אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
יש לי את התקציב לשתיהן אבל השאלה שלי אם ה595 מצדיקות תוספת של כמעט 500 שקלים, במיוחד שרוב השימוש שלהן הוא בחיבור לנגן D2. מה דעתכם?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, ראיתי את המוצר הבא בוואלה : http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=STavuprolyl זה כאבל שמתחבר מהוידאו לUSB במחשב..עכשיו יש כמה קלטות שאני רוצה לצרוב על דיסקים. מישהו מכיר את הכאבל? איך זה הולך כל התהליך של העתקה למחשב וזה.. צריך כאילו להמתין את אורך הקלטת כדי שזה יסיים להעתיק לא? הרי זה מריץ את הסרט ושומר במחשב או משהו כזה.. תודה!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
ביקורת חדשה דנדשה באנגלית אודות Minix Neo U22-XJ AMLogic S922-XJ TV Box: Review | Minix Neo U22-XJ AMLogic S922-XJ TV Box אם אהבתם, בבקשה להפיץ!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, ברשותי טלוויזיית HD READY של סוני 40 אינטש. השימוש העיקרי שלי איתה הוא בפלייסטיישן 3, כשאני חיברתי אותה בכבל HDMI לפלייסטיישן 3 אז המכשיר זיהה את החיבור ושאל אותי אם להעביר את איכות הצפייה בפלייסטיישן להכי גבוהה שאפשר, כמובן שלחצתי YES ואז הוא העביר לי את הרזולוצייה ל1080i. חבר שלי אמר לי שב720p זה נראה יותר טוב מ1080i בטלוויזיית HD READY. הוא צודק? תודה לעוזרים גל
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ההודעה הזאת היא רק מידע לבעליי אייפוד ישן הזמנתי מאתר בשם http://www.eurobatteries.com בטרייה של אייפוד 1600MA דור ראשון שאמורה להחזיק 12 שעות היא החזיקה לי קצת יותר מ12 שעות בתכלס האתר נמצא באנגליה ועבר בדיוק שבוע מרגע שהזמנתי עד שהגיע ההזמנה ועכשיו האייפוד כמו חדש המחיר היה בסביבות 30 ליש"ט אבל שווה כל רגע וזה כולל דמי משלוח אז למי שיש כבר בטרייה ישנה של אייפוד ורוצה להחליף אני ממליץ מיקי
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לאחר שמת לי הRio Nitrus (ימך שמו אמן) החלטתי שאני לא מחכה וקונה MP3 חדש, יותר רציני. חשוב להבהיר: ה1.5 של הריו הספיקו לי. אני לא עובר לעולם את הג'יגה ככה שנפח איחסון זה בכלל לא פונקציה עבורי. מה שכן חשוב לי זה זמן סוללה: אני לא רוצה להטעין את הנגן כל לילה. מדי פעם אני נוסע לטיולים של יומיים-שלושה ואני רוצה שהנגן ינגן. תמיד מרגיז אותי שבאתרים רשום "8 שעות סוללה" שבסה"כ, זה מספיק- אבל המדידה מתבצעת על ווליום 10, בלי העברת שירים ידנית ובלי EQ. כשאתה מגיע לרגע האמת, המכשיר פועל שעה וחצי. דברים חשובים אחרים הם שיהיה Shuffle (אל תצחקו, נפלתי כבר על נגנים שאין בהם), שיהיה אפשר לשלוט בצורה נוחה על הפלייליסט (לפי אלבום, לפי אומן וכד'). תמיכה בעברית לא מעניינת לי אפילו את הימנית…
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רכשתי מחשב חדש עם לוח של Gigabyte דגם H77-DS3H במחשב הישן שלי אני משתמש בכרטיס PCI של Creative Audigy http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=469869אני לא משתמש בכלל ב 5 ערוצים. אני משתמש במגבר סטריאו שמחובר לרמקולים. איזה מבין כרטיסי הקול נחשב יותר איכותי? המובנה או ה Creative?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. הבעיה שלי היא כזאת, אני מעוניין לצור סראונד בחדר, (סנטר+סאב, 2 קידמים, 2 אחורים) מהסנטר+סאב מגיע כבל אחד ומתחבר לחיבור הכתום - עובד. הקדימים מתחברים לירוק - וגם עובדים. עם האחורים נתקלתי בבעיה, למגבר שלי יש מצב AUX, שממנו יוצא PL אחד. ו PHONO, ממנו יוצא גם PL. כדי שהכל יעבוד בסראונד, צריך ששניהם יעבדו במקביל. למישהו יש רעיון איך עושים את זה? או כל דרך אחרת לחבר את ארבעת הרמקולים כך שיצרו סראונד. מצורפת תמונת המגבר מאחורה. (INPUT - AUX - PHONO) תתעלמו ממה שמחובר ל TAPE. תודה מראש לכולם. [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש המלצה לאחת מהחברות הזולות (או חברות מוכרות) שמוכרות רמקולים לרכב ב 150-250 ש"ח , יש כל מיני , רציתי לדעת אם מישהו התנסה עם אחת מהן וקיבל דווקא צליל נחמד ומפתיע ברמתו בעיקר יחסית למחיר. אני לא מחפש משהו ברמה (איזור ה 400 ומעלה של חברות טובות) אלא תחליף לקלריון הימני שלי שנקרע עליו השלום. ד"א יש לי טייפ של סוני 28X2(משנת 94) יש באלאנס בין שמאל לימין אבל אין פיידר (באלאנס) בין קדימה ואחורה - כשבאוטו מותקנים 4 רמקולים (קלריון) שאני חושב שהגיעו התקנה מקורית עם האוטו - איך זה יכול להיות? (לנחש אני יכול אבל אני מחפש תשובה ממישהו שמבין בסטיראו לאוטו - אני לא ממש מבין בנושא זה). *בנוסף הרמקולים בתוך הדלת כרגע אני חושב הם 4" על 6"( ה 4 על 6 היחידים שמצאתי בחנות הם של…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום , אחרי שנים ארוכות עם ה atp3 הם מתחילים להראות סימני גסיסה, אז החלטתי לקנות רמקולים חדשים למחשב. עיקר השימושים הם למוזיקה , אני גם צופה בסדרות והרצאות אבל זה פחות קריטי. אני מעדיף להוציא בסביבות ה 300-400 אבל אם יש משהו שממש משתלם במיוחד מבחינת העלות\ביצועים אני יכול לעלות עד ל 700-800 . חשוב לי לציין שאני לא אודיופיל אז בבקשה לא למשוך את התקציב למעלה בשביל שיפור קל ברמת הסאונד. תודה רבה מראש על העזרה.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן אהלן, יש לי חדר קטן, ואני רוצה בו מסך ענק יחסית, כדי להתקרחן על האקסבוקס ועל סרטים בפול אייץ די. עכשיו, אני ראיתי טלויזיה של Infinity שזה חברת מדבקה אבל לטלויזיה יש מפרט טכני מפגר http://www.am-avi.co.il/?storeid=4705&view=products&id=504193 אני יכול לקנות אותה ב2100 שקלים. נתוני מסךגודל מסך: 42 אינץ'יחס תמונה: 4:3 / 16:9זמן תגובה: 4 msיחס ניגודיות: 100000 :1רזולוצית מסך: 1920X1080בהירות: 500 cd/m²גודל נקודה: 0.2715 מ"מזוית צפיה: 178 מעלותמספר צבעים: 1.07 מיליארדשיטות שידור: מולטי סיסטםמצבי טמפרטורת צבע: כלול בום, ורק נוסיף שני רמקולים שכל אחד מהם הוא 20W ולא 10 כמו הסטנדרט עכשיו, כל הטלויזיות השונות בטווח מחירים עד ה2500 בעלות נתונים שלא משתווים לזאת, ואני י…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלויזיה TV2000 XP WINFAST עם החיבור VIDEO בין הכרטיס לממיר לא היה לי בעיה, ואני רוצה מצויין את שידורי הממיר (YES) במחשב. אבל עם הAUDIO יש לי בעיה. חיברתי עם חוט מיוחד את הAUDIO (ימין אדום ושמאל שחור)בממיר, ואת הצד השני אני אמור לחבר לכרטיס קול אבל אני לא יודע איפה לחבר. הכרטיס קול שלי הוא של Nvidia nForce ויש בו 5 חיבורים. אחד של רמקולים, אחר של מיקרופון ועוד 3 שאין לי מושג למה הם.. בקיצור ניסיתי לחבר את החוט לכל אחד מהשלושה ולא שומעים את הממיר. גם בתוכנה של הכטיס טלויזיה WinFast PVR עשיתי שהכניסת קול תיהיה על Line In, ולא שומעים, גם כשאני מקליט. בבקשה תגידו לי מה עשיתי לא נכון או מה צריך לעשות כדי לשמוע את הממיר במחשב (בתוכנה של הכרטיס טלויזיה)? תודה רבה גיל…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
חבר שלי מעוניין לקנות בימים הקרובים אחת מהן , מה ההבדלים ומה עדיף ? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
The price is about 500NIS, we already have speakers, just the radio itself... Thnx !
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
חברה קנתה בהמון כסף (1500 שקל!!!) את המינידיסק mz-n710 (לעזאזל במחיר הזה אפשר לקנות I-pod לא?) בכל מקרה שומעים חלש מדי באוזניות, והבנתי שזו בעייה ידועה אך האם יש פיתרון? אולי יש אפשרות לפתוח אותו ואיכשהו לאפשר את הווליום לגבוהה יותר? אולי להחליף לדגם ישן יותר? יש למישהו עיצה?ממש עיצבון. {אבל הכי מעצבן זה שהיא לא שמעה לי - אמרתי לה שתקנה דיסקמן MP3} :-\
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רק במחירים של הארץ קודם כל... יהיו בשימוש בעיקר עם הIRIVER H120 בינתיים אני ראיתי את הRPDJ100 של PANASONIC ב170 שקל, יש למישהו רעיונות יותר טובים? תודה מראש..
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי תקציב של 100 שקל בערך. מצאתי את זה: http://www.skypc.co.il/sg_product~980447-0914~11~0.htm זה טוב? המיקרופון שלו איכותי? כי יש לי כבר מיקרופון אבל הוא ממש לא איכותי, חלש מאוד ולא מבינים כלום. תמליצו גם על דברים אחרים :] תודה :]
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מצטער אם כבר קיים דיון/שאלה בנושא(סביר להניח שכן) אבל לא מצאתי אחד כזה. מהו אורך החיים הממוצע של אוזניות, ואיך אני יכול לשמור על האוזניות כדי שישרדו יותר זמן? אני הולך עם האוזניות כל הזמן בכיס.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש אתר טוב עם אלבומים שלמים תודה רבה רבה לכל מי שיעזו
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא מעוניין לחבר אותו בחיבור אלחוטי אלא רק לחבר אותו ישירות לטלוויזיה. מה שאני כן מחפש זה סטרימר שתומך בקבצי MKV ושיהיה קל לסנכרן אותו מול המחשב כדי להעביר אליו את הקבצים.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עד היום השתמשתי ב CX200 של Sennheiser, כניראה שאחד החוטים התנתק מהקונקטור. למרות שאני יכול לתקן אותם , החלטתי להשתדרג. יש משהו מומלץ בתווח מחירים של 100-200 ש"ח? חייבות להיות In Ear , אני לא מסתדר עם אוזניות רגילות. תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הטלוויזיה הראשונה: LA46D550 LCD הטלוויזיה השנייה: UA46D5000 LED הטלוויזיה מיועדת לשידורים רגילים, סרטי FULL HD ובעיקר למשחקי מחשב, זאת אומרת שמדי פעם אני אחבר אותה למחשב בשביל משחקים. אני יודע שיש תופעה שנקראת 'אינפוט לאג', כלומר: תגובה מאוחרת מעט של הטלוויזיה לג'ויסטיק/גיימפאד במשחקים, ומכיוון שהטלוויזיה מיועדת בעיקר למשחקים, ברצוני לדעת איזו משתי הטלוויזיות שהזכרתי למעלה, תגיב מהר יותר לגיימפאד במשחקים. אני יודע שבאתר הרשמי של סאמסונג כתוב שה-D550 היא CMR 50 וה-D5000 היא 100 CMR. האתר: http://www.miniline.com/Samsung/?CategoryID=129 האם זה אומר שה-D550 תהיה טובה יותר מן הבחינה הזאת? או שאולי במקרה הזה אין הבדל? (האם יש איזה אתר שמשווה בין אינפוט לאג של טלוויזיות?) א…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
זהו, הזמנתי סוף סוף נגן. קריאטיב ZVM, בגירסתו הצנועה יותר - 30GB. עכשיו אני מתכוון לקודד את אוסף המוזיקה שלי (ששמור כולו ב-FLAC) ל-MP3, ומחפש הגדרת קידוד שתתן פשרה טובה בין איכות סאונד לבין גודל קובץ. אני לא מעוניין לקודד את הקבצים עבור השוואות ABX בין קידוד אחד לאחר (עיסוק שנתפס בעיני כ-Pixel Peeping של עולם האודיו ). אני כן מעוניין לקודד אותם כך שניתן יהיה להנות מהמוזיקה, מבלי שהקידוד יפריע. השאלה היא באיזו הגדרה כדאי להשתמש. בעבר השתמשתי בד"כ alt-preset-standard והייתי מרוצה מהתוצאות. האם זאת פשרה טובה, או שאפשר לרדת להגדרה נמוכה יותר ועדיין לצפות לאיכות שקרובה ל-CD? אני משתמש בד"כ באוזניות סנהייזר PX100, ולפעמים בקוס KSC75. תודה!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-


