עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by -Almog-,

    שלום סוף סוף הצלחתי להרשם לפורום איזה כיף זה מקווה להכיר פה אנשים אחלה פורום כול יום אני נמצא בו פורום תותח :-*

    • 13 תגובות
    • 923 צפיות
  2. Started by Delapro,

    אני רוצה להרשם עכשיו לקורס פסיכומטרי למועד דצמבר. אני עכשיו התחלתי כיתה י"ב. בכל מקום שאני מתקשר אליו אומרים לי שהקורס עולה בסביבות 5000 שקל (!). זה כסף לא קטן, אני רוצה לשאול האם כדאי לי ללכת לקורס הזה ? האם הוא שווה את הכסף ? האם מישהו עבר דרך קורס כזה ואם כן מהי ההתרשמות ממנו ? ושתי שאלות אחרונות: האם יש סיכוי אם בכלל לקבל בפסיכומרי מעל 700 אם ללמוד רק אם הספר העבה למידה עצמאית ? האם הוא משקף את השאלות מהחינה ?

    • 10 תגובות
    • 757 צפיות
  3. Started by david2006,

    • 3 תגובות
    • 632 צפיות
  4. אז איפה אפשר לצפות בהמראה של החללית סמארט? ולא בסלקום..אלא בטלויזיה או באינטרנט..

    • 0 תגובות
    • 726 צפיות
  5. יש לי כמה דברים להדפיס על נייר עבה ואכותי כולל כריכה, אני אשלח את הקבצים והם ישלחו לי את זה כרוך יפה לבית

  6. נדמה לי שזה הולך ככה... רציתי לטייל איתך יד ביד רציתי להיות שלך לעד רציתי לתת לך אהבה חלמתי שתהיי אלי קרובה זה קצת מזרחית לא משהו כבד... תודה (:

    • 12 תגובות
    • 792 צפיות
  7. אז איך היה לכם היום הראשון בבית הספר? ולאיזה כיתה עליתם? אני עליתי לכיתה ח'... איזה קשה זה הולך להיות עכשיו..

    • 64 תגובות
    • 5.4k צפיות
  8. שלום לכולם, גנבו לנו שלשום את הרכב, ואנחנו צריכים לקנות משהו דחוף (אנחנו תלויים מאוד ברכב). אנחנו לא רוצים להוציא יותר מדיי דווקא בגלל שאנחנו ממהרים כרגע ולא רוצים לעשות טעות רצינית. התקציב עומד על 40K. הדרישות הן: - ידני. - חזק שיוכל לסחוב כמו שצריך גם עם מטען מלא ו-5 אנשים - אנחנו מטיילים הרבה. - מרווח. - מומלץ מאוד מושבי עור. ראיתי רובר 620/600 שעונה על כל הצרכים. 2 ליטר מנוע, מושבי עור, מרווחת יחסית, ונראית אחלה, והמחיר מתאים לנו (וגם שנת 99). מישהו יודע להגיע לי יותר על האוטו הזה? מה הוא שווה? האם יש איתו בעיות של אמינות? משהו אחר שאני צריך לדעת? כמובן שאשמח לשמוע גם הצעות אחרות. תודה, Anatoli.

    • 60 תגובות
    • 3.3k צפיות
  9. Started by MilkMan,

    ליפני שאתם שואלים מה הקשר, זה טבק לנרגילה, אבל מה זה אומר molasses? וכן ניסיתי לחפש במילון

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. שתהיה לכולנו שנת לימודים מוצלחת, מעניינת (לא פחות חשוב...), טובה, פוריה ושתעבור כמה שיותר מהר! שהשנה באמת נלמד, ולא נחפף - לא נציק לחברינו לכתה (קשה עם כזה אקלים , אבל מה לעשות, משתדלים ) וננסה להוציא את הטוב ביותר מאיתנו! בהצלחה לכולנו במחזור 2006-2007!

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. אם יש למישהו מודם כבלים מוטורולה 4200 תעשו טובה צרו איתי קשר באיי סי קיו אני צריך לשאול אותכם כמה שאלות ICQ 31799559

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  12. Started by fireskill2,

    ברוח הבה"יס ובגלל שמתחילה השנה החדשה רציתי לשאול ולבדוק מה טווח הגילאים פה לאיזה כיתה כל אחד עולה או שכבר סיים זה לא נוח לשאול ולבדוק בדיוק כמה עלו לאיזה כיתה בדיון של בה"יס ה-13 ע"מ חח ושכחתי לציין אני עולה לכיתה י' מגמות : מחשבים (מוגבר -9 יחידות ) וגאוגרפיה D:

    • 67 תגובות
    • 3.5k צפיות
  13. Started by Shadowman,

    http://www.b3ta.com/challenge/apple חזק....

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by shloosh,

    הכלב שלי השמן בעל השלוש רגליים... כן כן לול מצאנו אותו. צולם ב-w900 שלי חחחחחחחחחחחח אני יודע שאני אוטיסט לפעמים חחחחחחחחחח *משום מה האיכות של הסרט ירדה...זה היה 30 fps קודם.

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by hck,

    הייתי ממש בשוק: DivX מקליט ב198 ש"ח !! ישר לחצתי על הלינק - ומסתבר שזה סתם DVD שקורא DivX. איזה באסה איתם ! אגב, נכון לעכשיו זה עדיין שם. [attachment deleted by admin]

  16. יש לי מחשבון fx-82ms של קאסיו, ומעניין אותי לדעת אם אפשר לעשות בו משהו כדי שהוא יוכל לחשב את התשובות לתרגילים בכל מיני בסיסים (או שהוא יעשה לפחות מעבר בין בסיס לבסיס). נגיד אם אני רוצה לדעת כמה זה FA8D*903 בבסיס 16, שהמחשבון כבר יתן לי תוצאה, ואני רק אשב בצד ואהנה.

    • 1 תגובה
    • 697 צפיות
  17. WELL...LETS CUT THINGS SHORT אני מעונין לקנות XBOX360...הבעיה היא שקנייה בחנות פרטית בארץ זה שוד לאור היום [או הלילה,אבל זה ממש תלוי בשעה שאתה קונה את המכשיר] בכל מקרה,עלה במוחי רעיון קטן ומבריק לקנות את המכשיר בארה"ב.... להזמין את המכשיר מחנות בחו"ל זה יהיה בעייתי כי אז אני אצטרך לשלם על המשלוח+מכס+מע"מ וכל החרא הזה,ככה שזה לא משתלם אבל אם אני אקנה פיסית את המכשיר בארה"ב,אז זה כבר סיפור אחר... במידה ואני קונה אותו שם-יש לכם הצעות איך אני יכול להחביא אותו מהמכס?

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by POPSTAR,

    כמה מחברות אתם לוקחים ?

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  19. Started by R0ck,

    יש כאלה שיגדירו את הדבר הבא כרצף של תקלות טכניות/זבל/שואת עולם. אני מגדיר זאת "אומנות" (אעוווו, Fancyyy). אחד הטק-האוסים הקשים, מומלץ להאזנה תחת השגחת הורים בלבד. http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&gf316ufid=E0BC0A94544672235697F4A75301

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  20. לכל המכורים ל http://www.youtube.com/watch?v=vjvVBCNcL_A אני ו 3 חברים מנגנים לייב ב 4 גיטרות חשמליות שווה האזנה תנו תגובות... http://rapidshare.de/files/31969014/Wave1.mp3.html

    • 10 תגובות
    • 901 צפיות
  21. כמו האתר הזה, שאפשר להזמין ממנו חולצות שניקרא להן "לא שגרתיות" http://www.bootee.co.il/default.asp עם הדפסים מצחיקים

  22. Started by dorviper,

    נגיד אני מוריד דמו מאתר רשמי של המשחק (הורדה חוקית לגמרי) רק פשוט במקום לבחור באפשרות FTP אני מוריד בBITORRENT אז אחרי שההורדה מסתיימת ואני רוצה לעזור לשאר המורידים אני עושה UPLOAD כמובמן... השאלה שלי היא אם אפשר להוריד את המעיין הגבלה של ה UPLOAD שזה לא עובר את סביבות המהירות של 14 18 kB/s

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  23. Started by david2006,

    http://video.google.com/videoplay?docid=-8033298225147023793&q=blowjob

    • 8 תגובות
    • 812 צפיות
  24. Started by stone cold,

    היום גיליתי תאתר - google translate http://translate.google.com/translate_t מה שהוא עושה זה בעצם לקחת כתובת של אתר או ציטוט מאתר ולתרגם את זה לשפה אחרת ויש כל מיני שפות זה אומנם לא מתרגם ב100% אבל מספיק כדי להבין לינקים ומישפטים באתרים אם שפות כמו סינית יפנית ועוד

    • 1 תגובה
    • 660 צפיות
  25. Started by dvvon,

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 1 באפריל נ.ב אני יודע שלא 1 באפריל

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים