אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
עדיפות לפיצ'רים חדשים מגניבים, או שיש איזה דגם מומלץ עד המחיר הזה... תודה מראש (:
-
- 1 תגובה
- 985 צפיות
-
-
-
שלום לכולם אני לא בטוח שזה המקום אבל בכל זאת.... אני מתלבט איזו מערכת הפעלה להתקין על הHTPC החדש שלי מעבד I5 750 לוח אם GIGABYTE h55m usb3 כרטיס מסך HD4350 4GB זכרון 1600 של G SKILL דיסק קשיח 1TB Samsung ישמש בעיקר לסרטים אבל גם לגיימינג קל! 64 ביט תנצל יותר טוב את הזכרון מה דעתכם???
-
- 1 תגובה
- 985 צפיות
-
-
שלום יש לי LCD חדש סמסונג LA32C450 חיברתי אליו דיסק און קי הפעלתי תסרט הוא מזהה כתוביות אבל הוא מראה אותם בריבועים על המסך (שם הסרט ושם התרגום זהה) אולי צריך לעדכן משהו להתקין משהו? אני לא יודע מי מבין בזה מה עושים מישהי יכול לעזור לי בקשה?
-
- 2 תגובות
- 985 צפיות
-
-
היי כולם, קודם כל אגיד שאין לי מושג בכל מה שקשור לסאונד בייתי ואשמח אם תסבירו לי בשפה של מטומטמים . יש לי 2 רמקולים רצפתיים דיי ישנים של JBL (דגם LOFT 50). לפי היצרן כל רמקול מסוגל לייצר עד 250W... https://www.newegg.com/jbl-loft-50/p/N82E16886110006 השבוע קיבלתי מחבר רמקול סנטר גם מאוד ישן אבל עושה עבודה מעולה של חברת JAMO (דגם S 40 CEN) ואני רוצה רסיבר שיתמוך בשלישייה הזאת. כרגע יש לי רסיבר של חברת פיוניר משנת 1986 (!!!), דגם נורא נורא ישן, אנלוגי שעושה עבודה מעולה עד היום, אבל אני רוצה להתחדש ולקנות איזה משהו נורמלי ולא במחיר בשמיים שכן יוכל להתמודד עם ה-SETUP הקטן שלי. תקציב? זה דיי משתנה, אני דיי גמיש, 3K (גג?) זה מחיר שאוכ…
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי מגבר של Marantz שאליו מחוברים שני רמקולים קדמיים, שני אחוריים וסנטר אחד, קניתי את הכבל של החיבור האנלוגי(אדום, לבן) שמתחבר למחשב וחיברתי אותו. עכשיו כל החיבורים בסדר תקינים של הרמקולים למגבר ושל המגבר למחשב, ואני חיברתי את הכבל שקניתי רק לרמקולים הקדמיים(כי הבנתי שצריך עוד כבלים אם אני רוצה לסנטר ולאחוריים) ליציאה הירוקה במחשב של הסטריאו. הבעיה היא שלא שומעים כלום ברמקולים, בדקתי הגדרות סאונד במחשב והכל ולא יודע מה כבר יכול להיות.. תעזרו ליייייי
-
- 2 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות מערכת קולנוע ביתי שתכלול: רסיבר+רמקולים (עדיפות ל-5.1)+DVD. התקציב הוא כ3500. ראיתי את הדיל הזה:http://www.wallashops.co.il/m2/a/ap.aspx?pi=JWAVR1706_SD770_SCS140 הוא נראה לי טוב מה אתם אומרים? עזבו מחירים כי בזאפ ההרכב הזה עולה אותו דבר אבל מבחינת איכות שמע. חשוב לי!!! שתהיה איכות שמע גבוהה! שהרמקולים יהיו יפים אבל לא גדולים אלא בסגנון של הJBL האלו. (לא חובה הגודל אבל עדיף כי חדר קטן) מומלץ שיהיה אפשר לתלות אותם על קיר אבל עוד פעם לא חייב כי אפשר גם על מדף... חשוב שתהיה עוצמה אבל בכל זאת לא בראש סדר העדיפויות כי זה לחדר קטן! אם אפשר אבל ממש לא חייב שיוכלו גם לעמוד בחוץ (החדר המדובר הוא עליית גג ויש שם גם מרפסת ענקית אז רציתי אם זה אפשרי ל…
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
יש לי את הנגן IFP 999 של איריבר ואזניות של סוני Q66 אלה שהחוט של האזניות נכנס אל האזניות כשלוחצים על הכפתור.. בקיצור הכנתי באקוליזר בנגן מצב אישי באקסטרים EQ בהגדרות הבאות : 50 - 6+db 200- 9+db 1k-12+ 3k -12+ 14k - 9+ אם אני שם על הכי גבוה באמפי3 אפשר לשמוע את המוזיקה עם הרמקולים כאילו חיברתי את האמפי3 למערכת עם רמקולים [קצת הגזמתי אבל אם אני שם את זה בכיתה איפה שהמורה אז גם אלה שבסוף שומעים את המוזיקה ממש טוב וחזק] רציתי לדעת אם שימוש כזה באזניות הורס אותן והאם ההגדרות האלו ששמתי הן טובות. תודה מראש :-*
-
- 7 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום! קיבלתי מגבר 5.1 Prosound SX 4001 מחבר, שמחליף לי מגבר סטריאו Sansui MC-847. אליו מחוברים רמקולים ישנים של סוני - SS-H77, ועכשיו גם סאב ממערכת קולנוע ישנה של LG. וכעת לבעיה - ברגע שאני מחבר את הרמקולים למגבר "החדש" נוצר רעש סטטי נוראי, לא משנה אם הוא מחובר למשהו או לא ומה עוצמת השמע. חיפשתי בפורום ובאינטרנט, בדקתי אם יש מקורות חשמל עוברים ליד החוטים או חוטים אחרים שנוגעים אחד בשני - כלום. יש למישהו כיוון לפתרון? אני לא מסוגל לשבת ליד הרמקולים כשאין מוסיקה בפול-ווליום. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 985 צפיות
-
-
CM Storm Sonuz VS Razer Carcharias האם למישהו יש מושג עם אחד מהדגמים או עדיף לשניהם - ויכול לומר מה עדיף? בעיקרון אני רוצה ללכת על הדגם שיותר מתעמק בבאסים. אני די נעול על אחד משני הדגמים. תודה לכל עוזר
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
מחפש בטווח של עד 200 300 שקל לצפייה בטלויזיה. . יש המלצה?
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום לכולם. קיבלתי מספר סירטי HD מקודדים ולאחר שפתחתי אותם אני לא מצליח לצפות בהם כמו כל סרט רגיל שהייתי פותח. האם צריך נגן מיוחד בשביל סרטים אלו ? אם לא , מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 8 תגובות
- 985 צפיות
-
-
שלום וחג שמח, בעקרון אני מחפש המלצה למקרן פיקו, התקציב הוא עד 400$ עם חריגה אפשרית עד 100$. האם הVivtek Qumi q2 עדיין מחזיק בתואר תפו"א הלוהט בקטגורייה הזו? אם לא, אשמח להמלצות נוספות על מקרנים בקליבר דומה, אני הולך לצפות ממרחק של כ2-3 מטר או אפילו קצת פחות. אם יש עוד פרמטרים רלוונטיים שלא ציינתי אנא אימרו לי.
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
-
-
-
ואחד שיחזיק קצת לא יותר מידי...
