עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by ofer40,

    היי יש לי סרט HD DVD מקורי בלי כתוביות בעברית ואני רוצה לקחת כתוביות שמותאמות לפורמט X264 ולראות אותם יחד עם הסרט בתוכנת PDVD. האם זה אפשרי ואם כן איך עושים את זה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 915 צפיות
  2. שלום, יש לי את האוזניות הנל כמעט שנתיים. בהתחלה דיי התלהבתי מה אבל עם הזמן אני מרגיש דעיכה בסאונד. יש לי תקציב של עד 250-300 שח לאוזניות. והפעם שלא יהיו INEAR אלא על כל האוזן עטופות. אשמח להמלצות. עד עכשיו המליצו עלי על HD205. איך היא? תודה ויום טוב.

    • 0 תגובות
    • 915 צפיות
  3. Started by 10GaZ,

    היי, יש לי מאגר די גדול של שירים ואני מחפש דרך לשפר ולסדר את המאגר הזה. בגדול אני צריך להכניס תבנית אחידה של "שם השיר, שם הזמר, אלבום וסגנון". בנוסף אני גם רוצה שלכל שיר תהיה את תמונת האלבום שלו. חוצמזה, הבנתי שכיום יש אפשרות להכניס מילים לשיר (Lyrics) לתוך ה-ID3. אם כן - איך עושים את זה בצורה אוטומטית/גורפת? בתכלס, אני רוצה לדעת האם יש תוכנות/כלים שמבצעים את השינויים הבאים בID3 בצורה אוטומטית: 1. שינוי שם השיר, זמר, אלבום, סגנון. 2. תמונת האלבום 3. מילות השיר תודה גדולה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 915 צפיות
  4. הX5 יצא כבר בגרסה של 30 ו60 ג'יגה בתאילנד או לא? בקשר לנגן:אבא שלי נוסע לאילנד והוא לא ממש מבין בנגנים אז אני צריך לתת לו 2 דגמים שמהם מה שהוא ימצא הוא יקנה (הוא אמר רק 2) התקציב שלי 350$ אני מתלבט בין H340 או X5 של לפחות 30 ג'יגה אם יצא וZEN TOUCH.... אני צריך לפחות 30 ג'יגה אפשר עוד הצעות... תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 915 צפיות
  5. אני והבת זוג שלי רוצים להתחדש בטלויזיה בעקבות מעבר דירה. גודל הסלון הוא 2.7x2.4 מטר כשלאורך ה2.4 מטר יש חלון דרומי בגובה 1.5~2 מטר. המרחק בין הספה לקיר בו תמוקם הטלויזיה היינו בין 1.3-1.8 (ספה נפתחת). 1. התקנת וילון היא אופציה - האם שווה להשקיע במסך oled אחרי התקנת וילונות? אני פשוט מניח שכדי להנות ממנו יהיה צריך חדר יחסית חשוך לעומת led שהוא יחסית נסלח יותר. 2 מה טווחי הגודל המומלצים למסך למידות כאלה של סלון? רק כדי שתהיה לי נקודת פתיחה טובה בחיפוש שלי. 3. האם שווה לרכוש מסך כרגע או ששווה לחכות? לפני תקופה אבא שלי רכש מסך ב10k והמחיר שלו ירד כמעת בחצי אחרי כמה חודשים בעקבות סידרות חדשות של מסכים שיובאו (מסכי 8k שהם לא רק סמסונג בדרך?) 4. האם מסכי xi…

    • 0 תגובות
    • 915 צפיות
  6. Started by BOMBADIR,

    שלום וערב טוב... השימושים שלי מהרמקולים הם משחקים,סרטים,ומוזיקה... השאלה שלי היא כזאת..אני שמעתי את הסט הזה של לוג'יטק והתאהבתי בו מבחינת איכות הצליל הגבוהה שלו...השאלה אם ניתן להשיג מערכת איכותית יותר באותו תקציב... המערכת תחובר לכרטיס קול X-FI PLATINUM

    • 7 תגובות
    • 915 צפיות
  7. Started by PuLsE,

    אני מחפש מערכת סאונד של 2.1 במחיר של עד 1k אני חשבתי על הz2300 האם ישנה בחירה עדיפה יותר המערכת תיהיה בשימוש של מוזיקה בעיקר (metal rock R&b) בתודה מראש, דור

    • 11 תגובות
    • 915 צפיות
  8. היי איך אני מחבר את הרמקולים של מערכת סטריאו למחשב? תודה מראש

