תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
שלום לחברי הפורום, המחשב שלי נכבה מדי פעם כאשר אני נמצא במשחק לערך של 10 דקות. אין משמעות למשחק כבד יותר או פחות (משחקי רשת אם זה עוזר) המחשב עבר ניקוי + משחה. בדקתי טמפרטורה וOCCT והכול תקין. מה יכולה להיות הבעיה? זה קורה אך ורק כאשר אני מפעיל את המשחק ואחרי הריסטרט זה מעלה את הווינדוס ומתחיל שוב להיכבות. רק אחרי מנוחה של כמה דקות ניתן להפעיל את המחשב ללא ריסטרט מצידו. תודה לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי בעייה עם הלוח אם תראד זה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=74407.0 מקווה שזה לא דאבל פוסט מבקש עזרה לבעייה שבכותרת
-
- 7 תגובות
- 721 צפיות
-
-
אני מאבד כל תקווה כבר! עם ה- 6800LE הראשון שלי משחקים קרסו עד שהוא מת (כן כן הוא מת) והחליפו לי אותו. בכרטיס השני הם קרסו על השניה שהפעלתי אותם. אתמול הגיע אלי עוד כרטיס בפעם השלישית וגם עכשיו הם קורסים!!! אני לא יכול יותר! זה לא הזיכרונות אז יכול להיות שזה הלוח אם? אפילו ספק חדש של HEC לא עזר! מה לעשות?! תודה מראש. המפרט: P4 2.8C ASUS P4P800SE 2x256 kingmax 512 A-DATA xfx 6800LE
-
- 7 תגובות
- 928 צפיות
-
-
איך / האם ישנה אפשרות לדעת כמה DPI יש בעכבר בו אני משתמש?
-
- 7 תגובות
- 878 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה שידרגתי את המחשב שלי: לוח אם - Asrock Z68 pro3 מעבד: i5 2500k כרטיס מסך: GTX570 הגרסה המומהרת של EVGA זכרון: 8G של GSKILL לאחר זמו לא רב, כרטיס המסך שלי קורס במהלך משחק (DIRT3), ואני מקבל את השגיאה הבאה: Display driver stopped responding and has recovered Display driver Nvidia Windows kernel mode driver, version 280.26 stopped responding and has successfully recovered. מה יכול לגרום לדרייבר לקרוס? מה עליי לבדוק/לעשות? תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 922 צפיות
-
-
התקנתי הארד דיסק חדש בנוסף להארד דיסק אחר אני עובד איתו כבר יומיים והורדתי השארתי אותו פתוח כל היומים והוא עבד חלק ! רק היה לי פעמיים מסך כחול (שלא ממש שמתי לב לתוכן) אבל היה רשום בו VXD למה זה יכול להיות קשור ???
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך עזרה, אני לא יודע איך פותחים אותו אחותי שחקה עם כפתור הHOLD והוא נתקע בפנים על HOLD והכפתור עצמו משוחרר... אז כשאני מדליק אותו הוא כותב HOLD ומתכבא
-
- 7 תגובות
- 777 צפיות
-
-
שלום יש מחשב לוח אם asus לפני שנתיים אין לנו אחריות.לקחתי לחנות מחשבים תיקון.הם בדקו בזיכרון נימצא תקין. בדקו דיסק קשיח וגם נימצא תקין.בדקו כרטיס מסך AGP נימצא תקין.היחלפנו ספק חשמל חדש באחריות ונימצא תקין.בדקנו חום מעבד נימצא תקין נורמלי. אני משתמש בחלנות XP H.E בעברית.זה קורה בבית בזמן עבודה גלישה אינטרנט ICQ או אתרים יומטיוב או שירים או קליפים.ופתאום ניכבה מחשב ונידלק באמצע עבודה.אני לא יודע מה הבעיה .בחנות אומרים שהכל תקין במעבדה.ובבית שלנו זה קורה, המחשבים שלנו מחוברים לרשת כל חדר יש נקודה רשת ויש אינטרנט בבית. מה יכולה להיות בעיה תקלה?למה המחשב ניכבה בבית? בתודה מראש מיכאל
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך עושים כיבוי אוטומתי מתי שאני לוחץ "כיבוי" ואז ישר המחשב יתכבה ולא יכתוב "כעת ניתן לכבות את המחשב" תודה ביי
-
- 7 תגובות
- 929 צפיות
-
-
המחשב הנייח שלי משום מה עושה ריסט בלילה.. בלי סיבה ניראת לעין. במהלך היום המחשב עמוס - משחקים כבדים וקלים, אינטרנט, תוכנות עריכה וקידוד למינהם ודווקא בלילה כשהוא במנוחה [אפילו לא שמתי הורדות!] הוא עושה ריסט ובבוקר אני מוצא אותו במצב שבו בוחרים יוזר ומכניסים סיסמא.... יש לי וינדוס 7 SP1 Intel DualCore E5700 @ 3.8GHZ כרטיס מסך Radeon HD4850 @ Core: 680Mhz, Memory: 1000Mhz זכרון 2 סטיקים של 1GB DDR2 על תדר מקורי המחשב עבר בדיקות מאמץ לפני כחודשיים - לא היו בעיות... והכל מקורר בצורה מעולה! למה זה קורה?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המסך עובד עם לפ טופ אולם לא עובד עם מחשב חדש לגמריי ולא מראה שמקבל Signal , יש למישהו מושג ? הערה : המחשב החדש עבר בדיקות בחנות כך שלא נראה שיש בעיה בכרטיס מסך . תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום אנשים טוב, אז ככה חבר ששלי קנה מסך שהוא גם טלוויזיה וגם מסך מחשב של gratz עכשיו הרזולוציה של המסך צריכה להיות 640.480. עכשיו לא ניתן לשנות את הרזולוציה מפני שאין לו כרטיס מסך פיזי יש לו on board ככה גם לגבי כרטיס קול אז אני צריך ממכם את הdriver של הלוח אם שלו driver p4vp91011 אני לא הצלחתי למצוא הורדה ישירה מצאתי שתי אתרים סינים אבל לא מעבר הלוח הוא של asus. תודה על העזרה
-
- 7 תגובות
- 641 צפיות
-
-
חברה כבר הרבה זמן שהמחשב שלי עושה בעיות אז ככה לפעמים ה HD משמיע רעשים ולפעמים שאני עושה ריסט או הפעלה מחדש הוא לא מזהה אותם אני נותן כמה מכות למחשב ואז מזהה את ה HD ... בנוסף לכך שאני עושה ריסט האיתחול לא ממשיך הוא נתקע בריענון הזיכרון ורק לאחר כיבוי והדלקה הוא מזהה את הזכרונות וממשיך באתחול...הבעיה היא מתמשכת ובאמת שאני סובל ממנה מה אפשר לעשות.. תודה לעוזרים..
-
- 7 תגובות
- 926 צפיות
-
-
הי הבעיה היא שכאשר אני מריץ סרטון HD כמו למשל אחד מאלה מפה: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/musicandvideo/hdvideo/contentshowcase.aspx לדוגמא: http://download.microsoft.com/download/2/4/5/245bfb85-5394-4361-ba8c-c5b9906734cc/The_Rules_of_Attraction_1080.exe התמונה בסרט לא רצה באופן רציף, התמונה קופאת מידי פעם לחצי שנייה. הסאונד ממשיך לרוץ כרגיל. אחרי שהתמונה יוצאת מה "קפאון" שלה, התמונה משיגה את הסאונד וחוזרת לסינכרון מה יכול לגרום לזה ? איפה להתחיל ? כרטיס מסך ? גודל הזיכרון ? מסך ? הנה המפרט של הלפטופ שלי: Operating System: Windows Vista Home Premium* , Service Pack 1 (6.0.6001) Default Language: Hebrew DirectX* Version: 10.0 Physical Memory: 1013 M…
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
BIOS מזהה את ה HD אבל אין לי גישה אליו דרך ה Win או דרך DOS (אני לא מקבל את הנתיב של ה HD), בפרוט החומרה ובמנהל ההתקנים במחשב ניתן לראות את HD כיצד ניתן לגשת אליו ? או לגבות חומר ? תודה לכל העונים
-
- 7 תגובות
- 601 צפיות
-
-
האם יש אפשרות להפוך dvd במחשב ל multizone? בתודה מראש..
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה מאוד מעצבנת אני רוצה להעביר קבצים אבל הם עוברים לי באיטיות יתר על המידה בהעברת מהכונן החיצוני . זה התחיל לפני כחודש חודשיים , מאז פרמטתי את המחשב ועדיין הבעיה חוזרת על עצמה.. יש לי 6 חיבורים 2 מקדימה 4 מאחור : עכבר/מקלדת על חוטית / ארד דיסק חיצוני 500 GB / וחיבור לשלט על חוטי יש לי WIN 7 וזה גם המערכת שהייתה לי לפני הפרמוט הארד דיסק הוא של WD חיבור USB 0.2 הנה כמה תמונות שיפשטו את דברי : המערכת שלי : http://img832.imageshack.us/img832/5216/capture3fd.jpg מהירות העברת הקבצים מהחיצוני לאחד הכוננים הפנימים : http://img835.imageshack.us/img835/5823/capturegn.jpg מהירות העברת הקבצים ממפנימי לפנימי : http://img138.imageshack.us/img138/4676/capture2cb.jpg ח…
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עכשיו קיבלתי טלפון מהבית, (אני בעבודה) המחשב עם מסך כחול וכיתוב לבן. פעולות שהוריתי לבצע: הוצאת התקע ולחיצה על כפתור ההפעלה 3 פעמים. - עבר תקין חיבור מחדש למתח. - כאן נאמר לי שהיה ניצוץ חשמלי מהשקע מחשב עלה עם מסך כחול. מה אני עוד יכול לבדוק כשאגיע לבית? אשמח לתגובות כי אני קצת לחוץ מהעניין.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול, מה יכולה להיות הבעיה: קניתי את המחשב שרשום במפרט לפני כמה ימים בסך הכל, והוא כבר מהיום השני התחיל להיתקע לי כל כמה זמן, הטמפרטורות תקינות.. ~25 במארז ובערך 35 במעבד..גג 40 ובכל זאת המחשב כל הזמן נתקע, גם בלי שהוא עושה פעילות כלשהי. מה יכולה להיות הבעיה פה?..תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 789 צפיות
-
-
בעיה מוזרה במחשב התקנתי מערכת הפעלה חדשה winxp והתקנתי את הדרייברים הנחוצים אבל כל פעם שאני מכבה את המחשב ומדליק מחדש משום מה הוא כאילו מעלים את החיבור רשת ולא נותן גישה לאינטרנט וכדי שהוא יעבוד אני צריך להתחיל מחדש את המחשב יש למישהו מושג מה הפתרון לבעיה ? אני כבר מיואש...
-
- 7 תגובות
- 888 צפיות
-
-
אפשר בבקשה תמונה של כול ביוס שמסבירה איך מגדירים את CD ROM שיהיה ראשון..בכול ביוס..
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, כשפותחים תכנת וורד, מופיע לי הודעה קבועה בנוסח "עותק זה של מיקרוסופט אופיס אינו מופעל". מה ניתן לעשות כדי לבטל את ההודעה הזו? תודה רבה! Doc1.docx
-
- 7 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני לא יודע באיזה התקן מדובר, לא מרגיש שום שינוי במחשב או קריסות, מישהו יודע במה מדובר?
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן. לא מזמן קניתי מחשב. AMD 2000+ השאר כבר לא ממש משנה.. על המעבד הגיע היטסינק (שעד היום אין לי מושג איף פותחים) ומאוורר מקורי בצבע כחול. כאשר פותחים את המחשב המעבד מרעש בצורה נוראית ואח"כ עוד נרגע קצת (הכל באופן יחסי). בהזדמנות אני אתפוס דציבל-מטר ואומר לכם את הנתונים. בינתיים take my word for it זה די רועש. מצד שני, אולי אין ברירה, בכל זאת Athlon.. מישהו אמר לי שזה לא אמור להיות ככה.. זה אמור להיות יותר שקט. אני מחפש אנשים עם אותה הבעיה (אולי אפילו אותו מאוורר שבא עם המערכת כולה) שאולי התגברו עליה (אולי אני פשוט אלך למעבדה ואדרוש מאוורר אחר)? יש למישהו עצות?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מידי פעם יש לי רעש מוזר מהמחשב של דיסק שחותכים איתו ברזל וזה בא והולך בתקופות לפעמים זה נשמע ואז לא שומעים את זה שבוע שבועיים ואז זה חוזר... יש לכם מושג מה זה? יכול להיות שזה מהארד דיסק? (אבל לא נראה לי כי אם זה היה אז היה רעש תמידי לא?)
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-


