עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אני כבר כמעט קורא ג'יבריש חלק וזה מתחיל להפחיד אותי. אה ומה זה הפורמט הזה Ogg Vorbis ?

    • 10 תגובות
    • 955 צפיות
  2. הלו. יש לי כרטיס קול Xonar Essence שהחיבורים שלו לא תואמים לגמרי לרמקולים שלי (X530). הרמקולים מוציאים סנטר, רמקולים ימניים ורמקולים שמאליים. הכרטיס קול Front R ו Front L. (אדום\ירוק) לכן השתמשתי במתאם מ 3.5" ל-RCA שבא עם הכרטיס קול לפרונט רייט ופרונט לפט. ושומעים מצויין, השאלה היא אם זו איכות פחותה יחסית למה שאני אמור לשמוע עם הכרטיס- כלומר, האם השימוש במתאם ופיצול האודיו גורם בפועל לירידה באיכות שאני מקבל בהשוואה לאם אחבר לכרטיס קול (טוב מספיק כמו של אסוס לדוגמה) שתומך בצורה שבה הרמקולים שלי מתחברים? ההיגיון שלי משום מה אומר שכן, אבל החלטתי להתייעץ בנוגע לזה. תודה.

    • 4 תגובות
    • 955 צפיות
  3. היי, אני הולך לקנות רמקולים(4.1 או 5.1) וכרטיס קול חדש (כנראה את ה Audigy 2), אבל אין לי בכלל מושג ברמקולים ואני רגיל לחיבור הרגיל של 2 רמקולים בחוט אחד... אז השאלה היא: מה עושה כל חיבור בכרטיס(חיברתי תמונה)?, לאיפה מחברים רמקולים של 4.1? ואיכן מחברים 5.1(לזה אני מנחש שלחיבור הדיגיטלי)? תודה על העזרה.

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  4. Started by eegg,

    הרמקולים האלו הם השדרוג של הx-530. זה בדיוק אותו מפרט רק שאפשר לשלוט על הרמקולים בשלט חוטי ששם גם אפשר לשלוט על הבאס לא כמו רמקלוים אחרים שזה על הסאב. הם עדיין יקרים אבל עוד מעט ירדו לדעתי למחיר של ה x-530. יש שם גם חיבור מיוחד לרמקולים האמצעי שמאפשר לו להיותר על כל מסך דק: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/IL/EN,CRID=2177,CONTENTID=12254

    • 6 תגובות
    • 955 צפיות
  5. Started by RocknRolla,

    יש לי מערכת 5.1 על המחשב- EDIFIER S550. הרמקולים הקדמיים והמרכזי קרובים מאוד אליי בערך חצי מטר אבל האחוריים משהו כמו 1.8 מטר ובגלל זה אני בקושי שומע אותם. ניסיתי לשחק עם ה- ROOM CORRECTION בדרייבר של REALTEK ואני לא מבין משהו. דבר ראשון מה זה בכלל? אני משנה את המרחק בדרייבר אבל אני לא מרגיש שום הבדל. אני מוסיף DB וזה פותר את הבעיה אני שומע באותה מידה אבל רק כשאני שם +10 DB. השאלה שלי היא האם זה יכול לפגוע ברמקולים? ולמה כשאני מוסיף DB לרמקולים האחוריים בקדמיים אני שומע יותר חלש?

    • 1 תגובה
    • 955 צפיות
  6. היי יש לי בבית 3 טלוויזיות LCD שאליהן אני רוצה להזרים סרטים. הבעיה היא שהסרטים לא נמצאים במחשב מסויים וקבוע - ז"א שאני צריך את האופציה לשדר סרטים מאחד מ 3 מחשבים (2 ניידים, אחד נייח), לאחת מ 3 טלוויזיות לפי בחירתי. חשבתי על סטרימר, אבל איך אני גורם לו להוציא את המידע לטלוויזיה לפי בחירתי מבלי להעביר אותו ממקום למקום כל הזמן? ואם כבר סטרימר, איזה? וגם הייתי שמח להמלצה על 2 סטים של רמקולים 5.1/7.1 בסיסיים וטובים ולא יקרים מדי. סט אחד לסלון (3x6 מ' בערך) וסט שני לחדר (3x3 מ' בערך). מקווה שהבנתם...... טנקס :-*

    • 6 תגובות
    • 955 צפיות
  7. בשעה טובה רכשתי את הרמקולים של altec lasing mx5021 והבנתי שצריך לעשות להם הרצה כדי להנות מהם כמו שצריך מישהו יכול להסביר איך אני עושה את זה ויש לי mac-book עד כמה כרטיס רול חיצוני ישדרג את הסאונד תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 955 צפיות
  8. Started by Vatos-Locos,

    אני יודע שהם נחשבים לסבבה של רמקולים, השאלה אם הם באמתתתת שווים 2100 שקל (כי אם אני כבר מוציא סכום כזה על רמקולים, מה שלא ממש בתכנון, אז אני מצפה לקבל תמורה מלאה למחיר). הרבה שירים, הרבה סרטים. לא למשחקים בכלל. כרטיס קול פשוט של קריאטיב.

    • 6 תגובות
    • 955 צפיות
  9. Started by gabi_a,

    שלום, יש לי רמקולים של שרווד דגם SP-77, הוופר ברמקולים קרוע ואני רוצה להחליף אותו. מישהו יודע מהו גודל הוופר או איך אני מןדד את הגודל? מהי ההתנגדות של? איכן ניתן ליקנות וופר כזה ומה סדר גודל מחירים? תודה, גבי

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  10. שלום, אני רוצה לקחת איתי לצבא את הנגן שלי, אבל החיבור היחיד של הטענה שקיבלתי הוא דרך חיבור יואסבי של מחשב. רציתי לדעת אם קיימת אפשרות להטענה דרך חשמל בקיר, והאם ניתן לקנות את המתאם הנ"ל בארץ. תודה, ושבת שלום

    • 10 תגובות
    • 955 צפיות
  11. Started by anatoli,

    אהלן אנשים, נתקלתי ברמקולים של חברת SonicGear ברשת (לצערי עוד לא שמעתי אותם באמת), שמאוד מעניינים אותי. בין כל הדגמים שיש להן שנראים יפה אבל לא מעניינים אותי תאכלס כי המראה לא אומר כלום על הצליל, נתקלתי בכמה דברים מעניין. ההכי מעניין הוא ה-iSteroid. שימו לב, רמקולים 2.1 עם מגבר מנורות! לא יודע אם יש להם עוד דגמים כאלה, לא יודע איך זה נשמע, אבל זה בהחלט משהו מעניין מאוד. http://www.sonicgear.com.sg/pdetail.php אני מקווה שייצא לי לשמוע את הרמקולים האלה (בין אם אני אוהב ובין אם לא, הם מעניינים אותי). אם למישהו יש גישה לזוג, אתם יודעים מה לעשות Anatoli.

    • 3 תגובות
    • 955 צפיות
  12. הייתי מעוניין לקנות מגבר שלהם למחשב שלי..... עכשיו אני עדיין לא סגור על דגם מסויים אבל היום ביקרתי בסאקל ושמעתי דרך המגבר הזה ... יש איכות הייתי רוצה לקבל קצת המלצה מאנשים שיותר מבינים ממני..... עם אפשר להציעה דגם מסוים ועדיף לאלה שיש ניסיון עם הדגם הזה.... תודה alextazi

    • 9 תגובות
    • 955 צפיות
  13. Started by simon 23,

    לחברת DFS יש תצורת רמקולים ל 5.1 משהו עם CBS 510 ... אם מישהו שמע אותם או מכיר אותם , אז שיגיד אם הם טובים או לא .

    • 3 תגובות
    • 955 צפיות
  14. Started by fire1ce,

    שלום לכולם! לאחר תקופה ארוכה שמאז שהיתי בביקור אצל אנטולי ורכשתי את הרכיבים שהיתי צריך' הגיע הזמן לפרסם את התוצאות. יש לי שני זוגות אוזניות והם UR40 לבית ו KSC75 לניידות לנגן הD2 שלי. היתה לי בעיה עם הכבל הקצר של ה UR40 שהוא 1.2 מטר ורציתי להחליף לו כבל למשיהו יותר רציני וארוך. וגם בדקתי את הרעיון של לאטום את האוזניות כדי לההפוך אותם לסגורות לחלוטין - מה שיצא שהצליל הרבה פחות בהיר. ביום ראשון אני יקנה BLUETACK ויאטום אותם כמו שצריך. עכשיו המוד הרציני ביותר עברו ה KSC75 שבהם הוחלף הפסטיק שחוסם הרבה מהאוויר שיוצא מהם לרשת קשיחה (ההבדל הצליל עצום!) וגם החלפת כריות, שוב במטרה כדי לא לחסום את הפתח וגם כדי להשיג קצת יותר אטימות. כמו כן החלפתי את כבל ל KSC אך לאחר זמן מה ש…

