עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. AKG K55: AKG K55 Stereo Headphones (Closed Ear, with Turbo Bass) Specifications Type: Closed-back, circumaural dynamic headphones Sensitivity: 96 dB SPL/mW Frequency Range: 16 to 20,000 Hz Rated Impedance: 32 ohms THD: <1 % Maximum SPL capability: 200 mW ______________________________________________________ Maxell HP-2000: Headphones Type Headphones Binaural Headphones:Headphones Form Factor Ear-cup Headphones Technology Dynamic Connectivity Technology Wired Sound output mode Stereo Sensitivity 102 dB/mW Impedance 60 Ohm Diaphragm 1.6 in Magnet Type Neodymium תודה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by Shual,

    שלום, ברצוני לעשות שדרוג למערכת הסאונד שלי. השימוש שלי הוא למשחקים ברובו, אני משחק די הרבה משחקים csgo bf34 GTA... אבל המשחק העיקרי שלי הוא TF2 זאת אומרת שאם השדרוג לא יהיה מהותי ל TF2 אין סיבה בשבילי לשדרג. רציתי לדעת איזה אפשרויות עומדות בפני, התקציב לא ידוע כמובן שאני לא ישתגע עם HD800 אבל בתחום של 2000+- לכרטיס ואוזניות. אפשרות שעלתה לי ואשמח לשמוע את דעתכם היא - ASUS Xonar Essence STX בשילוב של אוזניות איכותיות משהו כמו Senshiser HD 558 +- מה דעתכם על השילוב? האם הוא לא OVERKILL ? תודה [h=1][/h]

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by alon83438,

    אהלן, יש לי רסיבר סראונד של קנווד ואני בטוח שרובכם תגידו איכס וזה אבל אני לא הולך לקנות רסיבר סטריאו בשביל זה.. עכשיו אני שומע דרך כרטיס אונבורד מסריח שלא שווה כלום.. לא זוכר תדגם של הכרטיס אם אבל זה כרטיס של אסוס שמתאים לפנטיום 800.. ומחוברים אליו הatp3. אז אני בטוח שהרסיבק שיש לי יותר טוב מהכרטיס אונבורד הזה... יש דרך לחבר את הרסיבר למחשב כדי לקבל איכות סאונד יותר טובה? אם כן איך?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by lirancoh85,

    אהלן. אני עומד לרכוש מסך 20 אינץ רחב למחשב , אז אמרתי כבר נשקיע ברמקולים 5.1 השאלה היא האם אני צריך לשפר גם את הכ.קול יש לי את ה ONBOARD שמגיע עם ה 945P של GIGABYTE לגבי רמקולים חשבתי על ה X530 אם הכ.קול הזה אני יקבל DD ? אשמח לשמוע דעות אחרות.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום, מחפש אוזניות לשימוש בבית למטרת צפייה בטלוויזיה ושימוש שוטף במחשב. אשמח להצעות. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  6. Started by ffetetg,

    שלום קניתי כרטיס קול קריאטיב אני רוצה לחבר אותו דרך SPIDF לרסיבר לצערי לא ניתן לשמוע דרך SPIDF רק דרך רמקולים והאיכות לא טובה מה ניתן לעשות ? דרך הגב כדי לשמוע דרך רמקולים כמו שבתמונה הוא יוצא דרך SPIDF בכרטיס ומתחבר ל- SPIDF ברסיבר אני רוצה שיעבוד ה-SPIDF בתמונה http://imageshack.us/f/843/26082664.png/

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by black T.I,

    תגידו לי בבקשה איפה אני יכול להשיג את השיר KETCHUP ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by approx,

    כמה אוזניות שמצאתי אוזניות AKG K321 | אוזניות ודיבוריות - באג מחשבים למרות שהם יקרים האם זה שווה את הכסף ? מצאתי גם את אלה ( מישהו מכיר את החברה ? ) Skullcandy INKD SC Black/Black Earbuds מכירת מחשבים ניידים נייחים וציוד היקפי __________________

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  9. הנה לינק לפירוט עליו באתר של באג. אל תתייחסו בבקשה אם הוא שווה את המחיר או לא כי זה לא המחיר שאני קונה כי אני קונה בגרמניה. ;D ;D ;D תנו את דעתכם הכנה :} טנקס. http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=956&scat=221&tcat=33 והיותר מועדף עליי: http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=925&scat=221&tcat=33

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Aviko,

    שלום, אני רוצה מערכת למחשב, 2.1 כאמור, עם איכות סאב מעולה, שהבאס יהיה נקי ועמוק, איכותי ללא פשרות... מתחבר יש למחשב, לכרטיס קול OB... המון מוזיקה, סרטים... משחקים גם אבל פחות, שוב מה שחשוב הוא הבאס... תודה לעוזרים... Aviko

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  11. שלום רב אשמח מאוד לקבל בבקשה המלצה על כרטיס קול פנימי, דו ערוצי, איכותי ביותר, למחשב עם חלונות 10. המחשב יחובר למגבר סטריאו איכותי וישמש כמקור לשמיעת מוסיקה. תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. מצאתי מערכת של 4 רמקולים ישנה בת 5 שנים+ של SONY (תמונה למטה) ועם קומבינה קטנה חיברתי אותה למחשב וניסיתי אותה , במוזיקה היא נשמעת הרבה יותר טוב מהרמקולים הקודמים שלי אבל בסרטים אני שם לב שהקול של האנשים לא ממש מדויק ואני לא בטוח אם זה בגלל הרמקולים או המגבר . יש דרך לבדוק את זה ? ואם זה באמת המגבר אז יש מגברים טובים באזור ה300 שקל כי כל מה שראיתי שממליצים פה הוא בין 700 ל3000 שקל וב900 שקל אני כבר קונה את הסולו7 שיכול לספק את הצרכים שלי [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  13. אני מחפש טלויזיה בגודל 42-46 לצפיה בתכנים מהאינטרנט בעיקר וקצת עידן פלוס. אין צורך בתלת מימד או טלויזיה חכמה. סטרימר פנימי שיודע להציג כתוביות בעברית יתרון אך לא חובה. התקציב הוא בין 3000 ל 4500. מהם הדגמים הפופולריים והמשתלמים ביותר ששווה להתלבט לגביהם?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. Started by Donkijoni,

    יש לי אוזניות sennheizer HD 215 עם התנגדות של 32 Ohm ברצוני לקנות את ה iAudio 7 החדש של cowon אולם באתר שלהם רשום כך: Max Output: 16 Ohm earphone : 26mW + 26mW האם תיווצר לי בעיה בגלל הפער בין התנגדות המכשיר להתנגדות האוזניות? תודה רבה מראש! (נ.ב. אשמח לשמוע מה דעתכם על האוזניות שלי)

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. Started by The Cleaner,

    היי, אני מעוניין לקנות את הסטרימר: WD TV Live Hub http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=570 האם הסטרימר הזה תומך בתרגום בעברית? תודה.

  16. התנסיתים? מכירים? כל מידע יעזור... תקציב: עד 100 ש"ח. שימושים: שיחות בתוכנות מסרים כגון: מסנג'ר, ICQ, וכדו'... חשוב שאורך הכבל המינימלי יהיה מטר 1 (לא אתנגד ליותר ) תודה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by FIRE-KID,

    יש לי מחשב חדש והגה+דוושות קצת ישנים והיציאה של ההגה לא מתאים לשום יציאה בכרטיס קול (ובכלל למחשב) המחשב רק תומך רק ביציאות של USB יש לי כרגע את הלוח אם GA-K8NF של ג'יהבייט הכרטיס קול מובנה עליו... ואין יציאה לגיימפאד להגה שלי... על הלוח הזה לא אמורה להיות יציאה לגיימפאד (להגה ישן)? אם לא אז אני אשמח להצעות לכרטיסי קול שגם יש בהםיציאה לגיימפאד וגם שיספקו איכות קול טובה... למה יש לי רמקולים דיי טובים... אם למשהו יש הצעות אחרות אני שומע תודה לכולם ביי

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by ariel-ro,

    שלום אבקש המלצה לLCD 42' טובה וחדה עם איכות תמונה טובה! הLCD היא לסבתי ככה שחשוב משהו איכותי וטוב. גם אם זה מחיר גבוה. יש יותר מידי דגמים של 42' שאני לא יכול לשים פה משהו שהוא נראה לי טוב, כי כולם טובים. אז אשמח להמלצות! תודה מראש אריאל

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום, מחפש לקנות מקרן קול 2.1 עד 1000 ש"ח וראיתי שזה אחד הדגמים הפופולריים בארץ ובעולם. עם זאת, בציון איכות הקול שלו באמזון הוא קיבל רק 3.8 מתוך 5 בעוד שהיו רבים אחרים שקיבלו הרבה יותר טוב (באזור 4.3 מתוך 5). האם באמת הציון הגרוע באיכות הקול מוצדק? בין הדגמים האחרים שקיבלו ציוני איכות קול טובים יותר: - Samsung HW-R450 - JBL Bar 2.1 Deep Bass - LG SN5Y על איזה מהדגמים אתם ממליצים? (זה שבכותרת או אחד מהשניים האחרים) תודה!

  20. אני מחפש את המרכיבים האלה להרכבת מ.קולנוע ביתי, ואין לי מושג בתחום. מה רצוי/צריך שיהיה בכל רכיב, ועל מה לא להתפשר. בעיית תקציב היא בעיה מוכרת ולכן.... כמה שיותר איכותי במינימום מחיר זו הסיסמה. (3000~ - 4000 ~). רמקולים אחוריים: אני לא מבין גדול בתחום ואת זה כבר ציינתי, מבחינתי יש חברות מוכרות יותר כגון BOSE,JBL ... שהמוניטין הוא חלק מהמחיר ויש כאלה שרק מופיעות בדפי האינטרנט (ובמדפים של המוכר בחנות) והמחיר שלהן בד"כ נמוך משמעותית (חברות כמו PEERLESS, KODA AUDIO ACUSTIC, SONAB ...). ובקיצור, אני אשמח לקבל את עצתכם לרמקול אחורי למטרת קולנוע ביתי, אני מתכנן להשתמש בו רק לקולנוע ביתי (לפחות לעכשיו) כך שאם הוא ישמע רע בסטראו לא כ"כ משנה לי (קראתי שיש איזו טכנולוגיה חדשה שמ…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by mccartney,

    היי! אני מחפש ממיר מ-VGA (יציאה רגילה של כ.מסך) ל-SVideo או RCA מה שמצאתי בינתיים זה את המוצר הזה: http://www.sollan.co.il/sale.asp?pid=5895#middle לפני חודש קיבלתי כאן תגובה שעדיף לי לקנות כרטיס עריכת וידאו. שאלה חשובה: האם כרטיס עריכת וידאו לא מתאים רק להמרה בכיוון ההפוך? (מהטלוויזיה/וידאו למחשב) האם בעזרת כרטיס עריכת וידאו ניתן לראות מה שהנך רואה על מסך המחשב - על הטלוויזיה? תודה!

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by MacGyver,

    שלום לכולם! כמו שהרבה זמן אתם שומעים ממני אני מתכנן לקנות את הCREATIVE ZEN MICRO.... אז בואו נניח אותו בצד רגע.....ונעבור לקטגוריית ה20GB..... 1) אייפוד 2)אייריבר 320-נפסל מיד לאחר שגיליתי שהעובי שלו הוא 2.5 ס"מ..... 3)CREATIVE ZEN TOUCH אני לא יודע מה לעשות כי הבטרייה של הקריאייטיב היא פשוט מצויינת....אבל הוא נראה לי כזה משונה.... עזרה!! איתן

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  23. מישהו יכול לתת לי ביקורת{אישית וקצרה} על אוזניות Sony mdr ex71? אשמח לתגובות של כמה, כדי לדעת עוד דברים עליהן. תודה מראש. עריכה: חשוב להדגיש שמי שמסקר צריך גם היה לשמוע אותם קודם.

  24. Started by Prpl_H4z3,

    אז ככה - כרגע יש לי thinksound ts02 , השימוש העיקרי של האוזניות הן לטלפון \ טאבלט למוסיקה או שיחות וידאו - לפעמים אני חוטא ורץ איתם אבל לרוץ עם הנוכחיות אני יכול להמשיך במקום סתם להרוס אוזניות חדשות. הסיבה שאני משדרג זה כי התחילו קצת קירקושים בצלילים הנמוכים וכי הייתי כמה חודשים עם Comply Foams למי שמכיר והן לא בידיוק עמידות בגלל הספוג. ואז שחזרתי לספוג המקורי קצת התבאסתי בנוסף כמו שהזכרתי את הקרקוש. יש כמה דגמים שאני מתלבט ביניהם מקווה שתעזרו לי. Beyerdynamic MMX 101ie PureSound ClarityOne Etymotic Research HF5 Klipsch Image s4a II חשוב שיעבדו עם אנדרואיד טוב וזהו בערך. שומע בעיקר אלקטרוני אבל לא טראנס וכאלה אלה גם future funk \ electro soul. כרגע נוטה לכיוון ה ביירודינ…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  25. שלום שמעתי לאחרונה את ה-PX100 ואהבתי אותם בינתיים הנגן שלי זה Sandisk M250 ושמתי עין על ה-iAudio i7 כנראה תוך חודשיים-שלוש אני יקנה אותו יש הצעות נוספות מעניינות כנגד ה-PX100 ? חשוב: -מעדיף קשת ועדיף שיהיו מתקפלות ויגיעו גם עם נרתיק כמו ה-PX100 תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים