אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
היי חברים! יש לי דיסק אודיו (שצרבתי לאוטו) עם שירים. אני רוצה להעתיק את השירים חזרה מהדיסק למחשב. הבעיה היא שכשאני עושה את זה אני מקבל שסה"כ הקבצים הוא בסביבות ה750KB (לא ממש הגיוני) וסיומת השירים הוא CDA. השאלה היא: א) איך אני מעתיק את השירים חזרה למחשב? ב) איך אני הופך את השירים חזרה לפורמט MP3? תודה רבה!! המשך שבוע מצוין!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות אוזניות במחיר של מקסימום 200 ש"ח. אני רוצה אוזניות גדולות מאוד (דומות של אלה של הדיג'איים) שהאוזן נכנסת בתוכן ולא להיפך שיהיו עוצמתיות ושהצליל יהיה איכותי ככל האפשר. האם קיים כזה דבר במחיר של 200 ש"ח מקסימום? אני לא כ"כ מבין בתחום הזה, אז אם יש בפחות אני אשמח! תודה מראש...
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה כרטיס איכותי יותר? X-Fi Elite Pro http://www.creative.com/products/product.asp?category=1&subcategory=208&product=14064 M-Audio fasTrack http://www.m-audio.com/products/en_us/SessionwithFastTrackUSB-main.html השימושים העיקריים שלי הם: מוסיקה (יצירה,הקלטה) ומשחקים ,שניהם במידה שווה מבחינת שימוש. משתמש במגבר NAD חזק + 2 רמקולים ריצפתיים של בוסטון (חזקים מאוד). ההבדל ביניהם הוא 1000 ש"ח ,שווה לי להזדכות על שלי ולקנות את הקריאייטיב? לחלופין,מה דעתכם על הכרטיס הזה,שווה 1200 ש"ח ? (כולל משלוח) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180163969852&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טובס חברים תראו...אתמול נפל לי על הרצפה מגובה מטר (עם הנרתיק) ה iHP-120 עכשיו שאני מחבר אותו למחשב הוא לא מגיב ובעצם המחשב די נתקע שאני מנתק אותו , לוקח לו המון זמן עד שהוא חוזר לתפריט אבל כל השירים קיימים והכל עובד... רציתי לדעת מה לעשות? האם יש דרך להציל את מה שיש בפנים? (הקלטות) והאם צריכים לעשות פירמוט...האם זה עוזר בכלל... תודה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צריך המלצה לרדיו MP3 לרכב בתקציב של 600-700 שח. אני לא יודע איזה מתאים לרכב, אני רק יודע שמה שיש עכשיו ברכב זה רדיו רגיל שאפר להוציא את הפנל הקידמי. לוחצים על כפתור והוא יוצא. יש רעיונות
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולכם. רכשתי אוזניות BrainWavz R1 מ-MP4Nation לפני מספר חודשים. האוזניות הגיעו, שומעים מעולה. so far so good. לאחר כחודשיים של האזנה בדרך לעבודה ובחזרה ממנה, שמיעה רגילה ולא מתעללת לחלוטין, הכבל של האוזניה הימנית מרגיש כאילו שהוא עומד להתנתק מהאוזניה. הכבל קצת רוקד לו בפנים, אם אתם מבינים למה אני מתכוון. יש לציין ששומעים ב-2 האוזניות אותו הדבר. יצרתי קשר עם החנות לפני כחודש, והם אמרו לי לשלוח להם את האוזניות להונג קונג, והם יחליטו מה לעשות עם זה. מאז הזנחתי את זה. עכשיו אני מתכוון לשלוח את זה אליהם בהקדם האפשרי. אך שאלה אחת לפני שאני שולח- יש בכלל טעם לשלוח אותן? תודה מראש לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לצורכי מוסיקה ישראלית,מזרחית,רמיקסים והאוסים האם בכלל שווה לי לשדרג מהכרטיס קול המובנה שעל הלוח? ואם כן: מה ההבדל בין כרטיס הקול Asus Xonar D1 Dolby Home Theater 7.1 שעלותו 375 ש"ח בKSP לבין Creative X-Fi XtremeGamer שניתן למצוא אותו בEBAY ב45 דולרים כולל משלוח (כלומר 200 ש"ח)? ואפרופו כרטיסי קול. ידוע שדיסקים קשיחים לא מומלץ לקנות יד 2 (בלאי מואץ). רמקולים ומעבדים לדוגמה - כן. איפה עומדים כאן כרטיסי הקול?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות כרטיס קול שישמעו בו צלילים נקיים ועוצמה חזקה. (האם דרייברים מסוויימים של כרטיסי קול יכולים להכביד על מחשב ישן?)
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
מישהו יודע איפה אפשר לקנות בארץ או לחילופין להזמין מחו"ל את האוזניות הנ"ל. האם למישהו יש הצעה לאוזניות יותר טובות במחיר הנ"ל (50-85 דולר), בדגש אם יש אוזניות סגורות (חסומות לרעש חיצוני) שאתם ממליצים עליהם...
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כמו שרשום אני צריך סמפלים של קולות של ניתוח או עבודה שמשהו שמזכיר קולות של ניתוח
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי טייפ דיגיטלי של CENIX , שיש לו יכולת להעביר בזמן מהיר ההקלטות שלו למחשב, אבל זה בפורמט לא מוכר עם סיומת CVS , אשמח מאד לדעת איך להעביר את הפורמט הזה לקובץ קול רגיל כמו WAV או MP3 וכדומה, תודה רבה לכם מראש על כל פיסת מידע
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למצלמה יש יציאת svideo, A/V , ויציאת אוזניות לכרטיס הלכידה יש כניסת svideo , composite את הוידאו אני מחבר דרך svideo איזה כבל/מתאם אני צריך כדי להעביר גם את הקול? תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
החלטתי שאני עומד לקנות דיסקמן משולב עם MP3 והכי חשוב מבחינתי- רדיו! אין לי ידע רב בנושא זה ואני יודע שיש שתי אפשרויות: או דיסקמן שקורא דיסק MP3 או דיסקמן עם כרטיס זיכרון למרות שגם שמעתי וקראתי (כשעשיתי חיפוש!) על דיסקמנים מבוססים HARD-DISK. אני אשמח אם תעזרו לי לבחור כשהתקציב שעומד לרשותי הוא בסביבות ה 1000 ש"ח ואם אזדקק לעוד כמה מאיות זה יהיה בסדר... נ.ב אני שוב אדגיש שאחד הדברים היותר חשובים לי זה הרדיו!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
חשבתי לקנות דיסקמן MP3 ולא אף אחד מהמכשירים האחרים מסיבות יחס עלות לתועלת (ואין לי כוח לשנות דעה). מה הם ההבדלים בין הדגמים ? ישנו את האם הם מראים שם, האם אפשר לצרוב תקיות, האם יש להם שלט, ואפילו לפי הדיסקמן באתר הזה שכתוב שהוא מפעיל VCD - http://www.ego.com.tw/product/LV310.htm איזה עוד דברים חשובים יש ? האם יש דגם או חברה ספציפית שכדאי לי ללכת עליה ?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הזמנתי את אוזניות האלה http://ae.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=861&product=17398&listby= דגם EP-830 של CREATIVE יש פה אנשים שיש להם אותו? ראיתי די הרבה תגובות שאומרות שזה אוזניות ממש טובות, יש פה מישהו שיכל לאשר את זה? D:
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. השבוע פירמטתי את המחשב. התקנתי את הקודק שהיה לי במחשב הישן שהוא K-Lite codec full - כמובן שאת הגירסא הכי חדשה. עכשיו שומעים ממש ממש חלש בסרט שהוא MKV - HD, בסרטי DVD רגילים שומעים סבבה וכמו שצריך. מה שהיו שומעים ברמקולים לפני הפירמוט בחצי מעוצמת הווליום לדוגמא(X-530- מערכת Surround 5.1) עכשיו שומעים כאילו זה על מקסימום מהווליום - ואני לא מגזים! אם לא יותר. שומעים על מקסימום מהווליום ממש חלש, אני רואה סרט ואני שומע את האנשים כאילו זו עוצמה חלשה, מה שלפני הפירמוט שמעו כמו שצריך - חזק. אבל אם לדוגמא משתמש מתחבר למסנג'ר ויש את הצליל, אז הוא מקפיץ אותי מרוב שזה חזק. כך שבסרט שומעים ממש חלש - משהו בקודק כנראה, ובמחשב עצמו כמו שצריך. עכשיו אני מבקש פתרון יעיל שלא יור…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש רמקולים 2.1 למחשב ברמה גבוהה ,חשוב לי שהסאב ירד נמוך. התקציב שלי הוא מקסימום 1200 שייח ואני מעוניין רק ב2.1 ולא משהו אחר. אודה למי שיכול לעזור.