עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Godmoney,

    אני מתלבט כבר כמה זמן בין שני המוצרים האלו. למישהו יש דעה בעניין?

    • 4 תגובות
    • 963 צפיות
  2. שלום, אני מחפשת טלויזיה 42 אינטש, חשוב איכות תמונה וקול טובה בלי כל הפיצ'רים (מיועד לסבתא שלי). תקציב עד 5000-6000 ש"ח. הטלויזיה שנעצרתי עליה בינתיים היא Philips 42PFL5405H אשמח לחוות דעתכם תודה

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  3. איך אני יכול לבצע עריכה של שם האומן\הג'אנר\האלבום בדרך הטובה והמהירה ביותר להרבה קבצים??

    • 9 תגובות
    • 963 צפיות
  4. Started by mischa_barton,

    אהלן, קניתי מחשב בזמנו במרץ 2002. הוא הגיע עם Altec Lansing ATP3 הרמקולים תפקדו מצויין עד סוף 2006, בהחלט אפשר להגיד ש"פירקתי" אותם וניצלתי מהם את המקסימום. עכשיו רמקול אחד לא עובד (אלא אם כן אני משחק עם החיווט שם וזה ממש בלתי אפשרי למצוא את זה, וגם כשמוצאים את זה, אפילו רוח מהמאוורר של המחשב יכולה להזיז את זה ושוב רק רמקול אחד יעבוד). בנוסף על כך ברמקול היחיד שעובד אני כבר לא יכול לשים ווליום גבוה בגלל שיש קפיצות ו"שבירות" כאלה, נראה לי אתם מבינים למה אני מתכוון. האם אפשר להניח שכבר שחקתי את הרמקולים מספיק והגיע הזמן לחדשים? או שמא כדאי לקחת את הרמקולים לאיזו חנות מוצרי מחשבים / סאונד / חשמל / מתנות לגבר (תגידו לי אתם, אין לי מושג מי יכול לעזור לי בענין כזה) ולנסות לתק…

    • 9 תגובות
    • 963 צפיות
  5. Started by Spitted,

    כבר כמה זמן שאני מתכנן לקנות AKG K81DJ, ואתמול נכנסתי להתלבטות האם קיימות אוזניות IEM בטווח מחירים דומה שמגיעות לאותה רמה מבחינת סאונד נקי, באס עוצמתי ואטימה מרעשים חיצוניים? ובאופן כללי, אם למישהו יש דעות בעד ונגד ה-K81DJ אני אשמח לשמוע יש לציין שאני מתכוון לשמוע בעיקר ברכבת/אוטובוס/רחוב, בלי מגבר, על הנגן iRiver Clix2 אני שומע בעיקר Dream Theater, RHCP, Rage Against The Machine, In Flames, Opeth, Orphaned Land, Finntroll, ודברים בסגנון אני באסיסט ומאוד חשוב לי להקשיב לבאסליין בשירים, לכן אני רוצה שהוא יהיה מודגש תודה (:

    • 6 תגובות
    • 963 צפיות
  6. Started by urich,

    לפני מספר ימים החלפתי את הטלוייזיה בסלון ואת הישנה (LCD של גרונדינג) העברתי אותה לחדר האורחים. אחרי שחיברתי את הישנה מחדש בחדר האורחים הפעלתי אותה והתחלתי לכוון את השלט של הממיר היא עבדה בסדר גמור עד שהדלקתי וכיביתי את הטלוויזיה ואז היא נדלקה מרצדת בקווים אופקיים בעיקר וגם באנכיים בצבעים שונים. הריצודים הם גם בתפריטים של הטלוויזיה וגם במסך כחול. האם יש פתרון לעניין והאם יכול להיות שהזזת הטלוויזיה היא זאת שגרמה לבעייה. תודה מראש, אורי

    • 2 תגובות
    • 963 צפיות
  7. Started by aerocool,

    sb live 5.1 vs realtek alc658 מי נותן צליל איכותי יותר ה LIVE 16 ביט ן BIT ONBOARD 20 המחחשב מספיק חזק כך שצרחת משאבים לא משחקת תפקיד רק איכות הצליל ב MP3 ומישחקים חשובה. ERO

    • 4 תגובות
    • 963 צפיות
  8. Started by the kon,

    שלום מה מצב??? רציתי לדעת איזה מערכת יותר טובה? 7.1 או 5.1 כי אמרו לי שעדיף 5.1 ועם יש לי גם חיבור דיגיטלי\אופטי אז כמה עולה מערכת של 7.1 או 5.1?

    • 2 תגובות
    • 963 צפיות
  9. כן שאלה קצת מוזרה אבל אין לי מוסג מה להגיד לו אזזז... "אני רוצה לחבר את האוזניות שלי וגם את הרמקולים ולא בא לי ממש להחליף ביניהם כל פעם. אז אני צריך לקנות מפצל (לפי מה שהבנתי זו הדרך היחידה אם יש דרך אחרת משו עם הכרטיס כל אשמח לשמוע). אז יש לי מספר שאלות בקשר לזה: 1.האם האיכות נהרסת? 2.איזה מפצל אני צריך לקנות בדיוק? 3. כמה דבר כזה צריך לעלות ? (מעדיף כמה שיותר איכותי) 4. האם יש דרך אחרת לעושת את זה כמו מה שאמרתי מקודם? נ.ב. יש לי כרטיס קול 6 ערוצים"

    • 8 תגובות
    • 963 צפיות
  10. מישהו יודע איך מגדירים את זה שיעבור 5.1 רמקולים? חיברתי את הרסיבר ליציאה הקואקסיאלית והוא קולט שידור סטראו רגיל וגם בתוכנה שבאה עם זה העברתי ל 5.1 וכלום.. לא מזהה 5.1 רמקולים רק סטראו רגיל.. מישהו יודע מה הבעיה אוליי?? תעזרו לי

    • 2 תגובות
    • 963 צפיות
  11. Started by shay5525,

    היי, [ערוך:] אשמח לקבל את עצת חברי הפורום לגבי טלוויזיה שטוחה ודקה לסלון שלנו, בגודל של 37''. אנחנו זוג סטודנטים, ולכן התקציב מוגבל עד 2400 ש"ח. אנחנו מחפשים טלוויזיה נחמדה, שתחזיק איתנו כמה שנים, ויהיה כיף לראות עליה סדרות וסרטים. {ההודעה נערכה, כי בהתחלה חיפשנו 32 אינץ', אבל לאחר כמה שיחות הבנו ששווה להשקע עדו קצת בשביל 37 אינץ'} תודה, שי

    • 6 תגובות
    • 963 צפיות
  12. Started by yuraxp,

    שלום יש לי נגן ובו אופציה לעידכון קשוחה,מה זה בעצם ומה זה יתרום?

    • 6 תגובות
    • 963 צפיות
  13. Started by h_yoav,

    אני רוצה לקנות כבל מאריך שיתחבר מהסאב למגבר של המערכת איזה כבל צריך בשביל זה? זה נראה כמו rs232. אבל בשביל להיות בטוח למישהו יש מושג? יואב.

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  14. Started by House M.D.,

    היי, מצאתי אצלי קלטת הרבה יותר קטנה מקלטות רגילות, אני חושב שמדובר בזה: http://en.wikipedia.org/wiki/Microcassette אני לא יודע האם יש בה מידע חשוב אבל ברצוני לבדוק את זה. אין לי מושג אפילו איזה מכשיר היה אצלי שניגן אותה. מה שראיתי שהעובי של הסרט בפנים זהה לעובי של הסרט המגנטי בקלטת רגילה. אז חשבתי אם אני אקח קלטת רגילה, אוציא את הסרט מתוכה ואז אכניס את התוכן של הקלטת הקטנה, האם זה יעבוד? בויקיפדיה רק כתוב שמהירות הנגינה קטנה יותר אבל את מהירות ההקלטה אפשר לשנות בעזרת תוכנה כמו Audacity אני יודע שעדיף כבר לפנות לחברה מקצועית אבל עוד פעם, אני לא חושב שיש שם משהו כל כך חשוב, עדיין אני רוצה לשמוע מה יש שם. אני מודה למי שיעזור.

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  15. שלום כולם! עכשיו שהטלוויזיה הישנה שלי התחילה להראות סמני גסיסה הגיעה הזמן סוף סוף להשתדרג לטלוויזיה דקה הבעיה היא שאין לי שמץ מי נגד מי ועכשיו שמסכי LED נכנסו לשוק ומה עדיף פלאזמה או LCD וכל סיפור הHD אז אני אסכם את זה בקצרה, 4K נראה לי תקציב יפה ונחמד למסך איכותי אם צריך אני אוסיף אבל לא הולך להתפרע יותר מידי מה השימושים שלי? שידורי הוט רגילים, חיבור מזדמן של המחשב למסך כדי לצפות בסרטים ואולי בעתיד הקרוב XBOX אני אשמח למעט פירוט על כל המלצה ע'מ שאני אדע קצת מה אני הולך לרכוש בתודה מראש, לירן

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  16. כנ"ל, הכוונה לכרטיס Sound Blaster X-Fi Surround 5.1, חשבתי על אמאזון שם המחיר הוא שליש מהארץ (לא כולל משלוח), אשמח להצעות / הערות, תודה

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  17. יש לי מערכת ישנה עם מגש 5 דיסקים שנדפקה ממש מהר, אבל הרמקולים שלה פועלים - רמקולים גדולים עם באס בלמטה שלהם. אני חושב שהם נקראים מדפיים..אני לא בטוח בכל אופן, איך מחברים לכרטיס קול שלי? יש לי קופסה חיצונית כי יש לי GTXP

    • 6 תגובות
    • 963 צפיות
  18. Started by shaymor26,

    שבת שלום ושנה טובה אני כרגע עושה שיפוץ בדירתי והחשמלאי הכין לי תשתית צינורות בפינות הקיר ל2 רמקולים קדמיים ואחוריים (לתלייה) אני רוצה לקנות מערכת בתקציב של גג 2500 ש"ח, שתתן לי סאונד חמוד. המרחק בין זוג הרמקולים הקדמיים לזוג האחוריים עומד על 3 מ' דרישות: רוב המדיה שלי מגיעה מהמחשב יש לי כרטיס מסך עם 2 חיבורי HDMI וכרטיס קול מובנה עם יציאות צבעוניות פשוטות כאלה. חשוב לי ש3 מכשירים יהיו מחוברים לרסיבר בו זמנית: 1. מחשב - חובה. 2. סוני 3 3. ממיר YES MAX TOTAL רמקולים: 5.1 - כלומר סאב, סנטר, 2 אחוריים, 2 קדמיים. אשמח אם תוכלו לעזור לי להרכיב מערכת שתתאים לי במסגרת התקציב. תציעו דברים גם אם חורג קצת. לא משנה לי לקנות את הרמקולים בנפרד ואת הרסיבר בנפרד...וגם לא …

    • 6 תגובות
    • 963 צפיות
  19. Started by giln34,

    האם כדי לקנות את המערכת הזאת זה הטווח מחירים שלי בערך למערכת.. Panasonic SC-XH10

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  20. אהלן חברה, טוב זה הולך ככה: יש ברשותי מחשב עם יצאות 5.1 מהלוח אם . היו לי רמקולים creative inpire T6060 שעשו עבודה מצויינת , אך לצערי עברו מראשותי לבן משפחה אחר . עכשיו חשבתי להשתדרג טיפה , אני בטוח שאני יקבל תגובה שאין לי מה לחפש במערכת 5.1 למוזיקה מהמחשב כי זה יהיה בעצם זיוף ... לא יודע מה להגיד לכם , ב5.1 הקודם שלי הייתי ממש מרוצה גם במוזיקה . בגדול אני לא רוצה משהו כמו המערכות של לוג'יטק שמוכוונות למשתמש הבסיס ביותר , אבל הכוונה שהמבנה של המערכת יהיו בסגנון של Z5500. חשבתי על משהו בכיוון של MICROLAB אבל באמת שאני לא בקיא מספיק כדיי להציא על משהו שאני מעדיף . הדרישה המרכזית שלי היא שתיהיה אופציה בנוסף של חיבור מקור סאונד חיצוני נוסף חוץ מהמחשב , בעיקר לטובת הטלויזיה בח…

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  21. טוב אז ככה לאחר אין סוף חיפושים ושיפצור של שני נרתיקים של פאלם החלטתי לקנות נרתיק של איפוד שלפחות בגודל יתאים לנגן שלי. אז אם מישהו יודע איפה באזור הקריות/חיפה מוכרים כיסוי שקוף כזה כמו שמקבלים עם הפלאפון ביום שקונים ותמיד מורידים כמו מפגרים בלי לדעת שזה מונע סריטות, ו/או מישהו יודע איפה ניתן למצוא נרתיק שיתאים לאי פוד ונשפצר אותו שיתאים גם לגימיני אני ישמח. הייתי בבאג בקריון וראיתי שיש להם רק את הנרתיקים הקשיחים מה שלא ממש עזר לי אבל ראיתי את כמות הנגנים האיכותים שיש להם שם ובאיזה מחירים מטורפים, נחנקתי מזל שיצאתי כדי לנשום אחרת הייתי מת

    • 3 תגובות
    • 963 צפיות
  22. Started by ptyahoo,

    אוקי לפי הכותרת אני מעוניין ברמקולים חדשים אז יש לי 1500 שקל תקציב מקסימום לבזבוז על המחשב שאני רוצה שהוא ילך על הרמקולים יש לי כרטיס קול מובנה על הלוח אם שתומך ב5.1 שזה הכיוון שלי אני חושב אז איזה רמקולים הכי כדאי לי???? תודה רבה לעוזרים....

    • 14 תגובות
    • 963 צפיות
  23. Started by raw-e,

    היה לי את הוויסטה ושידרגתי לווינדוס 7 ופתאום אין לי יותר די טי אס... הדולבי דיגיטל הרגיל פועל אבל כשאני שם סרט HD בDTS אני מקבל סאונד רגיל במקום דיגיטלי...... האם מישהו נתקל בזה? עזרה בבקשה כבר ניסיתי הכל. (התקנתי דרייברים חדשים לREALTEK והורדתי את כל הקודאקים והתקנתי מחדש. ושיחקתי עם כל ההגדרות גם של הREALTEK גם של AC3 פילטר אפילו של המגבר שלי וכלום לא עוזר...

  24. למה כולם אומרים שרואים בה חרא ושהיא סתם טלוויזיית מעבר מהסקארלט ? מישהו יכול להסביר לי מה גרוע בה מניסיון ?

    • 3 תגובות
    • 962 צפיות
  25. שלום, אני מחפש טלוויזיה חדשה לחדר שינה שלי בתקציב של עד 4k. המרחק הוא 2.8 מטר, לכן אני מעדיף 42". קריטריונים: + חובה מסך FHD, יש לי מספיק תכנים מתאימים לניצול הרזולוציה. + כמובן שאיכות תמונה טובה מאוד ב FHD, עם שחורים אמיתיים וחדות. + מעדיף מסגרת מט. + שתתאים ל"משחקים" - מתכוון לחבר PC. (מהירות תגובה, מריחות) + שיראו OK גם בתכני SD + מחייב כניסת SCART דברים שפחות חשובים: - עובי המסך. לא מעניין אותי. - איכות הסאונד / רמקולים. לא הולך להשתמש בהם כמובן כשיש מערכת סטריאו משובחת וק"ב. - מאפיינים עיצוביים שבאים על חשבון פונקציונליות. - חיבורי USB למיניהם / מקלטי DVB-T הם בונוס נחמד - אבל לא נכנסים בשיקול. אני שמתי עין על ה Sharp LE600 בגודל 40". מדובר בטלוויזיית LED מסוג Full A…

    • 3 תגובות
    • 962 צפיות

דיונים חדשים בפורומים