עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by do_k,

    בוקר טוב בשעה טובה, אני חושב להחליף את ה-CRT הישנה. כרטיס המסך שלי ( ATI 1950HD ) מוציא רק אות דיגיטלי ולכן אני צריך לשדרג... אני חושב בכיוון של 42-46 אינטש ( זה בחדר שינה ואני מרוחק כ-3 מ' מהמסך ). המחשב גם נמצא באותו החדר ואני מתכוון לחבר אותו למסך עם כבל. התקציב בסביבות ה- 5-6K, כמובן שפחות יתקבל בברכה... אני רואה בעיקר סרטים וסדרות דרך המחשב ולכן אני חושב יותר על LCD או LED. לסוני אין מסך 42 ולכן אני "חייב" לעלות ל-46 אבל יש לסוני תמונה לא רעה. ראיתי בחנות דגם LED בסביבות ה-6000 שקל, קצת יותר. מצד שני, אני מבין שחברות אחרות מאפשרות להציג יותר פורמטים.. בקיצור, אשמח לקבל המלצות לדגם/דגמים כדי לצמצם אפשרויות. גם המלצה לחנויות אקבל בברכה... תודה מראש וחג שמח

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  2. המלצות? בכל טווח מחיר? מה הן האוזניות הכי הכי מושלמות לכל מיני משחקי BLACK OPS וכאלו?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. Started by flir,

    האם יש למישהו עצות מתוך ניסיון, לגבי צביעה של קיר עליו ברצוני להקרין. בהנחה שאיני מעוניין לתלות מסך.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  4. שלום , אתמול קניתי כבל DVI TO HDMI בשביל לחבר את המחשב לטלווזיה , זה המפרט שלי. Intel Core 2 Duo E 6750 ASUS Striker Extreme Albatron 8800GTS 640mb Mushkin DDR2 800Mhz 4GB Western Digital 320GB Gigabyte aurora 570 Silver ENERMAX Liberty 500W Windows vista ultimate 64bit עכשיו , קיבלתי תמונה על מסך הטלוויזיה מהמחשב עכשיו השאלה היא איך אני מעביר סאונד. קראתי משהו על כבל SPDIF או משהו כזה וראיתי שיש לי על הלוח אם חיבור כזה עגול קטן של SPDIF , אפשר לעשות אם זה משהו ? בקיצור תעזרו לי לחבר את הסאונד (:

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  5. יש לי חבר שמעוניין לקנות את האוזניות הנ"ל אך אבא שלו חושש לקנות דרך האינטרנט עם כרטיס אשראי , עכשיו ב Audio Cubes לא ניתן לבצע הזמנות דרך הטלפון כך שרציתי לשאול אם מישהו מכיר חנות אחרת שמוכרת את האוזניות הנ"ל ביפן\ארה"ב\אירופה דרך הטלפון ושולחת לארץ תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by ^GunX^,

    שלום לכולם , אני רוצה לקנות אוזניות עד 100 ש"ח לנגן MP3 חשוב לי מאוד שהיו ניתנות לקיפול ושיהיה אפשר לרוץ איתם , חוץ מזה כמובן שהאיכות שלהם תהיה טובה. בהתחלה חשבתי על משהו כמו הפנסוניק האלו: http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=2051365&type=2&product=1&dept_name=%f1%e8%f8%e9%e0%e5+%e5%f7%e5%ec%f0%e5%f2+%e1%e9%fa%e9 או כמו הKOSS האלו : http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=21795 מה יותר טוב ? למישהו יש הצעה יותר טובה ? תודה בכל מקרה

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by dkn1,

    אני מחפש להיתפנק באוזניות ברמה גבוה ,מצאתי שני דגמים שאשמח לישמוע מי המומלץ ואם יש עוד אופציות אשמח לישמוע. http://www.turtlebeach.com/product-deta ... e-tango/27 http://www.astrogaming.co.uk/a50/a50-wi ... system-486

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by ofer_mat,

    הוא יודע אם יש בהם מגבר ? או אך הרמה שלהם? חבר שלי רוצה כאלה לסלון שלו ( שמחובר שם מחשב) מה אתם אומרים? http://www.netaction.co.il/item.phtml?item=706484

