סופר עורך שיקליט לי תכני HD שייעשה לי קפה אני רק צריך משו מקליט שתומך ויסטה סטייל הכרטיסים של לידטק, ואני צריך שתגידו לי מה טוב. בבקשה תענו! תודה מראש!!!!
-
- 0 תגובות
- 905 צפיות
-
-
אני מחפש רסיבר לחדר בעיקר לשמיעה ועריכת מוסיקה... איזה ריסיבר כדאי לקנות מבין השלושה ולמה? Denon 1804 Harman Kardon AVR230 Marantz SR5400 אני מחבר אליו רמקולים לוייניים של Morel כל רמקול 100w
-
- 6 תגובות
- 905 צפיות
-
-
אז ככה אני צריך רמקולים כדי לשמוע מוזיקה לא אם הרמקולים 50שח' המחורבנים שלי אז כמו שאמרתי זה לשמיעת מוזיקה בעיקר וגם לקצת סרטים ומשחקים אבל המשחקים זה פחות חשוב והתקציב שלי הוא 300שח' ורק שתדעו אני בדרך כלל שומע די חזק מוזיקה אבל לא כל-כך חזק תודה מראש לכל העוזרים ולכל אלה שניסו לעזור ולא הצליחו חחחחח...
-
- 11 תגובות
- 905 צפיות
-
-
צריך המלצה לאוזניות שישמשו לשמיעה באייפוד. התקציב הוא עד 300 ש"ח ואני מעדיף לנצל את התקציב אבל לא לחרוג. רק לא אוזניות שמתלבשות בתוך האוזן/מכוערות.
-
- 10 תגובות
- 905 צפיות
-


