עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. ההורים קונים פלאזמה/LCD לסלון... ויש לי כמה שאלות בנושא.. נגיד ואני רוצה ליראות סרטHD שהורדתי מהאינטרנט...לדוגמא: The.Fast.and.The.Furious.2001.DVD5.720p.HDDVD.x264 מה אני עושה..? אני צריך צורב blue ray מיוחד וגם נגן blue ray שמיתחבר לטלוויזיה? או שיש אפשרות פשוט ליצרוב את זה בצורב רגיל? כי אם לא אז מלבד קניית הטלוויזיה החדשה על טכנולגיית הHD צריך להוציא עוד 4וחצי אלף על נגן blue ray ועוד 3אלף על צורב .... תודה.

    • 10 תגובות
    • 978 צפיות
  2. Started by combody,

    מישו שמע על חברה כזאת ראיתי אצל ידידה שלי מכשיר כזה מבוסס דיסק ...גיגה וחצי קטן יפה עם מסך צבועני עם כל מיני -פיצרים נחמדים...על הנקודה הכי חשובה תומך בעיברית מלאה ממש כאילו תפריט והכל...

    • 5 תגובות
    • 978 צפיות
  3. Started by The_overclocker,

    זאת ההתלבטות האחרונה שלי... מחר בבוקר אני מזמין את אחת מהן תציעו את הכי טובה

    • 7 תגובות
    • 977 צפיות
  4. Started by edenbd,

    קניתי כבל DVI - HDMI וחיברתי את הטלויזיה שלי למחשב. הבעיה שרואים בטלויזיה למשל את המסך של המחשב כרגיל, ובמסך של המחשב רואים רק את הרקע- כאילו המסך התפצל לשניים. ניסיתי לשחק בהגדרות של ה NVIDIA אבל לא הצלחתי למצוא שם משהו שיוכל לגרום לי לראות את אותו המסך גם במחשב וגם בטלויזיה. ויש עוד שאלה, הטלויזיה מוציאה רעשים מוזרים כאלה שהכבל מחובר ורואים במחשב. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות?

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  5. Started by valorien,

    שבת שלום, אני עומד בפני רכישה של מחשב חדש ומערכת רמקולים פשוטה של 5.1 שתתחבר אליו. את הרמקולים האחוריים אצטרך למקום מאחורי עמדת המחשב מן הסתם, מה שאומר שהכבלים שיוצאים מכרטיס הקול ילכו לאורך הקיר ועד למיקום הרמקולים. רציתי לשאול, מהי הדרך המומלצת לעשות זאת? האם יש להדביק את הכבל לאורך הקיר באמצעות דבק כלשהו? תעלה מיוחדת? תודה מראש לכולם.

    • 7 תגובות
    • 977 צפיות
  6. אני קצת מבעוס אחרי ששמעתי אתמול אצל חבר שלי 5 רמקולים של פירלס, ולמרות שזה פירלס זה נשמע חמדמד. לי בחדר, אין מקום ל5 רמקולים גדולים יש לי לקטנים, אז הבררה שלי זה 5 לוויניים וסאב. אז מה אתם חושבים שישמע יותר טוב: 5.1 של אלטקס (סטח אתם יודעים למה אני מתכוון כבר תחנטי לכם תמוח ) או 5 רמקולים גדולים, בא נגיד לא של פירלס, אבל של שכנותיה... כמו שאמרתי, מה שיהיה לי זה מערכת 5.1 כלשהי (לא סגור אלטקס) אז אני רוצה לדעת שאני "בוחר" את הבררה הנכונה עוד אפשרות זה 5.1 של ג'מו (310A) אבל פה אני בטוח שזה עדיף על 5 רמקולים גדולים.. (נכון?!! :)

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  7. Started by nicknone,

    אני רוצה רמקולים לHTPC בעיקר לסרטים וטלויזיה ופחות לשמוע מוזיקה. אני מתכוון לשים אותם בחדר קטן ואני לא רוצה לשים 5.1 או משהו כזה. אני מתלבט בין soundsticks III לSOLO6C. מה דעתכם?

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  8. Started by doreiny,

    שלום חברים. אני לא בטוח שזה מתאים לפורום הזה, מצטער אם לא. הייתי רוצה לדעת אם יש פלאג אין סטנד אלון לווינדווס שאפשר לשחק בסאונד 5.1 שלא דרך תוכנת אאודיו.. כרגע משתמש ב foobar2000 עם chanel mixer רציתי לדעת אם יש כלי כזה שתופס על כל מערכת ההפעלה ולא רק על תוכנה בודדת. תודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות
  9. קניתי כבר 2 זוגות של MDR-W08 ב70 ש"ח ובדיוק בדיוק בדיוק אחרי חודש וחצי, זה נהרס בלי סיבה. החוט לא נמשך, הכל בסדר, זה פשוט מגיע לטיימר ולא שומעים יותר באוזניות אחרי חודש וחצי- בטוח זה איזה קונספירציה של סוני שתקנה עוד אני מחפש משהו טיפה יותר עמיד עד 100 ש"ח (מבחינת איכות נגיד שאם זה משתווה לסוני הזה זה יהיה מצויין בשבילי) אוזניות קשת בלבד... תודה !

    • 4 תגובות
    • 977 צפיות
  10. שלום לכולם לאחרונה התחדשתי במקלדת שליטה של M-AUDIO כדי לנגן קצת התקנתי דרייברים ותוכנות נלוות כמו IGNITE, המקלדת עובדת מצוין ונשמעת כמו שצריך ללא LATANCY אבל כל פעם שאני שומע את הקלידים אני לא יכול לשמוע שום דבר אחר במחשב, אין סאונד בסרטים, יו טיוב פשוט לא מנגן (גם לא וידאו) יש איזה דרך לסדר את זה? תוכנה אחרת אולי? חשוב לי מאוד שיו טיוב יעבוד במקביל לקלידים (ככה לומדים )

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות
  11. Started by Dunul,

    אתמול באתי להטעין את הH10 שלי, השארתי אותו ללילה. קמתי בבוקר אני קולט שהתבלבלתי בין המטענים של הH10 לשל אחד הפלאפונים בבית!!! המכשיר היה חם מאוד אני מפחד שיכול לקרות לו משהו כבאתי להפעיל אותו הוא לא נדלק, חיכתי קצת ואז הו נדלק ורשםם שאין בטריה. ואז כשחיברתי אותו למטען הנורמלי הוא נדלק. יכול להגרם לו נזק?

    • 13 תגובות
    • 977 צפיות
  12. Started by idkwhy188,

    שלום יש לי טלוויזיה דיי ישנה מבית SAMSUNG ואני מעוניין לשדרג אחרי כמה שנים טובות חיוך אני מחפש טלוויזיה 4K העיקר שתהיה Ultra Slim שתהיה טובה לסרטים ובעיקר למשחקים[מעדיף יותר למשחקים] יש לי תקציב עד 8 אלף שתהיה חברה ידועה ואמינה. המרחק הצפיה היא כמעט 2וחצי-3 מטר ומעדיף שתהיה 55 אינץ ולא פחות תודה!

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות
  13. אני רוצה לקנות אוזניות, מה אתאומרים על אלה? http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=116405&is=REG או אלה: http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=376842&is=REG מי שיודע לעשות השוואה מהירה אז שיגיד לי מה לוקח. תודה לעוזרים.

    • 11 תגובות
    • 977 צפיות
  14. Started by ofir,

    היי, לאחר זמן המתנה ממושך בתקווה שהרמקולים הנ"ל כבר יגיעו לארץ החלטתי לנסות לרכוש אותם מחו"ל, מצאתי אותם בamazon במחיר מציאה בשל 106$ בלבד, אבל האם הסכום הזה פלוס דמי המשולח זה מה שאני צריך לשלם בלבד או שמוערב פה גם מכס וכו'? ואם כן בכמה מדובר?

