עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Offset,

    אז יש לי 1000 שקל אני מוכן לחרוג 100-200 שקל. זה צריך להיות סטרימר שיש לו חיבור HDMI ותומך בהרבה פורמטים. צריך שהוא יהיה נוח ומקליט אם אפשר. הסטרימר צריך לאפשר לי להעביר אליו סרטים מהמחשב הרגיל דרך האינטרנט וגם להסטרים ישר מהמחשב אם אפשר. אשמח להמלצה טובה, תודה

    • 0 תגובות
    • 959 צפיות
  2. Started by henz12345,

    ואני לא מדבר עם האלבומים שבנעוץ , אני מחפש נטו לבדיקת מערכת . תודה

    • 2 תגובות
    • 959 צפיות
  3. Started by Vatos-Locos,

    יצא לי הרבה פעמים שהשגתי ( לא הורדתי, כי זה לא חוקי ;D ) קבצי MP3 והם היו דפוקים זאת אומרת שבאמצע השיר זה עושה לי כזה טיק טיק טיק טיק וחוזר לי אחורה עכשיו לדוגמא ואני משיג 50 שירים ואין לי כוח להריץ את כל ה50 לראות איזה מהם דפוקים יש משהו שסורק אותם ומוצא לי איזה קבצים דפוקים או משהו? או אם יש משהו שמתקן את זה (אפילו שקשה לי להאמין..) תודה. :]

    • 7 תגובות
    • 959 צפיות
  4. Started by roy_BB,

    קיבלתי מחשב נייד שאין בו כרטיס קול..רק המובנה שהוא VIA AC97... התקנתי את הדרייבר שלו ועדיין לא שומעים לא באינטרנט ולא בWMP בדקתי דרך לוח בקרה ועוד כל מיני מקומות ובכולם כתוב שהדרייבר תקין ומעודכן ובכל זאת לא שומעים כלום לפני שפירמטתי את המחשב אז הרמקולים עבדו והיה אפשר לשמוע שירים וכו... יש למישהו מושג מה הבעיה פה ואיך אפשר לסדר אותה??? תודה

    • 1 תגובה
    • 959 צפיות
  5. Started by NOVA,

    השימושים הם ביתיים: צפייה בסרטים, מוזיקה ופחות משחקים.. כל הדעות יתברכו, רק נמקו אותן..

    • 5 תגובות
    • 959 צפיות
  6. Started by Sifo Jen,

    אני רוצה לקנות כרטיס קול חדש של קריאטיב עם יציאה אופטית בסביבות 400-450 שקל למשהוא יש הצעה? תודה. יאיר.

    • 4 תגובות
    • 958 צפיות
  7. Started by BhellSky,

    אני צריך אוזניות למטרה של משחקי מחשב ברשת, שישמעו טוב וצריך גם מיקרופון איתם, הצעות יתקבלו בברכה ואם אפשר לתת לי לינק לדגם הבא: pro-luxe stereo headphones OA-800 זה יהיה נהדר. התקציב שלי הוא בערך 200 שקל, תודה רבה לעונים.

    • 8 תגובות
    • 958 צפיות
  8. Started by es88,

    קניתי כ.מסך HD4770. שאר המפרט: C2D6320, ASUS P5B, 4GB DDR2 מחובר לטלוויזיה 42 LCD טושיבה, בעזרת כבל HDMI. Windows Xp32 התקנתי דריבר חדש לכ.מסך, ועדכנתי דריבר ל-HDMI. אחרי שעדכנתי את שניהם, שאני מעלה את המחשב, הוא אומר שהוא מזהה כל פעם חומרה חדשה שזה ה- Microsoft UAA bus driver for high defnision ועוד איזה חומרה של PCI. בקיצור מראה כל פעם על חומרה חדשה. יש סאונד במחשב, שירים, סרטים, (ורק ה-HDMI מחובר לא איזה רמקולים דרך הלוח-אם) , שהווינדוס עולה יש איזה דפקה מסויימת ששומעים רק את הסוף של הצליל (הפתיח) וגם כשיוצאים אותו קטע. מחקתי ועדכנתי גם את הדריבר של הכרטיס קול של הלוח אם, ושוב חזרתי על הפעולות, חיפשתי את הדריבר של מייקרוספט הזה שהוא מחפש, אבל עדיין קופצת אותה בעיה. ב-…

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות
  9. יש לי רמקולים לקולנוע ביתי ואין לי עוד רסיבר רציתי לדעת האם אני יכול לחבר את הרמקולים למגבר ושהכרטיס קול שלי במחשב הוא זה שבעצם יקודד את הצלילים, יעשה את העבודה של הרסיבר והמגבר ישמש לי כספק כוח לרמקולים האם אפשר לעשות דבר כזה ?? או שאני צריך לקנות רסיבר ואת הרסיבר לחבר לכרטיס קול ?? ויש לי עוד שאלה אחרונה, האם אני יכול בכלל לחבר רסיבר\מגבר למחשב , החיבורים מתאימים ?? יש לי כרטיס קול אודיג'י 2 אם זה משנה תודה אבל באמת תודה על העזרה

    • 9 תגובות
    • 958 צפיות
  10. Started by zuzu89,

    היי, לפי מה שהבנתי הIRIVER יותר טוב מהIPOD . עכשיו אני ראיתי 2 דגמים של 20 גיגה . דגם ראשון H120 . דגם שני H320 עכשיו ראיתי שלא מוכרים יותר את הH120 באתר של IRIVER . והאם הH320 מגיע עם שלט או בלי ? אם הוא מגיע בלי שלט אז איפה אפשר לקנות את הH120 (חנות אמינה שלא עושה בעיות , חנות בארה"ב) אם הוא כן מגיע עם שלט אז איפה אפשר לקנות אותו ? תודה .

    • 9 תגובות
    • 958 צפיות
  11. Started by Kremb0,

    כבר הרבה זמן שאני מחפש נגן שמטרתו העקרית היא ספורט . תמיד חשבתי לקנות את הu10 אבל מכיוון שיצא ה הקזמ"פ(קריאטיב זן מיקרו פוטו ) זה גרם לי קצת להתבלבל. מכייון שלקזמ"פ יש בולם זעזועים מצוין והוא גם "עטוף גומי" אפשר להתאמן איתו ושום דבר לא יקרה. הבעיה שלי הוא הקזמ"פ יותר אכותי מכל הבחינות (איכות סאונד טובה יותר ומסך Oled ) והiriver u10 מציג וידיאו ולכן איני יודע מה לקחת . בנוסף אני חושב שבלתי אפשרי למלא 8 גיגה רק בשירים ובתמונות אבל מצד שני אני לא יודע עם גיגה יספיק לי (מכיוון שיש וידיאו). הiriver u10 תומך בogg שמכווץ שיר למגה אחד . במה אתם הייתם בחורים מבין השניים? נ.ב : הנגן שיקבל את רוב הקולות מצידכם אותו אני אקנה . ועוד משהו בתשובתכים בבקשה על תענו לי בשאלה רק תגידו מה …

    • 8 תגובות
    • 958 צפיות
  12. Started by arielbn,

    יש לי התלבטות... אני מתכוון לקנות רמקולים והתקציב שלי עומד בערך על כ- 1400 ש"ח. אני מתלבט האם כדאי לי לקנות את ה- ADA 890 של אלטק או את ה- z 560 של לוג'יטק, אבל יש לציין כי הלוג'יטק הם מתצוגה ולכן הם עולים 1400 ש"ח. אני לא יודע מה עדיף לי לקנות , אולי תוכלו לעזור לי .... נ.ב יש לי כרטיס קול אודיג'י 2 אם זה משנה משהו.... תודה R.e.L

    • 10 תגובות
    • 958 צפיות
  13. אני קונה עכשיו נגן חדש SanDisk Sansa e260 http://www.anythingbutipod.com/archives/2006/03/sandisk-sansa-e200-series-review.php וקראתי בהרבה מקומות שהאוזניות שמקבלים איתו הם על הפנים..... :'( אז חשבתי לקנות אוזניות טובת יותר במחיר לא גבוה במיוחד 100-150 ש"ח האזניות KSC7 אלו לי בראש http://www.tuki.co.il/Product.asp?Pid=8888888&Cat2Cat1ID=11&Cat2ID=144&aff=Zap〈=he זה סכום הכסף שאני רוצה להשקיע...... מה אתם אומרים על האוזניות?

    • 8 תגובות
    • 958 צפיות
  14. אהלן, יש לי בעייה מציקה מאז ששידרגתי לווינדוז 7 64BIT: הווליום של האוזניות אפילו במקסימום נשמע מאוד נמוך - אפילו בשביל כרטיס אונבורד. האוזניות שלי הן EQUATION RP-21 הלוח אם: ASUS P8H67-PRO חשוב לציין שהבעיה לא הופיעה במחשב הקודם שלי בו השתמשתי גם באונבורד ובווליום של 25% כבר לא הייתי צריך להגביר, היא גם לא מופיעה בנגן שלי - CREATIVE ZEN MICROPHOTO כך שהבעייה היא לא באוזניות. בדקתי אוזניות אחרות גם על לפטופים שונים בעבודה וגם שם יש בעייה דומה, אני תוהה האם לווינדוז7 יש איזשהו לימיטר (מגביל) על עוצמת הווליום אותו ניתן לבטל? תודה מראש על העזרה.

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות
  15. יש לי iaudio X5L כשמונה חודשים (עם אחריות לשנה). לפני כחודש וחצי הבאתי אותה לחנות כי הייתה בעיה בשמיעה (הייתי שומע רק באוזן אחת). מילא העובדה שחזרו אלי הרבה אחרי "21 ימי עבודה" כמו שכתוב, אבל אומרים לי שאני חייב לשלם על התיקון "הספציפי הזה" כי זה "תיקון מיוחד שלא מכוסה ע"י האחריות". למה שאני אשלם על תיקון שאמור להיות מכוסה ע"י האחריות?? אשמח לדעת אם זה פשוט חוסר מזל בצד שלי או אם לעוד אנשים היו בעיות אם האחריות ו/או המכשיר. למרות שהמכשיר עצמו מעולה, לא שווה לי להחזיק אותו אם האחריות שווה לקליפת השום!

    • 17 תגובות
    • 958 צפיות
  16. מחיפוש קל ברשת, לא נתקלתי ביותר מדי חנויות שמוכרות IAUDIO בארץ (חוץ מ- TOP100.CO.IL) הרוב מוכרות SANDISK, IRIVER ו CREATIVE

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  17. Started by Mortar,

    אני רואה פה ושם כל מיני מכשירי DAC למיניהם שנראים מאוד מפתים ומעניינים אבל אני לא מבין איפה הם יכולים להכנס בשרשרת... אם למשל זה ביציאה מכרטיס קול אז היציאות הן כבר סאונד מומר לאות אנלוגי, או בנגני MP3 ודיסקמנים גם שם - אותו דבר. אז איפה אפשר להשתמש במכשיר DAC, ותכלס... זה שווה ?

    • 4 תגובות
    • 958 צפיות
  18. Started by edenbd,

    שלום, הרמקולים שלי די שבקו חיים ואני מתעניין ברכישה של רמקולים חדשים. התקציב הוא 300 שקל עם מקסימום חריגה של 50-100 שקל. מעדיף 2.1 אבל 5.1 גם בא בחשבון. ואם אפשר מחנויות מירושלים והסביבה (אייבורי KPS) תודה

    • 3 תגובות
    • 958 צפיות
  19. נתקלתי בבעיה בה הרמקול השמאלי מפסיק לעבוד מפעם לפעם ויש צורך לשחק עם הקונקטורים. זכור לי שמישהו נתקל פעם בבעיה כזו, אשמח לדעת אם ניתן לתקן זאת ואם מישהו הצליח (האם לרוב הבעיה בקונקטור על הכבל או זה שבסאב, מה המק"ט של הקונקטור וכו'). כמו כן, במידה ולא אצליח לתקן, אשמח לתחליף ראוי עד 500 ש"ח. יש לציין שאין לי צורך במשהו איכותי יותר מה-ATP3, לכן אעדיף מחיר זול ככל הניתן. תודה.

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  20. Started by evy,

    שלום לכל חברי הפורום.. יש ברשותי מערכת קולנוע בייתית שכוללת: dvd reciver של denon רמקולים של koda: 2 קדמיים 2 אחוריים סנטר אני רוצה לקחת את הרסיבר והרמקולים ולחבר אותם למחשב ..יש לי כרטיס קול מובנה על הלוח 5.1 (ac97) 1.האם ניתן לחבר את הרסיבר לכרטיס קול? אם כן: 2.לאיזה כניסה מחברים את הרסיבר או הרמקולים? ובאמצעות אילו קבלים? 3.לאחר החיבור . חוץ מזה שאני צריך להגדיר בהגדרות הכרטיס קול שיפעל על 5.1 יש משהו נוסף שצריך לעשות כדי שיפעל על אפקטים של סראונד? תודה מראש לעונים..

    • 7 תגובות
    • 958 צפיות
  21. Started by lipner23,

    קניתי לפני שבוע בערך FENDA Multimedia Speakers A310 , הבעיה היא שהסאב כל הזמן משקיע קולות. הקטע הוא שבמערכת הקודמת שלי זה לא עשה את הרעש המוזר הזה. אני מנסה לשחק בהגדרות במחשב והורדתי גם דרייבר חדש אבל זה לא עוזר. מישהו לעזור? הרעש זה לא בהכרח כשיש מוזיקה או סרט.

    • 3 תגובות
    • 958 צפיות
  22. אז ככה, יש לי כבר שלוש שנים YES בבית ולא ממש שמתי לב לזה עד עכשיו. כאשר אני מנתק בבית את אחד הממירים מהחשמל , כל הממירים בבית מתנתקים (כלומר אי אפשר לראות ערוצים.) האם ככה זה צריך להיות? כדאי להתקשר שיבואו לתקן ? תודה.

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  23. Started by BloodyW,

    יש לי את הלפטופ הזה: MSI PR200 CRYSTAL EDITION שיש לו יציאת HDMI. אז כאני מחבר אותו לטלוויזיה שלי ומפעיל סרט, שומעים דרך הרמקולים העלובים של הלפטופ, אז איך אני גורם לזה להשמע מהרמקולים של הטלוויזיה? HDMI אמור להעביר וידיאו+אודיו, לא?

    • 7 תגובות
    • 958 צפיות
  24. שלום לכולם, אני מעוניין לקנות נגן mp3 כפי שמצויין בכותרת. ואני מעוניין מכם בהמלצות לנגנים בתחום המחיר שהצבתי. כמובן שארצה שהנגן ינגן באיכות טובה, עם אקוליזר. בעל יכולת הקלטה טובה( טייפ מנהלים), ממיקרופון פנימי וחיצוני, רדיו, אם הוא מגיע עם פונקציות של הצגת תמונה או וידאו מה טוב מאוד חשוב לי שיפעל על סוללות רגילות או שיהיה בעל יכולת לטעינה משקע החשמל, כי לא בטוח שיהיה לי מחשב במעונות. כמו כן הבנתי שהנגנים מקליטים בפורמט WMA, כמה זמן ניתן להקליט על נגן של 2G (בערך 200 דקות?) האמת שלאחר מחקר קצר אני מתלבט בין 3 נגנים: IAUDIO U3,U2 וCLIX של איריבר. אני אוהב יותר את הU3 של איאודיו, ורוב הביקורות עליו גם די טובות. על מה אתם ממליצים מבין הנגנים הללו? ועל אילו נגנים נוספים את יכו…

    • 9 תגובות
    • 958 צפיות
  25. Started by DXT,

    יש את HS-02N ויש את HS-02A. שני אלו מוצעים למכירה בחנות כלשהיא, הראשון יותר יקר. בתחתית העמוד הראשון יש השוואה בין השניים ומיכוון שאין לי ממש מושג בנתונים טכניים אלו הייתי שמח אם היו אומרים לי עפ"י הנתונים האלו איזה סט עדיף. ורק לסקרנות, מה דעתכם לגבי הסט HS-04A? כמובן שאינני מצפה/צריך איכות כל טובה במיוחד, סבירה תספיק לי בהחלט (בעיקר לצרכי CS ;D ), אבל אם יש לכם המלצות על משהו אחר שניתן לקנות ברשת ואם לאו, אנא המליצו בבקשה (קישור לאתר היצרן עם תיאור מפורט יתקבל בברכה).

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות

דיונים חדשים בפורומים