עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by ganga,

    אני יודע שזה לא הודעה רגילה הקשורה לנושא של הפורום ואני מקווה שלא יורידו אותו או ינעלו...זה משחק בן זונה ובפורום האחרים שראיתי אותו זה מזה תפס, היו מקומות שזה הגיע עד ל - 70 עמודים בערך . לפני שתגידו מה זה המשחק הזה סתם מטומטם וכו' תנסו מה אכפת לכם ונראה איך זה יתפוס... אז בקיצור המשחק הולך ככה כל אחד שמשאיר הודעה כותב תשובה לשאלה הקודמת ונותן שאלה משלו שאלות לדוגמא: מה עדיף פפסי או קולה? בית"ר או הפועל? קאזה או היימש וכו' הבנתם (כל אחד חייב לשים תשובה ושאלה כדי שהשחק ימשך ולא יקטע!!!) אז יאללה סבבה אני יתחיל מה עדיף אינפקטד משרום או אסטרל פרוגקשיין ?

    • 2 תגובות
    • 954 צפיות
  2. אהלן יש לי רסיבר של פיוניר VSX-LX70 סטרימר Venice V38 HD Combo ופלזמה 50 אינץ'. רציתי לדעת איך אפשר להעשיר את חווית הצפייה בטלויזיה בעזרתם. מה זאת אומרת? למשל לחבר את הסטרימר לראוטר ולהשתמש ב-Tversity. (אפשר לחבר אותו גם לרסיבר? ואם כן, מה עדיף?) איזה אפשרויות אני מקבל עם Tversity? יש עוד תוכנות שכדאי לי להשתמש בהן ביחד עם הסטרימר (למשל XBMC, אם אפשר בכלל?) מקווה שהבקשה שלי מובנת תודה!

    • 0 תגובות
    • 954 צפיות
  3. Started by The Dom,

    אהלן, אני נוסע על toyota landcruiser שנת 2008. לאחרונה אני מתלבט אם לקנות רמקולים חדשים לרכב ולכן אני צריך קצת עזרה/ידע בנושא. אשמח לקבל המלצות לרמקולים וגם למקומות שאוכל לקרוא ולהבין בנושא כך שאדע מה אני קונה ועל מה כדאי להסתכל. תודה, דביר.

    • 4 תגובות
    • 954 צפיות
  4. Started by DontPanic,

    אני מתלבט בין סטים של רמקולי 2.1 השימוש העיקרי הוא סרטים (חלק בHD) סדרות ומעט מאוד מוזיקה קראתי קצת והגעתי לאופציות האלו: Microlab X-13 http://tms.co.il/product/7620 Microlab FC550 http://tms.co.il/product/3495 Philips SPA5300 http://www.wallashops.co.il/ws/a/ah.aspx?ai=2556967 המחיר של שלושתם הוא בתקציב (עד 500) כך שהאיכות בסרטים תהיה הגורם המכריע וכן ראיתי את הסט הזה : Logitech Z323 ב270 ש"ח האם הוא עד כדי כך פחות טוב מהסטים הנ"ל אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 954 צפיות
  5. המחשב והטלויזייה מרוחקים אחד מהשני כ 8 מטרים, אין לי רסיבר, והכרטיס קול SoundStorm (אונבורד של NF2). תודה!

    • 7 תגובות
    • 954 צפיות
  6. שלום לכולם, יש לי את הטלוויזיה LCD הזו: http://www.metz.tv/?categoryId=46418&itemId=90959 א. האם ניתן לחבר אליהם מערכת רמקולים (עדיפות ל-2 ולא לכמה)? ב. האם אוכל לקבל בבקשה המלצות לסט רמקולים באיכות נורמאלית (שימו לב - לא מצפה לקבל איכות מטורפת) בתקציב של עד 500ש"ח לכל היותר? דבר נוסף: אין לי בממיר HDMI (בטלוויזיה יש)...ואין אני מתכוון להחליף לממיר HD בשביל זה. אך שמעתי שישנן כל מיני קונפיגורציות של שימוש בכבל SCART וקינפוג הטלוויזיה תחת S-VIDEO או VGA וכו'... האם זה מוכר לכם? אם כן - איזו אופצייה תיתן תמונה טובה יותר? תודה רבה!

  7. Started by UponTheRose,

    אני מקווה שאני בפורום הנכון, יש לי תהייה לגבי הקלטות: בנאדם חובבן שרוצה להקליט דיבוב וסאונד FX ברמה איכותית למחשב לדו' בשביל סרטוני פלאש, האם הוא צריך לקנות מיקרופון איכותי שיתחבר למחשב או שכדאי כבר לקנות רשמקול איכותי ויקר מסנן רעשים? תודה

    • 0 תגובות
    • 954 צפיות
  8. Started by Judas Iscariot,

    שלומות חברי פורום אודיו וקולנוע ביתי, שלשום(יום ראשון) אנוכי הלך לבית ספר עם הH10 הנאמן שלו לצידו תוך שהוא שומע מוזיקה. רצה הגורל וקניתי לי פחית מיץ תפוחים על מנת להרוות צימאוני, איך שנכנסתי לכיתתי שפכתי על עצמי בערך רבע פחית מיץ תפוחים. לצערי הרב, הH10 היקר שלי היה בכיסי והוא שבק חיים. פתחתי את הבטרייה וגיליתי שכולה מכוסה במיץ... ייבשתי אותה ואת המכשיר עצמו בעזרת נייר רגיל וכן בעזרת פן, ללא הועיל. כאשר אני רוצה להדליק את המכשיר, שום דבר לא קורה, ריק. אתמול שניסיתי להדליק אותו הוא עוד נתן סימני חיים קלושים כאשר המסך הבהב בלבן. עכשיו, אינני יודע האם המכשיר שבק חיים לנצח נצחים או ש"פשוט" הבטרייה נדפקה וכל שעליי לעשות הוא להחליפה. לכמה חברים שלי יש H10 וחשבתי לקחת בטרייה של …

    • 9 תגובות
    • 954 צפיות
  9. Started by RazorJunior,

    שלום לכם, יש לי רסיבר Yamaha RX-v800 וסט רמקולים של Eltax Jupiter(5pack), (ודי וי די Toshiba SD-1300 אבל זה לא רלוונטי עכשיו) אבל כשאני שומע דרך המחשב שומעים רעש רקע מעצבן (אתם יודעים כזה רעש של מתח כזה בזזזזז) חשבתי להחליף את הכרטיס קול הנוכחי שלי (Vibra 128) בקופסאת המרה חיצונית שמתחברת למחשב ב USB ולרסיבר בחיבור אופטי, כי זה נראה לי הפיתרון הכי טוב לצרכי(אני לא מקליט שום דבר, ועל הווליום בסים טרבל וכו' אני שולט ברסיבר). חשבתי לקנות את ה Xitel Pro Hi-Fi אותה חברה שמייצרת את החלקים שמחברים את המינידיסק למחשב. יש לי חבר עם חלק של מינדיסק כזה אבל שחיברתי את הרסיבר למחשב עם החלק הזה החיבור לא העביר סראונד אך נשמע מצוין. בגלל זה חשבתי לקנות את ה Xitel Pro Hi-Fi Link. אם אתם …

    • 2 תגובות
    • 954 צפיות
  10. Started by guyishai,

    שלום לכולם! רצית לשאול האם ישנה אפשרות בכרטיס קול פשוט (onboard) כמו שיש לי לפצל את הסאונד כך שנגיד אני אשמע במשחק flight simulator את דיבור פקחי הטיסה דרך האוזניות, ואת שאר הסאונד דרך הרמקולים. אם זה אפשרי תפרטו בבקשה איך או עם איזה תוכנה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 954 צפיות
  11. Started by Holography,

    בעיקר למוזיקה, בסביבות ה5K ובתוך התקציב צריך להכלל גם מגבר. רב תודות.

    • 2 תגובות
    • 954 צפיות
  12. Started by eranmor,

    אלה הנתונים שלה: Built-in 5.1channels amplifier Luxurious VFD display Individual CD, computer, AUX input available Magnetically shielded AC-3/DTS ready Simulated surround effect: stereo can be converted to surround Independent channel volume control: Front, surround, center and Subwoofer Self-protection of over-voltage, overload. Compatible for PC,DVD,VCD,CD,TV,etc. Output power: 20w + 10W*5 Speaker unit: Subwoofer: 5.25 " Front:/center /Rear:5*3"(full range) Frequency response: 35HZ-20KHZ Separation of Satellite: =45dB Sensitivity of Normal: 400 Packing: 2SET/CNT 700CTNS/20' Weight: 15KGS היא עולה 395 שקל.. שווה קניה?

