אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום, קניתי LCD 26 אינטץ' של LG ואני רוצה לראות את המחשב בטלויזיה. קניתי כבל שמצד אחד יש לו יציאת S VIDEO ומצד שני שתי יציאות שאני מניח שאחד מהם אמור להתחבר לוידאו ואחד לאודיו (כאלה כמו של הדיוידי). ניסיתי לחבר את הS VIDEO לטלויזיה ואחד מהאחרים למחשב - לא עבד. ניסיתי לחבר את הS VIDEO למחשב ואחד מהאחרים לטלויזיה - גם לא עבד. (אגב הגדרתי בכרטיס מסך CLONE שיראו העתק של המחשב בטלויזיה) מה עושים?
-
- 10 תגובות
- 907 צפיות
-
-
לא הכי בטוח שזה המקום אבל זה הכי קרוב למה כל כך קשה לסנטז קול? ראיתי לאחרונה את "איך עשו את סטאר וורז: ריפבליק קומנדו" וכל הקולות שמה הוקלטו, לדוגמא החרקים החייזרים קול הפסיעות שלהם זה שני חצאי כרוב שטיפפו איתם על משטח חיתוך כזה, אז נשאלת השאלה, למה גרפיקה, שלכאורה הרבה יותר מסובכת, אפשר לייצר לגמרי במחשב, בעוד גם קולות פשוטים עדיין צריך ל"ייצר" עם חפצים?
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום! בד"כ אני לא מתעסק הרבה עם סאונד ולא בקיא בנושא אז רציתי לשאול אותכם איזה מערכת תיהיה איכותית וטובה בשבילי התקציב הוא 100 דולר וישנה עדיפות לNEWEGG תודה מראש ATR
-
- 11 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש רמקולים לסרטים ומשחקים עד 500 ש"ח, לא צריך יותר מדי, לא גדול, שיהיו שלושה כולל סאב, יש חיה כזאת?
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
יש לי 2 רמקולים ואחד מהם לא עובד וקבדקתי את הרמקולים על הMP3 שלוש הם עבדו מצוין אחרי זה חיברתי את האוזיניות למחשב ורק אחד מהם עובד כמו הרמקולים וכשאני סם אותם בMP3 גם הרמקולים וגם האוזיניות עובדים מצוין שניהם שני הצדדים!! עזרה דחוף!! לאיסיקיו 306334962 או לאימייל d-a-n12@smile.net.il דחוף!!!
-
- 5 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום, יש לי מערכת קולנוע (כרגע ללא רסיבר) המורכבת כרגע רק מSUB , CENTER, FR, FL. אני מעוניין לחבר אותה לDVD. אז איזה כבלים אמורים לצאת מDVD, איזה מהם מתחברים לטלוויזיה ואיזה מתחברים לSUB (שהוא זה שמחבר את כל המערכת יחד)? תודה!
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
מה דעתכם? איך האוזניות? למוזיקת הארדקור, טראנסים, דאנסים וכו' והן אטומות וזה חשוב לי.. מישהו התנסה? למישהו יש ממה לומר עליהן? לפרטים : http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/500093
-
- 7 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אוקי יש לי Ipod 20 גיגה ונמאס לי להעביר קבצים ב USB 1 כי זה מממש ממממש מממש לאט אז אני צריך הממלצה על כרטיס FIREWIRE לא יקר וטוב וקשור לקנייה . תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 906 צפיות
-
-
היי! במשך שנים היו לי הCreative SBS 2.1 350 והיו פשוט יוצאים מן הכלל, חברים עם מערכות יקרות משמעותית התלהבו מהסאונד ומהבאס אצלי בחדר. כעת לצערי הרב מאוד רמקול שמאל הפסיק לעבוד (בעיה בחיבור לסאבוופר, אחד המעגלים נשרף או משהו בסגנון) וכנראה שהגיע הזמן להחליף. אני סטודנט והתקציב מאוד דל, ה200 ש"ח זה הLIMIT אלא אם כן יש איזה קפיצה משמעותית וב230 ש"ח יש משהו ששווה כל אגורה, ואני אמתח את עצמי קצת. ראיתי בזאפ מלא לוג'יטקים, אבל את האמת אני לא יודע עד כמה סאונד של לוג'יטק יכול להיות טוב (?) דגש קטן: אני מאוד, מאוד אוהב באס. זה חשוב לי בטירוף. אם למישהו היו הרמקולים הנוכחיים שלי שייקח אותם כאמת מידה, http://img200.imageshack.us/img200/7228/gonikicreative3.jpg תודה, לב
-
- 0 תגובות
- 906 צפיות
-
-
היו לי אוזניות ממש טובות של JVC שהלכו =\ ואז אני מחפש אוזניות חדשות בשביל מוזיקה ומשחקים צריך באסים כי אני רוב שומע פסיכודאלי.. אני במגמת תקשורת בתיכון אז הגיעו אלי אוזניות של AKG K55 ,נשמעות לי ממש טובות והמורה שלי אמר שהן עולות סביבות ה200 שקל . יש אופציות אחרות בתקציב? כי הן נראות לי די שבירות + האוזניים ממש מתחממות אחרי שימוש קצר.. תודה
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני מחפש רמקולים למוזיקה וסרטים בעיקר בסביבות ה400~500 שקל. אני מאוד אוהב בס אז חשוב שלרמקולים יהיה בסים טובים אני מתלבט בין http://tms.co.il/product/7964 שנמצאת בתקציב ל http://tms.co.il/product/2543 שחורג ב120שקל ממה שאני רוצה להוציא אז המערכת השניה באמת שווה הפרש של 200 שקל ? ןיש משהו יותר טוב במחירים האלה ?
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
ראיתי רמקול עם חיבור אוודיו בצבא לבן של dvd. השאלה אם אפשר לחבר אליו mp3 עם מתאם או שחייבים dvd. תודה מראש לעונים!
-
- 4 תגובות
- 906 צפיות
-
-
המיקרופון שלי פשוט לא מגיב במחשב! לפני בערך שבוע הצלחתי לדבר איתו בנטמיטינג, אבל פתאום זה לא עובד. המיקרופון עצמו בסדר גמור (בדקתי במחשב אחר), אז זה אומר שהבעיה היא במחשב. בעיית חומרה זה בטוח לא - כי מה כבר יכול להשתבש בשבוע עם היציאת מיקרופון? הקיצר, זה בעיית תוכנה כלשהי. בהגדרות המיקרופון על העוצמה הכי גבוהה ולט מושתק - אבל בכל זאת, אני לא יכול לדבר לא בנטניטנג, לא במסנג'ר, ואפילו ניסיתי להקליט ברשמקול אבל זה לא עובד! הצעות?
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
מתחיל את חיי כסטודנט ומחפש לקנות טלווזיה 32 אינץ טובה במחיר סביר ביותר. אשמח להצעות
-
- 0 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אילו רמקולים מומלצים יותר? מערכת רמקולים 5.1 Philips MMS460 או atp3 של altec lansing או משהו אחר עד 400 שקלים תודה על העזרה...
-
- 3 תגובות
- 906 צפיות
-
-
Winner HN680E 5000W 5.1 Speakers שווה את המחיר? - 525 ש'ח
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני מחפש אוזניות למחשב עד 300 שקל, ללא חריגה אפילו מעדיף פחות הפלנטרוניקס DSP500 שלי מתו סופית ואני רוצה תחליף זמני ביינתיים. הסתכלתי על מחירים PX200 של סנהייזר עולות כ-250 שקל, HD201 עולות כ140 שקל וכמו גן הeh150 עלות באותו האזור. האיכות צריכה להיות טובה, אני מעיף טווח תדרים צר יותר ושבאמת משוחזר כמו שצריך מאוזניות שטוענות שהן 8hz-30khz ובפועל רק ממלאות את כל הצליל בבאס מציק. כמו כן לגודל וניידות אין שום משחק בעניין, מה שכן אם יש לאוזניות בעיה יידוע עם ספוגים לא נוחים וכו' נא לציין את זה הראש דיי גדול ואני לא סובל אוזניות שלוחצות חזק על האוזניים. איזה עוד דגמים טובים יש בטווח המחירים של 150-300 שקל, ומה מבין שלושת הדגמים המוצעים כאן הכי טוב.