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. לא חובה להשתמש בכל התקציב, כמה שפחות להוציא במסגרת ההעדפות יהיה מעולה.. האוזניות ישמשו בעיקר למשחקים אבל גם למוזיקה. אז חשוב שהן יהיו טובות לשניהם. (עדיפות למשחקים) אוזניות קשת בלבד, לא IN EAR ודומיו. כאלה שיושבות על הראש ולא על העורף או משהו בסגנון.. חשוב שיהיו נוחות/מרופדות מיועדות לשימוש ממושך לא מעוניין במיקרופון מובנה, אלא אם כן האוזניות ממש מומלצות ואפשר להוציא ולחבר את המיק במקרה הצורך אז סבבה שמעתי שמומלץ לקנות אוזניות יחד עם מגבר.. אם אכן זה תורם משמעותית לאיכות הסאונד, אשמח לשמוע המלצות ל"עסקאות חבילה" גם אם הן חורגות מהתקציב. תודה.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  10. שלום! קניתי אייריבר =) ואני מאוד מרוצה ממנו. ועכשיו חשבתי על איך להשיג סרטים ותוכניות.. אז חשבתי אז למה לא לחבר כבר את הטלויזיה למחשב. אז אני צריך עזרה קצת בזה, האמתי קצת הרבה אני לא יודע כלום. אז בבקשה תנו לי שמות של איזה כבלים אני צריך לקנות איזה תוכנה להוריד ואם אתם צריכים איזשהו ידע על המחשב שלי אז: amd 64 3000 6800GT epox kda3j Genius 5.1 תודה מראש =) נ.ב אני מעוניין גם אם אפשר שאני יוכל להקליט בתוך המחשב את מה שאני רואה בטלויזיה וגם שאני יוכל להציג את המחשב על הטלויזיה. עריכה: עכשיו הסכלתי על המאחורה של הטלויזיה ואין שם שום יציאה החוצה אז לא נראה לי שזה הגיוני שהיא תקרין החוצה אבל בממיר שלי אז ראיתי יציאות החוצה של Video ואודיו ומשום מה יש שם גם כניסה שקוראים לה "u…

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  11. האוזניות הם Medusa Speed Link 5.1. מישהו יודע איפה מתקנים אותם? האם לפנות לחנות או ליבואן .... יש לי אותם מעל שנה ... הבעיה היא ששומעים רק ב2 רמקולים קדמיים בלבד..כל השאר לא מגיב. תודה מראש לעוזרים וליועצים .

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by asafay1,

    סתם גלשתי לי בנטאקשן וראיתי תמוצר הבא והמחיר יחסית סביר האיכות אני מאמין סיברה ביותר...והנפח מכובד בכל אופן רציתי דיעות בקשר להאם שווה לי הקניה של המוצר הנ'ל ביחס למחיר ולתמורה שניתן להפיק ממנו.. והדבר שהרשים אותי בין היתר זה התמיכה ב- Lyrics - הצגת מילות השיר !!! אחת התכונות החשובות והבלעדיות ביותר . היא LYRICS - מילות השיר - ניתן לראות את מילות השירים בדיוק כמו בקריוקי תוך כדי השמיעה המוצר פה http://www.netaction.co.il/multi.phtml?item=1961025 תודה מראש לעוזרים ^ - ^

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by IG,

    שלום לאנשים. אחרי כ-4 שנים, הגיע הזמן להחליף את הפדים של האוזניות שלי (התחילו להתפורר כבר...) איפה אני יכול לקנות חדשים שמתאימים, ואם יש משהו תחליפי טוב יותר- ספרו לי על זה (תקציב לא ידוע... אין לי מושג כמה עולים חדשים אז אני לא יכול לתת הערכה...)

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. מבקש חבילה חינמית תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by quantoM,

    לא יתחברו אליה קונסולות למיניהן. יחובר לממיר YES 42" מינימום. LCD או פלזמה, אני צריך שתייעצו לי בנושא זה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  16. אחי הביא לי אותם מתנה, מדובר באוזניות האלה: http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/products_headphones_portables_04850 אוזניות חביבות למדי, אהבתי אותם באס נחמד ויש דגש על התדרים הנמוכים, אם אני לא טועה הם עולות בסביבות ה-100~ החסרון בהם שהם נראות טיפה ג'נריות ויותר מזכירות אוזניות שעולות 20 ש"ח...בעיקר השבריריות שלהם. למי שמחפש לקנות אוזניות בתקציב הזה שייקח אותם בחשבון, אוזניות טובות אהבתי. ד"א יש להם שליטה על הווליום (BUILD IN) כזה... ראיתי אותם למכירה ב-18$ [פה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  17. אני צריך לרכוש כבל HDMI כ5 מטר שיחובר ממחשב נייד לLCD. לצערי אני צריך את הכבל קצת בדחיפות לכן הזמנה באינטרנט לא בא בחשבון. כמה כסף יעלה לי התענוג?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by sh_idan,

    תודה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by shukiller,

    היי, קניתי LCD 40 אינצ' של סמסונג מיבוא מקביל. דגם - le40c530f1w הבעיה - הדגם הזה לא מופיע כלל באתר של סמסונג... זה אומר שלא אוכל להוריד עדכוני גירסה? איך זה יכול להיות??? סמסונג מתעלמת מדגמים שהיא יצרה ולא משווקים ע"י משווקים מורשים? אז איך בכל זאת זה משווק?

  20. Started by dvirf1,

    קצת מביך, אבל יש לי כבל שבכל אחד מהקצוות שלו יש שלושה מחברי זכר בצבע שחור, אדום וצהוב. אין לי מושג לאן לחבר את זה ב DVD ובטלויזיה. הכניסות שכתובות לי ב DVD: MR, COAX, VIDEO, ML, G/Y, B/U, R/V יש עוד 2 כניסות (S-VIDEO, Optical) - אבל הכבל לא מתאים אליהן. בטלויזיה יש לי 3 כניסות בחלק של ה AV IN (צהוב, לבן, אדום), 3 כניסות בחלק של ה AV OUT (צהוב, לבן, אדום), ו- 12 כניסות בחלק של ה component. ושוב, עוד כניסות שלא מתאימות (HDMI, etc..) איזה צבע לחבר לאילו כניסות ב DVD, וכנ"ל בטלויזיה?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. שלום לכולם, קניתי אתמול מערכת קולנוע ביתית לטלוויזיה - Panasonic SCXH-100. אני רוצה לחבר אותה לטלוויזיה LG LCD 37LK450Y. קיבלתי באריזה של המוצר כבל HDMI , אבל בחוברת המוצר כתוב שיש 2 אופציות לחיבור : HDMI ל-HDMI (במידה והטלויזיה תומכת ב-ARC - שוב אין לי מושג בדברים האלה) וחיבור אחר - עם כבלים אדום ולבן - שלא מסופקים והייתי צריך לקחת מהמערכת בסלון. עכשיו אני רוצה קודם כל לשמוע רק מהמערכת. לשים את הווליום של ה-TV על 0 ולשמוע כל הזמן במערכת. (יש לי ממיר HOT MAGIC בחדר שהמערכת כרגע מחוברת אליו) דבר שני אני רוצה לשמוע בה כמה שיותר טוב כמובן , הדגש הוא על סרטים וסדרות בעיקר. כשחיברתי HDMI לא שמעו כלום, כשחיברתי עם הכבלים האדום והלבן מהמערכת לממיר של הוט אני שומע, אבל בשבי…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  22. שלום לכולם, ברשותי סטרימר (C200). האם יש דרך כלשהי להציג את מה שאני רואה על צג המחשב (ה-Desktop למשל) על מסך הטלוויזיה? (אני יודע שאפשר לחבר ישירות דרך כבל ה- VGA/HDMI אבל המחשב נמצא בסלון וזה מסורבל להעביר כל הזמן כבלים)

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. אלה הרמקולים.. Cerwin Vega Int-252 http://www.cerwinvega.com/intense252.php Cerwin Vega Int-118 http://www.cerwinvega.com/intense118.php אני מחפש מגבר שינצל אותם כמה שיותר ובאיכות גבוהה.. עכשיו אני מתלבט אם להביא מגבר עם יציאה לסאב ולחבר את שלושתם לאותו מגבר או להביא שני מגברים - אחד ישמש לשתי הבוקסות, ושני ישמש לסאב ולחבר את שני המגברים לקרוס אובר שיאזן את הסאונד. מה אתם מציעים לי חבר'ה ??

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by vourt,

    בשעה טובה הגיעו אליי היום הDenon AH-D5000 - מחיר 480$ כולל משלוח, מדהים איך שהם נראות אך לפני שמחבר אותן לAsus Essence ST רציתי להתיעץ לגבי הגדרת הIMPEDANCE בכרטיס הEssence ST, כיוון שראיתי בSpec של האוזניות שהן תומכות ב25 ohm , אך בכרטיס ישנם 3 אופציות - Normal <64ohms High 64-300ohms Extra high 300-600ohms האם ללכת על האופציה הגבוהה ביותר של Extra High? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  25. שלום, עד לא מזמן היה ברשותי x800gto2, וחיברתי את המחשב לטלוויזיה שלי, sharp 32wd1e בחיבור VGA. הסרטים נראו טוב, אבל עכשיו שקניתי HD4670 רציתי לחבר את המחשב בחיבור DVI ל-HDMI דרך ה-HD המפורסם שהחברות נוטות להתגאות בו אבל כאשר חיברתי בצורה כזו, התמונה על הטלוויזיה נהייתה אפילו פחות טובה מאשר בחיבור VGA: הטקסט קשה לקריאה ומרגישים שמשהו לא בסדר עם התמונה. ניסיתי לשחק מלא עם ההגדרות וניסיתי את התוכנה powerstrip אך שום דבר לא עזר אני משדר על רזולוציית 720P שזה 1368X768 כמו ב-VGA הקודם שלי אך התמונה עדיין נראית גרוע ממקודם... מאוד אשמח לעזרה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים