עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by BONO,

    יש לי כרטיס קול GTXP ויש עליו 4 כניסות USB וכשאני מחבר איזה מכשיר USB אל אחד מהכניסות הוא לא מגיב מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  2. יש אפשרות כזאת? כרגע יש לי מערכת 7.1 במחשב ואני לא מעוניין בה לסרטים כלל אלא רק למוסיקה. מאחר שכאשר מחברים את הרמקולים האחורים והצדדייםם לחיבורים המיועדים להם הם עובדים חלש משמעותית מאם מחברים אותם לכניסה הירוקה. לכן חיברתי כרגע 4 רמקולים (ועובדים מעולה כקידמיים) לחיבור הקידמי ושתיים עדיין תקועים אצלי בחיבור השחור(אחוריים). מה שאני רוצה לעשות זה לחבר עוד מפצל למפצל ושכולם יהיו מחוברים כקידמיים.

    • 7 תגובות
    • 970 צפיות
  3. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    איזה משחקים מקבלים אם הכרטיס קול הזה למי שלא יבין דיברתי אל SOUND BALSTER AUDIGY2 SZ GAMER RETAIL בלי להגיד לי שזה לא שווה לי... אני שואל מה מקבלים לא אם זה שווה לי או לא

    • 12 תגובות
    • 970 צפיות
  4. Started by ben060,

    שלום קניתי בקר וכבל FIREWIRE חיברתי בין המצלמה למחשב עכשיו איך אני מעביר את המידע? איזה תוכנה ממולצת להתקין? ועם מה אני עורך את המידע? אשמח להמלצות בן

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  5. האם זה מגבר איכותי ואמין?

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  6. קניתי בחו"ל מיני דיסק mz n707 והחוברת היא באנגלית, אני מאד מבקש לעזור לי ולהמציא לי משהו בעברית, אם על ידי דואר אלקטרוני, או צילומים בפקס, או לינק, וכדומה. תודה רבה

  7. Started by Eyal-Style,

    היי, הרבה זמן לא הייתי באתר ולאחר לבטים רבים החלטתי להתייעץ בכם האנשים המקצועים. אני מעוניין ברכישת מסך טלוויזיה חדש בסכום של עד 1500 ש"ח בגודל 32", ניתן לחרוג. אם יש אופציה מאוד טוב בתוספת תשלום קטן אבקש לציין גם את הדגמים ה"יקרים" . לא משנה לי אם תהיה טלויזיה LED או רגילה פלזמה או LCD HD READY או FULL HD . חשוב לי שבמחיר הנ"ל תעזרו לי לבחור ולהוציא את המיטב שאוכל לקבל בתמורה לכסף שאני מוכן לשים על השולחן...

    • 1 תגובה
    • 970 צפיות
  8. Started by rbu99fm,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות סטרימר לצפייה בסרטים.. יש לי טלויזיה רגילה (לא שטוחה) בחדר 21 אינצ', יש לה חיבור אדום צהוב לבן (RCA). יש לי המון סרטי HD. איזה סטרימר יתאים לשידור סרטי HD לטלויזיה רגילה (יש לחשוב על העתיד.. אני יחליף טלויזיה מתישהוא לטלויזיה בעלת חיבור HDMI). תנו לי בבקשה סטרימר שיש לו את חיבורי ה- RCA + חיבור HDMI.. אני מחפש משהוא טוב, שישדר את הסרטים ללא קירטועים.. תקציב עד 1000 ש"ח אני לא ישתמש בהרדיסק פנימי אלא בחיצוני עם חיבור USB2 (האם זה מספיק טוב לשידור סרטי HD)? אני כמובן יודע שאני לא אנצל את האיכות של סרטי ה-HD עם טלויזיה כזו... אך אילו הסרטים שחברים שלי מביאים.. תודה

    • 3 תגובות
    • 970 צפיות
  9. Started by amisu,

    harman-kardon בן 8 לערך, בקושי היה בשימוש, תקין. אפשר להסב לשימוש למחשב? תמונות:

    • 4 תגובות
    • 970 צפיות
  10. שלום לכולם, יש לי ממיר בבית CUBE REVO 250HD הוא מחובר ב-HDMI לטלויזיה לממיר יציאה אופטית. יש לי רסיבר KENWOOD KRF 7030 בעל יציאה אופטית גם כן. כבל ה-HDMI והחיבור האופטי קרובים מאוד אחד לשני,כלומר כאשר ה-HDMI מחובר לא ניתן לחבר את הכבל האופטי בגלל המחבר הגדול שלו. האם קיימת חנות שמוכרת כבל עם מחבר קטן יותר כמו בתמונה? (הפלסטיקה מסביב לראש הכבל)