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  15. cambridge soundworks מייצרת כבר כמה שנים רמקולים שעושים רושם שהם טובים, אך אינני רואה שמוכרים אותם בארץ......... האם אתם מכירים את החברה הזאת? היא באמת טובה? קבלתי המלצות עליה מחבר באמריקה, ורציתי לדעת האם היא מוכרת וטובה או סתם חברה? דרך אגב תוכלו לראות באתר שלה שהיא שותפה/חברת בת של creative...... http://www.cambridgesoundworks.com/store/category.cgi?category=0 אפשר בבקשה לקבל חוות דעת על החברה ועל איכות מוצריהה?

    • 9 תגובות
    • 977 צפיות
  16. Started by kibub,

    היי יש לי נגן חדש שמנגן קיבצי MKV והייתי רוצה לבדוק אותו אבל אני לא מוצא שום קובץ קצר של MKV. אם מישהו יכול לתת לי קישור לקליפ בסיומת MKV 1080P חינמי אני אשמח. תודה אגב הנגן הוא MARKUS 800: http://hantech.ca/product/product_detail.asp?M=1&S=2&bCateName=MARKUS&CATEID=00020003

    • 4 תגובות
    • 977 צפיות
  17. Started by eln4,

    שלום אני מחפש אוזניות in ear במחיר של משהו כמו 200 שקל (אבל אפשר יותר אם יש משהו טוב..) . חשוב לי הסאונד (שייתן הרגשה כמה שיותר "אמיתית" ולא צליל מכני) וגם חשוב לי עניין האחריות / עמידות. היה לי עד עכשיו vsonic gr02 ונהרסו לי תוך חצי שנה ואין לי כוח לשלוח לסינגפור.. אז אני צריך משהו שאני יכול להחליף בארץ או לפחות שיש אחריות נוחה. וגם שיחזיקו מעמד כמה שיותר זמן. אני שומע הרבה מטאל/פאנק אבל גם רוק שקט/מוזיקה קלאסית. אשמח להמלצות

    • 3 תגובות
    • 977 צפיות
  18. שלום לכולם! יש לי מגבר kenwood KRF-V9993D אני מחבר אותו בכבל אופטי אבל לא שומע כלום. ניסיתי לחבר גם למחשב וגם לDVD אבל עדיין לא שומעים כלום. יש אור אדום בכבל וגם הריסבר מדליק נורה על D.R.I.V.E יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה? תודה!

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  19. Started by Pro modder,

    שלום. יש לי DVR ARCHOS AV700, קיבלתי איתו אוזניות שרכשתי במזגרת מבצע והן כמובן לא משהו.. אני מעוניין לשדרג אותם במשהו יותר טוב , התקציב 270$ פחות או יותר. אני מעוניין באוזניות כפתור או קונחיה, לשמיעת מוזיקה .... כמה אנשים המליצו לי על e2c של SHURE, אבל אני רוצה לשמוע את דעתכם ואולי יש לכם הצעות יותר טובות. בנוסף אני רוצה לקנות אוזניות Headphons שישמשו אותי לצפיית סרטים בסראונד ( 5.1) , קראתי את הכתבה על ה" מדוזה" אבל הבנתי שיש גם את האוזניות של ZALMAN , מה עדיף? הפרש המחירים בינהם לא ממש משנה לי.. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 5 תגובות
    • 977 צפיות
  20. לפני ימים נופצה הידיעה ברשת שאפל מארגנת השקה של מוצרים חדשים ב-28 לחודש, אך לא נתנה את הרמזים הדקים ביותר כמו בהזמנות קודמות שלה. השמועות אומרות שאפל תשיק iBook מבוסס אינטל כמו אחיו הגדול ה-PowerBook (עכשיו MacBook Pro) וגם Mac mini מבוסס אינטל אבל בעל שידרוג למען תכונות DVR (מקליט דיגיטלי) חדשות. אבל השמועה הכי גדולה היא בקשר ל-iPod Video בעל מסך מגע שיהיה PMP אמיתי לא כמו ה-iPod G5 שמכיל רק את האפשרות לווידיאו, עיקר השמועה מתבסס על פטנטים חדשים שאפל ביקשה שמראים תמונה של מסך עם ה-click wheel וירטואלי. ביממה האחרונה הופצה תמונה ברשת לגרסת מהנדסים של ה-iPod שעדין לא התברר אם היא אמיתי או מזויפת, הגריסה דומה במיוחד לתמונות גירסת המהנדסים של ה-iPod G5 ששוחררה שעות בודדות …