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש רמקולים 5.1 שיתחברו לי למחשב ולטלוויזיה, אפשר שהם יתחברו לשניהם באותו הזמן? הרמקולים בעיקר לסרטים וסדרות מהטלוויזיה משחקים, וקצת מוזיקה מהמחשב... התקציב בערך הוא עד 750 שקל וגם אם מישהו יוכל להסביר לי בבקשה מה זה הכרטיס קול הזה שצריך במחשב? אם אני קונה רמקולים 5.1 וכל זה אני צריך כרטיס קול שונה משיש לי עכשיו? ומה זה משנה? נגיד אלה רמקולים טובים? - http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=16573&catid=925#details, או אלה - http://www.vipsales.co.il/pl_product~FC861~54~0.htm ואם מישהו מכיר משהו טוב אני ישמח להמלצות. תודה!
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעונין לקנות רמקולים בתקציב של עד 400 שקל (אפשר חריגות). הדגמים שאני מתלבט בינתיים הם: JBL Creature II 2.1 Altec Lansing ATP3 Logitech X-230 אני יותר בכייון של השניים הראשונים. בכל אופן, אין לי אפשרות לשמוע את הדגמים חוץ מאת הJBL ככה שהייתי רוצה תשובות מאשנים עם ניסיון בעניין. אני עומד לקנות את הרמקולים בימים הקרובים ככה שאני צריך תשובות מהירות. תודה רבה.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי לפני בערך חודש התחלתי לכתוב ביקורת על הiRiver H320. בכל מקרה הביקורת מוכנה כבר יותר משבוע ומסתבר שהמצלמה שלי לא מספיק איכותית על מנת לספק תמונות לביקורת... בעיקרון Rule The PC היה אמור להביא לי תמונות, אך יש לו בעיה עם האינטרנט\מחשב (כבר לא זוכר בדיוק). אני פונה בבקשה לאנשי הפורום, אשר מוכנים לעזור לי, שיש להם מכשירי H320 (או H340) ומצלמה דיגיטלית טובה לשלוח אלי הודעה בפרטי ואני יודיע להם איזה תמונות אני צריך אתם גם מוזמנים לדבר איתי באייסיי 167164675 או MSN Sky_Lord@ueoclan.com תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
*כותרת* חבר שלי חושב לקנות אותם השאלה שלי אם יש להם באסים טובים הוא משחק הרבה משחקים ושומע מוזיקה המון הוא יהנה גם מהמשחקים וגם מהמוזיקה? במוזיקה הוא יקבל תוצאה יותר טובה מהHD202 של סנהייזר?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לאחר שירות נאמן של כמעט 10 שנים הרמקולים האהובים שלי התפגרו אני מחפש מערכת 2.1 כמה שיותר דומה ל- ATP3 של פעם.. התקציב הוא כאמור 500-600 ש"ח. כפרט שולי אם זה אפשרי הייתי מעדיף שהסאב לא יתפוס הרבה מקום, ל - ATP3 היה סאב יחסית גדול. אשמח לקבל המלצות.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חיפשתי דיון כזה אבל לא הצלחתי למצוא. בזמן האחרון אני יותר ויותר מתעניין בקטע הזה שנקרא אודיו. בבית יש לי מערכת של PANASONIC 2800W מערכת איכותית מאוד. ביחד איתה מחובר מגבר שהוא בעצם רמקול ענקי. הסאונד בשמיים. עכשיו השאלה , האם עדיף להניח רמקולים מתחת לשולחן מעץ או מעל ( לתלות אותם על הקיר ).
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס למשחקים אבל טכנית נראה לי ששניהם אותו הדבר אז מה ההבדל? ואם מישהו יודע איפה ניתן לקנות ויש במלאי מייידית מחר יעזור לי מאוד תודה.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


