עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Mr Gadget,

    ברשותי Logitech X-530 והבעייה היא כזאת, הכבל של הרמקולים האחוריים אינם מספיקים לי עכשיו רציתי לדעת האם יש מתאם או משהו שמסוגל להאריך את הכבל בעוד כמה מטרים... והאם הארכת הכבל תפגום באיכות הסאונד של הרמקולים שאליהם אני מחבר את הכבל המאריך...

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  2. ערב טוב, יש לי איי פוד (מרוצה עד הגג -חוץ מכמה דברים) כבר חודש, והאוזניות שלו נחמדות, אבל אני זקוק למשהו יותר רציני.. מכיוון שאין לי שום מושג או ידע בבחירת אוזניות, אני צריך את עזרתכם. התקציב נע בין 50$-100$, (אפשר לחרוג), והגעתי לשני סוגים שיכולים להתאים לי: הראשון הוא IN EAR, מצאתי את הדגם הזה של סוני, הרבה המליצו עליו, אבל אמרו שלא ניתן לשמוע איתם הרבה זמן כי זה כואב/מציק.. http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home;jsessionid=CMh7Rw1fb2!1668865055?O=productlist&A=details&Q=&sku=367723&is=REG השני שחשבתי עליו הוא הדגם הזה, אהבתי את העיצוב והכל אבל הדאגה שלי היא הם ענקיות (ואני לא רוצה להסתובב עם בונגילות בראש) והכבל ארוך מידי (3 מ') http://w…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by sinsonik,

    שלום, היום רכשתי אוזניות steel series siberia elite למי שלא מכיר: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=19589 אגב, אשמח אם מישהו ייתן לי חוות דעת קצרה על האזניות בכל מקרה, לאחר התייעצות עם חבר הוסבר לי שהאזניות האלה מיועדות לגיימינג כבד ולא מתאימות לצרכיי... צרכיי הם 100% מוזיקה, כוללת באסים ומשחקים שלא כוללים יכולות גבוהות של שמע, ובאמתהדגש הוא על חווית מוזיקה מדהימה, (יכול להיות שהאזניות האלה דווקא יעבדו טוב וישמיעו מוזיקה טובה ולכן אני גם מתייעץ כאן מכיוון שלא שמעתי אותם עדיין..) התקציב שלי הוא בערך המחיר של האזניות האלה (כ800 ש"ח) ויש לי יומיים להחליט האם להחזיר את האזניות ושתמליצו לי על אזניות איכותיות למוסיקה או להישאר עם האזניות האלה ושתגידו לי אם באמת אהיה מ…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by andrei21,

    1) האם אפשר להפעיל בתוכנה כתוביות חיצוניות בעברית? 2) האם אפשר להפעיל כתוביות חיצוניות בסרטי blu-ray מלאים?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  5. אני מעוניין לקנות מערכת \ רסיביר + רמקולים יד שנייה + כרטיס קול בתקציב של כ1200 שקל. הרעיון הוא לחבר את המחשב + האקסבוקס שלי למערכת הזו... מיועד למוסיקה וסרטים [ כן אני יודע ש2.0 זה לא סראונד] בעיקרון אני לא יודע מה עדיף מערכת סטריאו שלמה יד ראשונה חדישה או להתעקש ולמצוא משהו יד שניה :\ צריך המלצות\עצות\אולי קישורים למוצרים יד ראשונה\שניה. תודה מראש.

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  6. היי, אני מעוניין לקנות טלויזית LED של SONY דגם KDL-40EX700 עם מעבד BRAVIA 3 וצפיה בוידאו דרך אינטרנט. לינק: http://www.bestelectric.co.il/Product.asp?Pid=KDL-40EX700&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=42&aff=Zap〈=he מרחק צפייה 3.5 מטר, אולי בהמשך ישמש ל-PS3 השאלה היא האם זו קנייה חכמה, הרי יש בו את כל הטכנולוגיה החדשה, או שזה סתם בזבוז כסף? גלישה באינטרנט דרך טלויזיה בסלון זה דבר די נוח, הוא שווה את המחיר לדעתכם? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by (iriver H10),

    איזה אוזניות סנהייזר נחשבות הכי טובות? אני רוצה לקנות של סנהייזר אבל שיהיו עם חוט רגיל לא אחד קצר אחד ארוך והשטויות האלה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. שלום לכולם, אני רוצה לרכוש טלוויזיה לסלון שתשמש לצפייה בתכני HD (עד וכולל 1080p) ו SD (וגם משחקים) שיוזנו ממחשב שיוחבר דרך HDMI. תקציב: עד 4K. מרחק צפייה: 2.2 מטר. תנאי תאורה: במהלך היום יש אור בעוצמה בינונית. קצב רענון: העדפה ליותר מ 60Hz בגלל השימוש במשחקים. אין צורך ב 3D. כמו כן, האם אפשר שלטלוויזיה תהיה יציאה קואקסיאלית/אופטית עבור מגבר סראונד קיים או שמא צריך להזין לו את הסאונד מהמקור בנפרד? לאחר חרישה של אתר retrevo הגעתי לטלוויזיה הזו, מה אתם אומרים?: http://www.retrevo.com/s/LG-42LK530-TVs-review-manual/id/23904bh139/t/1-2/ הכי זול שמצאתי עם אחריות 3 שנים מהיבואן הרשמי זה כאן: http://salon-hod.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=214 בתודה מראש, עמרי

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  9. שלום אני מחפש אוזניות שיהיו מאיכות בנייה טובה מספיק כדי לשרוד ריצות (והזעה נדיבה) אוזניות כפתור היו לי עד עתה הכי נוחות. ( מIN EAR כאבו לי תעלות האוזניים, אולי כי ראשי הסיליקון היו לא מותאמים מספיק?) בכל מקרה, התקציב הוא 300 שקלים, אני מוכן לקנות גם באינטרנט אם צריך כבר הרבה זמן שלא התעניינתי בספירה, ואין לי בכלל כיוון אשמח לעזרתכם

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by k22,

    שלום. יש לי ג'יפורס 7900gt, המליצו לי בפורום באתר הזה לקנות dvi לhd עכשיו שאני מחבר לפעמים רואים ולפעמים לא לא יודע איך אבל זה מתנהג על מצבי רוח ואני רוצה ליראות סרטים במחשב על 32 ולא על 19 תודה למי שיעזור לי לפתור את הבעיה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Lirans,

    שלום אני בהתלבטות איזו מן הטלויזיות לקנות sony 32bx400 vs samsung 32d550 הטלויזיה תחובר למחשב לצורך משחקים וסרטים בhd מה שמעניין אותי זה איכות התמונה והלאג רמקולים, תמיכה בmkv והשאר לא מהווים חשיבות תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. האם כדי לנסוע על אופניים עם ה h10?{כשהוא מנגן כמובן}. נסיעה בת 10 דקות, לא ארוכה. האם זה יהרוס את ההרדיסק של המכשיר או משהו?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by eyalll,

    היי ראיתי שעל הסאב וופר שלי (X-530) יש 25W. חבר שלי אמר לי שאבא שלו קנה סאב וופר שיש לו 2700W...בהתחלה חשבתי לא הגיוני וזה כי זה כפול 100 בערך משלי, אז חשבתי שזה צריך להיות ענק, ולהפך כשראיתי את זה זה היה קצת יותר גדול משלי, לא משהו רציני. לא שמעתי את הביצועים שלו, אבל סאב וופר כזה לא צריך להיות לאולמות וכאלה? כאילו זה 2700W..זה די מטורף

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  14. שלום, אני מעוניין להחליף את הרמקולים הנוכחיים שלי (http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=704609 Logitech S120) במערכת אחרת קצת יותר רצינית (2.0 או 2.1). הרמקולים יחוברו למחשב וישמשו לשמיעת מוסיקה. יש ברשותי את הרמקולים האלו: SONY SS-GRX8, ואני יכול להשמיש אותם ע"י רכישת מגבר ב 100 ש"ח. האם בתקציב של 100-150 ש"ח +- יש רמקולים יותר איכותיים מאלו של סוני? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  15. שלום, אני מחפש נגן MP3 עם נפח של 20 ג'יגה (בערך) חשובים לי מאוד גם הדברים הבאים (חוץ מהאיכות, הנוחות והעמידות): שיהיה לו ספיקר (כמו שיש בפלאפונים) שיהיה אפשר לשדר איתו לרדיו (בשביל נסיעה במכונית) (וגם לקלוט רדיו) שיהיה אפשר להעביר גם תמונות \ סרטים USB2GO אם יש דבר כזה אז שיהיו לו 2 יציאות לאוזניות שיהיה אפשר למצוא את הסוללה הנטענת שלו בחנויות ושלא תהיה בלעדית (אם תיהרס...) אני משער שאין דבר כזה כרגע בישראל או בכלל... אז אם מישהו מכיר איזה נגן שעומד להגיע לארץ בחודש- חודשיים הקרוביים שיירשום בבקשה. אם אתם מכירים משהו שקרוב למה שאני מחפש אני אודה לכם =]

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Talker,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות אוזניות וכרטיס קול איכותיים לשימוש לשמיעת מוזיקה. אני מוכר את הרמקולים שהיו לי כבר שנתיים (LOGITECH X530) כיוון שהם עשו את שלהם ואני מחפש משהו יותר איכותי (והבנתי שאוזניות יעשו את העבודה מעולה). נאמר לי שלא מספיק לקנות אוזניות איכותיות אלא גם צריך כרטיס קול איכותי, תקנו אותי אם אני טועה. תוכלו בבקשה להמליץ לי על אוזניות + כרטיס קול? תקציב 800 ש"ח +- אבל אם יש יותר זולים שעדיין יעשו את העבודה אני אשמח. אני בעיקר שומע רוק ומטאל, אם זה עוזר במשהו . אם התקציב נמוך בבקשה תגידו לי, תודה לכולם!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by avidan28,

    שלום וערב טוב לאחרונה אני מגלה עניין במסכים דקים עד גבול ה 2000 שקל.אולם אני מגלה תופעה מעניינת.מסך 19 עולה X כסף ואילו מסך 21 22 רחב !!!! עולה בהפרש של כמה עשרות שקלים (50 עד מאה שקל ) אולם כאשר אני מחפש מסך 20 רגיל ולא רחב המחיר קופץ לכמה מאות שקלים. לדוגמא ה 1900P המעוצב של LG עולה 1884 ואילו הדל ה 22 רחב עולה 2180. אם אני רוצה 20 רגיל המחיר קופץ ל2400 פלוס. מישהו יכול לתת לי הסבר על החוסר הגיון הזה ומה העניין לדחוף את מסכי ה WS במקום הרגילים מבחינת האטרקטיביות. תודה רבה .

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by n3b,

    שלום לכולם, הסאב הנ"ל, אשר הגיע כחלק ממערכת סראונד של eltax שימש אותי רבות, עד שלפתע אתמול פתאום שמתי לב שהנורה מאחורה לא פועלת והסאב גם כן.. האם מישהו נתקל או יודע איך לתקן בעיה זו? תודה מראש! תמונה של הסאב:

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. אהלן, השאלה בכותרת, מחפש אוזניות IN EAR וכידוע ברשת ובעיקר איביי הל סיני וכנראה גם מזוייף... מישהו קנה ויודע איך להיזהר מזיופים? או לחילופין מה האיכות של הזיופים שם? שווה את הכסף? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלום אני רוצה לחבר רמוקלים של מערכת סטיראו למחשב, אבל החוט של הרמקולים לא מתאים לחיבור במחשב, יש איזהשהו מתאם ? תמונות: http://img505.imageshack.us/img505/1049/dscn6052nd2.jpg http://img504.imageshack.us/img504/6902/dscn6053sf9.jpg

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by The Dom,

    אני מחפש אוזניות בינוניות לריצה. אני לא מבין בסוגים אז שלא יכנסו לאמאמא של האוזן - את אלה אני שונא. יש לי אוזניות קשת , אבל ספוג וזיעה לא הולך :-X אולי משהו שיתלבש על האוזן יהיה טוב. (חשוב שגם הם יראו טוב ובצבע שחור)

  22. Started by Kremb0,

    שלום לכולם ;D אתם יכולים בבקשה להמליץ לי על הנגן הכי טוב שמתאים לדרישות שלי ? אז ככה אני מחפש את הנגן הכי טוב (לא אכפת לי מהמחיר) , אבל הוא צריך להחזיק מעמד קצת יותר מנפילה אחת, וחשוב מאוד שיהיה עמיד מטלטולים- שאני יוכל לרוץ איתו. אמרו לי שיש נגנים עם hard disk עם בולמי זעזועים מצוינים שיחזקו מעמד שהם נופלים . אשמח לקבל את ההמלצות שלכם. תודה רבה לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  23. מחפש סט רמקולים סט של 5 או 6 רמקולים עד מחיר של 1200 ואם יש סט הרבה יותר טוב ב 200 300 שקל יותר אז אפשרי עכשיו יש לי רסיבר של denon avr-1508 אבל יש מצב שעוד כמה ימים אני יביא מאחי את המגבר שלו Harman Kardon AVR 7500 אז אני רוצה סט חדש וחזק תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by ETB,

    מישהו יודע איפה אני יכול להשיג פיוזים לרסיבר מסוג rotel RX400 באזור תל אביב?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  25. שלום. אחרי חפירות ארוכות ברשת מצאתי דגם שאני מעוניין לקנות ב א ר ץ. אבל אני לא מוצא אותו בשום חנות.מביקורות שראיתי בכמה אתרי מוזיקה ונגנים המחיר שלה אמור להיות 400 שקל.אבל אין שום חנות שמוכרת אותה ויש יבואן יחיד שניתן ליצור איתו קשר רק דרך סוכן במייל. מישהו כבר רכש את הדגם הנ"ל בארץ?? אם כן איפה ואם זה מקום אמין תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים