אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום אנשים... הטלויזיה בחדר שלי הלכה לעולמה (בשעה טובה...) ואני צריך המלצה למסך דק בגודל 26" עד 2300 ש"ח השימושים הם בעיקר טלויזיה ומעט תכנים ב-HD תודה.
-
- 0 תגובות
- 965 צפיות
-
-
האם יש סוגים של מגנטים. האם מגנט קטן יגרום לרמקול להפיק סאטנד חלש יותר? תודה. עריכה: קראתי אינטרנט שיש רמקולים איכותיים עם מגנט קטן. אז זה אומר שכל רמקול גדול יחסית עם מגנט קטן הוא איכותי?
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
הי. אני מעוניין להפוך את המחשב שלי ל HTPC. ואני צריך שיעזרו לי לעשות קצת סדר. מה צריך כדי לראות את ה PC באיכות של PS בטלויזיה שלי,לדוגמא? איזה כרטיס צריך כדי להקליט תוכניות טלויזיה? האם אפשר לערוך ווידאו או שזה כבר תכונה אחרת שלא קשורה ל HTPC ? האם PVR תלוי בחברה שני מחובר אליה או שאם יש XML ברשת שמספק מידע על לוח השידורים מספיק? איפה מוצאים מידע כזה לגבי תכנות בארץ. האם אין בעיה להקליט מ YES או מ HOT ? שרותים אנלוגים או דגיטלים? ובאיזו תוכנה אתם משתמשים MS media center או תוכנה צד שלישי ?
-
- 5 תגובות
- 964 צפיות
-
-
ערב טוב, אז לאחר שנים של עבודה הימהה שלי שבקו חיים, אני חייב לציין שנהניתי מהרמקולים האלה בצורה שאי אפשר לתאר, בהחלט אחת העסקאות הטובות שעשיתי בחיים. אוקיי עכשיו ההתלבטות שלי היא, האם להמשיך ב2.1 או לחלופין 5.1 שווים את ההשקעה של הכסף.. הרמקולים ישמשו לסרטים מוסיקה ומשחקים. לאחר שקראתי פה את הביקורות וכן עשיתי חיפוש של כמה שעות בפורום ראיתי שהX13 היא המערכת רמקולים המדוברת ביותר, המחיר אטרקטיבי הם ניראים טוב והם דיי זמינים במלאי. מצד שני ראיתי את הדגם המשופר יותר הX15 שמשדרג אותי ל5.1. השאלה שלי היא, כמה אני מאבד מחוויות המוסיקה כשאני קונה מערכת רמקולים 5.1 וכמה אני מאבד מחווית הסרטים והמשחקים כיש לי 2.1 והאם בכלל הבדלי הכסף שווים את זה? אשמח לשמוע המלצות ותגובות, א…
-
- 6 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אהלן חברים.. בבקשה המלצה לכרטיס קול מתאים ל2.1 באיזור ה350 ש"ח גג לא חייב למצות את התקציב אם לא חייבים הידע שלי אפסי בזה ככה שבאמת חשוב לי שתמליצו לי על מספר כרטיסים תודה רבה ושבוע טוב!
-
- 3 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות בחודשיים הקרובים רמקולים 4.1-5.1 של חברה טובה ושאני אהיה מרוצה מהם התקציב שלי הוא 1500 ש"ח ואני מחפש משהו בסביבות ה-60W-120W RMS עכשיו לא חובה הרמקולים הכי משובחים והנה גם כמה דגמים שמצאתי בהם עיניין ואשמח לקבל את הדעה שלכם עליהם, כמו כן תביאו לי גם המלצות אולי אני אתרשם מהם יותר! בכל מקרה מחר או מחרתיים אני נוסע "לדגום" את רמקולים אז ככל שתגיבו יותר מהר יעזור לי יותר Altec Lansing ATP5 (4.1) - 1250-1350 NIS http://www.plonter.co.il/webcatalog/computerstore/ordernow.tmpl?item=ATP5 VIDEOLOGIC VL-60537-ZXR-500 (5.1) - 900-950 NIS http://www.pure-digital.com/Products/Product.asp?Product=VL-60537&PageType=Features Genius SW-5136-1199GAR (5.1) - 850-950 N…
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אני חדש בנושא ואני לא ממש מבין בו. אני מתלבט בין:Sennheiser HD 600 Audio-Technica ATH-M50 Monster Beats by Dr. Dre Studio מישהו מכיר\ממליץ\ממליץ על אחד יותר טוב\יש לו אחד כזה? אוזניות ב300$ פלוס מינוס עם איכות סאונד הכי טובה בתקציב.
-
- 8 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום לכולם כבר שאלתי את השאלה הזו והסבירו לי אבל משום מה האשכול הזה נעלם אז אני אשאל שוב אני מחבר את הנייח לLG LCD 37 INCH SCARLET 1 TO 100000 2MS כאשר בנייח יש כרטיס מסך NVIDIA GEFORCE 8800 GTS 512 MB מהם בדיוק ההגדרות שצריך להגדיר בתוך NVIDIA כדי לקבל תמונה באיכות מקסימלית? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום, יש לי התלבטות בין שתי המערכות הבאות: 1. MicroLab H600 אתר היצרן: http://www.microlab.cn/product/speakers/2.1%20and%20%20amplifier/H600.htm המחיר בזאפ מתחיל מאיזור 1560, אבל אני יכול להשיג אותם ב-1300-1400. 2. Logitech Z-5450 אותם אני יכול להשיג ב-1720~. - מה יותר משתלם? - מה יותר איכותי / מפיק צליל יותר טוב? ובבקשה אל תגידו לי אוטומטית כמו רובוטים Z5450 בגלל שאתם מכירים אותם, עליהם אני יודע שהם טובים, פתחתי את הדיון בעיקר בשביל לדעת עוד פרטים על ה-Microlab. שאלה נוספת: האם רמקולים בסדר גודל הנ"ל (לוג'יטק / מיקרולב) מצריכים כרטיס קול לא מובנה? (יש לי OB, של SoundMax, דיי טוב יחסית לOB). תודה ושבוע טוב
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אהלן..... אני לא ממש מבין בפרטים של אוזניות ורציתי לשאול כמה וואט אמורים להיות אוזניות ממוצעות+ אבל אני לא מתכוון על הסגורות המפלצתיות אלא על קטנות רגילות...
-
- 6 תגובות
- 964 צפיות
-
-
השאלה שלי די פשוטה: נגיד אני קונה רמקולים 2.1, איזה חיבור יש להם, והאם אני יכול לחבר אותם לVibra 128 פשוט?
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אני זקוק להמצלה על כרטיס טלויזיה שתומכן באופן מלאה בHD (יש לי ממיר HD) אני זקוק לכרטיס שמקליט תוכן (גם HD) ויוכל להקליט יותר מ2 תכנים יחד בנוסף אני זקוק לכרטיס שמאפשר לי לכוון את ההקלטה (גם לעוד מס' ימים) ושתיהיה לו תאפשרות להדליק את המחשב במידת הצורך (ואם יש גם לכבות מה טוב) אני לא יודע איך זה עובד אבל יש לי ממיר HD של הוט אני רוצה שתיהיה לי תאפשרות לראות טלויזיה גם תוך כדי ההקלטה ועל גבי הטלויזה ולא על מסך המחשב תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 964 צפיות
-
-
-
קניתי מערכת קולנוע וקיצר שמעתי סרט די וי די אורגינל ושמעו מגניב יענו סראונד אפקטים והכל עכשיו שמעתי שגם אפשר במחשב לקודד סרטים לVCD שיתמכו ב5 ערוצים בסראונד זה נכון ואפשרי?(כי יש לי גם סרט VCD רגיל ולא שומעים סראונד שומעים רגיל)
-
- 6 תגובות
- 964 צפיות
-
-
יש לי שאלה - ברשותי Fortissimo II, ויש איתו בעיה קשה - אני מחובר למערכת דרך היציאה האופטית, אבל אפשר לשמוע דרכה או את הסאונד הרגיל של המחשב (מה שנקרא בקונפיגורציה של הכרטיס Main Outputs), *או* את היציאה הדיגיטלית (שהדרייבר AC3 משתמש בה, למשל), מה שנקרא בקונפיגורציה של הכרטיס SPDIF. עד כאן אין בעיה, פשוט מחליפים כל פעם שרוצים לראות סרט, נכון? לא נכון. החלפת הייעוד של היציאה הדיגיטלית דורש רי-בוט של המחשב. מאוד מאוד מעיק. וממש לא מתאים לדור ה XP... ובכן, אם יש פתרון לזה אני אשמח לדעת, ואם לא, אז האם ל DigiFire (שמסך הקונפיגורציה שלו דומה מאוד לזה של ה Fortissimo) גם יש צורך לאתחל את המחשב כשמשנים את הניתוב של היציאה הדיגיטלית? תודה,
-
- 7 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות רמקולים חדשים למחשב שלי ואני מתלבט בין אלו: 1. Logitech x540 Creative T6200 .2 תודה !
-
- 1 תגובה
- 964 צפיות
-
-
Digital music player maker Creative has pledged to spend $100m to out-market Apple in a bid to take the market away from the iPod. And not just Apple. Speaking in Singapore this week, Creative CEO Sim Wong Hoo bullishly pronounced: "I'm planning to spend some serious money - I intend to out-market everyone." "The MP3 war has started and I am the one who has declared war," he thundered. The company's goals are undoubtedly ambitious. Sim said Creative is looking to take 40 per cent of the worldwide digital music player market in 2005. During the Q3, it managed a mere ten per cent. Apple stood at 17 per cent. Those figures show there's plenty to play for, and indeed, Creativ…
-
- 7 תגובות
- 964 צפיות
-
-
יש לי creative audigy 2 zs את הדרייברים התקנתיכבר פעמיים אבל לא עוזר. המחשב מזהה את הכרטיס והדרייברים ונראה שהכל תקין. בדקתי עם אוזניות ווידאתי שהבעיה היא לא ברמקולים+סאב. יש משהו פיזי שאני צריך לשנות על הכרטיס או אפשר לפתור את זה דרך אחד הפנלים? אשמח מאוד לעזרה, כי 4ימים אני מתאבק אם הבעיה
-
- 12 תגובות
- 964 צפיות
-
-
יציאות המאוזנות בכרטיס הן בחיבור 1/4 וכל ערוץ בנפרד בחיבור נפרד. מאיפה אפשר להשיג מתאם שיוציא חיבור אחד 1/4 לאוזניות? משהו בסיגנון המתאם הבא:
-
- 7 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום, אתמול קניתי כרטיס קול מקצועי ויש בו 8 יציאות לדברים ,ועוד יציאה אופטית ודיגיטלית, מה עושים עם זה עם היציאות הללו.?? תודה THANKS עוד שאלה זה נחשב לכרטיס מקצועי?
-
ברצוני לקנות רמקולים חדשים למחשב. התקציב שלי הוא מ700 עד 1000 שקל, אם יש לכם משהו ממש מומלץ למחשב אז אולי אני אשקיע 1500 (התקציב גמיש). חשוב לי שהבאס שהם יפיקו יהיה איכותי . לא משנה לי 3.1 או 5.1. יהיה נוח אם תביאו לי כמו כן אתר מומלץ ששווה ממנו להזמין דרך כ.אשראי (אתר עם תנאי שירות ומשלוח טובים). אני לא ממש מבין בזה אז אני לא יודע אם צריך איזה כרטיס קול מיוחד במחשב וכו' אז הסברים כללים יעזרו לי. תודה
-
- 9 תגובות
- 964 צפיות
-
-
Toshiba Regza 32 - 32AV550 או Samsung 32 - LA32A450 ההבדל המרכזי הוא שהטושיבה תומכת HDMI 1.3 הבעיה המרכזית היא שאני לא מוצא את הדגם באתר הבית של טושיבה תיקון - נמצאה באתר של טושיבה מלזיה http://www.toshiba.com.my/product/product_details.jsp?productid=32AV550E עם זאת, בניגוד לאתרים בארץ, לא מצויין שהיא תומכת HDMI 1.3 יש לציין שהתמונה בסמסונג נראתה לי מעט טוב יותר אבל אני חושש לפספס משהו לנוכח הטכנולוגיה החדשה
-
- 7 תגובות
- 963 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש מסך פלזמה 42 אינץ'. ראיתי שלפני כמה שעות נמכר אחד כזה במכירת פומבית באינטרנט ב-5000 ש"ח בלבד. התקציב שלי הוא 6000 ש"ח, אני יודע שזה כלום אם בכלל למסך פלזמה איכותי, ושהמחירים נעים בין 20 אלף ל-30 אלף, אבל זה מה שיש. החלטתי להביא לכם את המפרט של המסך שנלקח ב-5000 ש"ח כדי לדעת אם הוא טוב. מסך פלזמה ''42 HDTV Ready ניגודיות 1:10,000 Marantz הדגם: PDP42M4 הדגם החדש מבית Marantz לחווית צפיה מדהימה! * מעבד תמונה DCDi איכותי מבית Faroudja * רזולוציה: 852x480 * בהירות: 1,500cd/m2 * עיצוב מרהיב וייחודי * כניסת DVI כללי HDTV Ready. DCDi by Faraoudja. תצוגת מסך במספר שפות רב. מצבי צפיה: Zoom 1, Zoom 2, 4:3, 16:9. טיימר כיבוי. תמונה בתוך תמונה (…
-
- 0 תגובות
- 963 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס קול למחשב שלי, וכבר החלטתי על מה אני הולך. כשעוד חיפשתי דגמים, חשבתי שאני אמצא רק דברים פשוטים (יחסית), כמו Audigy 2 וכאלו. גם המחיר של הכרטיסים האלו סביר, משהו כמו 500-600 ש''ח. אבל - גם מצאתי כרטיסים כמו AudioTrack Maya ו- M-Audio, שעל הדף הם לא נראים שונים בכלל, אמנם המחיר שלהם מגיע ל- 3000 ש''ח לפעמים! אז אני שואל - למה הכרטיסים הללו כל כך יקרים, וכדאי לשלם את תוספת הכסף בשבילם?
-
- 9 תגובות
- 963 צפיות
-
-
מצד אחד ה FX6021 ניראים טוב איכותיים.. 6 דרייברים קטנים, עוצמה חלשה יותר לפי הנתונים. אני לא מבין איך הם מוציאים מיד בכלל? הדרייברים הקטנים שלהם ניראה כאילו הם מוציאים רק צלילים גבוהים ואם כן זה לא יישמע טוב! לעומתם ה MX5021 עם 3 רייברים 2 בגודל סביר ואחד קטן שאחראי על הצלילים הגבוהים, לפי הנתונים יש להם עוצמה יותר גבוהה לא יודע עד כמה זה נכון למישהו יש מושג אם יש בינהם הבדלים משמעותיים בעוצמה?!?!? לרגע חשבתי גם על ה Z5500 אבל ירדתי מהם כי 90% אני שומע מוזיקה והבנתי שזה מיותר! מתכנן לצרף להם כ.קול איכותי בכ-350 ש"ח.
-
- 10 תגובות
- 963 צפיות
-


