אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מחפש טלוויזיה חדשה לחדר שינה שלי בתקציב של עד 4k. המרחק הוא 2.8 מטר, לכן אני מעדיף 42". קריטריונים: + חובה מסך FHD, יש לי מספיק תכנים מתאימים לניצול הרזולוציה. + כמובן שאיכות תמונה טובה מאוד ב FHD, עם שחורים אמיתיים וחדות. + מעדיף מסגרת מט. + שתתאים ל"משחקים" - מתכוון לחבר PC. (מהירות תגובה, מריחות) + שיראו OK גם בתכני SD + מחייב כניסת SCART דברים שפחות חשובים: - עובי המסך. לא מעניין אותי. - איכות הסאונד / רמקולים. לא הולך להשתמש בהם כמובן כשיש מערכת סטריאו משובחת וק"ב. - מאפיינים עיצוביים שבאים על חשבון פונקציונליות. - חיבורי USB למיניהם / מקלטי DVB-T הם בונוס נחמד - אבל לא נכנסים בשיקול. אני שמתי עין על ה Sharp LE600 בגודל 40". מדובר בטלוויזיית LED מסוג Full A…
-
- 3 תגובות
- 962 צפיות
-
-
טוב אני חייב להגיד שאני מאבד את זה אני כבר לא יכול יותר מעל שבוע אני מחטט בZAP ובכל מיני מקומות ופשוט לא מוצא את הרמקולים שלי.. אני מחפש רמקולים איכותיים עם עוצמה חזקה ויישארו איכותיים גם כששומעים חזק התקציב שלי הוא עד 600 ואפשר למתוח עד 700 ככה (ולהיכנס למינוס ואחר כך יעקלו את הרמקולים מהבית) בכל אופן כרגע יש לי CAMBRIDGE SOUNDWORKS 2.1 שאני מאוהב בהם אבל יש עליהם כבר 12 שנה...למרות שהם תותחי על ועלו אז 2000 שקל הם היום כבר ישנים מידי ומתחילים לעשות בעיות (השלט בקושי עובד והאיכות נהייתה פחות טובה) אני מעדיף רמקולים 2.1 אם כי אני יכול להסתדר גם עם 2.0 במידה ויש להם באס מובנה טוב ועדיף עם שלט (לא אלחוטי..שלט לכיוןן ווליום) למישהו יש רעיון ? נ.ב : הרמקולים מיועדים…
-
- 13 תגובות
- 962 צפיות
-
-
לטלווזיה הולך להתחבר ממיר HD של יס או הוט וHTPC שישמש ל1080P (צריך HDMI כמובן) הטלוויזיה צריכה לבוא עם רמקולים מובנים . עכשיו אני לא יודע מה עדיף לגודל 42'' פלזמה או LCD ? תודה
-
- 3 תגובות
- 962 צפיות
-
-
האם האוזניות הבאות טובות לסביבות המאה עשרים שקל http://www.zap.co.il/compModels.asp?model_id=16303&sog=E-Headphone בבקשה לענות לי די מהר כי אני לחוץ ד
-
- 8 תגובות
- 962 צפיות
-
-
אני לא בטוח שזה הפורום המתאים. אם זה לא, אז מצטער מנהלים תעבירו בבקשה. יש לי מכשיר dvd לטלוויזיה והוא קורא דיסקים צרובים והכל, (כתוב divx עליו). אני רוצה לצרוב כמה דברים על דיסק dvd וחלק מהם הם קבצים של quicktime (סיומת mov) למישהו יש מושג עם המכשיר יכול לקרוא קבצים כאלה? תודה
-
- 1 תגובה
- 962 צפיות
-
-
יש לי מגבר סטריו יפני של AKAI מחובר ל4 רמקולים 2 בינוניים 2 גדולים, יש מערכות סאב וופר של מחשבים שעלה לי הרעיון אולי אני יכול לחבר כזה סאב למגבר השאלה עם אני יכול לעשות את זה וזה יעבוד !? לסאבים האלה יש הגברה משלהם וכל מה שצריך זה בעצם לתת להם מקור סאונד שהוא היציאה של המגבר לתוך הAUX של הסאב, זה יעבוד? במידה וזה אפשרי כי אני פשוט לא מבין בזה יש לכם המלצה לסאב בסביבות ה400 שקל משהו לא רציני אבל טוב ???
-
- 4 תגובות
- 962 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה: 1) MPIO FY100 נגן MPIO FY 100 בעל מראה ספורטיבי ומהודר, הכולל בתוכו רדיו FM עם יכולת שמירה של עד 20 תחנות. נגן MPIO FY 100 הוא מכשיר המשלב טכנולוגיה מיוחדת לנגינה מושלמת, גם בעת פעילות גופנית. בעל כפתור מיוחד הנותן שליטה מוחלטת בעת פעילות גופנית. - גוף הנגן עשוי מחומרים קלים וחזקים. מושלם בעת פעילות גופנית. - תמיכה בפורמט MP3 ,WMA , MPEG-2, MPEG-2.5, ASF. - אקולייזר מובנה בעל 7 אפשרויות: Flat, Pop, Jazz, Classic, Vocal, Dynamic Bass ואפשרות לכיוון עצמי. - רדיו FM מובנה המאפשר שמירה בזיכרון של עד 20 תחנות. - נגן FY100 מאפשר הרחבת זיכרון פנימי בעזרת כרטיסי זיכרון SD או MMC. - הנגן משמש גם כזיכרון פלש נייד לנשיאת מסמכים, תמונות וקבצי מוזיקה. - נגן FY1…
-
- 11 תגובות
- 962 צפיות
-
-
אני לא יודע מאיפה אפשר לקנות את ה SlimX 400 (קישור לאתר החברה) אצלנו בארץ??? כאילו- איזה חנויות מתעסקות עם הדיסקמן הזה ועוסקות בתחום הזה?
-
- 2 תגובות
- 962 צפיות
-
-
יש לי מסך מחשב 17 וLCD32 שמחובר עם כבל DVI-HDMI למחשב אני רוצה לעשות שיראו במסך של המחשב ברזולוציה שמתאימה לו והמסך של הטלויזיה יהיה כאילו ההמשך שלו, נגיד אם מזיזים את העכבר ימינה זה ייצא מהמסך מחשב ויעבור לטלויזיה, ושהטלויזיה תיהיה ברזולוציה שמתאימה לה איך אני עושה את זה ? יש לי 88GT עם דרבירים של נוידיה נ.ב : הדריברים של נוידיה יכולים לגרום לאדם להתאבד !!!! אעעעהה
-
- 14 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני יודע שהיו מלא נושאים על זה אבל כל פעם המליצו על משהו אחר... אני רוצה אוזניות בשביל לחבר לפלאפון (לא למחשב) ולשמוע מוזיקה ..... אני יסתובב עם האוזניות אז אני לא רוצה אוזניות גדולות וכבדות... אבל שיהיו עם איכות שמיעה טובה... בסביבות ה 300 ש"ח
-
- 13 תגובות
- 962 צפיות
-
-
היי, ברשותי מגבר YAMAHA מדגם HTR-6030. קניתי כבל TOSLINK על מנת לשמוע סרטים באיכות טובה. אני מעוניין שבעת השמעת קבצי סרטים יהיה שימוש בסראונד ואילו בעת השמעת קבצי מוזיקה יהיה שימוש רק בסטריאו. 1) מה אני צריך להגדיר בווינדוס 7? 2) מה אני צריך להגדיר בתוכנת REALTEK HD AUDIO MANAGER? יש אולי מדריך מפורט? בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 962 צפיות
-
-
רציתי לדעת מה ההבדל בין הדגמים החדשים האלו: PMP PMC מישהו יודע? והאם דגם ה-H320 יתמוך גם הוא בקבצי וידאו? יש למישהו הערכות כמה כל אחד מהדגמים האלו יעלו בישראל? תודה מראש! כל תגובה תתקבל בברכה..