    • 8 תגובות
    • 955 צפיות
  15. יש לי כרטיס CREATIVE LIVE 5.1 ....רציתי לשאול אם אפשר לחבר לו חיבור קואקסיאלי ? (להכין ).........אני לא רוצה לקנות וחשבתי שאם אני יחבר פשוט את שני הפינים או מה שיש שם (על הכרטיס) לחוטים שמתחברים ל(נקבה)RCA ומישם עם חוט קואקסיאלי למגבר אז זה יתן לי את אותו אפקט.....כי בסך הכל זה דומה לחיבור RCA......(או שאולי זה לא כזה פשוט ) תודה לעוזרים **עריכה-האם חייבים לחבר גם את הכבל של הCD?**

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  16. אני כבר הרבה זמן מחפס תוכנה כזאת, שיכולה להקליט דרך הline out של הכרטיס קול, מוזיקה, וגם מסננת את הרעשים והסריטות של התקליטים. איפה אני יכול להוריד אותה.

    • 9 תגובות
    • 955 צפיות
  17. Started by ffetetg,

    תוכנה להמרת WAV ל- FLAK יש דבר כזה ? לא להיפך WAV > FLAK

    • 3 תגובות
    • 955 צפיות
  18. Started by tood24,

    היי המלצה או מבין אלה http://www.ebay.com/itm/301231283445 http://www.ebay.com/itm/171259962603 תודה

  19. Started by N.Silent_Sword,

    אז ככה, כרגע יש לי 2.1 מעולים [400 ש"ח] והם ממש טובים. אבא שלי לא צריך כבר ת5.1 שלו אז יש לי אופציה להחליף, השאלה האם כדי למה אצלו ה5.1 די ישנים [כמה שנים כבר שלי חדשים יחסית] ולכן האיכות אצלו פחות טובהכ [לא בהרבה אבל עדיין]. יש אצלו באס טוב יותר, אבל האיכות עצמה של הרמקולים אצלי טובה יותר [באופן כללי]. אני משתמש לרוב במשחקים אבל אני רוב הזמן גם שומע מוזיק ה[5.1 חשוב לי למשחקים כי במוזיקה לרוב זה 2.1], כך שאני חושב שהצרכים האלו די מאוזנים. HELP PLZ תודה מראש נ.ב מצאתי ת'שם של הרמקולים זה Z540 של לוג'יטק.

    • 8 תגובות
    • 954 צפיות
  20. Started by vincecarter,

    בגדול לא כזה משנה לי פלזמה\LCD\LED וזאת מכיוון שאתמול עשיתי סיבוב בחנויות וכל פעם טלויזיה אחרת בלטה לי יותר מהאחרון גם באיכות רזולוציה וגם בצבעים וכל פעם היא היית מסוג אחר פעם פךזמה פעם LCD ואת האמת ממש אבל ממש במקרים נדירים זה היה LED. חשוב לי לציין ש 80% מהצפייה שלי יהיו ערוצי יס הרגילים לא ה HD (ערוצי ספורט בעיקר) וכמובן ההייתי רוצה שתהייה אפשרות לחבר כונן נייד ולצפות בסרטי 720P עם כתוביות בעיברית ב20% הנותרים אז הטלויזיה צריכה לתמוך בכתוביות בעיברית בעיקרון הכי הרבה אהבתי את Toshiba 40PB10V LCD ‏40 מה אומרים עליה? היא תקרא סרטים עם כתוביות בעיברית מכונן נייד? ובכללי אני זקוק להמלצה דיי זריזה כי אני חייב כבר היום לרכוש. תודב רבה מראש.

  21. שאלה לי אליכם אנשים טובים, אני לא בטוח אם השאלה הזו היא לפה או לפורום תמיכה. לא מזמן קניתי את הCREATIVE T6100,אך לצערי אני מסתבך בחיבורם למחשב ואשמח לעזרה בנושא. ברשותי כרטיס קול מובנה בלוח אם (p55-US3L GIGABYTE), כאשר חיברתי את 3 החוטים ללכרטיס קול, אך משום מה אני מרגיש תמיד כאילו לא כל הרמקולים פועלים, לא במשחקים ולא במוזיקה. הגדרתי במחשב את הסאונד כ5.1 אך לדאובני עדיין אין שיפור. להבנתי אני יכול לתכנת את כל השקעי AUDIO מאחורה איך שאני רוצה ולדעתי על זה אני נופל . ניסיתי להגדיר שאחד FRONT,אחדREAR ואחד SUBWOOFER אבל אני אף פעם לא מצליח להפעיל את כולם בו זמנית ... אשמח לעזרה בנושא.

    • 1 תגובה
    • 954 צפיות
  22. שלום לכל הגולשים יש לי כמה שאלות בנושא כרטיסי קול: - אני אישית לא גיימר ובעיקר שומע מוזיקה במחשב. האם יש יתרונות מוכחים מבחינת איכות סאונד לכרטיס נפרד (למשל X-FI של קריאייטיב) או שיכול להספיק לי הכרטיס הנוכחי (7.1 של רילטק) המובנה - במידה ואני משתמש ביציאה האופטית דיגיטלית האם יש הבדל באיכות בין היציאה הזאת בכרטיס נפרד לבין אותה יציאה בכרטיס המובנה או שאין בהדל באיכות כי שניהם דיגיטלים תודה ויום טוב לכולם

    • 7 תגובות
    • 954 צפיות
  23. לצערי האייריבר H120 שלי כנראה מת. ההארד דיסק לא מגיב, ועד אתמול כל מה שהיה אפשר לעשות זה היה לשמוע רדיו היום רק הרוקובוקס נדלק וגם זה לא עובר בוט. בכל מקרה אני צריך מחליף ועדיף אחד מעולה. אני מחפש מכשיר שיתמוך בfile tree כי בזה אני משתמש הטאגים שלי מבולגנים ואני מורגל לזה מאד. אני מחפש משהו עם סרטים ועם יציאה לטלוויזיה! יכולות הקלטה-בונוס, לא חובה בכלל. כמה שיותר קטן כמה שיותר זול לפחות לפחות 20 גיגה, עדיפות ל30. לצערי ה ויזן לא תומך בממשק הפייל טרי, והנגן היחידים שאני חושב עליו אחריו זה ה ארקוס AV500 אבל הוא יקר מאד... אגב, אני קונה בארה"ב. תודה לעוזרים.

    • 11 תגובות
    • 954 צפיות
  24. ואכן ישנם ארבעה חיבורים בכרטיס עצמו. כניסה (LINE-IN) כניסה ממיקרופון יציאה לרמקולים שעובדת. יציאה\כניסה לא ברורה. מה היא זו הלא ברורה? ניסיתי לחברה לרמקולים, אך זה לא עבד... למישהו יש את הכרטיס ויש לו מושג על מה אני מדבר? (החיבור השמאלי)...

    • 5 תגובות
    • 954 צפיות
  25. לא חשוב לי העיצוב של הדיסקמן, אני לא צריך שיהיה בו רדיו, אני צריך שיקרא רק פורמט של MP3 (השאר מיותר בשבילי). רק חשוב לי שהדיסקמן יהיה איכותי (בייחס למחיר), ושלא יעשה לי הרבה מאוד בעיות (למרות שאני לא יודע איזה בעיות בדיוק יכול לעשות דיסקמן ???). תקציב: 200 ש"ח (ואם אפשר בבקשה שהמחיר יכלול מחיר משלוח). אם התקציב נמוך מדי ואין אפשרות לקנות דיסקמן איכותי במחיר כזה, אז תגידו בבקשה איזה תקציב כדאי לי להעלות, אבל אל תגזימו כי אני קצת לחוץ בכסף.

    • 5 תגובות
    • 954 צפיות

דיונים חדשים בפורומים