עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. לאחר ששאלתי את אייברייק שיש לו את הנגן בפרטי מספר דברים על הנגן.... מצאתי אותו ב-1200 ש"ח והזמנתי אותו....היום התקשרו על הבוקר...(למרות שעדיין בוקר) ועד יום חמישי או ראשון לכל המאוחר אני אמור לקבל אותו..... עכשיו אני כבר לא יכול לחכות....[= הנגן הוא Rio Carbon 5GB

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  2. לפני מס' ימים חיברתי את המחשב שלי לרסיבר עם כבל SDPIF. למיטב ידיעתי הכבל משדר לרסיבר את כל הערוצים הנחוצים (רמקולים קדמיים, אחוריים, סנטר וסאב), ותקנו אותי אם טעיתי עד כאן... הגדרתי את ההגדרות כפי שמתואר בתמונה המצורפת הראשונה, ובדקתי סראונד בתמונה המצורפת השנייה. זה נראה כאילו יש לי רק סטריאו כי כשהכדור מגיע לצד האחורי יש שקט ולא שומעים כלום. הסנטר והקדמיים עובדים בסדר. אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי או סתם לכוון אותי מה לא עשיתי בסדר. תודה [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  3. דבר ראשון על איזה נגן אתם ממליצים? האם אני יוכל לחבר אותם ל USB1.1? יש לי מחשב ישן... האם יהיו לי בעיות בלינוקס איתו?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by rel81,

    אז ככה.... המחשב שלי מעפן בצורה מחפירה, אבל זה לא העניין, יש לי מגבר HIGH END של b&o משהו מטורף 1200W RMS לכל ערוץ (עלה לי 36 אלף ש"ח) ורמקוליים : 2 קדמיים BOZE pure realistic 900W ו2 אחוריים : JBL VC1000 1000W זרקתי כסף כמו משוגע על זה חסכתי 5 שנים כמעט.. כי אני רוקיסט מושבע הקיצר מה שרציתי לשאול זה על איזה כרטיס קול אני אלך... נשארו לי עוד 7 אלף.... אני צריך את זה לציוד קצה לHIGH END... תודה...

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  5. אהלן, קניתי טלויזיה חדשה עם רמקולים מובנים מאוד גרועים יש לי מחשב שמחובר לטלויזיה (חיבור וידאו בלבד) עם רמקולים 2.1 ATP3 וכרטיס קול AUDIGY 2 VALUE עם LINE IN ויציאות לרמקולים קדמיים אחוריים ועוד אני רוצה לחבר את הממיר של היס ל LINE IN של הכרטיס קול שלי, ושהוא ישלח את הקול הזה ל"אחוריים=רמקולים 2.0 פשוטים שאקנה" יציאה כתומה את הסאונד הרגיל של המחשב שלי אני רוצה שימשיך לשלוח ל"קדמיים=ATP3" יציאה ירוקה וכשאבחר לראות סרט מהמחשב או מהטלויזיה אוכל שזה יפעל ב4.1 וינצל את כל הרמקולים. זה ה"חלום" השאלה אם זה אפשרי? אם כן איך מגדירים? תודה רבה מראש לעוזרים..

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  6. האם עדיין אלו הרמקולים המשתלמים ביותר? אין לי מקום בחדר לרסיבר ולמערכת רמקולים רצינית, אז ככה שמערכת רמקולים למחשב תהיה בחירה טובה. המערכת תחובר למחשב בכבל אופטי (לוח GB EX58A-UD3R), מידות החדר הן 3.7 על 4, בחדר יהיה מקרן ויויטק 1080 ומסך גלילה חשמלי, אז ככה שהמטרה של הרמקולים : קולנוע ביתי.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  7. שלום אני חדש פה - הפורום נראה מקריאה ראשונית עוזר ומקצועי , צריך הערכת מחיר של המערכת שלי, אין לי כל כוונה למכור אותה או משהו כזה אבל סתם בשביל לדעת על כמה היא עומדת, חלק קניתי וחלק קיבלתי מדוד שלי... [glow=red,2,300]מגבר[/glow] Yamaha RX-V2092 Dolby Digital AV receiver קישורים: http://202.186.86.35/audio/story.asp?file=/1997/12/04yamaha http://www.audioreview.com/A-V+Receivers/Yamaha%2CRX-V2092/PRD_118865_2718crx.aspx [glow=red,2,300]DVD[/glow] Toshiba SD1200 קישורים: http://www.3dnews.ru/reviews/storage/toshiba_sd1200 http://www.audioreview.com/PRD_124172_1587crx.aspx [glow=red,2,300]סנטר[/glow] Paradigm CC-350 קישורים: http://www.soundstage.com…

  8. Started by Guy King,

    אני מחפש לקנות מערכת סטריאו חדשה לחדר השינה שלי. התקציב גמיש. אם למישהו יש ניסיון עם מערכת טובה, אני אשמח לשמוע.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  9. Started by anatoli,

    אהלן אנשים, שמתי לב שיש עניין דיי רב במערכות 2.1 שונות והתקציב הרבה פעמים דיי מכובד. עם זאת, כל היידע "המצטבר" בפורום פה בא מביקורות פה ושם או מזה שמישהו שמע כמה דקות איזו מערכת. אני רוצה לשנות את זה. מזה אומר בעצם? ביקורת רצינית ורחבה יחסית של חברי הפורום. בשביל זה צריך להתאסף כמה אנשים באיזה מקום עם כמה מערכות ולבדוק. אז מבחינת מקום זו לא בעיה, אני יכול לסדר משהו (או בבית, או במקום אחר שיש לי). אין לי בעיה לפנות כמה שעות טובות לעניין. גם מקור טוב וקבצים באיכות טובה בשביל לקבל בדיקה רצינית יש לי. הבעיה שנותרת היא הגדולה מכולם, המערכות. יש דיי הרבה מערכות בשוק, כאשר אני מכוון לכיוון הממוצע ומעלה. X-230 ו-ATP3 הן ממש הגבול התחתון פה (ואת שתיהן יש לי, כך שזו נקודת התחלה). ע…

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  10. שלום! אנחנו (אני והמשפחה שלי) קונים טלוויזה חדשה, ורצינו שהיא גם תהיה מוכנה לעתיד לHDTV. עכשיו, רציתי לשאול מה הרזולוציות של 720P ו1080I במובן של מספרXמספר (כמו 1024X768). תודה!

  11. יש לי DVD XORO 415 והחיבור האופטי שלו לא פועל (אין אור אדום בחור של החיבור האופטי ) ואני לא יודע מה לעשות האם אני יכול איך שהו להפעיל את החיבור או שזה משהו לא תקין במכשיר??????? אני מאוד מקווה שתעזרו לי כי זה מאוד חשוב.........

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. אני מחפש 2 רמקולים עם איזה סאב טוב למחשב.. שיהיה באיכות סבבה הכי חשוב.. יש למישהו הצעות..?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  13. שלום, רציתי לשאול האם ניתן, ואם כן כיצד, לחבר רמקולים של מערכת סטריאו לכרטיס הקול. אני יודע שניתן לעשות זאת באמצעות AUX של המערכת, אך יש ברשותי רק את שני הרמקולים, ולא את המערכת עצמה. לרמקולים אין ממש חיבור, זהו כבל חשוף (2 כבלים לרמקול - 4 סך הכל) שמכניסים לחור מסויים, וניתפס ע"י "מתג" שמחזיק אותו. האם קיים איזשהו מתאם שבאמצעותו ניתן לחבר את הרמקולים למחשב, אם כן מה שמו (ומחירו, אם ידוע). (ניסיתי לחפש בגוגל, ומצאתי את זה: http://www.computerhope.com/issues/ch000203.htm לפי מה שכתוב, הדבר אפשרי, אבל ההסבר שם אינו מפורט כל-כך) תודה רבה.

  14. Started by the kon,

    היי אני רוצה לקנות אוזניות חדשות למוסיקה בלבד, שיתחברו למחשב עם כרטיס OB. אני מתכנן לקנות אותם בניו יורק ככל הנראה בB&H כך שאני צריך דקם שימכר שם. לאחר חיפוש ובדיקה פה בפורום ובמקומות אחרים הגעתי לשני דגמים, Audio-Technica M50 SRH750DJ בין הביקורות שראיתי, נאמר שהם משמשים לאולפנים, ולכן פחות מתאימים לשמיעת מוזיקה "ביתית", מצד שני פה בפורום ברשימת אוזניות שניהם מופיעים לכן אני לא יודע להחליט האם הן טובות לשימוש שלי או לא כמובן שאם יש דגמים אחרים עדיפים אז בכיף נ.ב יש מקום באזור ת"א שאפשר לנסת את הדגמים הללו?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  15. יש לי דיוידי שאני רוצה לחבר אותו לטלויזיה בחדר הבעיה היא שבטלויזיה יש חיבור של 20 פינים שהוא תפוס כבר על ידי הממיר ,ובממיר יש כל מיני מקומות לחיבור אבל נראה לי שזה בשביל מכשיר וידאו או משהו.. ניסיתי לחבר אבל זה לא הציג כלום ,יש איזה מפצל או משהו שאפשר לקנות?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. אני קונה נגן FLASH של LENCO אני יודע, לא הכי מזהיר אבל במחיר ממש טוב http://zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=149523 (ועם כל הרצון הטוב אין לי כסף ואני צריך מוזיקה). הבנתי שהאוזניות שמגיעות איתו מזעזעות באיכות הירודה שלהן והייתי רוצה לקנות אחרות, התקציב: 75 שקל (הנגן עולה לי 230 !) אם ההבדל בין מה שאני יכול לקנות בסכום הזה לא שווה את הרכישה תגידו אבל אני מקווה שמישהו פה מכיר אוזניות שיצדיקו קניה אפילו במחיר כזה.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by yoav9,

    ווואי, שנים שלא הייתי בפורומים כאן... אני באמת מתגעגע... בכל אופן! רכשתי בחופש הגדול דיסקמן mp3 של samsung cd yepp mcd-hm200 http://www.mghusa.com/Products/CD-Players/mcd-hm200.html בכל אופן. הדיסקמן עבד לא רע כלל, וחוץ מהעובדה שאין לו תאורה אחורית ויש קפיצות מעטות בדיסקים רגילים הייתי מאוד מרוצה. אבל פתאום, אחרי שבעה חודשים בערך, המגעים בינו לבין האוזניות השתבשו, לא יודע! מאוד מוזר, הדיסקמן לא נפל, לא נשבר, לא כלום! כאשר אני מחבר אוזניות (ניסיתי כבר מספר סוגים) במקרה הטוב אני שומע רק באוזן ימין וכאשר אני לוחץ ממש חזק על החיבור אני שומע גם באוזן שמאל, ובמקרה הרע אני צריך ללחוץ ממש חזק רק על מנת לשמעו משהו (זה תלוי בסוג האוזניות בעיקר) האחריות של המכשיר פגה אחרי 3 חודשי…

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. ששלום חברים .. אני לא בקיא בנושא .. ורציתי את עזרתכם .. אני מעוניין לקנות מסך טלוויזיה גדול ..מסך דק כמובן.. השאלה היא איזה .. האם פלזמה או LCD ?.. יש לי YES בבית ואני רוצה שזה יתאים .. העניין ההוא שיהיה עם זמן תגובה ויחס ניגודיות טובים .. אני לא רוצה לצפות במשחק כדורגל עם מריחות.. אני מבקש איכות גבוהה .. לצפות בסרטים (גם מהמחשב) באיכות גבוהה .. אני רוצה גודל של 40-37 אינצ' ... שיהיו לו חיבורים גם למחשב ... התקציב שלי הוא הוא 7000 ...אפשר לחרוג קצת .. סתם ככה הסכלתי על :http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=375879 אני לא כל כך מבין בנושא אז אנא הסבירו לי ... אני רוצה מסך עם נתונים טובים .. יחס ניגודויות טוב .. (אין לי מושג איזה יחס ניגודיות מתאים לגודל מסך…

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום, אני מחפש אמצעי לנגן מוסיקה בעוצמה חזקה מאוד. לא אכפת לי במיוחד מאיכות השמע. קיים אצלי מגבר אוזניות זול, האם אני יכול לעשות בו שימוש? המטרה שלי היא להוציא כמה שפחות כסף בשביל האפשרות לנגן מוסיקה בעוצמה תודה רבה על ההמלצות

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  20. שלום, אני צריך בבקשה המלצה למערכת רמקולים בתקציב של 1500-2000 ש"ח למחשב נייד. אם יש הסאב מוריד משמעותית מהאיכות אז אני יכול לוותר על זה. אין לי העדפה לחנות / חברה מסויימת אבל שתהיה אמינה ושיהיה למי לפנות במקרה של תקלה. דיברתי קצת עם אנטולי והוא המליץ ללכת לסיבוב ולשמוע מערכות אבל זה לא ממש אפשרי בשבילי אז הוא המליץ לי ללכת על הדגמים היקרים של אלטק / לוג'יטק. לא אכפת לי כל כך מהגודל של הרמקולים אבל שלא יהיו גדולים בטירוף. תודה מראש, נדב [:

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  21. אני יודע שכדי לעשות burn in אני צריך להשמיע ברמקולים/אזניות מוזיקה ממגוון רחב המשך זמן רב. יש לי כמה שאלות: האם אני חייב לנגן ברמקולים רצוף עד שהburn in מסתיים? יש איזשהו שמכיל את כל סוגי השירים שאני יכול להוריד ולנגן? איך אני יודע מתי הburn in מסתיים? תודה רבה לעוזרים!

  22. ביומיים האחרונים אני חווה רעשין סטטים מעצבנים להחריד מהרמקולים (נשמעים כמו דפיקות חלשות). לדעתי (ואשמח שתגידו לי אם אני צודק) הבעיות מכרטיס הקול כיוון שניסיתי לחבר אוזניות והרעשים נשארו. לא יודע אם זה קשור אבל הייתה אצלי ובכל האזור הפסקת חשמל. לגבי דגמים- כרטיס הקול הוא ONBOARD ונקרא soundmax digital audio על לוח M של ASUS דגם P4p800 deluxe השאלה שלי האם אני יכול להיות בטוח שהבעייה היא בכרטיס קול ואם כן על איזה כרטיס חדש אתם ממליצים? אני חשבתי על Creative Audigi Value

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by bykeking,

    אני צריך כבל VGA לחבר את המחשב לטלויזיה בחדר, ובגלל ש-DVI-HDMI זה בעייתי לאורך כזה אני צריך כבל VGA. אני גם צריך כבל PL-PL מיני (3.5) זכר לזכר בשביל הסאונד. תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  24. אני מתכוון, האם יש הבדל בצליל שרמקולים קדמיים ואחוריים מוציאים? פשוט קניתי מערכת רמקולים 5.1 ורשום על 4 הסטלייטים שהם אחוריים. מדובר ברמקולים של מורל: http://www.legacy.co.il/default.asp?catid={02EAF213-C64A-4691-8635-444A5ADC7E40}&details_type=1&itemid={643FC460-D38C-4F83-A2D4-9F54E616A8B6} האם אני צריך לדאוג?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  25. אני מעוניין להפוך את המחשב הישן (מבוסס P4-3000) ל-HTPC, ככל כנראה במקום האקסטרימר. את בעיות הרעש והאצת הווידאו בחומרה פתרתי, עכשיו נשאר לי לבחור כרטיס קול פשוט שיוציא את הסאונד בחיבור אופטי. מצאתי ב-eBay וב-DX שני כרטיסים זולים שיכולים להתאים. אשמח לשמוע איזה מהם עדיף לדעתכם ואם יש אפשרויות אחרות בתקציב דומה: - כרטיס קול PCI מבוסס VIA VT1723 (‏15 דולר כולל משלוח לארץ) - כרטיס קול USB מבוסס C-Media CM106 (‏17 דולר כולל משלוח לארץ) הרסיבר שלי תומך רק ב-5.1 ובקידודים ישנים (DD ו-DTS), כך שאין לי צורך בתמיכה בפורמטים חדשים יותר (ואם אני לא טועה, ממילא אי אפשר להעביר אותם בחיבור אופטי). אגב, האם יש אפשרות לחבר שני מקורות לכניסה אופטית אחת (למשל באמצעות מפצל)? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים