תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
שלום כולם יש לי בעיה אני לא יודע ממה היא יש לי כרטיס מסך ראדון 9800 פרו עם דריבירם חדשים 12 עם ccc עכשיו אני משחק הלף לייף 2 וסורס סבבה ובכיף אני רואה תמונת ובכלל הכול סבבה וכיף אבל שאני צופה באיזה סרטון למשל ה"האדיוט" במדייה פלייר אז אני רואה הכול כזה מוזר הכול כזה או בירוק וכחול ואדום לא רואים כמו שצריך לראות ופעם אחרת שנכסתי לאיזה סרט על 2 דפוקים שדופקים תראש בקיר ראיתי את הסרט בשחור לבן ואצל אח שלי עם גי פורס 2 רואים בסדר גמור מה עושים ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכרום לא נפתח. אני לוחץ ולא קורה כלום. מחקתי והתקנתי כבר כמה פעמים וזה לא עזר. הוא כל הזמן עושה ליד החץ סימן שהא חושב, והוא לא נותן לי להסיר את הדפדפן או למחוק את התקיה chrome שבgoole בפרוגרם פיילז כי לטענת המחשב הם בשימוש. אחרי שאני מריץ ניקוי בCcleaner ומכבה ומדליק את המחשב אז זה כן נותן לי. אני מסיים דרך מנהל המשימות את כל התהליכים שקשורים לכרום אבל הם נפתחים שוב (בזמן שהוא עוד מותקן, אחרי שהסרתי אותו כבר אין תהליכים כאלה) היו כמה פעמים שאחרי ההתקנה הוא כן נפתח (והשתגע עם דף הבית - מליון כרטיסיות) אבל קרס שוב לאחר קצת זמן אם זה קשור אז כשנתקלתי בבעיה לראשונה היה מאוחר והייתי מתוסכל אז ניסיתי לפתוח אותו המון פעמים מה עושים???
-
- 5 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
התקנתי עכשיו מחדש את הווינדוס מכיוון שרכשתי מערכת חדשה. עכשיו בהתקנה הוא כל הזמן עשה ריסט כשהוא בדק את הכונן הקשיח שלי של ה 40GB אז כדי לעקוף את זה עשיתי בביוס שהוא לא יזהה את הכונן (במקום AUTO DETECT כיוונתי ל NONE). ההתקנה עדיין בדקה אותו אבל מסתבר שזה פתר את הבעיה. עכשיו גם כשהווינדוס עולה אני חייב לכוון בביוס שהכונן לא יזוהה אחרת אני מקבל מסך כחול בהעלאה של הווינדוס שאומר שהייתה בעיה ב "MACHINE_STARTUP_EXCEPTION" או משהו כזה. ובמידה והכונן מכוון בביוס ל NONE הווינדוס עולה ללא בעיות וכן מזהה את ההארד דיסק וניתן לעבוד איתו. ולמרות שכיוונתי בביוס שהכונן לא יזוהה ווינדוס מזהה אותו. יש למישהו מושג מה הבעיה? יש לציין שהכוננים הקשיחים הועברו מהמערכת הישנה שלי ועבדו בה ללא…
-
- 5 תגובות
- 814 צפיות
-
-
חטפתי היום הרבה וירוסים מהסוג של W32.Pinf W32.walla.2024i .. הם חדרו לכל כמעט לכל קובץ במחשב שלי וכפי שהבנתי שינו את תוכנו!! בלכ מקרה המחשב שלי בקושי זז עכשיו והאנטי וירוס נוטרל על ידי הוירוס! אולי מישהו מכיר את התופעה של הוירוסים האילה ויודע כיצד להסירם??!!! תודה רבה! זה מאוד דחוף!!!!
-
- 5 תגובות
- 989 צפיות
-
-
כל פעםן שאני מנסה לשמוע קובץ MP3 או משהו דומה יש לי את השגיאה הבאה : BAD DIRECTSOUND DRIVER .Please install proper drivers or select another device in configuration . Error code : 88780078 HELP .
-
- 5 תגובות
- 905 צפיות
-
-
כל משחק כל דבר במחשב נראה מוזר תראו את התמונה הזאת רואים את העיוותים האלה? ככה זה בכל המחשב... נראה לי משהו בכרטיס מסך.. Radeon HD 4850 . תעזרו בבקשה עריכה: זה מראה לי את הדבר הבא כל איזה חצי שעה/ שעה
-
- 5 תגובות
- 733 צפיות
-
-
שלום, מחשב חדש (בן כחודש) לוח אם של גיגבייט, מפרט ופלט CPU-Z בהמשך, עם 64BIT WIN10 בימים האחרונים, כפעם ביום, בזמן עבודה או סתם גלישה באינטרנט הוא פתאום נתקע: שום דבר לא מגיב, אפילו לא כפתור הריסט. שמתי לב שהיו מלא עידכוני ווינדוס (שהצליחו) ביום שבו התחילו הבעיות, אבל משום מה הוא לא יצר RESTORE POINT אין DUMP של הקריסות, אין שום דבר ב EVENT LOG. מה זה יכול להיות? גם אם זו בעיית חומרה לדעתכם איך אני יכול למקד אותה? אני מאוד רוצה להימנע מפיתרון של "תתקין הכל מחדש" תודה! מפרט: מעבד: - Quad Core i7 6700 3.4Ghz + Gigabyte H170-D3H (DDR4) S1151 זכרון: 16G Kingston HyperX FURY DDR4 2400Mhz CL15 דיסק קשי…
-
- 5 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
יום טוב לכולם... יש לי פנטיום 2.4 עם XP פרו בעברית... המחשב היה מתכבה לי באופן קבוע לאחר 15 דקות עבודה או בהפעלת סרט. כשפתחתי אותו מצאתי שהמאורר של הכרטיס מסך לא עובד - והחלפתי באחריות את הכרטיס לכרטיס חדש. כעת כל יישומי הוידאו עובדים בצורה נפלאה אבל לעיתים קרובות ובלי שום התראה המחשב מחליט לבצע איתחול באופן עצמאי. אין לי וירוסים או בלאסטר . מה יכולה להיות הבעיה? אולי ספק מזייף?
-
- 5 תגובות
- 887 צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה לחבר את כרטיס המסך שלי, ATI RADEON 9800 PRO, לטלויזיה עם חיבור S-VHS. חיברתי את המחשב לטלויזיה, אני נכנס להגדרות תצוגה->מתקדם->תצוגות, אפשרות הפעלת תצוגת טלויזיה איננה מאפשרת הפעלה, כלומר היא בצבע אפור, כלומר אי אפשר ללחוץ על הכפתור הזה. האם מישהו יודע כיצד לאפשר את האפשרות הזו? תודה.
-
- 5 תגובות
- 856 צפיות
-
-
חשבון הGMAIL שלי מוגדר לקבלת פקסים ממספר בזק. קבצי הפקס מגיעים כקבצי PDF אך לא ניתן להציג אותם בתצוגה מוקדמת בתוכנת האאוטלוק 2010 עקב שגיאה בסוקר PDF PREVIEW HANDLER חשוב להדגיש כי קבצי PDF רגילים כן ניתן להציג. אשמח לעזרה
-
- 5 תגובות
- 18k צפיות
-
-
שלום רב לכולם, יש לי מחשב לא חדש במיוחד, עם windows 7. בהפתעה, מבלי לשנות דבר במחשב, המקלדת והעכבר הפסיקו להגיב לגמרי. בדקתי, הם עובדים ובדקתי גם בשני החיבורים, גם usb וגם ps. אין לי איזה דיסק התקנה או משהו כזה. (לא ממש מעולם המחשבים (: ) אשמח מאוד, אם מישהו יוכל לעזור. תודה רבה! (:
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי לוח gigabyte p35-ds3 מארז Antec P150 עם PSU 430W שבא איתו עובד עם winxp 32bit. באמצע משחק fallout 3 סוער המשחק קפא (קורה לפעמים) ואחרי אתחול כל הטקסט בזמן העליה משובש, בקושי אפשר להבין מה מודפס על המסך. ולא רק בזמן העליה גם כשהwindows עלה הופיעו קווים אנכיים על כל המסך - רזולוציה גבוהה = יותר קווים. ניסיתי לעדכן את הBIOS ואת הDRIVER של הכרטיס מסך ללא הועיל. כשאני מסתכל על ה device manager אני מקבל This device cannot start. (Code 10). אפשר עדיין לעבוד עם המחשב כולל צפיה בסרטים וyou tube רק הוא מהבהב בזמן גלילה והגדלה הקטנה של חלונות. אני אשמח אם מישהו יתן רעיון איך לסדר או אם אתם חושבים שהכרטיס דפוק. תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
אז ככה,לאחר המסך הכחול המפורסם..אמרתי נבדוק אם יש אחד מהדברים לא מחובר כראוי,ועל הדרך נטפל בטפיל התורדני שיש למחשב (או היה,אני מחשב שהמחשב לא היה..^^)פתחתי את הספק ואז סגרתי בסדר,לפני זה נגעתי במעבד נדמה לי ובזכרונות בדקתי אם הם יושבים שם כמו שצריך.. טוב לאח"כ אני בא להפעיל את המחשב פתאום הפלא ופלא,המחשב לא פועל,אבל מה שכן הוא נותן תמורה ל11 אלף שקל ששולמו לפני מספר שנים הוא משמיע צפצופים מדהימים בעת ההדלקה,והמסך גם לא פועל (הצפצופים האלה בהפרשים קבועים) מה אתה אומרים הבעיה...?
-
- 5 תגובות
- 815 צפיות
-
-
היות ואני עומד להתקין את Windows 98 מחדש, יש לי שאלה קטנה: האם יש הבדל בין לשים את מערכת ההפעלה על Partition בגודל 2GB לבין 4GB? זאת כאשר מדובר במערכת הפעלה Windows98 וב- FAT32. אם זה בכלל משנה, אז מהו הגודל המומלץ ביותר? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם! לפני כמה זמן החלפתי לוח ל : ASUS P5qpl-am ו..אין לי אפשרות לעשות לו OC פשוט בלוח אין את האפשרות הזאת למה?? נ.ב יש תוכנה שבאה בדיסק קוראים לה turbo key כנראה שזה ה OC אבל כאשר אני מפעיל אותה הוא נותן לי את השגיאה הבאה: או.. http://www.siz.co.il/my.php?i=wzduoo4geu3y.jpg תודה רבה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חצי מהתפריטים הפו פתאום לאנגלית ללא סיבהה מיוחדת בבקשה עזרה דחוף
-
- 5 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שלום חברים, משהו יכול לעזור לי ולהסביר לי (בפירוט מקס. :-)), איך אני יכול לחבר גם! TV לכרטיס מסך עם SVHS ולראות ב-TV סרטים? עדיפה תצורה שב-TV רואים סרטים בזמן שאפשר לעבור במחשב....(בלי מפריעים ל-TV להראות את הסרט). ניסיתי מספר נסיונות, אך קבלתי רק ב-TV או מוניטור (אחרי RESTART). יש לי TVTOOL והוא לא עוזר.... תודה.
-
- 5 תגובות
- 856 צפיות
-
-
היי חברים בזמן האחרון, מחשב שלי עושה צפצופים מוזרים היוצאים מכיוון הארד דיסק, באותו הרגע הוא נתקע, עד שהם עוברים, אם בכלל. נאמר לי שזה כנראה מצביע על כך שהארד דיסק הולך "למות", יש פה מישהו שיכול לאמת את זה? ודבר שני, איך אני אמור לדעת איזה הארד דיסק מתאים עבור המחשב שלי ? איזה תוכנות אני צריך לבדוק? תודה רבה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
החלפתי כבלים ide עגולים המחשב נהיה איטי במיוחד שמדליקים אותו הוא נישאר עם המסך של xp השחור בערך דקה ליפני הוא היה עולה בכמה שניות חשבתי אולי הכבלים לא טובים החזרתי את הרגילים אותו הדבר .מה אני יכול לעשות שיחזור כמו שהיה זה מעצבן לאלה .
-
- 5 תגובות
- 796 צפיות
-
-
מי שמע מי יודע את קוד הפתיחה לממיר דיגטלי של חברת hot לצורך צפיה חופשית בכל הערוצים יש לי את הקודים לא יודע איך מבצעים את זה תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מעוניין לרכוש דיסק אן קי עם נפח של 16GB,האם אהיה אפשר להעתיק לכונן שלושה מערכות הפעלה דוגמה windows xp/7/8 ולהתקין את המערכת לפי הבחירה שלי (הבחירה תינתן ב BOOT)? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
זו יציאה שפונה אל תוך המחשב, אבל מה אפשר לעשות עם זה?
-
- 5 תגובות
- 734 צפיות
-
-
ישלי נגן קריאטיב וברצוני לחבר אותו למחשב התקנתי את הדרייבר אני מחבר את הנגן אבל המחשב מסרב לראות אותו\לזהות אותו חשבתי שהבעייה ב USB התקנתי את הדרייבר של המצלמה והכל בסדר.. אז חשבתי שאולי הבעייה בנגן אז הלכתי לחבר והתקנתי את הדרייבר באותה צורה שהתקנתי אותו בבית ואצלו עבד הכל מצויין מה יכולה להיות הבעייה במחשב שלי??
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
-
-
היי, הלפטופ נדלק בשניות ונכנס ישירות ל Bios. Boot Option Priorities נעול ולא ניתן להכנס אליהם.
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-


