עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by shemshem,

    שלום אתמול קיבלתי סוף סוף 42pfl5603d של פיליפס היום חיברתי את הטלויזיה למחשב דרך מתאם DVIל-HDMI ברשותי כרטיס מסך מדגם 8600 עם מלשב יחיסת חזק מעבד Q6600 ו4 גיגה זכרון עכשו הבעיה היא שאני רוצה לראות סרט במסך החדש התמונה קופצת(יותר נכון הבהובים ארוכים)גם בקבצי MKV וגם ב-AVI יש למישהו מושג??? אם לא כאן המקום אנא הפנו אותי למקום המתאים... תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 941 צפיות
  2. שלום. התחייבות לYES נגמרה. מעוניין לקנות ממיר שיאפשר לקלוט את השידורים הקרקעיים באיכות טובה או דונגל שיתחבר למחשב הסלוני ויאפשר זאת. אפשרות לקנייה בארץ או בארה"ב. אשמח גם להמלצה על אנטנה. נדב

    • 1 תגובה
    • 941 צפיות
  3. טלוויזיה נחמדה עם אחלה רמקולים... אבל תגידו רק אם אתם באמת יודעים איך, שלא כמו החברים המעפנים שלי: " בטח בטח, מה אתה לא יודע?!..." אז אם כן אז כן ואם לא... אז לא! ;D

    • 1 תגובה
    • 941 צפיות
  4. OK יש לי LOGITECH Z560 ואני עכשיו אם כ.קול מובנה בלוח אם (IC7) אני צריך כ.קול שיתמוך בTHX ושהייה 24 BIT בקיצור כרטיס טוב אבל שהייה כמה שיותר זול אבל יתן ביצועים (רק למשחקים ולמוסיקה לא לאיזה עריכת סאונד או משהו) אני לא מבין בזה כמעט. חשבתי לקנות את הCRETIVE audigy 2 אבל זה בגלל שאני לא מכיר משהו אחר אז אם יש לכם המלצות אני ישמח.

    • 6 תגובות
    • 941 צפיות
  5. Started by Kodi,

    חיפשתי אוזניות בעקרון בשביל 2 דברים, יש לי נגן MP3 של CREATIVE MUVO2 1.5GB וחיפשתי לו אוזניות בעקרון שעדיף שיהיו כמה שיותר קטנות אפילו אוזניות כפתור, ובמקביל אני צריך אוזניות למחשב בשביל לשמוע מוסיקה כשההורים בבית ובשביל משחקים כמו CS שאתה צריך בהם שמיעה כמו 5.1 כדי לדעת בדיוק מאיזה כיוון מגיע מי ואיפה.. בקיצור אין לי כסף ל2 האוזניות, בדיוק אמא שלי התקשרה אלי מהדיוטי פרי ואמרה שיש שם אוזניות, ב40דולר סאןהייזר HD202 שזה אוזניות גדולות על כל האזון שזה אחחלה בשביל משחקים אבל לפי מה שקראתי פה הם לא טובות בכלל, אז עליתי בכסף והיה PX100 בסביבות ה70דולר שקראתי שהם מעולות והם פתוחות והם בעיקר בשביל נגנים ניידים אבל בגלל כל השבחים עליהם פה החלטתי לקנות אותם, אגב היה גם ב90דולר HD4…

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  6. *מרחק צפייה : 2.5 -3 *גודל באינצ'ים : 46-47 [אם יש אפשרות ליותר מה טוב] * תקציב: 5000 [חריגה עד 100 שקלים] *מה חשוב לי בטלוויזיה : *איכות טובה בשידורי SD [השימוש העיקרי ,בינתיים -הטלוויזיה מיועדת לטווח הארוך] FULL HD באופן כללי ישנה עדיפות לחדות צפייה [sd\hd] מאשר פיצ'רים כאלה או אחרים [למרות שאני אשמח ל USB] אשמח לעזרתכם !

  7. Started by Milford Cubicle,

    בהתחלה היה את ה-HDA X-Mystique 7.1 Gold, אבל לא התלהבתי ממנו במיוחד.. עכשיו אני רואה שכבר יש שניים נוספים: Terratec Aureon 7.1 Turtle Beach Montego DDL 7.1 יש למישהו ניסיון עם אחד (או יותר..) הכרטיסים האלו ? שמתי עין על ה-Turtle Beach... אני פשוט רוצה כבר להיפטר מה-Creative שלי (אודיג'י 2 "קלסי") ומעבר לכרטיס עם DDL נראה כמו צעד מספק לשדרוג. :xyxthumbs:

    • 1 תגובה
    • 941 צפיות
  8. Started by davidreznic,

    בזמן האחרון הרמקולים התחילו לזייף. זה קורה בעיקר בסרטים. כששומעים מוזיקה כמעט ולא קורה. מה הבעיה? זה קשור איכשהו למיקום הסאב? אני לא יודע בדיוק איך לתאר את הרעש אבל זה נשמע כמו רדיו שלא קולט טוב.

    • 5 תגובות
    • 941 צפיות
  9. קניתי מסך מחשב מסוג Chimei 958D, יש לו כניסות VGA ו DVI השאלה שלי האם אפשר לחבר את הממיר של הוט \ Yes בכבל RCA (אדום לבן צהוב) לחיבור DVI של המסך? יש כבל ממיר כזה? עדיף DVI או VGA? והאם יראו משהו בכלל כשאני יחבר? (רק את הצהוב שהוא הוידאו אאוט של ה RCA, ברור שאת האודיו, האדום לבן אני יחבר למגבר) תודה

  10. אוזניות ה-AKG שלי רופפות באוזן אחת... צריך המלצה לגבי התיקון.

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  11. Started by Cyanide,

    הצלחתי להשיג רמקוליים מדפיים ועכשיו אני מחפש מגבר, קיבלתי המלצות שהמגברים של marantz יתאימו לי והדגמים השינים הם מאד זולים מה שמתאים לי מאד. נתקלתי באתר הזה: http://www.agtannenbaum.com/agtannenbaum.root/shop/ קודם כל רציתי לדעת אם מישהו מכיר את האתר והאם מישהו יכול להמליץ לי על מגברים טובים הקיימים באתר.

    • 4 תגובות
    • 941 צפיות
  12. חשוב לי שתהיה שליטה על הווליום באוזניות וגם שאורך החוטים יהיה שווה(באוזניות שהגיעו איתו אז משום מה החוט של האוזנייה השמאלית קצר החוט של הימנית,מישהו מוכן להסביר לי את ההגיון?) וגם שיהיו אוזניות קטנות(כפתור, אפשרי עם קשת) אגב ראיתי מוצר נחמד של KOSS שהוא מעין כבל מאריך לאוזניות שפשוט הלבישו עליו פוטנציומטר וככה למעשה אפשר לחבר כל זוג אוזניות וגם יש VOLUME CONTROL... אם מישהו יודע איפה אפשר לקנות כזה בארץ אשמח לשמוע בקשר לתקציב: תזרקו הצעות אני כבר יחליט לבד

    • 6 תגובות
    • 941 צפיות
  13. שלום אנשים, אני מחפש מחכשיר DVD בעל כניסת USB שתומך בדיסק קשיח חיצוני ללא ספק כח. מישהו מכיר דגם ספציפי שתומך בכך? ניסיתי על כמה מכשירים אקראיים ואף אחד לא תמך, אשמח מאד אם למישהו יש נסיון טוב עם דגם מסויים. תודה!

    • 5 תגובות
    • 941 צפיות
  14. Started by The Ball,

    יש לי כרטיס קול של CREATIVE VIBRA 128 BIT ורסיבר של YAMAHA RXV-620 איך אני מחבר אותם ואיזה סוג כבל לקנות? וכמבון אני רוצה לחבר אותו מאחורה ולא מקדימה ניסיתי לחבר אותם בחיבור מקדימה והיו לי הפרעות... ועיוותים בגלל מה זה? כרטיס הקול הדרק שיש לי? או בגלל החיבור מקדימה בכל מקרה אני צריך קבל חיבור ביניהם ואודה לכל מי שיענה.. תודה

  15. Started by coldplay,

    ש איזה אתר (בארץ) שכבר פירסם ביקורת עליו ? ועוד דבר לפי אתר החברה הבנתי שהנרתיק והמטען לא באים בבאנדל והם נמכרים בנפרד. ב"באג", שם הנגן מוצע למכירה אין אפשרות לקנות את הנרתיק והמטען. משהו יודע משהו בקשר לזה? כי זה באסה שהם לא כלולים בבאנדל אבל עוד יותר באסה אם לא תהיה אופציה לקנות אותם.

    • 4 תגובות
    • 940 צפיות
  16. אוקיי אז ככה, יש לי יום הולדת עוד כחודש מהיום והאוזניות שלי (משהו יחסית מעפן של סקאלקנדי) נהרסו (אני שומע רק בצד הימני). אני מתכנן לקנות אוזניות עם סאונד יחסית חזק ואיכותיות לפלאפון (גלקסי 1) בשביל לשמוע שירים. התקציב שלי הוא ממוצע-לא זול ולא מוגזם-נע בסביבות ה150 ש"ח וכמובן שאם אפשר למצוא משהו יותר זול ואיכותי אני נורא אשמח והכיס ישמח אפילו יותר לא כ"כ משנה לי in ear\on ear העיקר עוצמת הסאונד והאיכות. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 940 צפיות
  17. עד לפני חצי שנה בערך למחשב שלי היתה מחוברת מערכת סטריאו aiwa חזקה מאוד, אבל היא טיפה ישנה והלך לה איזה שבב והיא נדפקה... בכל אופן יש לי את צמד הרמקולים בבית והייתי רוצה לדעת אם יש דרך כלשהיא לחבר אותם למחשב ללא המערכת. (אני ממש סובל עם הרמקולים הפשוטים :-[)

    • 11 תגובות
    • 940 צפיות
  18. איך אני יכול לחבר למחשב רמקולים וסאב של מערכת קולנוע ביתית של LG שזה עם החיבורים של החוט השחור והחוט והאדום של הרמקולים והסאב אז איך אפשר לחבר אותם למחשב? תודה ענקית לעוזרים עריכה:ראיתי פה הודעה ונראה לי שזה מתאים יש לי מערכת של LG וכיאלו זה סאב+5 רמקולים שמתחברים לDVD ובDVD יש את החיבורים שאפשר איתם להתחבר לטלוויזיה שהכניסות הם בצבע לבן ואדום אז האם זה יתאים לי למחשב?? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3221 אם כן היכן אפשר להשיג אותו חוץ מאתרי אינטרנט???

    • 2 תגובות
    • 940 צפיות
  19. Started by barak19876,

    אני לא יודע למה אנשים אמרו שאי אפשר לקנות את הנגן הזה בארץ תראו את זה http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=70PF169000001&Cat2Cat1ID=1441&Cat2ID=1790&aff=Zap

    • 2 תגובות
    • 940 צפיות
  20. Started by vk,

    i have a prob i cant write in hebrew... k i have a prob that i cant talk with the mic till i add it on the volume control and when i do my friends say i have noises and they hear me when i play my steps and etc more than they hear me talk.. so is it a prob with the mic (i tried 2) or with the sound card? and if it is the sound card recommened me 1 cheap good sound card..

    • 10 תגובות
    • 940 צפיות
  21. חג שמח לכולם , אני לפני רכישת מסך LCD של סמסונג ורציתי לשאול כמה שאלות ברשותכם . את המסך ראיתי בחנות ולא ראיתי איזה חיבורי כניסה\יציאה יש לו (הסטנדרטים) . 1) במחשב יש לי כרטיס מסך ספיר עם 2 יציאות DVI ו-SVIDEO .כרגע אני מחובר עם כבל SVIDEO ב-2 הכיוונים , אחד למחשב ואחד לטלוויזה ישנה אצלי בחדר. לאחר החלפת הטלוויזה , האם אני אצטרך לרכוש כבל עם קונקטור אחד HDMI (לטלוויזיה) וצד שני עם קונקטור DVI(למחשב) ? או שזה מסופק עם המסך ואם כן אז איזה אורך ? המחשב נמצא בחיווט של 7 מטר אורך כרגע כך שאצטרך כבל ארוך (אורך החיווט כולל מעבר בין הקירות בחדר) . 2) האם מהסיבה שבמחשב החיבור אצלי הוא DVI ולא HDMI , זה אומר שלא יעבור האודיו (של הסרט המשודר מהמחשב לדוגמא) , אל הרמקולים המובנים ב…

    • 5 תגובות
    • 940 צפיות
  22. Started by Alfies,

    אני רוצה לקנות מגבר קיט ולהרכיבו. הבעיה שאין לי מושג איזה לקנות. אני לא מכיר חברות ולא אתרים להזמנה מה שידוע לי שהאיכות של המגברים האלה משתווה לאיכות המגברים מאוד יקרים. אני מעוניין להשקיע משהו כמו 150$ +- 30$ תודה על העזרה מראש!

    • 1 תגובה
    • 940 צפיות
  23. אני רוצה להפוך קובץ WAV ל MP3 נניח כי לקובץ WAVE יש X KHZ ו Y Bits והוא מוקלט ב-MONO. איזה פורמט של MP3 מקביל לו ? (שהאיכות לא תיפגע) למשל קובץ WAV של 8KHZ,16bits,mono

    • 8 תגובות
    • 940 צפיות
  24. איך מחברים את הרסיבר לכרטיס קול איזה כבלים(חוטים) אני צריך?

    • 2 תגובות
    • 940 צפיות

דיונים חדשים בפורומים