עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום לכם, לאחרונה היה לי סרט מאוד רע עם אוזניות של RAZER שהחלפתי עקב מה שחשבתי היה בעיה עם המיקרופון שלהם לאחר ההחלפה התברר לי שטעיתי והבעיה היא באופן וודאי תוכנתית הבעיה היא שאם אני מדבר עם מישהו בכול תוכנת צא'ט קולי שהיא,אני מקבל פידבק ישיר ממה שאני שומע,כלומר: אני רואה סרטון ביוטיוב>מדבר כמה שניות>החבר שלי שומע אותי ואת הסרטון שלי למרות שאני עם אוזניות. ניסיתי הסרה והתקנה של הדרייברים אך לשווא,עוד מישהו נתקל בבעיה הזאת? ואם כן איך אפשר להתגבר עליה? זה הורס לי לגמרי את הניסיון להנות ממשחקים שבהם אני צריך תקשורת, תודה ויום טוב.

    • 1 תגובה
    • 966 צפיות
  2. Started by Rule The Pc,

    אני רוצה לקנות מערכת סטריאו אז מצאתי באתר של חנות שאני לא אגיד את שמה את המערכת הבאה: מערכת סטריאו aiwa דגם: NSX-R30/37 מגש ל 3 דיסקים טייפ כפול אלקטרוני Full Logic Control טיונר דיגיטלי FM/MW/LW מגבר בעל הספק(RMS): 40 ואט לכל ערוץ ספקטרום 11 ערוצים Super T-Bass תצוגת פלורוסנט ב 4 צבעים חוגה חכמה מצב חיסכון באנרגיה Line-In 32 תחנות קבועות בזכרון טיימר- Sleep/Daily אפשרות לעריכת תוכניות ב CD אפשרות לתוכניות רנדומליות/אקראיות רמקולים : 4 רמקולים בכל תיבה- 2 סופר טוויטר 20 מ"מ 1 טוויטר 60 מ"מ 1 וופר 160 מ"מ בס רפלקס הרמקולים מוגנים מגנטית המערכת כוללת שלט מלא המחיר הוא 1100 ש"ח

    • 5 תגובות
    • 966 צפיות
  3. Started by Radeon38,

    שלום תיקנתי בהשקעה לא מעטה מגבר עתיק יומין שיש לי בבוידעם ובכן יחוד המגבר שהוא תואם להפליא למחשבים של היום מבחינת כניסות הסאונד שלו.כל כניסה שלו זה 4 פינים עגולים של RCA מחולקים ל2 זוגות לפי הסדר הבא FRONT ימין שמאל REAR ימין שמאל במקור לפי החוברת שלו זה יועד לטייפ סלילים אבל היום אני רוצה לממש את זה עם הכרטיס קול בלוח אם. האם הדבר אפשרי?? כלומר לתת לו את הערוץ הקדמי לכניסות של ה FRONT ואת הערוץ האחורי לכניסות של REAR וזה באמת יתן הגברה ויחלק בתוך המגבר לפי מה שאני חושב? יש לו גם מעין סטיק לבלנס שממש מחלק ל 4 רמקולים

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  4. Started by redead,

    זה מה שמצאתי בEBAY http://www.ebay.com/itm/White-Headset-Mic-4-Samsung-Galaxy-S-4G-T959V-Epic-i500-/320690834539?pt=PDA_Accessories&hash=item4aaaa9cc6b#ht_1215wt_905 לא מחפש משהו מטורף אבל לא זבל

    • 1 תגובה
    • 965 צפיות
  5. Started by lihayr,

    שלום אנשים אני אשמח אם תוכלו לעזור לי בנוגע לקניית אוזניות גיימינג שטובות מאוד גם למוזיקה וסרטים. יש לי לוח אם ב-300 ש"ח של gigabyte אני מניח שהכרטיס קול נמצא on board..כי לא קניתי אחד כזה. יש לי כמה שאלות: 1) מה כדאי לי לקנות? אוזניות אולפן כמו hd 205 או אוזניות גיימניג כמו siberiav2 ששמעתי שהן מעולות גם למוזיקה. השאלה בתכלס היא עד כמה אוזניות אולפן טובות לחווית משחק ריאליסטית(שזה חשוב לי) ומנגד עד כמה אוזניות גיימינג טובות לחוויה "קולנועית" בסרט,ושמיעת מפורטת של צלילים בשיר. 2)צריך לקנות לוח אם איכותי בשביל לשמוע כמו שצריך לא? אני מוכן להוסיף על זה עוד 150 ש"ח 3) יש אוזניות כמו plantronics gamecom 777 שבאות עם כרטיס קול שמחובר אליהן ומתחבר למחשב דרך usb..הכרטיס ה…

    • 0 תגובות
    • 965 צפיות
  6. Started by nbd,

    שלום. אני מבקש שתמליצו לי על DVD שקורא XVID וDIVX וגם כתוביות בעברית לא מובנות. אני מתכוון שאני פשוט יצרוב סרט יחד עם הכתוביות על דיסק DVD ואני יוכל לראות את זה. חשוב שהוא יקרא צרובים ואולי גם MP3 אבל לא הכרכי. שיהיה מחברה אמינה ואיכותית. המחיר לא ממש חשוב אבל שלא יהיה בשמיים. אני מתכוון שיהיה יחס איכות-מחיר. יכול להיות שאני קונה את המכשיר בדיוטי פרי אז אולי שמה יותר זול. הרצתי חיפוש והדבר היחיד שהיה לא כל כך ישן המליצו על Pioneer DV575 אני לא ממש מבין בכל העניין של המכשירים האלו. אז אני מבקש שתמליצו. תודה רבה [:

    • 5 תגובות
    • 965 צפיות
  7. אוקיי אחר חיפושים רבים אחרי רמקולים רצפתיים יד שניה שיהיו וים את ההשקעה מצאתי את הרמקולים הבאים : ACOUSTIC RESEACH של STW-510B! 150 W 40-46 KHZ 10 INCH WOOFER במחיר של 1600 שח !!! מה אתם אומרים עליהם ? אגב הרמקולים משנת 1992.

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  8. Started by holy_moses85,

    אתמול קניתי כרטיס קול Hercules GameSurround Fortissimo III 7.1. היום חיברתי אותו והתחלתי להשתמש בו... לפני שאני בוכה עליו יש לי דבר אחד טוב להגיד עליו... האיכות קול שלו מצויינת... אבל... (תקראו את ההמשך) גיליתי שאין לו כיווני באסים וטרבל כמו שלקריאטיב לייב יש... זה דיי מבאס אבל מה שיותר גרוע זה שלכרטיס אין כמעט בכלל באסים!!! הפעלתי את האקוולייזר וזה עזר קצת אבל זה עדיין נשמע דיי גרוע ביחס ללייב... זה דיי מוזר כי בכל מקום שראיתי ושאלתי כמו בחנות ובבנצ'מרקים שראיתי אז הכרטיס הזה אמור להיות הרבה יותר איכותי מהלייב והוא אמור להיות בערך כמו הAudigy. אני משתגע כי משחקים הם חסרי באסים לגמרי...!!!! אני חייב באסים!! שיחקתי בהיילו וגם באנריל 2003 ובשתיהם המשחק היה חסר באסים, הפיצוצ…

    • 10 תגובות
    • 965 צפיות
  9. Started by TGP,

    לאחר לא מעט זמן שבו הZen micro שלט מצידה של קריאטיב, עכשיו היא החליטה להוציא עוד נגן בתחום המיקרו, כדי לנסות להביס את מתחריה בשנית . לידיעה שפורסמה בTGP - http://www.tgp-il.net/newslinks/EEEypVllkFRgfohZsN.php למקור- http://www.pocket-lint.co.uk/news.php?newsId=1217

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  10. Started by Baruh92,

    היי! אני מחפש רמקולים עכשיו אני רק לא סגור באיזה סכום אני רוצה, אני שוקל עם להשקיע 200 או 250 אפשר לקבל המלצה לרמקולים הכי טובים עד 200 והרמקולים הכי טובים עד 250 ש"ח אם אפשר שהסאב יהיה כמה שיותר קטן אבל לא על חשבון האיכות תודה מראש. עריכה: שכחתי להגיד, יש לי מחשב ישן מלפני 5 שנים משהו כזה והכרטיס קול המובנה גם ישן אז תיהיה בעיה בחיבור של רמקולים חדשים? אני מעדיף לדעת הכל שאני לא יעשה טעות ויזמין סתם. שוב תודה

    • 10 תגובות
    • 965 צפיות
  11. Started by Spider1,

    שלום לכולם ברשותי רמקולים חדשים של לוג'יטק Z2300 2.1 אך לצערי אינם מתפקדים כמו שצריך, הבעיה היא שרמקול צד ימין חלש משמעותית מרמקול שמאל. רמקול שמאל לוקח עליו את עיקר עוצמת הקול ואילו רמקול ימין בקושי משדר משהו. ניסיתי להחליף בין כרטיסי קול, חיברתי חומרה חיצונית כמו MP3 פלייר ושום דבר עוצמת הקול בצד ימין נשארת חלשה. מה ניתן לעשות בנושא? האם זאת בעיה נפוצה? תודה רבה מראש SPIDER1

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  12. Started by Slash87,

    מה ההבדל בין ה Xtreme Gamer ל Xtreme Gamer Fatality??? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  13. אוזניות כפתור אף פעם לא התאימו למבנה האוזניים שלי ולכן מעולם לא יכלתי להשתמש בהם. לאחרונה יש לי צורך מתגבר בנגן מוסיקה נייד ואני מחפש פיתרון לבעיה. האם יש כאלו מתאמים והיכן ניתן להשיג אותם ?

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  14. Started by aaronc76,

    שלום וברכה, מחפש רמקולים לHTPC שנמצא בסלון. חשבתי על 2+סאב (2.1) מחשביים רגילים. או 2 רמקולים רצפתיים גדולים. אני אבוד... האם יש עדיפות? יש לי מגבר של ימאהה אם צריך. כרגע עם מערכת 2.1 של BOSE שהלכה לעולמה ככל הנראה. אשמח להמלצות משני העולמות. מבחינת 2.1 חשבתי על הבאים: 1. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=754538 2. http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=c-speakers&db26647=26964&db135660=181957 3. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=783123 מבחינת הרצפתיים, אין לי מושג על מה ללכת. תודה

    • 2 תגובות
    • 965 צפיות
  15. היי, אז ככה אני מעוניין לקנות לחדר שלי מערכת למוזיקה בלבד וברשותי 2000 שקלים חדשים. כל העניין נראה לי דיי מסובך - הבנתי שיש מערכות סטראו שבאות מוכנות מיצרן אחד, והבנתי שהמומחים האמיתיים מרכיבים מערכת שלמה - חלק מכל יצרן... בעבר פרסמתי בפורום אחר הודעה דומה כשהיו לי 1000 ש"ח - והבנתי שבתקציב של 1000 האפשרות הטובה ביותר היא מערכת סטריאו (נדמה לי שקראו לאחת מוכנה "מערכת מיני" או משהו כזה...) בכל מקרה, אני מאמין שעכשיו עם 2000 ש"ח השתנו האפשרויות - ורציתי את המלצתכם, בין אם עדיין כדאי "מערכת מיני" או שכבר כדאי לקנות בחלקים. (אני לא מבין גדול במושגים בתחום הזה, מושגים כמו "רסיבר" ו"סאבוופר" מוכרים לי בעיקר בתור שמות ופחות בתור מושגים ובטח שאני לא מבין מי ומה כדאי...) רציתי לה…

    • 8 תגובות
    • 965 צפיות
  16. שלום לכולם, ראיתי היום את האוזניות במחיר של כ- 180 ש"ח והיתרון הוא שהן האוזניות IE היחידות שראיתי שמתלבשות על האוזן (CLIP-ON) כך שאין מצב שבזמן פעילות ספורטיבית הן יזוזו מהאוזן. קראתי ביקורות מעורבות על אוזניות IN EAR על כך שבזמן פעילות ספורטיבית הן זזות ומפריעות לאימון השימוש של האוזניות יהיה לשמיעת מוזיקה בעבודה, ריצה ורכיבת אופניים כך שחשוב שלא יפריע ויהיה נוח לשמוע מספר שעות ברצף. הקשבתי היום לאוזניות IE של נוקיה והאוזניים כאבו לאחר מספר דקות... הנגן שבו אני משתמש הוא פשוט וקצת חסר עוצמה כך שאני צריך אוזניות שנותנות עוצמה גבוהה יחסית ולא רק ב- FULL VOLUME. אני שומע בעיקר רוק ושירי גלגל"צ אז חשוב שיהיה באס אבל שלא יהיה מוגזם וכמובן שאיכות השמיעה תהיה טובה יחסית לתקצ…

    • 0 תגובות
    • 965 צפיות
  17. Started by Sol@rWind,

    ראיתי את היציאה הזו ב DVD שלי, לאן זה מתחבר בדיוק, לכניסת אודיו דיגיטלית ? תודה

    • 0 תגובות
    • 965 צפיות
  18. שלום יש סרטון שצילמתי בפלא אך הבעייה שרואים אותו מזווית הפוכה. יש דרך להפוך הזווית? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 965 צפיות
  19. אני מחפש אפשרויות הקלטה במכשיר הישר מממיר הוט או כבלים כמו די וי די מקליט השאלה אם יש עוד מכשירים עם הארד דיסקים או משהו כזה? כן אני יודע שיש יס מקס והוט מג'יק אבל אני מחפש פתרון שאינו דורש תשלום חודשי!

    • 0 תגובות
    • 965 צפיות
  20. Started by Fungus Funk,

    בלי קשר למחיר איזה כרטיס עדיף ... הייעוד שלו לחבר את המחשב לרסיבר ברמה הכי גבוהה, ושאולי ישפיע על הסאונד למרות שזה תלוי בעיקר ברסיבר. מאוד חשוב לי הסאונד !! המלצה מקצטעית בלי קשר למחיר .. חיצוני/פנימי .. הבנתי שחיבור אופטי הוא האידיאלי .. אז שיהייה איכותי תודה !!

    • 7 תגובות
    • 965 צפיות
  21. Started by asilbob,

    אני צריך המלצה לאוזניות למחשב לשירים למשחקים אבל במיוחד לשירים סכום 100-200 שקל אפשר יותר ............ אבל כמה שפחות עדיף ...... ראיתי תHD 202 אבל הם ממש גדולות אני שונא כאילו ........ אני אוהב יותר קטנות אבל עם איכות כי אני לא סתם משקיע 200 שקל האוזניה כמו CX300וSennheise זה מתאים למחשב ? KSC75 px100 איך אלו ראיתי המלצות במיוחד על ראיתי המלצות על KSC75 זה מתאים למחשב ???????? כי גם המחיר של ממש טובב

    • 13 תגובות
    • 965 צפיות
  22. Started by tom123,

    איזה נגני DVD קוראים את הפורמט הזה?

    • 8 תגובות
    • 965 צפיות
  23. Started by homart,

    אהלן... אני מחפש רמקולים חדשים למחשב, 2.1 גג אבל גג 300 שקל.... ואני צריך סאונד טוב שאני ארגיש שינוי מהרמקולים שיש לי עכשיו (2.1 מעפנים שקיבלתי עם המחשב + הרמקולים של המערכת (aiwa) ) ועוד שאלה קטנה, כרגע יש לי את הרמקולים הג'נרים ואת הרמקולים של המערכת סטיריאו שאני מחבר לכרטיס ה5.1 שלי וככה בעצם יש לי 4.1 רמקולים, אם אני אקנה רמקולים 2.1 איכותיים אז עדיף לנתק את הרמקולים של המערכת ולהישאר רק עם הרמקולים החדשים שאני אקנה??? תודה ולילה טוב!

    • 14 תגובות
    • 965 צפיות
  24. Started by yirmi_opp,

    אוקיי, אז למי שהיה מעורב בת'רד לגבי הרכישה של הרמקולים והכרטיס קול, אז קניתי בסוף את הFortismo 3 ואת הלוג'יטק האלה. הרמקולים הגיעו, אבל מה? בגלל השביתה המחורבנת הזאת הכרטיס קול מתעכב, כי הוא לא היה במלאי ובלה בלה... בקיצור, בנתיים אני עם הכרטיס קול הרגיל שלי, און בורד. חיברתי את הרמקולים לכרטיס בנתיים, כמובן שהאיכות לא כמו שציפיתי, אבל זה עדיין עדיף על המערכת שהייתה מחוברת קודם, עובד הכל חוץ מהרמקולים האחוריים, למישהו יש הצעות מה עוד יש לעשות עד שיגיע הכרטיס קול המיועד? תודה בכל אופן לכל מי שעזר לי להחליט על הבחירה הזאת.

    • 5 תגובות
    • 965 צפיות
  25. Started by snir2651,

    האם הכרטיס הגרפי של ATI 4870HD יכול להוציא TRUE HD ו DTS HD מלא?

    • 1 תגובה
    • 965 צפיות

דיונים חדשים בפורומים