אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
יש לי אוזניות Microsoft LifeChat LX-3000 בחיבור USB במחשב שלי, ובמחשב של אבא שלי, יש אוזניות מתוצרת אחרת, גם כן בחיבור USB. בשני המחשבים, אינני יכול לשנות את ההגדרות של האוזניות הללו, דרך ה-Realtek HD Audio Manager של הדרייבר של כרטיס הקול שלי (אקולייזר למשל), אלא רק את הגדרות הרמקולים שלי. ביכולתי לשנות את הגדרות האוזניות USB שלי, רק דרך היישום "קול" בלבד, וההגדרות אינן כוללות אקולייזר. מה הסיבה לכך?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כמה שאלות, אז ככה: 1) אם אני מחבר מפצל לכרטיס קול ונגיד שם לו רמקולים וגם אוזניות, זה פוגע באיכות שאני אקבל? עוד שאלה היא שקניתי לפני כמה חודשים AUDIGY 4 SE 7.1, כמו כן קניתי גם אוזניות אך לצערי מיהרתי עם הקנייה וקניתי אוזניות סטריאו (SENNHEISER HD 415) שעלו לי 450 שקל בצליל (אני יודע שסידרו אותי קצת במחיר). קניתי בעיקר כדי לקבל ביצועי סאונד טובים במשחקים, אך האוזניות שקניתי ממש טובות למוסיקה אבל לצערי הן גרועות למשחקי פעולה ברשת. 2)זה קצת שריטה אבל אני רוצה לקנות כרגע אוזניות שבאמת יתנו לי ביצועים טובים למשחקים, ברגע שאני אשיג את הכסף מהעבודה שאני חשבתי על לקנות את אלה http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5487, קיבלתי עליהן המלצות בתור אוזניות מעולות למשחקי פעו…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
משהו שמציק לי כבר כמה ימים והחלטתי לפתוח על זה דיון. כשחיפשתי טלוויזיה נכנסתי להרבה חנויות לראות בעין את הדגמים השונים ואחת החנויות שנכנסתי אליהן היתה מחסני חשמל. איש המכירות שנגש אלי ניסה עלי טכניקה שיווקית שאולי חוקית (ואולי היא הטעיה לא חוקית - אני לא מבין בנושא מספיק כדי לחוות דעה) אבל מסריחה מאוד ורציתי להזהיר אנשים אחרים מפניה. השוויתי תמונות בין מסכים שונים וברוב המסכים ראו לא משהו בכלל, אז המוכר התחיל לספר (ולהראות) לי שכל המסכים שם מחוברים לממיר אחד דרך מפצל מה שיוצר ניחות באות ואכשאני אקח את המסך הביתה (אחרי ששילמתי מן הסתם) אני אקבל שיפור באיכות התמונה של 40%. הוא עטף את זה במילים יותר יפות ומשכנעות כמובן. הקטע הוא ששמתי לב שגם שני מוכרים אחרים השתמשו באותם הטי…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך לקנות רמקולים 2.1 השימוש העיקרי הוא סרטים ומוזיקה. קראתי את ה FAQ אבל באמת אנשים הוא מ 2008 עברו כבר כמעט 4 שנים. אני חושב שב 4 שנים דברים השתנו. בכל מקרה האם Altec Lansing ATP3 עדיין טובים ומתאימים לצרכים שלי? מה אתם אומרים על חברת microlab? דבר מאוד חשוב שלא ציינתי לפני זה: תקציב של עד 250 שקל. אפשר לקנות משהוא טוב בתקציב הזה?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי חברה, היה יום הולדת לא מזמן, והחלטתי לפרגן לעצמי קצת אני מעוניין לקנות אוזניות In-Ear נוחות ואיכותיות ככל האפשר למוזיקה בלבד: רוק, רוק אנטרנטיבי, פופ ואלקטרוני בעיקר. התקציב - 500 ש"ח פלוס מינוס. קיבלתי המלצה חמה מחבר על Dr-dre אבל ממה שאני קורא כאן הן שנויות במחלוקת. על כן אתן למקצוענים לדבר :-) שרון
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש טלוויזית LCD עד 5000 ש"ח, גודל 32" יספיק. אני מתלבט בין כמה דגמים. שימושים: משחקים וסרטים באמצעות המחשב. שידורי HOT. מרחק צפיה:2.5-2 מטר בערך. אני יכול לקנות טלוויזית FHD ב1000 ש"ח יותר מHDR, השאלה מה עדיף, למחשב זה ברור שהFHD. השאלה איך יראו בה כבלים מדובר ב SAMSUNG L32A550 אשמח לעזרה+המלצות. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא זוכר איפה זה אולי משהו יכול לכוון אותי איפה זה נמצא בבקשה... חיפשתי ולא מצאתי
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מתלבט בין הבאים לצורך שמיעת מוסיקה מהמחשב. ההתלבטות המרכזית - האם ללכת על JVC (לא רשום דגם. מצורף תמונה. רשום אבל 1980...) או על Marantz 2015 שהוא ישן אבל קלאסי. (איכות שמע ממש טובה בד"כ) שניהם עולים בסביבות ה-400 ש"ח מיד שניה. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
לא יודע למה קניתי חשבתי שזה מחיר טוב .. אין לי מוסג למה צריך לחבר אותו לספק ו לכפתור הPC ? אני יודע שזה קשור לכיבוי והדלקה של המחשב אבל למה שני חיבורים ישירות לספק ואחד ישירות לפינים בלוח האם של POWER ואם זה יעבוד בלי זה (חיבור רק של USB) הכוונה שלא מעוניין בסגירת והדלקה של המחשב דרך השלט
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי בלוח הנ"ל יציאת SPDIF וברמקולים (KLIPSCH PROMEDIA GMX D-5.1?) כניסת SPDIF (ב DECODER) עכשיו חיברתי בין שניהם בכבל אופטי... הגדרתי במחשב והזזתי בדיקודר ל DIGITAL INPUT . על PLII (PROLOGIC II) הפעלתי ווינאמפ ואין סאונד .. למה ? האפשרויות שיש בדיקודר ל INPUT הן : ANALOG / DIGITAL OPTICAL / DIGITAL COAX האפשרויות לקידוד הן : DOLBY DIGITAL / 5CH STEREO /PROLOGIC II אין סאונד בווינאמפ או בכלל בווינדוס איך מסדרים ?!
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש בשוק? לא מצאתי הרבה מבחר, בטח לא בארץ. יש למישהו נסיון מהבית עם איזשהו דגם?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן. יש לי תוכנת הקלטה מהמחשב והתחלתי לדבר והיא הקליטה אותי, ואז הבנתי שיש לי מיקרופון פנימי במחשב. (לא היה מחובר מיקרופון). ואז שינתי משהו בהגדרות והוא כבר לא מקליט... מישהו יכול לעזור לי להחזיר אותו? יש לי Windows 7 ומחשב Dell Studio XPS 1640. תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני עומד להזמין Sennheiser HD 497 מ B&H אחרי סוכות ב 76$ כולל משלוח. עכשיו דיברתי קצת עם אבא שהוא מהנדס אלקטרוניקה, והוא אמר לי שלא שווה לי להשקיע סכום כזה באוזניות, ועוד להביא אותן מחו"ל, אם השימוש העיקרי שלהן יהיה על המחשב. וזאת משום שהאיכות שהמחשב מספק היא יחסית ירודה ורצופה ברעשים מצד המחשב. אני עדיין עומד על שלי שזה שווה את ההזמנה, הלא כך? ;D עכשיו הבנתי שאוזניות ברמה כזאת צריכות מגבר, וכי הכרטיס קול של המחשב לרוב לא מגביר טוב. פה לא הבנתי משהו, כשאני שומע באוזניות אז הווליום שהם מפיקים הוא דיי ויותר בשבילי. האם מגבר מספק משהו מעבר להגברת הווליום? עוד משהו, יש ברשותי מספר מגברים שבניתי לפני כמה שנים, סתם לכיף ( ;D), אומנם הם כולם Mono אבל זאת לא השאלה. יש…
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השאלה שלי היא האם יש זמן מוגבל לסוללה הנטענת של ה ipod nano שהיא בסופו של דבר תיגמר ולא יהיה מה לעשות עם המכשיר או שזה לא יכול להגמר? ואם זה יכול להגמר אז כמה זמן זה מחזיק?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, יש לי 400 שקל לקניית רמקולים למחשב לשמיעת מוזיקה בעיקר וקצת סרטים ומשחקים. השאלה שלי היא כזאת: לקנות לוג'יטק Z623 יד שניה (בשימוש שנה) או משהו אחר? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני חושב שכותרת הנושא כבר אומרת הכל. האמת שאין לי מושג ולו הקטן בעולם כרטיסי הקול,קניתי רמקולים microlab 23x 5.1 וסך הכל אני רוצה לחבר אותם למחשב ושישמעו בצורה איכותית בהתחשב במחיר כמובן. אפשר לקבל דגם של כרטיס מסך סביר שיענה על הצרכים שלי? תודה מראש על העזרה, ובכלל ,תודה לכל מי שעוזר פה בפורום,עולם הרכישות הפך בטוח יותר מאז העזרה בפורומים השונים
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אוקי אני עורך את זה כי זה לא היה ברור והגדלתי את התקציב אוזניות In ear עד 1K אוזניות קשת סגורורת עד 0.5 K נגן איכותי עד 1.2K לאוזניות In ear אני צריך שיכנסו טוב ויחסו את כל אבל כל הרעשים מהסביבה נגן - שיהיה עם איכות סאונד הכי גובה שאפשר לא חשוב לי שיציג תמנונות סרטים שאלה - האים אני ירגיש הבדל באוזניותIn ear ב500 ל 1000 שקל שקל הספירייה שליה היא באיכות חרא Mp3 הנפוץ
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, החלטנו להשתדרג ולקנות LCD לסלון. תקציב 7 אלף. (אממ חריגה של 300 שקל ...) 42 אינץ' מרחק צפייה משהו כמו 3 וחצי מטר. הטלויזיה תשמש בין היתר לצפייה בתכני HD מהמחשב הנייד שיהיה מחובר בHDMI וכנראה נשדרג את הממיר לHD (עדיין לא ידוע אם נשדרג... אבל היא בעיקר תשמש לצפייה בYES). מה שחשוב בטלויזיה זה החדות. שהתמונה תהיה כמה שיותר "יפה" . כרגע חשבתי על שני דגמים: שניהם 42 אינץ' PHILIPS 8404 LG LH70YR אשמח לחוות דעת על הדגמים שנתתי ומה מהם עדיף ולמה. (ודגמים אחרים יתקבלו גם בשמחה.) תודה מראש על העזרה!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. סיום שנה, שטויות של ההורים, רוצים לקנות לי מתנה (שטויות מבורכות). אין לי נגן MP3 חוץ מאיזה ריו שרוב הזמן אחי הקטן משתמש בו. חשבתי על נגן MP3 וראיתי שהמון ממליצים על ה- iRiver H10 6GB. נראה אחלה נגן לפי כמות הביקורות הטובות שהוא קיבל. התקציב שלי הוא 1100-1200 שקל גג! כדאי? או שיש משהו אחר מומלץ? תודה מראש.
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי לוגיטק X540 אני צריך מעריכים ואני לא יודע איך קוראים לאותו סוד של חיבור, זה לא הסטנדרטי שמיתחבר לכרטיס קול, אלא מה שמיתחבר לבופר
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי כרגע נגן של 256 MB של IRiver אני מאוד מרוצה ממנו, שומעים מעולה והכל אבל אין מספיק מקום חשבתי לקנות נגן של איזה 5 GB , איזה כדאי? חשובה לי מאוד האיכות מוסיקה. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעונין לרכוש מסך חדש לחדר השינה. המרחק הקרוב יהיה 1.5 מטרים ולכן 32" מתאים. מקריאת שרשורים קודמים ישנה המלצה חמה לסמסונג LA32C530 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=764596 שמתי לב שזו טלביזיה בת כמעט שנתיים. האם היא עדיין מומלצת או שיש לה חלופה חדשה יותר? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה... אחרי לבטים רבים החלטתי לחבר בין המחשב האישי שלי (קומה שניה) לבין הטלוויזיה הביתית. הבעיה כאן היא המרחק.. איזה כבלי HDMI וCOAX של 15/20 יהי הכי טוב למטרה הזו אם בכלל?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מאיפה אני מוריד דריבר לכרטיס קול של נפורס 2 NFORCE 2 יש לי בלוח כרטיס קול של סאונד סטרום כרטיס מובנה תנו ליבבקשה קישור ישיר
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חברי פורום יקרים, יש לי בעייה שהתחילה לא מזמן לא בעקבות משהו מיוחד וזה מין "תקיעות" של שירים תחת Winamp או סתם כל תוכנה , כאשר מפעילים Internet Explorer או תוכנות כאלו או אחרות. Cpu Usage נע בין 20-30%.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-


