אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
עריכה: לא חשוב. בעיה בחיבור. מקודם לא היה באס, עכשיו אני מרגיש את האוזניות רועדות לי על הראש. אוזניות מדהימות בינתיים וזה עם מקור בינוני וללא Burn in.
-
- 0 תגובות
- 992 צפיות
-
-
שלום רב, אני מעוניין לרכוש מחשב חדש אך נושא כרטיס הקול מטריד אותי - יש לי את ה LIVE של קרייאטיב (מהמחשב הישן) האם כדאי לי להחליפו בAUDIGY2ZS ? מה ההבדלים בינהם והאם הם כל כך משמעותיים ומורגשים? (מבחינת משחקים, סרטים, ומוסיקה) תודה, יאיר.
-
- 6 תגובות
- 992 צפיות
-
-
יש לי טלוויזיה Samsung LA40R81B LCD עם מערכת קולנוע ביתית sony dav-dz230 יש לי כמה שאלות: 1. הDVD שלי יכול לנגן סרטים באיכות HD שאני מוריד מהמחשב? אם אפשר לפרט איזה ואיך.. 2. כדי לצרוב סרטי HD אני צריך צורה Blu-ray במחשב נכון?
-
- 6 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות אוזניות לגיימינג עם סראונד סאונד 7.1 או 5.1 אני לא כזה מבין בזה בעקרון אני רוצה במשחקים שאני אשמע הכל מסביבי עם זה משהו מתפוצץ מאחוריי או חייל מאחוריי כאלה דברים ובנוסף שאני אוכל לשמוע בהם מוזיקה באיכות טובה אני יודע שזה בעייתי אבל כמה שיותר איכות טובה לשמיעת מוזיקה חשבתי על משהו כזה http://ksp.co.il/?uin=13430# אין לי כרטיס קול תואם אבל אני מוכן לקנות או 7.1 וירטואלי כמו זה http://ksp.co.il/?uin=20480 אני מוכן לשלם מקסימום 600 ש''ח, אשמח להמלצות ולדעה שלכם
-
- 1 תגובה
- 991 צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לרכוש בקיץ את ה-SanDisk Sansa E250 2GB (חוסך כסף בשבילו,כרגע יש לי 80% מהסכום),ויש לי כמה שאלות. א. איך האוזניות של ה-Sansa ? כדי להחליף אותם? ב. בהקשר לשאלה הקודמת,אם כן, איזה אוזניות (עד 150 ש"ח) מומלצות לנגן כזה? ג. בלי קשר לאוזניות,לפי זאפ המחיר בחנות הזולה ביותר (אסור לפי החוקים לציין את השם) הוא 799 ש"ח,עם שנה אחריות ומשלוח חינם, האם שווה במחיר הזה לקנות בארץ ביחס למחיר בחו"ל ? והאם צפוי המחיר של ה-Sansa לרדת?
-
- 8 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אני הרבה זמן מחפש רמקול קטן לנגן שלי ומצאתי את הPODWAVE רמקול ממש פצפון, בדיוק מה שאני צריך מישהו יודע אם יש אותו בארץ???
-
- 10 תגובות
- 991 צפיות
-
-
היי אנשים, פעם ראשונה שאני כותב בפורום זה. כותב שורות אלה מתלבט האם לקנות את המכשיר, שכן יש לו יתרונות רבים, אך יחד עם זה כמה חסרונות, לכאורה, בעלי משמעות מכרעת לעניין החלטת הקניה הסופית. קודם כל, ברצוני להביא לתשומת הלב של מי שמתלבט את היתרונות של המכשיר, שכן הוא בין היחידים שיש היום בארץ שניתן להחליף את הבטריה, והדבר מאפשר שמיעה (או כל שימוש אחר) רצופה, וכפי שהיצרן מבטיח, בטריה אחת קטנה של טריפל איי (AAA) מספיקה ל40 שעות שזה כשלעצמו, אורך חיים לא מבוטל . כפי שאתם רואים יש תוספת של SE והדבר מעיד שזוהי גרסא שניה של המכשיר, שכבר יצא במתכונת זהה מבחינת מראה, ושונה במקצת מבחינת הפונקציות, לפני שנים אחדות. הפעם מדובר על אורך חיי סוללה כפול וכנראה עוד כמה שינויים שעליהם למעשה…
-
- 1 תגובה
- 991 צפיות
-
-
אפקטים ופס קול של משחקים כמו Crysis יכולים להיות יותר טובים מבסרט עם כרטיס כזה לא?
-
- 6 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אם אני מעתיק דיסק מקורי או צורב שירים לדיסק ומשמיע את הצרוב בקומפקט דיסק שמנגן באיכות של 192KH - 24BIT יהיה הבדל באיכות הצליל?
-
- 3 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות רמקולים ושמעתי על מבצע בבאג דיוטי פרי על הסאונד סטיקס. חיפשתי עליהם באינטרנט וראיתי שהרבה כתבו ששומעים בהם טוב מאוד אך רק המחיר קצת גבוה. המחיר בארץ לא יורד ב 890 שקל, אז חשבתי לעצמי שב 640 אולי כן כדאי לי. אם מישהו יוכל לעזור לי להחליט ולתת עליהם חוות דעת אני אודה לו מאוד
-
- 1 תגובה
- 991 צפיות
-
-
פלאטרוניקסhttp://cgi.ebay.com/NEW-PLANTRONICS-BACKBEAT-903-BLUETOOTH-STEREO-HEADSET-/270732847688?pt=PDA_Accessories&hash=item3f08ef6a48#ht_3395wt_1139 JABRA http://cgi.ebay.com/JABRA-HALO-BLUETOOTH-STEREO-HEADSET-HEADPHONES-BT650s-/190520966918?pt=PDA_Accessories&hash=item2c5bef3f06#ht_2411wt_992 אם למשהו יש המלצה נוספת באותו טווח מחירים אני אשמח
-
- 2 תגובות
- 991 צפיות
-
-
התקנתי לאחרונה WinXP מחדש ואיתו את הדריוורים החדשים של קראיטיב והסאונד (משחקים/DVD/DiVX/MP3) נשמע לי הרבה יותר שטוח, זאת אומרת כמו טרנזיסטור ולא כמו ששמעו (והרגישו..) מקודם. פשוט אין עומק לצליל. עוד מישהו הרגיש בזה? המערכת היא: Klipsch ProMedia 4.1 והכרטיס קול הוא: Creatve Sound Blaster Audigy MP3+
-
- 7 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום !! קניתי ממוכר באיביי אנגליה אוזניות של סנהייזר CX300 והוא רשם שזה אוזניות מקוריות , והיום קיבלתי אותם הם בהחלט נראות מקוריות גם הסאונד שלהם נשמע מאוד טובה הם באו באריזה המקוריות של סנהייזר אבל יש כאן משהו שלא מוצא חן בעיניי על האריזה רשום בגדול BLOCKS OUTSIDE NOISE ובאתר של סנהייזר רשום שם PERFECT IN EAR FIT או משהו כזה השאלה שלי היא האם יש שני גירסאות של האריזה או שהאוזניות שלי מזוייפות . אני מוכרח לציין ששומעים באוזניות מעולה אפילו יותר טוב מה MX550 שלי שאותם אני יודע שהם מקוריות .
-
- 3 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה חשבתי להתפנק באוזניות לחדר כושר ולשדרג את האוזניות שהגיעו עם הIPOD. יש איזושהי הסכמה רחבה שהISPORT מעולות למטרה זאת. איני אודיופיל, אך נהנה ממוזיקה באימונים, בעיקר רוק כבד וקצת מוזיקה שחורה. ישנם 3 דגמים ברמות מחיר של 280,450,600. חבר שיש לו את הדגם היקר אומר שההבדל רק באטימות ולא באלמנט סאונד. מה דעתכם? האם יש אופציה יותר טובה? (ראיתי שכתבו שאין אוזניות באמת טובות לחד"כ, אל תנסו לזרום בהתאם למגבלות...) תודה, אופיר.
-
- 0 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום כולם, מקווה שמישהו יוכל לעזור. האייפוד שלי, 4G, הפסיק לעבוד. יום בהיר אחד, כאשר אני בא להדליק אותו, אני רואה אותו מתחיל להדלק, כלומר את הסמל של אפל, ואז סמל של תיקיה עם סימן קריאה. בום, האייפוד נכבה. ניסיתי להדליק אותו כמה פעמים ואותו הדבר קרה. ניסיתי לחברו למחשב בכדי לפרמט אותו, ואחרי דקה בערך שהוא היה מחובר למחשב, מבלי ש-iPod Updater זיהה אותו, הופיע מסך כחול. ידע אמרו לי שבלי תעודת קנייה (האייפוד נקנה בחו"ל) אי אפשר לעשות כלום. למרות שיש לי את הקופסא המקורית. מה לעזאזל אני אמור לעשות עכשיו? לקנות אייפוד חדש? אפשר איכשהו לתקן אותו? אפל העולמית תעזור לי יותר? ואיך פונים אליהם? לא מצאתי אימייל באתר. תודה :'(
-
- 12 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מבקש את המלצתכם בדילמה קטנה שיש לי. אוקיי, ברצוני לקנות גיטרה, רציתי לשאול האם כדאי לי לקנות כרטיס קול למחשב שמתחבר אליה? האם יש כזה דבר בכלל? האם זה עדיף מבחינת יעילות\מחיר? ד"א, יש לי רמקולים ATP3 של Altec Lansing. השאלה נשאלת גם בקשר לגיטרה חשמלית רגילה וגם בקשר לגיטרת בס. תודה לכל העוזרים!
-
- 3 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אני מחפש טלוויזיה חדשה לסלון, גודל 30" ומעלה עם תצוגה סבבה. אני לא יודע בדיוק כמה להקציב, אבל ראיתי שהממוצע הוא 3000 אלף שקל. בטווח המחירים הזה, יש טלוויזית LCD מומלצת שאיכות התמונה בה טובה מאוד+?
-
- 2 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום לאחותי יש את ה ipod nano התקנתי לאת ה itunes אני מחבר אותו למחשב וזה פתאום כותב על המסך של ה ipod "do not disconnected" וזה לא נותן לעשות כלום הusb מגיב אליו והכל אבל ישר אחר כך זה רושם אותו דבר מה עושים
-
- 4 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום אני צריך שתעזרו לי פו יש לי שכום של 3000 ש"ח ואני חייב לקנות נגן שמאפשר שמיעת MP3 וגם לראות תמונות (צבעוני) וגם לאחסן תיקיות וקבצים רגילים וגם כול דבר תוספת לא אכפת כמו הקלטה וכאלה ממה שהבנתי יש או את זה : http://www.pdastore.co.il/Product.asp?Pid=ipode-40photo&Cat2Cat1ID=14&Cat2ID=90 IPOD PHOTO יש אפשרת ל MP3 וגם לראות תמונות זה דור רביעי אבל יש אפשרות גם לאחסן דברים רגילים כמו ב DISK ON KEY ולראות סרטים אפשר Huh או : http://www.pdastore.co.il/Product.asp?Pid=iriverh340&Cat2Cat1ID=14&Cat2ID=69 IRIVER IH 340 שהוא גם 40 גיגה כמו ה IPOD אבל יש לו מסך של 26000 צבים לעומת IPOD של 64000 עכשו - יש אפשרת ל MP3 וגם לראות תמונות אבל יש אפשרות גם לאחסן דברים רג…
-
- 11 תגובות
- 991 צפיות
-
-
הבוקר קיבלתי את הכטיס, ותחילה באמת הייתי רוצה לציין את השירות הנהדר שקיבלתי מנעה מחשבים, אני בהחלט ממליץ לקנות משם את הכרטיס (או כל דבר אחר בעצם). ועתה לנושא הדיון - אין לי מושג איך להגדיר את הדרייברים בצורה הטובה ביותר לשמיעת מוסיקה. כרגע אני שומע דרך אוזניות RP-21 שמחוברות ישירות לכרטיס (לכניסת front). אני אשמח אם תוכלו להסביר לי מה עושים כאן, כי יש די הרבה אפשרויות תודה מראש :]
-
- 11 תגובות
- 991 צפיות
-
-
יש לי כרטיס קול ON BOARD של GIGABAYTE בעל יציאות דיגיטליות(s/pdif ) ומגבר אשר תומך ב-dolby digital ו-dts . רציתי לדעת איך אני יכול להשתמש בכל הערוצים שהכרטיס והמגבר מאפשרים לי.....
-
- 3 תגובות
- 991 צפיות
-
-
חבר שלי הביא לי אייפוד 20gb המחודש עם הגלגל עם הלחצנים עכשיו ניסיתי להעביר אליו שירים ובמקום זה דפק לי את רוב השירים בתוכו!!!! אני מנסה לשמוע שירים וכל הזמן זה קופץ לי משיר לשיר!!! חייב עזרה חברה מה אני אמור לעשות???! יש באייפוד מלא שירים!!
-
- 11 תגובות
- 991 צפיות
-
-
רציתי בהתחלה לקנות סטנד מעץ וזה היה יקר נורא.. ובסוף מצאתי אצל סבתא שלי במחסן מקצוע ישן ו..ניהיה סטנד!(הייתי צריך לתת רק השחזה בזווית שצת שלא יהיה 90 מעלות כי זה היה לא יציב ונופל כל פעם..וגם עשיתי קדח מתחת ויצקתי קצת עופרת לבפני שיהיה משקל ולא יפול..) יצא נחמד
-
- 0 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אני צריך רק סאב וופר... לא מעניין אותי האיכות של 2 הרמקולים... למי מבין 2 המערכות הללו יש סאב חזק יותר, איכותי יותר...? בכללית איזה מבין הסאבים הללו עדיף למחשב... אני צריך את זה לסרטים, משחקים ויש לי רמקולים דיי חזקים בחדר ככה שאני רוצה משהו שתהיה לו נוכחות חזקה ואיכותית... אם אתם מכירים מערכת אחרת שיש לה סאב מעולה במחיר של עד 350 שקל שטובה יותר מהמערכות הללו אז תגידו איזה... תודה לעוזרים מראש!
-
- 9 תגובות
- 991 צפיות
-
-
היי אנשים. אני קונה רמקולים השבוע, ואני צריך עזרה. אני מחפש רמקולים 2.1 עד 350ש"ח למוזיקה בלבד. (שומע על עוצמה נמוכה. ~1/4 ווליום) מה שחשוב לי ברמקולים זה האיכות מוזיקה. רצוי שתהיה שליטה נפרדת על הסאב ושהעיצוב יהיה סביר. (לא חייב שלט) אם זה משנה, אני מקשיב בעיקר לHip-Hop, Rap, Pop. אני אשתמש ברמקולים עם הmp4 שלי, הCowon D2. רצוי מחברה מוכרת(Logitech, Creative, Altec Lansing..) נדב.
-
- 6 תגובות
- 990 צפיות
-