-
- 10 תגובות
- 985 צפיות
-
-
אני מדגיש על איזה ניתן להקליט (לא סתם לצפות) DVD+R או DVD+RW או DVD-R או DVD-RW אני שואל מכיוון שבכל המקומות כתוב רק +RW ו -RW, וזה לא הגיוני.(כעיקרון בכל מכשיר אחר יש אפשרות ל - DVD+\- R) אז מי שיש לו את המכשיר או שיודע ,אנא שייתן עזרה. תודה
-
- 7 תגובות
- 985 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות כרטיס טלוויזיה, ורציתי לדעת מה אני אמור לחפש בשביל למצוא את הכרטיס הכי טוב בשבילי..? יש לי בעיקרון מסך 19 אינצ' מחפש בקרוב לקנות אחד גדול יותר). יש לי ממיר של HOT ואליו אני רוצה לחבר למחשב.. כך שאת הדברים שאני רוצה יקרין לי במחשב...
-
- 4 תגובות
- 984 צפיות
-
-
היי חברים, אחד הממירים בבית מראה סימני גסיסה, אני מעוניין לבקש החלפה וכנראה אני גם אשיג. רציתי לדעת מהו הממיר המתקדם ביותר ברשות "תבל" מבחינת מפענחי קול ותמונה, חיבורים, יציאות וכו'. תודה.
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-
-
מכיוון שלא היה לי משהו יותר טוב לעשות קניתי היום את הT20 בגרושים באמאזון אבל שחכתי לגבי עניין המתח, אני מקווה שהשנאי אוניברסלי אבל אני אשמח אם מישהו יוכל לדייק שאני אדע בזמן אם לבטל את ההזמנה שלי.
-
- 3 תגובות
- 984 צפיות
-
-
אני זקוק דחוף למקליט דיגיטלי שמעבירבאופן מהיר את ההקלטה אל המחשב לצורכי עריכה, מי שיכול לייעץ, או לשלוח לי איזה לינק טוב, אודה לו מאד מאד תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 984 צפיות
-
-
-
שלום לכולם אשמח לקבל המלצות לרסיבר ורמקולים 5.1 למדיה סנטר בסלון גודל הסלון 3.2X6 מטר השימוש קצת מוסיקה וקצת סרטים מחובר למחשב htpc ואקס בוקס ומתחבר למסך led 42 אשמח לקבל המלצות בהקדם תודה רבה מולי
-
- 2 תגובות
- 984 צפיות
-
-
ראיתי את ה L32R1 בחנות בערוץ HD, היא הציגה תמונה יפה חדה ונקיה... מה ההבדל בינה לבין הסאמסונג?
-
- 2 תגובות
- 984 צפיות
-
-
אהלן, מחפש המלצה לרמקולים 2.1. זה מה שאני מחפש- אולי מישהו פה יוכל לתרום תובנות... - תקציב יחסית רחב 150-450 ש"ח: האמת שאני לא מומחה אודיו, רק רוצה רמקולים 2.1 מעוצבים ויפים, שיעשו את העבודה. בגלל זה התקציב יחסית רחב - כי אולי גם משהו זול יתאים. - חשוב לי העיצוב. - אין לי יותר מדי מקום. אז 5.1 לא מעוניין. בנוסף, הסאב מיועד להיות למטה קרוב לרצפה. - מעדיף שלט (חוטי), או לפחות שליטה מהרמקול ולא מהסאב. - ישמש בעיקר למוזיקה וסרטים (אבל גם קצת משחקים). חשבתי על הלוגיט'ק 323 - אבל קצת מתבאס מהעיצוב, וגם לא איכפת לי להשקיע יותר ולקחת משהו יותר איכותי. וחשבתי על EVO8 - אבל שליטה רק מהסאב וקצת מציק כי אני אמור לשים אותו למטה - וגם קצת גדולים יחסית בשבילי למישהו יש רעיונות/המלצות ? …
-
- 2 תגובות
- 984 צפיות
-
-
היי, אני מתכנן לרכוש טלויזיה 32" חדשה לסלון. המרחק לטלויזיה הוא כ2 מטר והיא תיהיה מחוברת להוט וללפטופ לצפיה בסרטים. איזה טלוויזיה כדי לי לקנות בסביבות ה2500 ש"ח (אני גמיש אם התוספת תיהיה שווה את זה) אני ממש לא מבין בזה אז כל עזרה תתקבל בברכה, תודה, מתן
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-


