עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. יש לי תמיפרט בצד ושמתי לב שהכרטיס שלי מכוון על 4 ולא על 8 למרות שהלוח והכרטיס תומכים ב8 ואני לא רואה בביוס של הלוח אפשרות לכוון תAGP דרך אגב הביוס של הלוח והכרטיס מעודכנים בגירסה האחרונה וגם הDX והדריבר

    • 6 תגובות
    • 845 צפיות
  2. בגללו קורס לי המחשב. פעלתי לפי המדריך של Milk-Inc מפה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=124642.msg1042635#msg1042635 הינה תמונה:

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by itaic,

    שלום, מדובר על מחשב עם מעבד intel G2020 ולוח אם intel DH61WW ללא כרטיס מסך (משתמש במה שיש במעבד...) כאשר אני מנסה להדליק את המחשב, נשמעים 3 צפצופים שחוזרים על עצמם שוב ושוב. המחשב לא עולה, וגם המסך נשאר כבוי. לפי מה שכתוב באתר של אינטל מדובר על בעיה בזיכרון. יש במחשב שני סטיקים של זכרונות, שמתי רק אחד מהם בכל פעם והחלפתי מקומות. כמו כן החלפתי לזיכרון שבוודאות עובד במחשב אחר והבעיה עדיין ממשיכה. מה עוד זה יכול להיות?

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. לאחרונה היו רעשים מעצבנים שבאו מהכרטיס מסך... אז הוצאתי אותו וניקיתי אותו... החזרתי אותו ועדיין אותם רעשים מעצבנים היו רק שהפעם היו לו נפילות... אחרי הנפילה השניה הוא ביקש לעשות ריסט בשביל שהשינויים יקחו אפקט ואז אחרי הריסט הוא לא נפל בכלל... אבל עדיין יש לו רעשים מעצבנים... מדובר על כרטיס מסך MSI 9800 PRO.... לא בדקתי טמפרטורה כי אין לי מושג איזה תוכנה בודקת טמפרטורה של כרטיסי מסך ומה הטמפרטורה הרגילה שלו... אשמח אם תוכלו לעזור לי... תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 606 צפיות
  5. לא יודע למה אבל קורים לי מבכים כחולים לאחרונה,מחשב חדש. עריכה: יש לי לוח מסוג DFI LANPARTY DK X48-T2RS ועליו יש לי 4 זכרונות של ST 800MHZ 1 ג'יגה כ"א,יכול להיות שזו הבעיה ? יש אולי בעיה עם 4 סלוטים של זכרונות על להוח הזה ? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 948 צפיות
  6. הלוח הוא ASUS m2n-e הכל מסורבל פעם היה תוכנה שהיה אפשר לעדכן דרך המערכת הפעלה , היום זה לא עובד...

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  7. אז רציתי להליף לאוזניות ניתקתי את הרמקולים וחיברתי את האוזניות ולא פעל, החזרתי לרמקולים ואז אין צליל וכשאני לוחץ על 'Volume center' המחשב עצמו עושה לי כזה ציפצוף קטן ואז זה מופיע: http://img137.imageshack.us/img137/3619/21072796.png עכשיו אני לא מבין ממש במחשבים אז תילכו איתי צעד צעד בבקשה ^^' תודה על זמנכם

    • 6 תגובות
    • 851 צפיות
  8. כשאני מעתיק קבצים גדולים (4-5GB) המחשב מעתיק בהתחלה מהר וככל שמתקדמים לסוף הקובץ המהירות יורדת עד מצב שבסוף הקובץ החלון נתקע לי 5דקות על "5 שניות נותרו" במחשבים אחרים הרבה יותר חלשים עם אותו disc on key המהירות כפולה ויותר.מה אפשר לעשות? תודה מראש לכל העוזרים בהתחלה המהירות היא 100-120 MB/S כשלאחר שהגענו לחצי קובץ המהירות יורדת בהדרגה עד 5 MB/S

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by the king2006,

    שלום.. הרכבתי לוח אם חדש והכל מחובר כמו שצריך אבל המחשב לא רוצה לפעול .. מישהו יודע מה הסיבה?? תודההה

    • 6 תגובות
    • 638 צפיות
  10. Started by tomz,

    יש לי בעיה בזמן האחרון, כל פעם שאני מוציא את המסך ממצב סטנדביי (מזיז את העכבר..) הוא נדלק ומהבהב בקצב קבוע משהו כמו 2-3 דקות, ואז מתייצב לגמרי ועובד ללא בעיה. למישהו יש מושג מה הבעיה? המסך הוא LG 1970HR. תודה

    • 6 תגובות
    • 763 צפיות
  11. Started by shimon166,

    הי, ברשותי מחשב נייח בבית שעליו יש כרטיס מסך on board עם יציאת vga אחת. ברצוני להתחיל לעבוד על 2 מסכים במקביל, כלומר, לא לשכםל את התצוגה אלא להוסיף עוד מסך על מנת שאוכל לראות יותר חלונות. 1. אופציה ראשונה שמצאתי היא לקנות קופסא שמפצלת את יציאת הvga לשתי יציאות, האם היא תיתן לי מענה לדרישה? על פניו נראה לי שקופסא כזו רק תשכפל את התצוגה, האם אני טועה? 2. קניית כרטיס מסך שמכיל 2 יציאות וכך אוכל לנצל vga ו dvi במקביל. מה העלות של אחד בסיסי כזה ששווה בכוחו בערך לזה שנמצא במעבדי אינטל פנטיום g שיתן לי את המענה? אשמח להמלצות תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by lisly,

    טוב אז ככה, חיברתי דיסק קשיח למחשב שהיה בוא כבר אחד , עכשיו הדיסק הקשיח שחיברתי , התקנתי עליו ווינדוס והכל, עכשיו שאני מפעיל את המחשב זה רושם לי את ההודעה Searching for boot record frim IDE-0....OK NTLDR is missing press alt+ctrl+del to restart מה זה אומר NTLDR is missing? תודה.

    • 6 תגובות
    • 640 צפיות
  13. Started by redead,

    עשיתי לפני יומיים עדכון לביאוס והכול עבר בהצלחה והמחשב עובד מצוין והכול בסדר גמור חוץ מבעיה אחת... שאני מנסה להכנס בכל תוכנה כמו EVEREST או SPEEDFAN לעזור שמראה טמפ זה תוקע לגמרי את המחשב! הבעיה הזאת לא הייתה לפני עידכון הביאוס.. מישהו יודע למה זה קורה ומה ניתן לעשות? תודה.. עוד שאלה שצצה לי היא מה זאת האפשרות בביאוס TOP PERFORMANCE ? מה זה בעצם עושה למחשב והאם לעשות את זה?

    • 6 תגובות
    • 691 צפיות
  14. Started by shtrodel,

    עדכנתי ביוס F10 BETA של הלוח שלי... http://www.giga-byte.com/Motherboard/Products/Products_GA-K8NXP-SLI.htm והטמפרטורות עלו ב-5 מעלות בערך... האם יש אפשרות להסיר את עדכון הביוס ולחזור לעדכון הישן יותר?

    • 6 תגובות
    • 677 צפיות
  15. Started by NickRock,

    הי חברים, יש לי בעיה במקלדת של הלפטופ (dell inspiron) היא השתגעה ומגיבה בלי הקשר, לדוג' בהתחלת חיפוש או הקלדה היא סוגרת חלוניות ופותחת אחרות, או סתם לא מגיבה. הצלחתי איכשהו להתקמבן וכן להקיש את הסיסמה (כשהתחלתי בתהליך שחזור) ואז כן הגיבה כמו שצריך, כך שאין באמת בעיה במקשים אלא משהו טכני שהשתבש. אז מה ניסיתי: כמובן ריסטרט, התקנת עדכונים, לבדוק את ההגדרות (עד כמה שאני מבינה) ונאדה - הבעיה עדיין קיימת. ניסיתי לחבר מקלדת אלחוטית (שפועלת מצויין במחשב אחר) ושוב לא מגיב, פותח וסוגר חלונות לא קשורים. ניסיתי לבדוק במקלדת מקשים על המסך, הCTRL היה כביכול לחוץ, אבל גם כשבטלתי אותו, הלחצנים עושים רעש כאילו אני מקלידה אך בפועל שוב לא מגיב וסתם פותח חלוניות לא קשורות כשאני מנסה לה…

    • 6 תגובות
    • 4.6k צפיות
  16. Started by J0HNiE,

    שלום, בזמן האחרון בערך ביום\יומיים האחרונים אני ממש מרגיש שהמחשב לא נותן את הביצועים שלו... אני יכול להרגיש ולראות זאת מתי שאני מנסה להפעיל סרט דרך Windows Media Player או כל נגן אחר וכל המחשב נתקע ! בנוסף לזה שאני נכנס למשחק CSS לוקח למשחק 1-2 דקות להיכנס ואז שאני מנסה להכנס לאיזה סרבר המשחק נתקע ואני צריך לעשות End Task. וגם שאני עובר בין תוכנות (alt+tab) או דרך העכבר לוקח לו די הרבה זמן עד שהוא עובר ! ניסתי לעשות ריסט, לא עזר ובנוסף יש לי תוכנות עיצוב (RK launcher, Window Blinds וכו'...) והזיכרון הוירטואלי מוגדר כX1.5 מהזיכרון הפנימי... כלומר 768 ו1536 סרקתי את המחשב עם MS Antispyware,a-squared,regvac,NOD32 ויש לי גם תוכנות Real-time protection. (המפרט בצד) מה יכול…

    • 6 תגובות
    • 822 צפיות
  17. יש לי מעבד i5-3470 לוח asus P8H77-M LE בהנחה שאני לא עומד להחליף את כל השילוש, האם יש מעבד משומש מדורות קודמים שאני יכול להכניס במקום הקיים, על הלוח הקיים, ולהרגיש שיפור משמעותי? העבודה לרוב משרדית פשוטה, שום תוכנות כבדות, המשחקים המועטים שאני משחק פעם בכמה חודשים אם בכלל הם משנים קודמות בטווח עד 3 לאחור.. לא צופה התקנה של משחקים מודרניים בעתיד. הכרטיס גראפי GTX 1070

    • 6 תגובות
    • 988 צפיות
  18. Started by שגיב,

    שלום אתמול החלפתי במחשב לוח וזיכרון ועכשיו שניכנסתי לביוס הוא מציג לי הערה שאני נכנס ל ADVENT ואז ל CHIPSET הוא כותב לי setting wrong values in below selections may cause system to malfunction מה לעשות? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 815 צפיות
  19. בהרבה מקרים, כשמחליפים לוח אם בחלונות XP, חייב להתקין מחדש את חלונות (בדרך כלל זה קורה כשהצ'יפסט שונה בלוח אם החדש) האם יש דרך לשנות את הלוח אם מבלי להתקין את כל הWindows מחדש? ???

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  20. זה קורה כשאני מפעיל את המחשב מיד לאחר כיבוי יש לי גם בעיה של כיבוי בxp . המחשב לא נכבה נשאר תקוע על "מבצעת כיבוי" (ניסיתי כמה אפשרויות אבל לא הצלחתי ללדסר את זה) האם יש קשר?

    • 6 תגובות
    • 672 צפיות
  21. תמצתי את השאלה בכותרת... המחשב בן שנה (לא שלי XP 2500+ 512MB) עם כרטיס מסך 6600 AGP שנקנה לפני שבועיים. שבוע שלם הכל עבד חלק. פתאום התחילו פריזים (מסך קופא) באקראיות, כולל בדסקטופ או סתם בלי עומס. לקחתי את הכרטיס למחשב שלי (אחר) לבדיקה והוא עבד אצלי כמה ימים בלי בעיה. במחשב הבעייתי הותקן GF2 MX400 למשך אותם ימים ולא היו תקיעות. הייתי בטוח שזה הספק הג'נרי שהיה שם... אז קניתי היום FSP 350W חדש! אחרי שהתקנתי את הספק החדש והחזרתי הכל למקום - לא עברו 30 שניות מההדלקה של המחשב - ושוב קפאון!! והתקיעות/קפיאות נמשכות רנדומלית אחרי כמה דקות עבודה בממוצע. מה זה יכול להיות? אולי בעיית תוכנה? (נראה לי לא קשור פריזים לתוכנה).

    • 6 תגובות
    • 758 צפיות
  22. Started by dropc,

    מחשב נייד חדש של ASUS. פירמטתי אותו והתקנתי מערכת הפעלה נקיה מחדש WIN7. פעמים במהלך התקנת הדרייברים קפץ חלון כחול וספר כמה שניות ואתחל את המערכת מחדש. לא הספקתי לקרוא את מהות החלון. הוספתי למחשב סטיק זכרון 1ל 4GB כרגע יש בו 8GB היום. האם יש מקום לדאגה? מה יכולה להיות הבעיה מהתיאור הכללי? ומה עלי לשים לב בזמן הקרובה על מנת להיות בטוח שהמחחשב תקין ב100%? תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 928 צפיות
  23. Started by shemiraz,

    היי המפרט שלי רשום בצד לאחרונה שאני נכנס למשחקים לאחר דקה או 2 המחשב פשוט נתקע והתצוגה במסך כבה בדי לשלול בעיה במשחק מסויים אז בדקתי עוד משחקים זה קורה בכולם (משחקים כבדים) בהתחלה חשבתי שזה מהאוברקלוק שלי אז הורדתי את האוברקלוק וזה לא עזר הוא עדיין נתקע חשבתי שאולי זה מהמערכת הפעלה אז החלפתי אותה וזה עדיין קורה,בדקתי את הזכרונות שלי והם בסדר,האם יכול להיות שזה הספק כוח? או המעבד? לוח אם יכול לגרום לתקלה כזאת? יש לציין שהמחשב עובד חוץ מהמשחקים בסדר גמור לא מתחמם והכל תקין אני כבר מיואש ורוצה לשחק שוב ולא יכול.....

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by ShLoMi.R,

    מדיי פעם שמתחשק לו העבר שלי מתחיל לשוטט על המסך באופן סימטרי לחלוטין בצורה אנכית או אופקית מישהו יודע איך לטפל בבעיה הזאת? בלי להזמין מגרש שדים ובדוק זה לא בעיות של פריצה או דברים דומים

  25. Started by asichen,

    היי, לפני שלוש ימים בערך קניתי זכרון נוסף 512MB DDR400 של Kingston. התקנתי אותו וכעט יש לי בסטיק אחד זכרון 256 איטי יותר ואת הזכרון החדש שהוא מהיר יותר ממה שהלוח אם תומך אבל אמרו לי שזו לא אמורה להיות בעייה, בנוסף אמרו לי באשכול קודם שנתתי את הדגם של הלוח אם שהוא לא תומך ב Dual Channel אבל בכל זאת החלטתי להשאיר את שתי הסטיקים במחשב. ביום הראשון התפלאתי שהכל היה בסדר, המחשב כתב לי שיש לי 786MB או משהו דומה (כבר לא זוכר). ביום השני הפעלתי את המחשב, ותמיד שאני מפעיל אותו הוא עושה בהתחלה בדיקת זכרון, הפעם הוא לא עשה - הוא כתב שיש בעיה עם CMOS או משהו כזה והוא כתב לי To run setup ללחוץ F1 וכדי להמשיך ללחוץ F2. חשוב לציין שביום הראשון שהפעלתי את המחשב, וגם כשעשיתי רסטרט הוא עשה…

    • 6 תגובות
    • 714 צפיות

דיונים חדשים בפורומים