תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
אהלן, לאחרונה שמתי לב שהמערכת רמקולים שלי (LOGITECH X530) עובדת בתור מערכת פשוטה של 2 רמקולים במקום 5. עשיתי בדיקה ב-Sound test והוא לא מצליח להשמיע לי את שלושת הרמקולים האחרים. הדרך בה חיברתי את הרמקולים הולכת ככה: מהמחשב יוצא קבלTRS המפוצל לחיבור לבן ואדום. שניהם בתחברים לאיזשהו מתאם שמפצל את העסק לשלושה חיבורים נוספים (חום, שחור, ירוק) הנכנסים כולם יחד לרמקול הראשי. הרמקול הראשי עצמו מתחבר ל-subwoofer דרך כבל הדומה לVGA. כל שאר הרמקולים מחוברים אחד-אחד ל-subwoofer לפי צבעים וכיתובים (front left, front right וכו...). בדקתי גם וזה בעייתי לחבר כל רמקול ורמקול לכרטיס קול כי הם פשוט לא נכנסים לחיבור והצבעים לא תואמים. האם יש סיכוי שהבעיה נובאת משימוש בכבל TRS וצריך לקנ…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום שפותחים את המחשב ניתן לראות רק את השקופית של המחשב המחשב מבקש להכנס לביוס אך לאור תקלה , הוא רושם שהביוס עולה ושם ניתקע . ב-F8 רושם שהמניו עולה ושם ניתקע . לא ניתן להיכנס לתוך התוכנות או המחשב . המחשב לא מזהה את הדיסקט של הביוס שרציתי להתקין שוב . המחשב לא מזהה כונן CDROM למשהו יש רעיונות מה עושים ? איך פותרים ?
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
המחשב נידלק והכל טוב אבל עד לפני כמה ימים המסך מראה ב3 צבעים 3 אותיות ואומר לי לבדוק כבלים וכו' וכל הכבלים מחוברים למקום בדקתי הכל וגם שהמחשב לא דלוק יש את אותה בעיה אני זוכר שהייתה לי ת'בעיה הזאות שלא חיברתי נכון את החיבור הכחול למחשב אבל עכשיו הכל תקין ומחובר למקומו אז אני עדיין לא יודע מאיפה הבעיה כי מי צד אחד המחשב נדלק והמסך מחובר לחשמל ולמחשב אבל עם הדלקת המחשב המסך לא מגיב ונותן אותה תגובה ללא הדלקת המחשב. תודה מראש לעוזרים !
-
- 4 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אחים שלי אני צריך עזרה דוד שלי הביא לי מחשב בלי הדריברים ואני לא טוב בזה במחשבים אז מישהו יכול להביא דריברים למחשב יש לי לוח אם של thinkcanter ואין לי קול במחשב אמרו לי שצריך להתקין . זה מובנה בלוח . תודה לעוזרים...
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
ההרד דיסק המסטר שלי הוא SATA אני רוצה להוסיף הרד דיסק נוסף שהוא IDE הגדרתי להרד דיסק הנוסף כסלאב ובהרצה של המחשב הוא רושם "שאין מסטאר של IDE" מה אפשר לעשות צריך לשנות משהו בביוס אבל אני לא ממש יודע מה בדיוק.... ואיפה להכנס מקווה שמישהו יוכל לעזור לי תודה,
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה יכול להיות הסיבה שבתקופה האחרונה כאני פותח גוגל משורת המשימות (אצלי זה מוצמד לשורת המשימות) נפתח עוד איקון כמו בתמונה שצירפתי Doc1.pdf
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחשב נתקע על הלוגו של הביוס לאחר ההדלקה ולא ממשיך. ממה זה יכול להגרם?
-
- 4 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
שלום לכולם יש ברשותי דיסק אופטי שיש בו עבודות ישנות אבל הבעיה שלי שאין לי כונן שקורא אותו ואני לא רוצה להשקיע 300 שקל כדי לקנות כונן אז שאלתי היא היכן אני יכול להעביר את הקבצים שיש בו לדיסק רגיל
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חשוב לציין שהמחשב חדש ואני הרכבתי אותו כמו עשרות מחשבים שכבר הרכבתי, החלפתי ספק ונשארת אותה הבעיה, מה זה יכול להיות? (המחשב פעם מתכבה ופעם נשאר דולק לפי קריזות)
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום כבר כמה ימים שהמסך נכנס לי לPower saving mode איך שאני מדליק אותו. המחשב עצמו עובד ושומעים שהווינדוס עולה. השאלה אם זה בהכרח בעיה בכרטיס מסך ואם יש משהו לעשות חוץ מלהחליף אותו? תודה
-
- 4 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
אמרו לי איפשהו שהתקני חומרה שנוצרו לפני שנתיים לא יעלו על הוינדוס 2000 האם זה נכון? יש לי מעעבד LGA775 3.0GHZ 512RAM כרטיס מסך חרא בעיקרון 6200TC. האם זה יעבוד?ההתקני חומרה שלו? ואם זה בכלל יעלה לי על המחשב וכזה?
-
- 4 תגובות
- 587 צפיות
-
-
מסך pc2go, לא מצליח להגדיר אותו לכן לא מסתדר עם הרזולוציה, חיפשתי דרייברים לא מצאתי. בהגדרת מסך ב אקס פי אין את הדגם הזה ברשימה, לכן אני שואל עם משהוא יודע או מכיר איך מסדרים את זה ואו יודע איפה אפשר להוריד דרייברים אז תודה................
-
- 4 תגובות
- 884 צפיות
-
-
איש אמר לי שחיבור המסך דרך המחשב, פוגע במעבד. זה אמת או שקר?
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אוקיי. יש לי דיסק קשיח שהייתה בו מערכת Windows 10. היו לו הרבה מחיצות משנה קטנות כאלו, חלקם שחזור וחלקם הפעלה כנראה, אז מחקתי את כולם. חשבתי שאם הוא לא יצליח לעלות, אני אעשה Repair דרך דיסק און קי וזה יסתדר. אבל זה לא הסתדר. (לא לדאוג, יש לי גיבוי ואני משחזר שוב.) ניסיתי להבין מה קורה. זה לא שאין לי טיפה נסיון, בדרך כלל יש לי יותר ממערכת הפעלה אחת על המחשב, אבל בדרך כלל אני פותר בעיות כאלה עם grub של לינוקס. אז לסיכום- יש לי מחיצה אחת (C:/), עם הקבצים והתיקיות הרגילים של Windows, אבל אין שם שום תיקיית boot, ואין מחיצות נוספות. עשיתי FixMBR בעזרת EaseUS Partition Manager, לא עזר. (הכונן מחובר למחשב בעזרת מתאם. …
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
תמיד שאני מתקין משחקים של EA כגון MOST WANTED NBA ודוגמא לעכשיו אפילו FIFA 2007 אני מגיע לשלב של ההסכם שלא רשום לי בוא כלום (מוזר) ואז התמונה הזאת וזה קורה רק בווינדוס הזה בוינדוס אחר באותו מחשב אפשר המחשב עם DX9 הכי חדש של 2006 אני דואג לעדכן אז מה הבעיה? עריכה: אוקי מצאתי תבעיה לעוד מישהו היה בפורום ומה שרשמו עזר לי תודה אפשר לנעול..
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
היי, לא הייתי בטוח אם זה קשור לחומרה אבל אני מניח שכן.. אז הינה: יש לי: 7800gt amd 3800+ x2 2gb ram asus sli premuime עכשיוו כאשר אני מפעיל את המחשב ובא להריץ את וורקרפט הכל רץ סבבה, לאחר כמה שעות של עבודה במחשב, כאשר אני נכנס לוורקרפט, מתחיל משהוא מוזר, לפי פראפס הוא רץ רגיל ב65 פריימים (ויסינק), אבל אני רואה את התמונה לא חלק, מקרטע כזה.. קשה להסביר... כאילו יש לאגים במשחק זה גם בא לידי ביטוי בכך שאני מנסה להשתמש בעכבר כדי לזוז על המפה אז במקום לסחוב אותי לאורך המפה הוא מקפיץ אותי לסוף. אותו דבר בערך בא לידי ביטוי גם בדמו של SERIOUS SAM 2, כאשר הפריימים רגילים אבל אם אני מזיז את העכבר קצת ימינה למשל הוא מקפיץ לי אותו עד הסוף ימינה. ניסיתי הכל: את כל הדרייורים לכרטיס מסך.…
-
- 4 תגובות
- 627 צפיות
-
-
קניתי לא מזמן כרטיס מסך Geforce 6200 ויש לו רק יציאת DVI (אין VGA) כזאת: מהמסך 19 אינצ' שלי יוצא כבל DVI עם החיבור הזה: האם אני צריך לקנות ממיר לכבל שיוצא מהמסך (לא הכרטיס!) בגלל שחסר לו באמצע כמה פינים? שיהיה זהה ליציאה של הכרטיס מסך?
-
- 4 תגובות
- 699 צפיות
-
-
היי, אני מנסה לפתור תקלה המחשב של ההורים שלי. אי אפשר להדליק אותו אחרי שהוא נכנס למצב שינה. הוא נדלק רק אחרי שמנתקים את הכבל חשמל שלו מהשקע ומחברים שוב.- אז הכל עובד תקין. אם מנסים להדליק אותו (מזיזים את העכבר, לוחצים על המקלדת, לוחצים על הכפתור POWER ) המחשב לא עולה חזרה וכתוב על המסך NO SIGNAL... מדובר במחשב נייח, עם מערכת הפעלה WIN XP . מה לדעתכם יכולה להיות התקלה?? תודה מראש על העזרה.
-
- 4 תגובות
- 975 צפיות
-
-
היה לי כרטיס מסך של NVIDIA FX5200 והכל היה מצויין עד שאני רציתי לשפר את הכרטיס שלי וקניתי רדאון 9550 ופתאום התחילו לי כל מיני בעיות של חושך במישחקים כמו למשל:אני משחק ואחרי כמה דקות ניהיה לי מסך חשוך ואם אני יוצא לשניה לדסקטופ אז פתאום גם נהיה חשוך בקיצור אני לא יודע מה לעשות....עולי יש לכם איזה FIX או משהוא????
-
- 4 תגובות
- 780 צפיות
-
-
יש לי מסך מחשב U2311 של דל שכבר כמה זמן הופך למסך שחור מעצמו ורק הדלקה מחדש עוזרת. אתמול הוא סופית אחרי שניה אחת או מספר שניות הופך למסך שחור (אבל עובד). פתחתי את המסך, בבדיקת מתח לא היה תגובה (רק ב 200 מילי היה) האם הבעיה בשקע עצמו? או שלא בהכרח וצריך בעצם להחליף את הקבלים (RECAP)
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אחים שלי מחשב יחסית דפוק אבל הבאתי אותו המחשב בעת ריסט עושה שהוא מבקש שם משתמש וסיסמא במצב של דוס(שחור לבן כזה) חשוב להזכיר זה עוד לא במצב של וינדוס בכלל זה לפני הוינדוס אחרי הביוס מי שהבין וינדוס אני לא בטוח שמותקן בכלל עכשיו אחרי שזה מבקש שם משתמש וסיסמא אחרי 3 ניסיונות לא נכונות הוא עושה system disabled וזהו ועוד משהו בביוס אי אפשר לשמור את ההגדרות יענו בחלון של (שמור הגדרות וצא מהביוס .... וכו'.... האפשרויות פשוט לא ניתנות ללחיצה) תודה לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
מחשב חדש https://www.tms.co.il/60614 מגיע לטמפרטורות גבוהות המעבד מגיע במאמץ בסטרס טסט לבין 89-93 והכרטיס ל80 יציב במשחקים המעבד נע בין 78-83 תלוי במשחק ובעומס הכרטיס במשחק 75-79 הטפרטורה משתנה לפעמים יותר נמוך גם עשיתי בדיקה עם דלת פתוחה ירד בערך 10 מעלות עשיתי עוד בדיקה עם דלת סגורה וכל המאוררים על פול ירד 10 מעלות מחשב חדש נקנה לפני 4 ימים בTMS מה יכולה להיות הבעיה RTX2080TIOC I7-9700K
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם בזמן האחרון מופיעים לי בלו סקריננס של ווינדואס על המסך ככה פיתאום בלי שום הודעה מוקדמת אני יודע שיש איזושהיא דרך לנתח את זה ולדעת מאיפה נובעת הבעיה! מה עלי לעשות?
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
חבר שלי קנה כרטיס מסך gtx 560 ti לפני מספר חודשים, והתקין אותו במחשב חדש לגמרי (i5 4570, 16 ג'יגה זיכרון, SSD, וכו'). כשהוא משחק ב-world of warcraft ויש הרבה שחקנים ואפקטים (נניח, 25 שחקנים), הפריימים צונחים למספר חד ספרתי. הוא אומר שאפילו עם המעבד הגרפי המובנה של המעבד זה מתפקד יותר טוב. הוא כמובן התקין את הדרייברים העדכניים ביותר. איך אפשר לבדוק מה דפוק בכרטיס? כלומר, המחשב עובד והוא לא קורס או עם ארטיפקטים. יש איזשהן תוכנות benchmark שאפשר להריץ ולהשוות את התוצאות עם משהו שמצופה לקבל? יש סיכוי להחזיר דבר כזה תחת אחריות?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כשאני מנסה לחפש מוש באתר מופיעה לי השגיאה הזו: http://img210.imageshack.us/img210/5963/13038655fw5.jpg למטה בשורה רשום משו על c/wundows/system 32/shdoclc מה זה אומר? איך אפשר לפתור תבעיה? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-


