אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
I'm using the Creative SB Audigy 2zs Platinum Pro sound card, mainly for music creation. I would like to share knowledge regarding the use of this card and its bundled S/W
-
- 13 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי כרטיס וידאו RADEON 9800 PRO עם יציאת TV-OUT מסוג S-VIDEO. הייתה לי טלויזיה ישנה שהייתה מחוברת למחשב בסבבה. עכשיו יש לי טלויזיה אחרת (TOSHIBA CRT 27A43), יש לה S-VIDEO, ואפילו נראה לי שהכרטיס וידאו מזהה אותה, אבל אני לא מצליח להשיג תמונה בטלויזיה, רק שלג. התקשרתי לתמיכה טכנית של TOSHIBA והסברתי הכל, והבחורה אומרת לי שלמודל הזה אין "FEATURE" של חיבור למחשב. אני אומר לה "לא צריך ""FEATURE"", בסה"כ צריך S-VIDEO" והיא אומרת לי שאני טועה. מה אתם אומרים? יכול להיות שאני טועה? במידה ואני צודק, ובאמת כל מה שצריך זה חיבור S-VIDEO, מישהוא יכול לעזור לי? את הדגם הזה אפשר לחבר ל DVD, VCR, כבלים וכו' והנה לינק: http://tacpservice.toshiba.com/ConsumerProductSupport/Man…
-
- 2 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום, קניתי היום מחשב עם לוח אם של GIGABYTE ga 8kns הוא מגיע עם realtek ac'97. הבעיה שכשאני מחבר את הרמקולים לכניסה האחורית של המארז לא שומעים כלום אבל מקדימה של המארז זה עובד. מישהו יכול בבקשה להגיד לי מה הבעיה???
-
- 11 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אני צריך כרטיס סאונד איכותי. השימושים: משחקים וסרטים בעיקר!!! וגם מוזיקה. היציאות שאני צריך: יציאה אופטית + קואקסיאלית אז ככה, אני מחבר את המחשב לרסיבר עם כבל אופטי 1. הכבל אמור להעביר את היסנל הדיגיטלי. לכן, צריך כרטיס שיודע לקודד DD (דולבי דיגיטל) בזמן אמת. זה בעצם הדבר הכי חשוב. הרסיבר מחובר לכל שאר הרמקולים ויודע איך להסתדר אחרי שהוא מקבל את הסיגנל הדיגיטלי :. בנוסף, אני רוצה לשמוע סרואנד במשחקים. מה עושים במצב כזה ? כלומר משחקים לא שולחים תדר DD. אנשים שמחברים כל רמקול בסראונד בנפרד לכרטיס קול שלהם כן מקבלים סראונד. אז אם אני רוצה סראונד במשחקים, ובכל זאת משתמש בכבל אופטי ? איך עושים את זה? הכרטיס יתמוך ? זה בכלל אפשרי ? ודבר אחרון, ראיתי הרבה משחקים שיש אפש…
-
- 6 תגובות
- 909 צפיות
-
-
קניתי את המכשיר היום אחרי המלצות רבות של אנשים מהפורום. נתחיל עם זה שהוא לא בא עם שנאי. המוכר אמר לי שהוא לא בא עם זה למרות שבחוברת הוראות כתוב אחרת.. זה נכון? בנוסף הוא אמר לי שכשאני מחבר את המכשיר למחשב דרך ה- usb, הוא מטעין אותו אוטומטית. למרות שעל צג המכשיר כתוב "connected" הוא באמת מטעין אותו? ובמקרה וכן, כמה זמן אמורה להמשך הטעינה הראשונה? כי כל מה שכתוב בחוברת שמקסימום טעינה זה 6 שעות עד שהבטריה מלאה, אבל לא כתוב כמה צריך להטעין בפעם הראשונה. אחרי העתקת השירים, אין לי מושג איך אני אמור להוציא את המכשיר. בחוברת ההוראות ממש מסבירים את זה לא ברור.. (מערכת הפעלה xp) מישהו יכול לתת לי הסבר קצר?
-
- 13 תגובות
- 909 צפיות
-
-
טוב אז ככה, יש לי 5 רמקולים, סאב וופר, ורסיבר. זה משהו טוב של סוני שקנינו עם הדי וי די לא בארץ. אני רוצה לחבר את כל זה למחשב. חיברתי את כל הרמקולים והסאב וופר לרסיבר, ועכשיו איך אני מחבר את כל זה למחשב? (עד עכשיו היתה מחוברת למחשב מערכת ישנה של פנסוניק (שני רמקולים).
-
- 4 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני שוקל לקנות כעת טלוויזיה חדשה לסלון (מרחק 2-2.5 מטר, לשידורי SD ו-HD). הבנתי שהטלוויזיה הזו (42LD650) מומלצת, ואני רוצה כמובן לראות איך היא. מישהו יודע איפה אפשר לראות אותה בתצוגה באיזור הרצליה/תל אביב? תודה!
-
- 4 תגובות
- 909 צפיות
-
-
יש את אלה: http://www.netaction.co.il/multi.phtml?item=1047402 הם שווים משהו? אפשר לחבר אותם לשקע של האוזניות?
-
- 4 תגובות
- 909 צפיות
-
-
ראיתי כמה סרטונים ביוטיוב על הסט 2.1 הזה אם למישהו יש כאן את הרמקולים בבקשה לרשום יתרונות וחסרונות על המוצר! תודה.
-
- 0 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אני מחפש כבל HDMI זכר לDVI זכר, אבל עם יציאת קול. יש דבר כזה?
-
- 8 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום! צריך המלצה לנגן הארד דיסק, שיהיה לא גדול מידי, שיוכל להכיל לפחות 200 שירים, זמן בטריה ארוך, ואוזניות סבירות תקציב-כ 1300 שקל.. חשבתי על הH10
-
- 9 תגובות
- 909 צפיות
-
-
מישהו מכיר את הרמקולים האלה של X-FREE!רשום סוגריים קריאיטיב? כל הסיפור 140 שקל כדאי? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 7 תגובות
- 909 צפיות
-
-
כדאי לקנות את המכשיר הנ"ל מחו"ל ? אני רוצה לקנות ב B&H ! אני צריך פרטים נוספים עליו, אני לא ממש מבין מה מפורט באתר שם..
-
- 8 תגובות
- 909 צפיות
-
-
המסך מיועד לצפיה בסרטים+חיבור PS3+חיבור למחשב. אשמח אם תוכלו לעזור.
-
- 4 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש לרכוש מערכת רמקולים למחשב (5.1). חשוב לציין שאני לא איזה אודיופיל מושבע ושאני לא זקוק לאיזו מערכת סופר איכותית באלפי שקלים. להלן המידע הרלוונטי: חדר: ממ"ד, כ-3 על 3 מטר. כבלים: נדרשים כבלים ארוכים, אשר יעברו בחוטי משיכה בתוך הקיר. אני מניח שהקדמיים זקוקים לכ-3-4 מטר והאחוריים לכ-6-7 מטר. תלייה: עדיפות לרמקולים עם מנגון תלייה מובנה, שלא אצטרך להתחיל לרכוש בנוסף גם מדפים במיוחד. ייעוד: בעיקר סרטים, סדרות ומשחקים. מוזיקה אני לא שומע כמעט במחשב. מחיר: עד 800 ש"ח. אודה להמלצותיכם ! תודה.
-
- 0 תגובות
- 909 צפיות
-
-
רציתי לשדרג רסיבר וחבר שלי הציע לי לקנות ממנו רסיבר סגור באריזה עם אחריות לעוד 5 שנים של denon דגם AVR-1905 במחיר של 2300 שקל השאלה היא איך הרסיבר הזה? ואם הוא שווה את המחיר?
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אז ככה יש לי מחשב חדש שיש בו כרטיס מסך של nvidia 9600 palit sonic פרטים עליו אפשר לקרוא פה http://hwzone.co.il/news/1204552280/15480/ בכל מקרה בחיבורים של הכרטיס מסך יש חיבור S/PDIF ואני רוצה לחבר אותו למגבר שלי כמובן שקיבלתי גם כבל מתאים ויש לי גם כרטיס קול שכרגע הוא מוגדר ובו אני משתמש השאלה היא איך אני מפעיל את החיבור קול של הכרטיס מסך שיעבוד לי??? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
החלטתי לקנות אוזניות ומגבר ב2500 שקל אני כבר סגור על הA900 אבל עדיין לא על מגבר חשבתי על הLD2 ++ אבל אין לי ממש משתמש בEBAY וזה קצת בעיה אז תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום, האם ניתן להגדיר שרמקולים (יציאה אחורית) ואזניות (יציאה קדמית) יפעלו במקביל, ולא אחד ע"ח השני, ב-Windows 7. תודה.
-
- 2 תגובות
- 908 צפיות
-
-
אני נוסע לבאג בעוד כשעה וחצי, לקנות את הנגן X5. לפי מה שהבנתי מקריאת חלק מההודעות בפורמים, העובדים בבאג לא מוסרים לי את החבילה השלמה של הנגן כשאני קונה אותו, ואני אמור לבקש לחוד מטען או משהו דומה שבעיקרון אמור להיות כלול בחבילה. אז למי שקנו את ה-X5, מה בעיקרון אמור להיות בחבילה? שאני אדע שאני מקבל את מה שצריך ולא פחות. עריכה: זאת החבילה שרשומה בבאג- יש משהו בנוסף?
-
- 5 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שמעתי עליו פה בפורום והוא נראה לי נגן מה זה טוב...... יש לו מסך גדול יחסית ( 2.2") 20GB נגן סרטים קטן, קומפקטי ונוח. * יש לו גירסאות מתקדמות יותר ? (ואני לא מתכוון ליקרים האלו עם המסך הגדול) * מה המחיר שלו בארץ ? מאיפה ניתן לקנות ולקבל אחריות ? * מה כולל הבאנדל שלו ? * מה החסרונות שלו ? * מה זמן הסוללה ? * והאם הוא עולה על נגנים אחרים ? (כמו IRIVER 320? ו-?IAUDIO X5L תודה רבה לעוזרים ! ! !
-
- 7 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום, אני צריך אוזניות למשחקי מחשבי מרובה משתתפים ברשת [ קאונטר סטרייק וכו'] התקציב הוא עד 150 שקל..לא יותר !!! לא חובה מיקרופון מחובר לאוזניות. רצוי גם שיהיו של חברה אמינה. אם אפשר בבקשה מי שמציע לי דגם מסויים תמונה של המוצר תעזור מאוד ! תודה רבה מתן
-
- 7 תגובות
- 908 צפיות
-
-
בעקבות הודעה שרשם PerGola. (שגם היא בעקבות הודעה אחרת ) כמו שהעירו שם לא בכל פורום זה מתאים אבל בפורום הזה זה בהחלט מתאים לעשות מדריך המלצות לכל תקציב בשביל רמקולים (ואולי גם אוזניות) עבור כל קטגוריה (2.1, 5.1 וכו') כמו בפורום תצוגה. (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=172712.0) יחסוך הרבה דיונים חוזרים ויעזור מאד לאנשים לקבל דעה מבוססת. זה דורש קצת השקעה אבל היא תחזיר את עצמה..
-
- 5 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי את הרמקולים הנ"ל, הייתי רוצה לשמוע דעות של אנשים עליהם (אני יודע שזה לא הטופ של הרמקולים) אבל יחסית לזוג איך הם? למישהו יש אותם? ודבר אחד שאני לא מבין... איפה כיוון הווליום שלהם? יש לי אותם דיי הרבה זמן ופשוט אני לא רואה שום כיוון של ווליום על הרמקול... מישהו יכול להעיר את עיני (אני יודע שזה נשמע דיי מטומטם שאני לא יודע איפה הווליום, אבל זה המצב) תודה מראש. :saint:
-
- 0 תגובות
- 908 צפיות
-
-
אז ככה יש לי ברכב זוג רמקולים אחוריים סבירים של פיוניר שמתחברים לרדיו דיסק אני מעוניין בקניית סט קומפוננט(של מורל, 2 וופרים ו-2 טוויטרים) ואין לי תקציב למגבר, יהיה בהמשך השאלה שלי היא כזו- האם מספיקים החיבורים לרדיו דיסק גם לקומפוננט וגם לרמקולים האחוריים?
-
- 5 תגובות
- 908 צפיות
-