  9. Started by aybby,

    שלום. אני מעונין לקנות דיסקמן MP ומחפש המלצות על איכות שמיעה ועל אמינות המכשיר מבחינת חברות ודגמים. אשמח לקבל עזרה מבעלי נסיון בדיסקמן מעין זה. תודה ,AYBBY

    • 6 תגובות
    • 915 צפיות
  10. Started by Yaron-Cohen,

    ככה...יש לי מערת 5.1 ואני שומע בכל הרמקולים לפי הבדיקה... אני צריך לקנפג את הרמקולים...כך שהאחוריים יהיו יותר חזקים...כי הם יותר מרוחקים ממני מהקדמיים... אני משתמש בדרייבר של הלוח אם...הכרטיס קול הוא ALC 850... איך אני יכול להגיע להדגרה הזאת?...או מה אני עושה..?

    • 10 תגובות
    • 915 צפיות
  11. Started by Gilzo,

    יש לי את ה Logitech X540 וכשאני לא על מצב מטריקס ואני שומע מוזיקה נגיד בWINAMP אני לא שומע בסנטר בכלל הוא לא מוציא אבל כשאני רואה סרט למשל הוא מוציא.. זה תקין? שאלה שניה זה איך אני יכול לדעת שהדרייבר קול שלי מעודכן והכל כמו שצריך? יש לי רילטק שאלה אחרונה זה את האוזניות משנה איפ]ה אני מחבר? לקונטרולר של הרמקולים או ישירים למחשב? תודה רבה חברים!

    • 2 תגובות
    • 915 צפיות
  12. Started by ron11,

    יש לי אוזניות Sennheiser HD595 השימוש שלי הוא בעיקר משחקים כבדים וסרטים בפורמט BluRay 1080p וקצת מוזיקה כרגע משתמש בכרטיס קול מובנה על הלוח אם תקציב 1100 ש"ח תודה לעוזרים !! יש מצב לתשובות ???

    • 4 תגובות
    • 915 צפיות
  13. Started by bafty,

    • 0 תגובות
    • 914 צפיות
  14. יש לי סאבוופר ושני רמקולים שמחוברים אליו של COMION והם מחוברים אל היציאה האחורית של הכרטיס קול המובנה של הלוח.......ויש לי עוד יציאה קדמית איפה שהUSB הקידמי שמחוברת גם היא לכרטיס קול .......השאלה שלי היא האם אני יכול לחבר ליציאה הקדמית עוד סאבוופר ושני רמקולים ושהם יעבדו באותו הספק ?

    • 7 תגובות
    • 914 צפיות
  15. Started by ==LION==,

    ביום שישי קיבלתי את המכשיר ההמדהים והנפלא (15gb ;D) הזה והתוכנה שקיבלתי היא הmusicmatch jukebox אבל רציתי לדעת אם יש עוד תוכנות כאלה...ואם כן איזו היא הטובה ביותר ודבר שני רציתי לדעת מה הסיפור הזה שצריך כל פעם לרשום מחדש את שם השיר לפני שמוסיפים אותו? כי אני לא יודע מה איתכם אבל אני תוקע את כל השירים שלי והוא מזהה אותם אפילו את שמות האלבומים שהם אפילו שלא כתבתי לאיזה אלבומים הם שייכים....

    • 1 תגובה
    • 914 צפיות
  16. שלום, אני רוצה לקנות מתנה לאמא שלי טלויזיה 32". היא צופה בשידורי YES רגילים (SD) בלבד ! אין תקציב מוגדר. תודה לעוזרים !

    • 7 תגובות
    • 914 צפיות
  17. Started by SUBX2,

    אני יכול לקבוע כך חמש רמקולים יהיו סאטליטים והבאסים יהיו דרך הסאב ,כיצד אפר לעשות זאת? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 914 צפיות
  18. Started by natan805,

    או in ear או כפתור העיקר זה איכות שמע ובס נורמלי אם מומלץ לחרוג קצת אני מוכן. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=401961 או cx300 ?