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אהלן חברה... שאלה לי אילכם, עזבו שנייה את כל הבול שיט של סאוונד איכותי ביותר והטופ של הטופ. האם המערכת קולנוע בייתי המלאה של HYUNDAI המוצעת בדיוטיפרי במחיר של 200$ שווה את הכסף ? אני לא מחפש איכות של Tannoy או B&W... מספקים אותי גם ה- Inspire 4400 שתלויים לי בחדר. אז מה אתם אומרים ? קישור למערכת: http://www.sakal-online.co.il/jsp/pg/Product.jsp?comp=2&sec=5∏=61519&saleNo=47483 תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני צריך עזרה די רצינית בתפעול שלו. קניתי אותו, באו להתקין לי אותו ביחד עם כל המערכת, נתנו לי הסבר חפיף והלכו. אני ממש אבל ממש לא מסתדר עם החוברת של המגבר הנ"ל. לא מצליח בכלל להיכנס לתפריט (OSD) הראשי של המגבר. ויש לי עוד שאלות. אשמח להתעייץ עם מישהו שיש לו את המגבר הנ"ל. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
היי, אני מחפש לקנות צורב בלוי ריי שישמש אותי אך ורק בתור נגן לצפיה של דיסקי בלו ריי בLCD שבסלון דרך כבל HDMI מהמחשב. אני מתכוון לקנות מKSP כי הם הכי קרובים לבית, יש להם שם של 4 חברות - LG סמסונג פיוניר ואסוס. איזה הכי מומלץ לדעתכם? מה בתכלס ההבדלים בין היקרים יותר לזולים? אגב, יש הבדלים באיכות התמונה בין נגני בלו ריי יעודיים לבין צורבים שכאלה? תודה.!
-
- 0 תגובות
- 906 צפיות
-
-
יש כרטיס קול של קריאטיב 5.1 וכל החיבורים מחוברים כמו שצריך. בתוכנה של קריאטיב, בבדיקה של הרמקולים כולם עובדים. אבל כשמפעילים שירים בווינאמפ או מדיהפלייר עובדים רק 2 וססאב. תודה.
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
כבר הייתי דיי סגור על Z5500 אבל אני לא בטוח... בנוסף, חשבתי על ה-Microlab H600. מה אתם אומרים? בבקשה תעזרו לי... אני ממש נואש. כבר הרבה זמן אני מחפש תשובה ואני לא מוצא. עריכה: למה אף אחד לא עונה?... לאף אחד אין מערכת טובה להציע בתקציב הזה?...
-
- 3 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום לכולם! ברשותי XBOX360. הוצאתי מהמחסן את הרסיבר/דיוידי מעלה האבק, Graetz DVR-5000, אליו מחוברים כמובן חמישה רמקולים וסאבוופר (לא מי יודע מה איכותיים, בסך הכל זה מסוג מערכות הקולנוע שקונים בחתיכה אחת ב2500 שקל). הXBOX מחובר לLCD בכבל Component HD, מאחר ויש בו כניסה לכבל אופטי. חיברתי את הXBOX לרסיבר בכבל אופטי (TOSLINK), ושמתי אותו על AUX. אבל בכל זאת המערכת לא עובדת עם הXBOX. לא בתפריט ולא בסרטים ומשחקים, למרות שהגדרתי בAUDIO על Dolby Digital 5.1. איך אני פותר את הבעיה? אודה להתייחסותכם ועזרתכם האדיבה...
-
- 0 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום, 1. אם הטלויזיה שלי אינה תומכת בDTS, אם אנגן את הסרט דרך נגן בלוריי הDTS יתמך? כנ"ל לגבי סטרימר 2. איזה בלוריי מומלץ בתקציב של עד 800? מה חשוב לבדוק? 3. האם קיים בלוריי שהוא גם סטרימר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
קניתי DVD של פיוניר 400V וחיברתי אותו כHDMI אמרו לי בחנות שהוא יעבוד רק בסרטי HD וכו באמת זה ככה ואמרו לי שבסרטים רגילים של DVD יורדת האיכות ל587 משהו כזה ואם אני רוצה שהאיכות תעלה אז להשתמש בקומפוננט לטלויזיה ובקומפננט האיכות נשארה אותו דבר כמו הHDMI ורואים מעפן מה לעשות, אני שוקל להחזיר את הDVD
-
- 9 תגובות
- 906 צפיות
-