-
- 10 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שלום וחג שמח, לפני כמה ימים קניתי את הרמקולים Logitech X-530, הרמקולים מצויינים אבל יש לי איתם בעייה, כשאני שם את הרמקולים על ווליום נמוך הם משמיעים רעשים והפרעות, כמו פיצוצים קטנים כאלה כל כמה שניות בשיר, יש לציין שזה קורה בכל שיר וכל הזמן. זה קורה גם אם הרמקולים פועלים ואני לא משמיע שירים. מה הפיתרון?זה מחרפן אותי, רק כשאני מגביר ממש גבוהה אני לא שומע את הרעש הזה. אשמח אם אתם יודעים איך לעזור לי ולפתור את הבעייה, תודה. חג שמח.
-
- 2 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שלום, אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאלתי. אני רוצה לראות להעביר תמונה מהמחשב(כרטיס מסך?) לטלוויזיה. ניסיתי לחבר לכרטיס מסך כבל, כשהצד השני נכנס לשקע video בטלוויזיה, אך איני רואה תמונה. מה עושים? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 962 צפיות
-
-
צהריים טובים לכולם... מישהו יודע איפה אפשר לשמוע רמקולים ? כי לקנות מוצר בגלל חוות דעת טובות זה לא הכי טוב =\ אולי האוזן שלי לא תאהב את הצליל שהרמקול מפיק ? מישהו יודע איפה אפשרי באזור המרכז... תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שלום,אני מחפש אוזניות איכותיות למוזיקה ולמשחקים,התקציב הוא עד 500 שקל
-
- 5 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי IRIVER-H10 ורציתי לשאול איזה אוזניות כדאי לקנות בתקציב של 250 שקל אני מעדיף אוזניות תוך אוזן חשבתי על CX300 Sennheiser תגיבו זה די דחוף תודה... :
-
- 13 תגובות
- 962 צפיות
-
-
רציתי לדעת איזה נגנים יש בסיבות המחיר הזה בשוק כיום שאתם ממליצים, שהדברים החשובים הם: - עמידות. - גיגה זכרון. - 600-700 ש"ח. - תמיכה בעברית (יש לא הפוכה?). - ממשק משתמש לא מסורבל (שינגן מוזיקה בעיקר, לא צריך מיליון דברים). - ממשק מול מחשב פשוט (תמיכה ב MASS STORAGE DEVICE כולל עדיפות להעתיק שירים עם זה).
-
- 12 תגובות
- 962 צפיות
-
-
אני מחפש רמקולים לרכב. התקציב בין 400 ל500 שח. מה שמעניין אותי ברמקולים זה פירוט טוב(לפחות יחסית) ובאס עמוק (לא חייב להיות חזק) שמעתי שJBL די אומדים בדרישות האלה, בעיקרון הם יעבדו בינתיים בלי מגבר אולי תעתיד אתפשר. תמליצו לי על משהו לא חייב להיות דווקא JBL, על הפיונר אני כבר ויתרתי הם באיכות צליל בינוני מינוס. תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שלום לכולם. קניתי את הרמקולים הנ"ל לפני מספר שנים בעקבות המלצה בפורום הזה (הם כבר לא משווקים). הם אכן רמקולים טובים ועושים את העבודה. החלטתי להתחדש ברמקולים חדשים, רציתי לדעת אילו רמקולים של "היום" נחשבים ברמה הזו והלאה. הבנתי ש-Micro Lab 6C נחשבים לאיכותיים - האם הם איכותיים יותר מה-encounter (הצרכים הם בעיקר למוזיקה) תודה ליאור
-
- 2 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שוקל (עם הסתייגות מהמחיר) לקנות מערכת זו בעיקר לסרטים, אך גם למוזיקה ומשחקים. 1. יש לי כרטיס קול מובנה עם יציאה אופטית עובדת (את האנלוגית שרפתי ) בלוח אם בן כ-5 (ראו מפרט). האם הרמקולים יעבדו בצורה טובה עם הכרטיס הנ"ל? בפרט, ראיתי שיש להם תמיכה ב-DD ו-DTS, האם זה אומר שבמשחקים הם אלו שיבצעו את הקידוד ואני אשמע סראונד אמיתי? 2. האם סרטים עם קידוד סאונד AC3 ישמעו בסראונד? (ביציאה האופטית) 3. כרגע יש לי ATP3, כאשר לכל רמקול יש 3 אלמטים, ב-5500 ראיתי שיש להם רק אלמנט אחד. האם במוזיקה ואף סרטים לא תהיה ירידה באיכות כתוצאה מכך? 4. מיקום - האם העסק יעבוד כמו שצריך, אם אני אהיה קרוב יותר (במעט) לרמקולים הקדמיים, מאשר לאחוריים? 5. האם יש מערכת 5.1 עדיפה בתקציב של כ-2.5K, או ל…
-
- 7 תגובות
- 962 צפיות
-
-
היי חברה. יש לי כיום X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro Series של חברת Creative. בזמנו הוא עלה לי משהו כמו 700 ש"ח פלוס מינוס. אני מניח שזו הקנייה הכי גרועה שהייתה לי במחשבים. יש לי הרגשה שחצי מממחיר הכרטיס זה רק בגלל ה "Fatal1ty ". בכל מקרה, לאחרונה יש לי בעיה. WIN7 פשוט לא מוכן להתקין את הדרייבר של הכרטיס קול כמו שצריך ואני חייב לעבוד עם הכרטיס המובנה של הלוח אם. יכול להיות שאני יצליח לפתור את הבעיה אבל ממש מתחשק לי להשתדרג. מה שאני מחפש זה כרטיס קול טוב עם תמורה מעולה למחיר. שיהיה טוב גם למשחקי מחשב וגם למוסיקה (אני שומע בעיקר אלקטרוני) אני לרוב עובד עם אוזניות אבל יש לי גם את הרמקולים הנהדרים Microlab SOLO7 התקציב שלי הוא עד 700 ש"ח ואני יכול לחרוג במידה שהחריגה מצדיקה את …
-
- 7 תגובות
- 962 צפיות
-
-
הרבה זמן לא היה מפגש, למה שאני לא אנסה להרים אחד? המכסה שלי כרגע היא ל10 אנשים בלבד. מה שצריך כרגע זה 2 מקורות (מחשב, לפטופ) וכמה שיותר מפצלים וכבלים שאתם מביאים אתכם כי פשוט אין לי בבית ספיירים. כרגע אני מתכנן 3 עמדות. אחת בסלון, אחת בפינת אירוח והשלישית בחדר שלי. בינתיים יש מקומות שמורים ל3-5 אנשים. אצטרך לסנן על פי שיקול דעתי מי יוכל להגיע או לא, והקריטריון לצערי הוא ציוד ואנשים עם רקע ומביני עניין. אני מעדיף שיגיעו אנשים עם ציוד מגוון ומעניין כדי לשמור על רמה גבוהה של מפגש. כרגע מגיעים/מתנדנדים אנטולי דור שמשון מתן אוזניות: W5000, GS1000, AD900, K701, DT880, K340, AD2000 מגברים: opera, amphora, darkvoice 336, beta22 עדכון יש מקום לעוד 4 אנשים, אני אתפשר על ציוד אז אם…
-
- 4 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות כרטיס כול למחשב הHTPC שלי אני מוכן להשקיע די הרבה כסף עד 1400 ואפילו קצת יותר אבל לא להגזים יש לי רמקולים מבית לוג'טיק Z-5500 והייתי רוצה כרטיס כול שיתן את הכול איכות אפקטים וכול השטויות האלה! אני לא מבין בכלל בכרטיסי כול ולכן אני מבקש את העזרה שלכם.. תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 962 צפיות
-
-
שלום, אני חושב לקנות את רמקולי Edifier 2.1 S350DB. או KANTO YU2/YU4. אני לא יודע לגבי הסאבוופר, האם אני צריך אחד או לא. שימוש עיקרי הוא בעריכת וידיאו במחשב, צפייה בסרטים/סדרות/יוטיוב וגיימינג מדי פעם. אבל בעיקר עריכת וידיאו. אני רוצה משהו שיספק לי איכותי ומדויק, אבל לא במחיר מטורף של אלפי שקלים. רב הדברים שאני עורך עולה ליוטיוב אז אני לא צריך משהו להפקה קולנועית. בתקציב שלי הוא בערך ה-1000 ש"ח. חשוב לציין שיש לי שולחן מתכוונן חשמלי, אז אורך הכבלים מאוד קריטי לי, ורציתי לדעת אם יהיה לי בעיות עם הכבלים. תודה.
-
- 0 תגובות
- 962 צפיות
-