    • 1 תגובה
    • 970 צפיות
  11. Started by sxs,

    גודל החדר: 10 מ"ר. אני מחפש רמקולים בעיקר לשמיעת מוזיקה ולכן הבחירה היא זוג רמקולים. אני מתלבט בין רצפתיים למדפיים. אין בעיה של מקום אבל הבנתי שרצפתיים יכולים להיות אוברקיל לחדר כזה קטן(יחסית), למרות שאני מאוד אוהב באסים. התקציב הוא כ-4000 ש"ח לרמקולים ולמגבר. אני לא מבין במגברים אז אשמח לעזרה כאן... איזה סוג רמקולים הייתם ממליצים? יש חברה ודגם מומלצים? איפה אפשר לשמוע? תודה.

    • 9 תגובות
    • 970 צפיות
  12. היי יש לי AZTEC AMS 5.1 עם הכרטיס קול של EPOX8RDA+ ובהגדרות של של הרמקולים לפעמים הוא מעביר לי לבד מ 6 רמקולים ל 2...מעצבן! למה זה קורה?

    • 5 תגובות
    • 969 צפיות
  13. Started by Sven,

    אהלן, חבר מצא במחסן שלו מערכת שלמה של AKAI כנראה משנת 1980 או 1981 ולא כ"כ יודע מה לעשות איתה. כולל שני פטיפונים, טייפ, רסיבר וזוג רמקולים. רסיבר: AA-R20 פטיפונים: AP-D30 ו- AB-B20 טייפ: CS-M01A רמקולים: SW-T30 הכל נראה במצב טוב ולא היה בשימוש הרבה מאד זמן. הבעיה היחידה היא שלפטיפונים חסרות המחטים. יש טעם לשמור מערכת כזו? - יש טעם למצוא מחטים שיתאימו לפטיפונים? המערכת תהיה שווה משהו אם הוא ירצה לנסות למכור? תודה רבה על העזרה!

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  14. הPC שלנו מחובר ללוג'יטק z-5300. המטרה - צפייה בסרטים דרך המחשב. העוצמה שלה לא מספיקה עבורנו (היא מוגדרת סביב ה500 RMS סה"כ) היא גם כבר ישנה וצורמת. הסאב כבר נשמע נורא וגם חלק מהלווינים (אפשר בכלל או כדאי להחליף\לתקן רמקולים עבורה?) ההתלבטות היא האם ללכת שוב על מערכת שהיא יעודית למחשב, עם החשש ששוב נקבל עוצמה נמוכה מדי או אולי להרכיב מערכת ממגבר ורמקולים. עושה רושם שבארץ הכי טוב שמוצע כרגע מבחינת מערכות יעודיות היא הלוג'יטק z-906. הביקורות עליה לא מלהיבות ביחס לסדרת ה z-5XXX ובכלל גם היא מוגדרת סביב ה500W RMS. יש כאן צורך בעוצמה הגדולה לפחות ב150%. הבעיה היא שנורא קל לרכוש מערכת יעודית למחשב ופשוט לחבר אותה לכרטיס הקול דרך שלוש היציאות של 5.1 אבל חוץ מבעיית העוצמה, עושה ר…

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  15. הי, אשמח לקבל המלצות של מערכות רמקולים של 2.1 בתקציב של עד 300 ש"ח, שמיועדים למחשב נייד ולשימושיים ביתיים כמו סרטים, אינטרנט ואופיס. תודה מראש !

    • 10 תגובות
    • 969 צפיות
  16. Started by guybm,

    אהלן, קניתי לפני חודשיים iAudio X5L ואני מאוד מרוצה עד כה. אבל מה? האוזניות לא משהו. אני מחפש אוזניות איכותיות, לא מקצועניות או משהו, פשוט מוצר טוב בטווח של כ-200 ש"ח. חשבתי על סנהייזר או סוני, אלא אם יש המלצות אחרות. אני פשוט רוצה לשמוע טוב יותר את המוזיקה ובעיקר הבאסים. כעיקרון, יותר נוחות לי אוזניות שנצמדות לאוזניים מאשר הקטנות שנכנסות לתנוך, אבל אני עשוי להתפשר על האחרונות בעיקר אם הם יגיעו בקופסה לשמירה עליהן, כי לאוזניות שלי שנסחבות איתי לכל מקום יש נטייה שבה הספוגית נקרעת ואז הן יוצאות מכלל שימוש... בקיצור, על מה אתם ממליצים?

    • 10 תגובות
    • 969 צפיות
  17. שלום לכולם , רציתי לבקש את עזרתכם בבחירת אוזניות איכותיות ( יחסית למחיר כמובן ) אני מתכוון להשתמש בהם בבית בעיקר בחיבור לכרטיס קול ( AUDIGY 2 ) וגם מידי פעם לרסיבר שלי ( YAMAHA RXV 1000 ) השימוש שלהם יהיה בעיקר למוזיקה . חשוב מאוד שיהיו נוחות ואקוסטיות שמכסות את כל האוזן כדי לבודד כמובן רעשים חיצוניים. התקציב שלי הוא עד 400 שקלים + - אם אפשר משהו טוב ב 300 עוד יותר טוב ... ראיתי כמה אופציות רציתי שתגידו לי לפחות לפי הדגמים האלה על איזה כיוון כדאי ללכת .. 1 ) http://www.tuki.co.il/details.asp?id=620&lead_id=&look= 2 ) http://www.tuki.co.il/details.asp?id=479&lead_id=&look= 3 ) http://www.tuki.co.il/details.asp?id=593&lead_id=&look= 4 ) http://www.t…

    • 10 תגובות
    • 969 צפיות
  18. Started by g191181,

    מחיר עד 500 פלוס מינוס מחברה טובה. אני חשבתי אולי מאילו תגידו מה דעתכם. http://www.gada.co.il/show_products.asp?main_cat=11&sub_cat1=&sub_cat2=&sub_cat3=&last_cat=main_cat&cat_id=11

    • 12 תגובות
    • 969 צפיות
  19. יש ברשותי מצלמת וידאו אנלוגית של סוני HI8, בעלת יציאות RCA וSVIDEO. אני מעוניין להמיר את הקלטות אל המחשב - יש לי יציאת FIREWIRE במחשב. בתודה מראש, אריאל.

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  20. Started by redead,

    בהירות - 500 ניגודיות -1:50000 זמן תגובה - 6 מילי שניות זווית צפייה 176 מעלות צבע - 16.7 מיליון איך הנתונים האלה?

    • 2 תגובות
    • 969 צפיות
  21. אני מחפש אוזניות ב 100 שקל למשחקים במיוחד וגם למוסיקה וסרטים.

    • 6 תגובות
    • 969 צפיות
  22. Started by gspot123,

    שלום לכולם אני מחפש רמקולים למחשב החדש שלי,וראיתי כמה דגמים שמתאימים לתקציב שלי - http://www.luxeonav.com/en/em4.htm 4.1 של LUXEON עולה 280 שקל (די זול..) ושמעתי את זה אצל מישהי וזה נשמע לי לא רע אבל לא שמעתי דברים אחרים כך שאין לי למה להשוות - http://www.luxeonav.com/en/t5.htm אותה חברה אבל 5.1 - עולים 520 שקל - Creative Inspire 4400 4.1 Speakers עולים 520 . זה של CREATIVE אז אני מניח שזה רמקולים טובים אבל אני לא ממש יודע זה פחות או יותר הדגמים שראיתי, אם מישהו מכיר אותם או מכיר משהו אחר שהוא חושב שהוא יותר טוב/נותן יותר יחסית למחיר אני אשמח לשמוע. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 969 צפיות
  23. Started by Konst1988,

    השאלה שלי היא מה עדיף מבחינת איכות יותר טובה? כאילו, זה לא בעיה לדעת מי יותר טוב מבין 2 CBR, וגם מי יותר טוב מבין 2 VBR, לפי הממוצע, אבל איך אני יכול להשוות בין VBR ל CBR ולדעת מי יותר טוב? לדוגמא יש לי CBR של 256, ו VBR של 187, ושניהם נשמעים לי אותו דבר.. אבל ה 256 תופס יותר. מי יותר איכותי? תודה לעונים, ואשמח לקבל תשובה כללית גם כן, ולא רק ספציפית לדוגמא הזאת.

    • 0 תגובות
    • 969 צפיות
  24. אני מחפש רמקול איכותי ואלחוטי (בלוטות' או וייפיי) למחשב במחיר של עד 500 ש"ח. מישהו מכיר?

    • 4 תגובות
    • 969 צפיות
  25. Started by kashi,

    מישהו יכול להביא לי אתר שעושה משלוחים לארץ שיש בו את הנגן Creative Zen Micro? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 969 צפיות

דיונים חדשים בפורומים