    • 9 תגובות
    • 977 צפיות
  21. אני יתחיל מזה שאני לא לגמרי בטוח בזה,תראו לפני חודשיים עברתי דירה, רק עכשיו סוגרים פינות אחרונות משיפוצים ומרכיבים רהיתים. עד היום ליד מסך מחשב תמיד היו 2 רמקולים 3WAY גדולים בסביבות 60-80W ומחוברים למערכת סטראו איכותית (לא מגבר), לא ממש הייתה לי בעיה אם זה, סאבים ענקים וכו' אבל כבר החלפתי את כל הציוד ומערכת המולטימדיה בבית כמה פעמים, יש לי מסך DELL 2412U וחשבתי לצרף לו SOLO 3, ה 7 ממש יקר ,דגמים אחרים הם 2WAY בלבד, ודי קשה להתרגל שבאס ומיד הם על אותו אלמנט, אין גםהבדל במחיר בין SOLO 3 ל SOLO 2 נגיד, הגודל ממש לא מזיז לי, כי כמו שציינתי אני כל החיים שלי חי אם רמקולים של מערכת סטראו, הם לא ימוקמו על רצפה זה בטוח, כי רצפתיים אמיתיים יותר גבוהים, השאלה אם זה בעיה שהם ימוקמו …

    • 1 תגובה
    • 977 צפיות
  22. Started by FatherBoard,

    לאחרונה עשיתי ריפ לכמה דיסקים ל-ogg וקבעתי את זה על CBR - 500 Kbps... הבעיה היא, שהביטרייט של השירים לא יציב למרות שזה על CBR ולא על VBR\ABR... או לפחות זה מה שוינאמפ מראה... מה קורה פה? יש משהו שאני מפספס...? ???

    • 4 תגובות
    • 977 צפיות
  23. חבר שלי רוצה לקנות שתי מערכות רמקולים של 2.1 למכשב ולחבר אותם יחד האם זה אפשרי? יש לו כרטיס קול ברמה של כרטיס קול מובנה תודה לכל העונים!

    • 3 תגובות
    • 977 צפיות
  24. Started by eins,

    מישהו כבר קנה כבל COAX איכותי בסביבות המחיר הזה ? האם הסכום שווה לתמורה שמקבלים ?

    • 5 תגובות
    • 977 צפיות
  25. Started by Nirurshon,

    אז ככה, אני מוכן סוף סוף להשקיע סכום מאוד רציני באוזניות איכותיות, קיבלתי את התיאבון מחבר לעבודה שיש לו BEATS PRO (ומנסה למכור לי אותם). אז אחרי שקראתי די הרבה באינטרנט מצאתי כמה פיינליסטים סופיים, ורציתי שתעזרו לי בבחירה הטובה ביותר. בנוסף הבנתי שזה האתר הכי מומלץ לביקורות של אוזניות : http://www.head-fi.org/t/433318/shootout-107-portable-headphones-reviewed-astrotec-as-100hd-as-200hd-added-12-02-12 * נעזרתי בטבלה שמופיעה פה. 1. Shure SRH940 http://ksp.co.il/?store=shipment&enter_zap=1&uin=13782&utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap 2. B&W P5 http://www.stereoscope.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=2544921 3. Audio Tech…

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות

דיונים חדשים בפורומים