    • 6 תגובות
    • 954 צפיות
  13. Started by harley,

    כמו בכותרת - לא מצליח לקבל סאונד דרך חיבור ה HDMI של לוח אם Gigabyte GA-H55M-UD2H. המערכת: i5 650, הלוח הנ"ל ומריצה win 7 32bit. על פי החוברת המצורפת בתפריט הסאונד אמורים להיות 4 פריטים (speakers, digital audio, digital audio-optical ו HDMI). בפועל - חסר ה HDMI. התקנתי את הדרייברים המצורפים, עדכון שלהם מהאתר של gigabyte ואפילו דרייברים של לוח אינטל (שהומלצו כפתרון לבעיה באתר בחו"ל). למרבה הצער - אצלי זה לא עזר. הצילו!

    • 2 תגובות
    • 954 צפיות
  14. אני מתכנן לקנות רסיבר YAMAHA 2 רמקולים רצפתיים של Wharfedale ועוד 2 אחוריים וסנתר אחד. כול זה באיזה 3 וחצי אלף, שווה לי<?

    • 14 תגובות
    • 954 צפיות
  15. היי בקרוב אני קונה מחשב חדש ואין לי מה לעשות עם המחשב הנוכחי,חשבתי על זה שאולי יהיה אפשר לחבר את המחשב הזה לטלוויזיה 29" של טושיבה 100hz ולצלחת לווין פרטית שמחוברת גם לאנטרנט לצורך הורדת קודים לערוצים... האם יש משו נוסף שצריך לשפר במחשב הנ"ל?

  16. Started by FlyBoy,

    אני מעונין לקנות מינידיסק...כמובן שיד שניה. מה הדבר שהכי חשוב שאני יבדוק במהלך הקניה????? (אני מחפש דגם פשוט,אפילו הכי פשוט,אבל שזה יהיה מינידיסק,עם מטען... עד מחיר של 300 ש"ח)

  17. Started by itelweb,

    אז ככה, אני לא בטוח אם הנושא הזה בדיוק הולך לפורום אבל חשבתי שכן ואם לא אז אני מצטער, אוקיי, אז קניתי נגן MP3 אם 20G מקום, וזה לא שאני משמ נואש למלא אותו כי יש לי במה, אני פשוט רוצה לדעת מה דעתכם, האם שווה בכלל להתעסק אם הנושא הזה שנקרא ספרי קול? כי כעיקרון יותר מספרי לימוד שאולי יש בספרי קול אני לא ישתמש בזה, ואם שווה את הטרחה אז האם יש איזה אתר מארגן את כל החומר הזה?

    • 3 תגובות
    • 954 צפיות
  18. Started by teddy85,

    החלפתי פעמיים במשך הארבע שנים את האוזניות וזה היה תמיד לCX300 טוב אז אחרי 4 שנים עם ה CX300 אני חושב שהגיע הזמן לשינוי מרענן את רוב המוסיקה שלי אני שומע דרך ה ipod אני אשמח לקבל המלצות מכם למשהו טוב עד 70 דולר....... אאא כן , אני קונה אותם בארהב ככה שאם יש דגמים שאין בארץ ומומלצים אני יכול להסיג

    • 4 תגובות
    • 954 צפיות
  19. שלום, אני מעוניין לקנות רמקולים חדשים למחשב, התקציב שלי הוא עד 600 ש"ח. ואני מתלבט מה כדאי לקנות, רמקולים 5.1 כדוגמת ה-microlab a-6662 או ה-logitech z530 או שבכלל כדאי לקנות רמקולים כדוגמת ה-microlab solo 3. המחשב נמצא בחדר ממ"ד בגודל של 10 מ"ר מרובע, המחשב ממוקם באמצע הקיר, ויש מסילות בתוך הקיר לחוטים של הרמקולים האחוריים שנמצאים מאחורה בדיוק במיקום הנכון, כך שאם אני יקח רמקולים 5.1 אני יוכל למקם אותם בצורה טובה. ואם אני אקח את ה-SOLO 3, ניתן למקם אותם על השולחן מחשב מצידי המסך? השימושים שלי במחשב כוללים הכל, הרבה סרטים, משחקים ומוזיקה. מה דעתכם? תודה רבה!!!

    • 0 תגובות
    • 954 צפיות
  20. מנגן DIVX. מבוסס דיסקים נראה מעניין למי יש עוד אינפורמציה שהוא רוצה לחלוק איתנו ? ??? ועוד..... נתפסה לעיניי ביקורת לנגן החדש המהולל של IRIVER הלא הוא ה H320. זה בעצם לא ביקורת אלא סקירה ויש גם ווידאו מרשים ביותר.. http://translate.google.com/translate?sourceid=navclient&hl=en&u=http%3A%2F%2Fakiba%2Esorobangeeks%2Ecom%2Frevue%5F15%2Ehtml

    • 11 תגובות
    • 954 צפיות
  21. רציתי להתייעץ כנהג טרי איזה מערכת לקנות אני זקוק למערכת+רמקולים.. השאלה שלי היא קודם כל מה זה אומר כל הקטע של 3 ways 4 ways וכו' ברמקולים עצמם ואיזה וואט נהוג לקחת אני רוצה 2 רמקולים אחוריים 2 קדמיים..איזה דגמים מומלץ מה טוב...אמרו לי שכדאי JBL?.. ואיזה מערכת סטריו עצמה כדאי לקנות KENWOOK PIONIR? וכו'...דגמים מומלצים...כל מה שיוכל לעזור לי לבחור בטוב ביותר בתקציב.. אני שומע בעיקר מוזיקת טראנס/האוס וראפ זאת אומרת שחשוב לי באס נקי.. נאמר לי שאם אני יקח רדיו דיסק שיהיה מספיק איכותי ורמקולים סבירים אני אוכל לוותר על מגבר ויהיה ווליום מספק..האם זה נכון? אשמח לתגובות מהירות וחג שמח! אביתר אגב אני מתלבט האם להרכיב בעצמי? מנסיון מישהו יכול ליעץ?

    • 8 תגובות
    • 953 צפיות
  22. הזמנתי לפני שבועיים רמקולים של Altec ada880 לאחר שחבר שלי המליץ לי עליהם. הרמקולים הגיעו אתמול... הרכבתי וחיברתי את הכל וכעת שסיימתי יש לי מספר שאלות. שאלה ראשונה היא, אני לא בטוח שחיברתי את החיבור של ה-S/PDIF נכון למחשב. כמובן שלא יכולתי לחבר אותו סתם ככה כי יש לו פלאג של בננה משני הכיוונים. אז מצאתי בבית כבל שמצד אחד שלו הוא פלאג PL שאותו אני יכול לחבר לכרטיס קול, ומהצד השני הוא חיבור שמתחבר לבננה (של הכבל S/PDIF). אז חיברתי ועכשיו אני רוצה לדעת אם זה משנה לאיזה חיבור בכרטיס קול אני מחבר אותו. יש לי שם איזה 5 חיבורים של PL. ואם זה לא משנה, איך אני יודע שזה באמת עובד. הבנתי שהחיבור של ה-S/PDIF הכרחי כדי לשמוע בפורמט AC3. אז איך אני יכול לראות שזה באמת עובד וחיברתי את זה …

    • 9 תגובות
    • 953 צפיות
  23. Started by Black Knight,

    היי קיימת לי האופציה לרכוש את המערכת הזאת ב1300 שקלים, השאלה שלי היא איך היא (למטרות מוסיקה, סרטים וכו'.. אין ממש הגבלה)והאם היא טובה ביחס לאפשרויות האחרות שקיימות בשוק. הבקשה היא מערכת 5.1. תודה רבה!

  24. Started by DBMyself,

    שלום לכולם יש לי לפטופ שאני מתנייד איתו וכל פעם שאני מחבר אליו אחד מ-2 הרמקולים שאני משתמש בהם יש רעש סטאטי מעצבן כזה שמונע ממני לשמוע מוזיקה או בכללי צלילים מהמחשב כל עוד הרעש הזה מתקיים,האמת שאפשר לשמוע אבל באיכות ממש גרועה. בשביל לסדר את זה אני צריך לשחק ממש עם החיבור בצד של הלפטופ שיהיה בזווית מסויימת כדי שלא יהיה את הרעש, בדר"כ אני דוחף מתחת לכבל עט שתומך בכבל ושם אותו בזווית מסויימת שאין את הרעש ואני יכול לשמוע מוזיקה. בזמן האחרון הבעיה הזאת התחילה לצוץ גם במחשב הנייח, כשאני מחבר את הכבל לנייח גם יש את הרעש ואי אפשר לשמוע מוזיקה. מישהו מכיר את הבעיה ויודע מה המקור שלה?

    • 4 תגובות
    • 953 צפיות
  25. מצאתי רסיבר ישן של אבא שלי General Stereo Receiver Model: CR- 10M Volt 100/220V AC http://img90.imageshack.us/img90/4096/1210061056pk4.jpg http://img90.imageshack.us/img90/7919/1210061200mx7.jpg http://img226.imageshack.us/img226/292/1210061217oj4.jpg http://img226.imageshack.us/img226/6563/1210061231yh6.jpg http://img226.imageshack.us/img226/2165/1210061313xo4.jpg האם ניתן לחבר אותו למחשב ? ואיך אני מחבר אליו את הרמקולים ?

    • 2 תגובות
    • 953 צפיות

דיונים חדשים בפורומים