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  19. Started by benp87,

    אני מעוניין לקנות רמקולים טובים במחיר 250-400 שקלים אז גלשתי בפורום וחיפשתי מידע על רמקולים במחיר הזה , ואני חושב על לקנות את אחד מהרמקולים האלה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1848_1849&products_id=786 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1848_157&products_id=7840 אז אני צריך עזרה בחיפוש רמקולים בטווח המחירים הזה שיהיו חזקים, טובים ויחזיקו הרבה זמן מעמד.. אני יודע שכולכם תגידו לי לקחת את ה ATP3 אבל תגידו לי אם בכל זאת שווה לקנות את ה- X230.. כי הוא זול יותר ואני לא רוצה סתם לבזבז כסף

    • 14 תגובות
    • 914 צפיות
  20. מחפש סט 2.0 או 2.1 שיתן איכות צליל טובה לשירים, עקרונית אם זה יהיה בתחום ה400 ש"ח זה יהיה מעולה, אבל אפשר לחרוג אם יש משהו ששווה את זה. לא לסרטים ולא למשחקים, רק מוזיקה (מגוונת, היפהופ, רגיי, שירים ישראלים, בערך הכל חוץ ממזרחית ואלקטרוני). לא להציע ATP3 כי כמעט ואי אפשר להשיג אותם (וכי יש לי כבר סט אחד בבית ובא לי לגוון), חשבתי יותר לכיוון ה 2421 שאני יודע שפחות טובים מה ATP3 אבל לא ראיתי הרבה אפשרויות אחרות במחיר הזה, והקריאטור2 של JBL גם נראים בסדר... ואגב, למישהו יש ניסיון עם הרמקולים של MICROLAB ? איך ה SOLO3 מול ה ATP3 לדוגמא? http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=1058_1848_2780 תודה.

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  21. הי! יוני(Jim) ביקש ממני לשאול אתכם,אנשי הפורום הנחמדים, האם זה נכון של-NAD יש בעיה רצינית הכל מה שקשור לאמינות של המוצרים שלהם? הוא ראה ליד המלון שלו(בחו"ל) באיזה חנות חיסול מלאי של CDP'S שלהם ולפני שהוא קונה הוא רצה שאני אשאל אם זה נכון שיש להם היסטוריה של בעיות אמינות? כי הוא אומר שהם איכותיים בצורה מדהימה והוא רוצה להיות בטוח בנוגע לחיי המוצר לפני שהוא קונה בחו"ל ובכך מבטל את האחריות... תודה . ולא מדובר פה על דגם ספציפי אלא באופן כללי...

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  22. Started by ghreg,

    בעיה קטנה יש לי מגבר פיוניר עים יציאה אופטית חיברתי כבל מהלוח ליציאה לא שומעים כלום והווינדוס מראה שמתנגן משו אים יש הגדרה משו שאני מפספס אשמח לעזרה :}

    • 4 תגובות
    • 914 צפיות
  23. אחי נמצא כרגע בהונג קונג ואני צריך להחזיר לו תשובה עד מחר כי הוא עוזב שם מחורתיים. הוא רוצה לקנות נגן ווידיאו ומוזיקה הוא חושב בכיוון ה- IPod Video 60GB, אמרתי לו שלא ימהר ואני יברר את העניין. אני יודע שיש כל מיני נגנים בשוק, IPod, Creative, I-River וכו'. רציתי לדעת מה הכי טוב בשוק? הכי מומלץ? מבחינת ביצועים, איכות וידאו, איכות שמע וכו'. אשמח לקבל הצעות שלכם לנגנים השונים. תודה רבה זה ממש דחוף.

    • 13 תגובות
    • 914 צפיות
  24. Started by infer73,

    טוב ראיתי שהרבה כאן ממליצים על הנגן הזה ואני מאוד מעוניין לקנות נגן בעתיד המאוד קרוב, אז רציתי לשאול מספר שאלות על הנגן על מנת להיות סגור על עצמי לפני שאני קונה אז קודם כל, ראיתי הרבה דיבורים על זה שיש גירסא אמריקאית ויש גירסא אירופאית אז רציתי לדעת, מה ההבדלים? הבנדל שונה? אם כן, במה? חוץ מזה, מה יש בבנדל? האם שתי הגירסאות תומכות בעברית? האם הן תומכות בעברית גם בשמות וקבצים וגם בID טאגס או שרק באחד מהם? האם צריך להפוך את שמות הקבצים בשביל שזה יראה טוב? האם צריך להפוך את הID טאגס כדי שהן יראו טוב (בעברית כמובן)? אם מכשיר אמריקאי אינו תומך בעברית, האם החלפה לfirmware אמריקאי תוסיף תמיכה בעברית? מה אפשר להרוויח מהתקנת firmware של גירסא שונה? מה ההבדלים ומה אפשר להפסיד מכך? …

    • 6 תגובות
    • 914 צפיות
  25. כותרת...

    • 11 תגובות
    • 914 צפיות

דיונים חדשים בפורומים