עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אני מעוניין להמיר קלטות וידאו ישנות לגיבוי על המחשב. אם אני כבר קונה כרטיס טלויזיה חשבתי ללכת גם על כרטיס שיודע לקלוט DVB-T וככה אני אוכל לראות על המחשב טלויזיה בחינם (כלומר בלי תשלום חודשי ורק ערוצים 1,2,10 כמובן). מצאתי את הכרטיס GT-PTV-TAF-RH שיש לו כניסת composite מצד אחד (בשביל לחבר לוידאו) וגם קליטת DVB-T (ועוד כמה פיצ'רים נחמדים). אין באתר של ג'יגהבייט מפרט באמת טוב אבל הסתכלתי קצת על המוצרים שם וראיתי מוצר אחר GT-P8000 (שלא מצאתי בארץ..) שההבדל העיקרי בינו לבין GT-PTV-TAF-RH הוא שרשום עליו "Record formats support MPEG1/2/4". מזה אני מסיק שGT-PTV-TAF-RH לא מקליט MPEG. אז מה בעצם הוא מקליט- מידע פרוס (לא דחוס) ? האם אפשרי להמיר את מה שהכרטיס שומר על ההארד דיסק לקובץ…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  2. כמו שהכותרת אומרת, אני מחפש אוזניות אוזן קטנות עדיף ללא קשת, איכותיות כמה שיותר ועד 150-200 ש"ח - לריצה בחדר כושר. כמו כן אני מחפש גם אוזניות קשת עד 500 ש"ח איכותיות וטובות למוזיקה ומשחקים.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  3. היי , אני משתמש בכרטיס קול המובנה על Epox 8rda+ עכשיו שאני מחבר את 2 זוגות הרמקולים , קידמיים אחוריים ומגדיר אותם בתוכנה של הלוח אם ועושה Test Sound שומעים את ההיא אומרת "Left" "right" ואז היא גם עוברת לרמקולים האחורים , ככה שהגדרתי אותם כמו שצריך. הקטע שבווינאמפ אני לא שומע בהם... (בשאר התוכנות כן!) תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  4. הנייד שלי הוא ‏Fujitsu LifeBook AH530-4‎ יש לו יציאת HDMI ומתחבר לטלוויזית LED של סמסונג C6200 הטלוויזיה מחוברת בכבל אופטי לרסיבר שמוציא שמע של PCM.... הטלוויזינ לא נותנת לי לשנות את השמע לדובלי דיגיטל ובהגדרות של היציאת HDMI הוא אומר לי שהוא תומך ב2 ערוצים.... איך אפשר לגרום לו לתמוך ב5.1 ערוצים?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by itaysp,

    שלללום השנה החדשה מגיעה ואיתה הצורך לאוזניות. היו לי בשנה האחרונה כמה אוזניות וכולם נ-ה-ר-ס-ו. אני הורס אוזניות סדרתי 1 אוזניות כפתור של סוני - נקרעה 1 אוזניות כפתור של חברה לא מוכרת - נקרעה במהלך נסיעה על האופניים שהאוזנייה נפלה לגלגל ו.... 1 אוזניות כאלה ששמים מאחורי העורף, של סנהייזר, עלו לי 200 שקלים בערם אם אני זוכר נכון.. אולי זה היה יותר. כלב קפץ עלי, משך את החוט והם נשברו קניתי עוד זוג כזה אבל אני לא מרבה להשתמש בו כי.. לא יודע למה.. זה גדול ואי אפשר להסובב על זה כל היום ואם מכינסים אותך לתיק בבית הספר יש סיכוי שהם ישברו... 1 אוזניות כאלה שנכנסות לתוך האוזן של סוני.. MDR-EX71 קנו לי אותם לפני כמה זמן, הם עדיין חיות אבל עומודות למות.. הפלסטיק התקלף לא…

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by 8-Ball,

    אני קונה 2.1 ואני רוצה לדעת איפה כדאי למקם אותם בחדר, אני בעיקר אשמע מוסיקה מהמחשב, אבל לפעמים גם אראה סרטים של המחשב בטלויזיה ולכן עדיף לשמוע מהסאונד של הרמקולים מאשר לחבר גם סאונד לטלויזיה (שהמרקולים שלה גם ככה מסכנים 2.5W כל אחד..) צירפתי תמנונה של החדר. תודה לעונים [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Polk,

    מה אתם אומרים על ה"התמודדות" הזו? איזה רמקולים טובים יותר? מתמודדים נוספים יכולים להיות Polk Audio Rti 6 ו - Klipsch rb 15 ו - Wharfedale Diamond 9.1 וכמה אחרים, שהם בערך באותו המחיר.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by WhiteTigerK,

    שלום לכולם, לא מזמן רכשתי מחשב חדש עם לוח אם ASUS P5B, ואני משתמש בכרטיס הקול המובנה שבו. המחשב מחובר לרסיבר חיצוני בעזרת כבל COAX, ככה שהסאונד מועבר דיגיטלית לרסיבר שמפענח אותו. הבעיה היא כזו - יש כמה משחקים, שכשאני משחק בהם, הסאונד מלווה ב"טיקים" מעצבנים כאלה, שלא פוסקים. במוזיקה וסרטים הדבר כמעט ולא מתרחש, ויש משחקים שזה לא מתרחש בהם בכלל. בכל אופן, הבעיה מאד מאד מעצבנת, ואני יודע שאני גם לא היחיד שסובל ממנה (לחבר עם אותו הלוח יש את אותה הבעיה, וגם יצא לי לקרוא פה ובפורומים אחרים בעבר על אנשים עם בעיה דומה). הורדתי כמובן את הדרייברים החדשים מהאתר של ASUS (באתר של SoundMax אין דרייברים אלא רק הפניה לאתר של יצרנית לוח האם) וזה לא פתר את הבעיה. אם מישהו יודע על דרך כל שהי…

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by m0sh,

    כוס אמק כולה יש לי כמה שבועות טובים את המכשיר ולקחתי אותו לצבא ונתקעתי בשולחון בשר"ח וסעמק יש סדק בפלסטיק של המסך...אז המסך עצמו עדיין בסדר אבל פשוט יש סדק עצבני ומעצבן לעין...וזה מאד מבאס (המכשיר מארה"ב) רציתי לדעת אם יש משהו לעשות...אני רוצה את המספר של היבואון אולי אפשר לסדר סיכון באיזה 100 שקל מה אתם חושבים שכדאי לי לעשות? סעמק צבא אני צריך לישון תודה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  10. תכננתי לקנות נגן MP3 iAudio M3 כבר הרבה זמן, ועכשיו כשיש את התקציב, הייתי רוצה לדעת עוד כמה דברים. בעקבות הביקורת על הנגן M3L באתר, שאמור להיות זהה פרט ל35 שעות, ראיתי את האוזניות MX500. ביררתי עליהן קצת, והתברר שהן עולות סה"כ 15 דולר. (אני קונה מחו"ל). אך, בחנות שממנה אני קונה את הנגן (newegg) אין אותן, יש רק את MX450. הייתי רוצה לדעת קודם כל, אם מבחינת התנגדות אוהם או משהו כזה, הנגן מתאים לMX500\MX450. בנוסף, האם בכלל כדאי לי להשקיע מעבר לאוזניות שמגיעות עם הנגן? בכל זאת מדובר בסה"כ 80 שקל תוספת, כשאני כבר מוציא 1200 על הנגן. והאם שווה לי להזמין את הMX500 מחנות אחרת, או שאני לא אשים לב להבדל בינהן? אקדים תודה, pMor

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by rami367,

    אני די חדש בנושא הטלוויזיות אני מעוניין לקנות 32 אינץ' אני מאוד אוהב את סמסונג אני אוהב לראות סרטים מהמחשב הטלויזיה תהיה עם זרוע מרחק צפייה בערך 3 מטר עדיפות ל LCD לא מבין בלד לא לד חשוב לי שהיא תוכל לקרוא סרטים מהדיסקון קי תקציב 2, 2.5 אלף מוכן לשמוע הצעות

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  12. Started by kurt80,

    היי, אני רוצה לשמוע את המוסיקה שבמחשב דרך הרמקולים של מערכת הסטריאו שלי. במחשב יש לי כרטיס קול פנימי סטנדרטי. במערכת יש לי AUX INPUT . איזה כבל עליי לקנות ובאיזה חנויות משיגים? איך מחברים? (מה מכניסים לאיפה?) תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. שלום !! אני מעוניין להמלצה לאוזניות למחשב ולנגן MP3. האוזניות הן לילד בן 11, ככה שלא צריכות להיות היי אנד. התקציב הוא עד 150 בערך. ראיתי בזאפ את הסנהייזר HD201 והEH150 שחזקה יותר. הן טובות ?? מי עדיפה ?? אולי דגם אחר ?? תודה רבה לעוזרים !! אני חייב לצאת לקנות, אז אישרור סופי שלכם הוא זה שיחליט.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by elyaz,

    שלום לאחרונה השורשים האודיופילים שלי מתחילים להתעורר, ואני מבין שמה שאני צריך זה אוזניות טובות מכיוון שאין לי שום ידע בנושא רציתי לבקש את עזרת הפורום בנושא: אני מחפש אוזניות איכותיות השימוש העיקרי (והבלעדי) של האוזניות יהיה רק למשחקים, לא למוזיקה או דברים אחרים אני מעדיף אוזניות קשת ולא אוזניות שנכנסות לתוך האוזן צריכות להיות קלות כדי לא להכביד על הצוואר (כרגע אני עם אוזניות גדולות כאלה של philips ואחרי כמה זמן זה נהיה לא נוח) לגבי תקציב - אני מוכן להשקיע אם מדובר באוזניות איכותיות- בסביבות 400 ש"ח (פלוס מינוס) אשמח לקבל הצעות באיזה חברות ודגמים כדאי לי להתמקד תודה ואם כבר אני אנצל את ההזדמנות לעוד שאלה בנושא- האם כדאי לי לקנות כרטיס קול? האם זה ישנה משמעותית את הסאונד? כ…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by dror_gh,

    כמו שפרסמתי בעבר יש לי את הרמקולים האלו : http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=37907 ורציתי לדעת איזה כרטיס קול הכי מומלץ בשבילם. משתמש בשם anatoly אמר לי שכרטיס קול ב200 ש"ח יספיק לי כדי לנצל את הרמקולים האלו ויש לי 2 שאלות : 1. מהו הכרטיס הזה ? איזה דגם בדיוק? 2. האם הכרטיס הזה טוב יותר מהכרטיס שיש על הלוח אם הזה : http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=11&l3=307&model=1295&modelmenu=1 ? תודה ענקית לעוזרים

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Nemesis,

    האם יש תועלת ניכרת ברכישת ESI Juli ולחבר אותו לרסיבר אנלוגית על פני העברת המידע דיגיטלית ולתת לרסיבר להמיר?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by Suckranel,

    מחפש המלצה על סט רמקולים+סאב 2.1 בתקציב של 500 ש"ח פחות או יותר. מה מומלץ מבחינת ראטיו איכות:מחיר ?

  18. Started by icebreak,

    טוב, חברת DMC הכריזה היום על שיא חדש של גודל בנגני ה MP3, נגן עם 100GB (השיא הקודם גם היה שלה, 80GB)... אני אישית שומע פעם ראשונה על החברה והנגנים שלה, אבל כפי הנראה הנגנים האלה מכילים את כל האופציות שיש לכל המתחרים במכשיר אחד (20 שעות פעולה, כל פורמטים WMA OGG MP3 WAV, שלט, FM, מיקרופון, חיבור ישיר למחשב ועוד ועוד ועוד)... המחיר הוא 450$ ל 100GB אך יש גם דגמים של 40, 60, 80 במחיר זול יותר, כמו כן מן הסתם המכשיר קצת יותר גדול וכבד מה IPOD לפרטים מהאתר אודות המפרט (הדי מדהים אני חייב לציין): http://www.digmind.com/store/index_500.html http://www.theinquirer.net/?article=19212 --------- כמו כן, חברת COWON יצרנית נגני ה IAUDIO החדשים, הכריזה על ה G3, נגן FLASH עם קיבולת של ב…

  19. Started by ThomasB,

    אני צריך המלצה לכרטיס קול שיתאים ל5.1 ל X-540 של Logitech מיועד בעיקר למשחקים וסרטים.. כרגע אין לי הערכת תקציב ככה שאת השיקול אני יעשה בסוף.. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by gdilan,

    מקור אתר PDApoint.net זכרון לשנות את ה THEME אני משתמש בפונט 6X10 זכרו להעתיק את תוכן הקובץ לתוך התיקיות הבאות /.rockbox/wps/ /.rockbox/themes/ הורדה http://plugbox.rockbox-lounge.de/ipodcolor.zip font nimbus-14 background color-white להורדה http://www.misticriver.net/attachment.php?...57&d=1138251970 להורדה http://www.misticriver.net/attachment.php?...03&d=1138522020 Font- Snap Background- Black Foreground- White להורדה http://misticriver.net/photos/albums/userp...layer11-1.0.zip לצערי אין אפשרות להעלות את התמונה של IBALL אבל סקין מהמם להורדה http://www.misticriver.net/attachment.php?...58&d=1138826350 - font = xtal-14 - backgro…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  21. כמעט בכל החנויות ה-VS 4121 עולה יותר משמעותית . למרות שבפורומים ממליצים תמיד על atp 3 שאלה נוספת : בחנות של KSP הדגם Vs 4121 זול יותר ועולה 330 ש"ח לעומת 340 ש"ח שעולה ה ATP 3 האם זאת לא טעות ? משהוא שקנה שם יכול לאשר את זה ? מה יכולה להיות הסיבה להבדל שכזה בשאר החנויות המחיר של ה VS 4121 נע בסביבות ה-450 ש"ח ויותר תודה מראש על העזרה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by alexrta,

    שלום לכולם! לאחרונה רכשתי את ה-SAMSUNG LA32A450 ואני לא יודע באיזה חיבור לחבר אותה למחשב. כשאני מחבר אותה דרך HDMI ל DVI המחשב מזהה לי את ה- NR 1980X1080 כאשר בפועל ה-NR זה 1360X768. ברגע שאני מחבר את המחשב ליציאת ה-VGA הכל מזוהה כמו שצריך והכל נראה חד ויותר טוב. עכשיו השאלה שלי האם אני מאבד מהאיכות כאשר החיבור הוא ב- VGA כי בסרטים לדוגמא (סרטי FHD,DVDRIPS) אני לא רואה שום הבדל ההבדל הוא רק בדסקטופ. האם זה שהחיבור הוא VGA אז בעצם אין שימוש בכל יכולות המסך? תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. אז קניתי את הטלוויזיה הנ"ל http://www.electricdeal.co.il/product.asp?productid=1068 מחוברת ל-XBOX עם כבל HDMI (תענוג, אני אומר לכם, פשוט תענוג). עכשיו יש לי רמקולים של לוג'יטק 5.1 X530 מחוברים למחשב, ואני חושב על להעביר אותם לטלוויזיה. 1. לא מצאתי חיבורים על הטלוויזיה... אף פעם לא התעסקתי עם זה ואולי אני פשוט לא קורא נכון, אבל ראיתי שם רק INים ולא OUTים. 2. זה בכלל משהו שעושים ככה? חיבור רמקולים ישירות לטלוויזיה? הם אמורים להתחבר אולי ל-XBOX? 3. זה בכלל סט אפ הגיוני? תודה!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by captaincaveman,

    אני מחפש נגן דיסקים שיכול לנגן דיסקים עם MP3 לרכב. לא רוצה דיסקמן אלא רדיו דיסק לרכב. בדקתי את ההצעות באתרי המכירות הפומביות אבל כל הזולים הם מתוצרת חברות שלא ממש קיימות (לפחות לפי חיפוש ב-GOOGLE). אני לא רוצה להשתולל במחיר ככה שמערכות באלפי שקלים לא באות בחשבון. מה שכן אם יש למישהו המלצה על דגם שאפשר להשיג במחיר טוב בארץ (או בחו"ל) אני אשמח לשמוע. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by waizman,

    יש לי הרגשה שנשרף לי הכרטיס קול האונבורד ללא אפשרות הצלה ואני מחפש כרטיס חדש. אני מתלבט בין כמה דגמים, ואני צריך שתעזרו לי לדרג אותם לפי האיכות שלהם. הדגמים הם: Creative Labs Audigy 2 Value SB0400 Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Creative Sound Blaster Audigy 4 Pro Creative Audigy 2 Platinum כמו כן אם אפשר לרשום לידם מחיר ממוצע שהם נמכרים כיד שנייה כדי שתהיה לי אמת מידה למחיר באיביי. ד"א השימושים הם מוזיקה וסרטים, כרגע עם רמקולים 2.1 ישנים של לוג'יטק וכנראה בקרוב Microlab X-23 שהם 5.1. תודה!

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים