עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by noam120,

    שלום, אני מתכוון לקנות את הרמקולים SOLO6C וחשבתי לקנות גם כרטיס קול. אני מתלבט בין ASUS XONAR DG ל ASUS XONAR DGX מה ההבדל ביניהם? אם הבנתי נכון זה רק החיבור וגם ראיתי שיש על הכרטיס משהו שאפשר לחבר של 4 פינים, מה זה הדבר הזה? ואני ארגיש שיפור בסאונד בין הכרטיס קול הזה לכרטיס קול המובנה בלוח-אם? הלוח-אם שלי זה P43-NEO והיציאה הירוקה נהרסה, היא משמיעה סאונד רק בצד ימין אז אני משתמש ביציאה הכתומה (כמובן שאין הבדל בסאונד..) התקציב הוא בסביבות ה- 200 תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by Yehudaa,

    http://buy.ebay.co.il/buying/il/display/320319468376_YAQIN-6J1-Tube-Signal-Upgrade-CDDVD-Buffer-Processor- חיבורים : מה CD או DAC או כרטיס קול מחברים ל INPUT OUTPUT הולך למגבר מה אתם אומרים ? יש למישהו השגה על הדבר הזה ? פעם ראשונה שאני שומע על המושג הזה "TUBE BUFFER " המחיר מאוד זול סה"כ כולל משלוח 480 ש"ח בטח מיסים זה 100 ש"ח = 580 ש"ח

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. כמה דקות של שירים אפשר לשים???

  4. הורדתי כמה שירים בפורמט MP3 מקאזזה... כן כן אני לא מתבייש. אני מוריד שירים. בכל אופן אני מנגן אותם ב WINAMP ואז יש צליל צורם ומגעיל...לפי מה שהבנתי זה אומר שהקובץ מוגן. ניסיתי להוריד גרסא אחרת של השיר וגם היא לא עובדת טוב. ניסיתי להפוך ל WAV אבל לא עזר חחח איזה קטעים. מה עושים? תודה! יניב

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by Bashash,

    אין הרבה מה לומר.... אני זקוק לפתרון תלויה על קיר (כל פתרון אחר כבר נשלל... אין טעם להציע\לשאול) את הרמקולים SOLO6C. מידות - 272x210x361 mm DxWxH משקל - 13 KG חשבתי פשוט ללכת להום סנטר ולמצא איזה מדף קטן עבה מעץ ולחבר אותו עם תומכים ממתכת פשוטים. אפילו שלושה לכל מדף... כדי שיהיה יציב במאה אחוז. מה אתם אומרים?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  6. טוב, אז אחרי שעברתי על כל העמודים בפורומים שקשורים לנושא(אני מקווה שחיפשתי בצורה נכונה..) נותרתי עדיין עם מס' שאלות ואני ממש אודה אם תוכלו לענות לי עליהן, אז תודה מראש..חבר מביא לי מארה"ב IRIVER H320. כן, אני מבין שהגירסה האירופאית יותר טובה כי היא באה עם מתקון חיצוני לסוללות ו USB2GO (מה שזה לא אומר..אני רק יודע שזה יותר טוב מה-USB הרגיל). אבל עדיין יש לי את הגירסה האמריקאית. ועכשיו לשאלות : א. האם אני באמת צריך לנסות לשנות משהו בתוך המכשיר כדי להפוך אותו לגרסה אירופאית ואם כן, אז איך אני עושה את זה..?קחו בחשבון שאני ממש בור ועם הארץ בכל עניין המחשבים אז תנסו להסביר לי כמו אל ילד בן 6 (שאגב, נראה לי יותר מבין ממני..) ב. אני יוצא לטיול ארוך,כנראה באפריקה, מה שאומר שאין לי…

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by or,

    יש לי את הקאייטיב אבל הוא רגיש מידי!!!!! המצב שלי הוא שאני יותר קרוב לרמקולים הקידמיים ולשמלאיים אז אני צריך שהאחורה יקבל יותר כוח ושגם השמאל (אם יש תוכנה שתתן לי להחליט כמה כוח לתת לכל אחד זה יהיא הכי טוב!!!!) בתודה מראש אור!!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by amir.o,

    שלום, אני רוצה לקנות סאב וופר שאותו אני יחבר למערכת שיש לי בחדר - (lg-jbl (ffh - 2020 אז אני צריך המלצות... כמו כן את המערכת אני רוצה לחבר למחשב ,כרגע אני מחבר את היציאה מהמערכת ליציאת אוזניות ברמקולים הקטנים של המחשב אז אני צריך המלצה לכרטיס קול טוב לשמיעת מוזיקה ומשחקים (ללא עיבוד קול או דברים בסגנון) ועוד שאלה קטנה,עם הכרטיס קול החדש (כרגע יש לי משהו פשוט on-board) איך אני יחבר את המערכת לכרטיס קול ? בהנחה שהכרטיס הוא 5.1 או יותר והרמקולים עצמם כולל הסאב וופר מתחברים למערכת = האם תהיה ירידה באיכות הקול או שהחיבור של המערכת לכרטיס ע"י חיבור רגיל מצד אחד (כמו לאוזניות ) ושתי בננות מצד שני (חיבור ל aux) יהיה בסדר ? תודה מראש על התשובות.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by מישהו שלא מצליח להיכנס,

    רציתי לבדוק אם הבעייה עם הדריבר, אבל EVERST אפילו לא מציג לי שום מידע בקשר לאודיו ככה שאין לי מושג איזה דריבר להוריד

  10. אוקי, שלום, פעם כבר פתחתי דיון, וחשבתי שאני יקנה את הARCHOS GMINI XS202 מאז השתנו דברים..... אז חשבתי הרבה, והתייעצתי לקראת קניית נגן חדש, יש לי 4 אופציות עיקריות ואני צריך שתעזרו לי להחליט, אני צריך שיהיה מעוצב, איכותי, חזק, בעל פיצרים וכו.. הנה ההתלבטות: 1. IRIVER IFP 799. יתרונות: איכותי במיוחד. חסרונות: פחות יפה ממהנגן השלישי והרביעי. עוד נקודה שמישהו אמר לי שעומד להגיע מחליף ל799, U10 למישהו יש מושג?? 2. Creative muvo micro V/N200 1GB יתרונות: איכותי במיוחד חסרונות: פחות יפה מהנגן השלישי והרביעי. 3. 2GB I- AUDIO 5 (לא X5, רק 5) יתרונות: יותר יפה מהראשון והשני, 2GB. חסרונות: פחות איכותי מהראשון והשני. עוד מהחברה אי אודיו, זה הF1, שנמכר רק בקוריאה, אבל אני מגיע גם לקור…

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  11. וכמובן אם יש לכם משהו יותר טוב תרשמו. מה הכי מועדף משלושת האוזניות שציינתי? תודה לעוזרים. יום טוב והמשך גלישה מהנה, סער.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  12. שלום לכולם, קודם כל אציין שאני לא מומחה לאודיו ולכן לא תמיד אשתמש במינוח המקצועי אז סליחתכם מראש ולעניין - רכשתי רמקולים מסוג MicroLab X13 ושמתי לב שהם מגיעים עם חיבור כזה: וזה החיבורים האחוריים של הסאב: לא הבנתי לאיפה אני אמור לחבר את הכבל שהגיע עם הרמקולים ללפטופ שלי שיש בו חיבורים כאלה: ואחרי שניסיתי ולא הצלחתי לחבר פניתי לגוגל והבנתי מאיזה אתר שאני אמור לרכוש כבל מסוג pl ל pl ולחבר אותו צד אחד לסאב וצד אחד לחיבור של האוזניות בלפטופ. אז רכשתי את הכבל הזה: וחיברתי את הכבל מהסאב לחיבור של האוזניות (בתמונה הקפתי להיכן חיברתי את הכבל בסאב ובלפטופ): עכשיו, הרמקולים מנגנים אבל הבעיה היא שלא חזק כמו שחשבתי שהם יהיו (בכל זאת עוצמה של 12 וואט RMS וסאב של 40 וו…

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by ntntnt23,

    הי. מחפש כרטיס קול למערכת רמקולים הזאת ,ממחיר סביר והאם משתלם. כרטיס קול ב150 שח אתן שיפור משמעותי לעומת הכרטיס המובנה בלוח אם? זה ביד 2 כ 50 שיח, משתלם לי? אני ארגיש בהבדל לעומת הלוח אם? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=26978

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by Noririco,

    היי אני מחפש המלצה לטלויזיה באזור ה46 . התקציב הוא בערך 6000. מאוד חשוב הרזולוציה והצבעים, המסך אמור להיות בשימושים של מחשב, כבלים, קונסולות, סרטים כמובן. חשוב שיהיו יציאות HDMI מרובות. הפרטים בטלויזיה וזרימת התמונה מאוד חשובים. האם התקציב עומד בדרישות בכלל ?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. שלום אז ככה אני מתלבט בין רמקול רצפתי או מדפי מה ההבדל מאיזו בחינות ההבדל בניהם?ועם אפשר המלצות וכמובן שיעמדו גם בצלילים נמוכים וגם גבוהים זה הכי חשוב והעם הDB כמה שיותר גבוה זה אומר שהרמקול איכותי יותר או שזה לא קשור יכול להיות שרמקול עם 88DB יהיה טוב יותר מרמקול עם 94DB?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  16. טוב אז לאחר שנשרף לי אחד המגברים ברכב (מגבר של סוני 4*300 וואט) שהיה קצת ישן ולא שווה תיקון (6 שנים) , שלקח איתו זוג רמקולים 9*6 שלי וסאב אחד של קנווד , חפשתי תחליפים ישראלים בגלל שלא צפוייה לי נסיעה לארה"ב בזמן הקרוב - וראיתי בוואלה שופס חנות שמיבאת את המוצרים האלה , כאמור אני חשדן גדול ונסעתי לראות אותם בלוד . לאחר כמה בדיקות קניתי את המגבר של ה 4*200 וזוג רמקולים 9*6 עשו לי מחיר הלכתי לדרכי בידיעה שזה תחליף עד הנסיעה לחול . היום התקנתי ברכבי את הציוד (עדיין חסר לי סאב נוסף - אבל אני יוסיף אותו שבוע הבא כנראה) . כרגע יש ברכבי : 1 מגבר של פיוניר 600 וואט (150*4 ) שדוחף זוג 9*6 וזוג 4\1 .5 והמגבר החדש שדוחף את הסאב השני 8 אניצ' (OPEN AIR) של קנווד וזוג 9*6 גם של …

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by manga05,

    שלום לכולם, אני מקווה שהכותרת מסבירה את עצמה.. אני מחפש עידכון קושחה לדיוידי של חברת ITT מדגם 333A הסיבה שאני רוצה את העדכון היא מכיוון שהכתוביות מופיעות קטן ובצבע צהוב (ויותר קרוב לאמצע המסך מלתחתית המסך) זאת כמובן כאשר אני רואה סרטי DIVX עם כתוביות SRT (הסרט עובד היטב במידה וזה לא ברור, הבעיה היא רק בכתוביות) תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by dudusan,

    או משהו אחר יותר טוב בסביבות המחיר של המכשיר הנ"ל(200 ש"ח).

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by מוחמד היהודי,

    תקציב :2700 לנגן ולאוזניות.(אפשר פחות..). אני צריך 20-30 ג'יגה.. חברה מוכרת כמובן MP4 הצגת סרטים לא חובה.. רצוי שיהיה אפשר להעביר תמונות ממצלמה דיגיטלית עם כבל USB שישמש אותי גם כדיסק און קיי וזמן סוללה ארוך חשבתי על 2 נגנים הX5L או החדש של קרייטיב שעולה 2000 שקל.... מי מבניהם יותר טוב? אני יכול להזמין מחו"ל דרך חבר אז המחיר מצידי שבארץ יהיה 2500 כי בחו"ל אני ישיג את זה הרבה יותר זול תודה..

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  20. מה ההבדלים ביניהם בעצם?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by avihai007,

    היתרון העיקרי שראיתי ב-ARCHOS הוא הבטריות, שאפר להכניס לשם בטריות רגילות. יש אפשרות לחבר בטריות רגילות או משהו כזה גם ל-IPOD? (במיקרה שניתקעים) תודה רבה!

  22. Started by benyben,

    שלום. לא מבין בכרטיסי קול יותר מדי (בלשון המעטה) שלפתי את הכרטיס קול הזה מהמחשב הישן שלי, ואני מתלבט אם לשמור אותו - או שהוא לא שווה כלום? בעקרון - אם הוא טוב יותר מכרטיס מובנה, אז אשמור אותו. הנה:

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  23. השאלה בנושא. ניסיתי לחבר לאינפוט2 שזה כבל שמגיע עם הרמקולים שיש לו אינפוט בננה עבה לכל רמקול בצד של המגבר ובננה סטנדרטית בצד של המחשב. עם הכבל הזה לא הצלחתי לשמוע שום דבר. אחר כך ניסיתי להוציא את הכבל שהעביר סאונד מהמחשב למסך (לצערי הרב, עד עכשיו) שהוא פשוט בננה סטנדרטית משני הצדדים. אז עכשיו אני שומע, אבל רק באסים. יש לציין משהו, אם כבר אני מעלה את זה. המגבר והשלט לא מתאימים לתמונה שבאתר של TMS (מהם קניתי את הרמקולים): http://tms.co.il/product/3143 המגבר נראה כמו בתמונה הבאה: http://tms.co.il/product/3495 יכול להיות שזאת קומבינה עם מגבר שלא שייך לרמקולים? ובכל מקרה, יכול להיות שזה גורם לבעיה? תודה רבה על העזרה, מראש [br]פורסם בתאריך: 6.07.2008 בשעה 22:07:41 …

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. שלום לכולם, אני מקווה שזה המקום הנכון. ברצוני להעביר קלטות למחשב (דרך וידיאו) אני יודע שדיברו על זה הרבה, אבל רוב הדיונים ישנים . אני צריך כרטיס שיכול לקבל כניסת rca (למשל) אין צורך בטיונר טלויזיה! רק העברה וקידוד למחשב. מחפש כרטיס שלא יוריד באיכות (כמובן שאיכות הקלטות לא משהו) יכול לבוא בחיבור USB או PCI או PCIE מחיר בסביבות ה300 (אפשר פלוס) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by amith12,

    הבעיה היא הסאב ששוקל 26 קילו והוא די גדול. אבל איזה תוספת יבקשו כבר 200-300 שקל עדיין יוצא שווה. בארץ 2100 בחול 850 שקל. יש מכס על דברים כאלה ? ואם כן איפה אפשר לבדוק כמה זה יצא ? תודה

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים