כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום קניתי לא מזמן V3 עכשיו לא קיבלתי איתו את התוכנה שביל להעביר קבצים מהמחשב לפלאפון, כדאי לקנות תוכנה באורנג'? עכשיו במקרה ל נגן MP3 שלי יש אותו חיבור USB כמו לפלאפון והמחשב מזהה את הפלא אבל צריך תוכנה. קיצר שווה לקנות? באינטרנט אני לא חושב שניתן להוריד את התוכנה
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום לכולם חזרתי לארץ אתמול ולא ראיתי את הסרטון המלא של רון ארד אשמח אם מישהו ישלח לי לינק בתודה מראש ומי יתן ויחזור במהרה!לא משנה באיזה מצב
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
מי היה מאמין, האתר האגדי חוזר!! (זה לא דיון על ווארז, אלא על חזרה של אתר נוסטלגי) http://www.sharereactor.com/
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ככל שאני מתקרב לגיל 17[ולרישיון :jump: ], אני יותר מתעניין במכונאות רכב, אופנועים, טוסטוסונים וכל דבר עם מנוע שנוסע, ורציתי להתחיל ללמוד את הנושא בשלמותו, רציתי לדעת, אם מישהו מכיר קורסים[שלא יפגעו קשות בכיס]/ספרים שאפשר ללמוד מהם.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני צריך שירים מהסגנון של what a wounderful world. .תודה
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אז כאמור אני מחפש את השיר KKK של Body Count זה שיר נגד הארגון KKK (הארגון עצמו שונא יהודים ושחורים ועוד..) בבקשה עזרו לי למצוא את השיר! תודה מראש, אליאב.
-
- 6 תגובות
- 755 צפיות
-
-
http://video.google.com/videoplay?docid=5376396011570929942&q=bf2 פשוט חובה להדליק רמקולים/אוזניות/חצוצרות.
-
- 28 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
בבקשה התייאשתי מחיפושים , תביאו בבקשה אתר מומלץ עם כמות מכובדת של כתוביות
-
- 7 תגובות
- 741 צפיות
-
-
זה ערבי שצה"ל הרג: http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=969659
-
- 60 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
מי שמשחק וורקראפט עומד להיגנב http://basshunter.m0o.eu/dota/
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
עידכנתי בפעם הראשונה את הדי וי די LG 9723p שלי(אם זה עוזר לכם הדגם) והעידכון עבר בהצלחה,אך הבעיה היא שהוא לא מציג כתוביות. שיניתי בהגדרות של הדי וי די שהכתוביות יהיו עיברית ושום דבר... אם תוכלו לעזור לי אני אשמח
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
-
במכון כושר שלי התזונטאית שם אמרה לי כחלק מהתפריט שהיא בנתה לי בין דבר לדבר שהיא רשמה לי אני יכול לאכול חמאת בוטנים כי זה לא משמין... והיום אני מסתקל ואני רואה שרשום שם ש15 גרם זה 80+ קלוריות.... עכשיו מה זה 15 גרם זה כלום.. בכל אופן רציתי לדעת ,אם אתם יודעים, האם זה משמין?(לא דעתכם רק אם אתם יודעים)
-
- 15 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
http://www.oniton.com/license/
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום סתתםםם שאלה פשוטה, כמה מפתחי חומרה מקבלים? אני מבין שזה משתנה בין חברה לחברה, אבל למשל באינטל, אם אתה מפתח "רגיל", לא ראשי או משהו כזה, מה שכר העבודה? :-*
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
סתם משהו מגניב. שמעו את שני השירים האלו: T.I - what you know JIMMY HENDRIX - hey joe שונים לגמרי בסגנון אבל - שמעו אותם טוב. למי שיש שמיעה מוזיקלית טובה ישים לב שמדובר באותו לחן בדיוק לא יודע למה אבל לי היה ממש קשה לשמוע את זה... אם אתם רוצים לשמוע אותם, תוכלו למצוא את הקליפים שלהם באתר הזה: http://www.youtube.com/ תעשו חיפוש למעלה לפי השמות שנתת.
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אמרו לי שזה תירגום אפשר בבקשה יותר פרטים?
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
-
למי שלא מכיר - להקת הג'ירפות חזרה עם דיסק שני. עד עכשיו יצא סינגל אחד (גם לגלגל"צ) שנקרא "גג" שיר יפה מאד. עכשיו - הסינגל השני - "חייב לשכב" פשוט בסט אוף דה בסט... למי שלא היה בהופעה שלהם - ממש מומלץ גם אם אתם לא אוהבים את הסגנון המוזיקלי... הופעות לפנים... הייתי באחת האחרונות והיא לקחה את ההופעה של רוג'ר ווטרס שהייתה בארץ בהליכה לאחור!!! (שגם בה נהנתי מאוד מאוד) בכל אופן הנה קישור לשיר השני מהאתר של NRG: http://video.nrg.co.il/lib//wma/581/187.wma חבל"ז
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים, כפי שכולם צפו, לא להיות בבית ספר לא תורם לציונים אז בכל הריאלי קיבלתי באיזור ה-90+ (בלי בונוסים) ובכל ובשאר אני באיזור ה-70. לצערי, בספרות נכשלתי. ממה שהבנתי, מותר להיכשל במקצוע אחד ועדיין לקבל תעודת בגרות, זה נכון? לא איכפת לי מהממוצע שלי ולא משום דבר אחר. יש לי פסיכומטרי גבוה מספיק כך שגם עם הציונים שיש לי עכשיו אני מתקבל למקצועות שאני רוצה בלי להתאמץ. השאלה היא האם אני בכלל אקבל תעודת בגרות? ממש לא בא לי ללכת להשלים אחרי הצבא. תודה, Anatoli.
-
- 10 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני חייב לשמוע הודאה שהשאירו לי תודה
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
5 שנים זה לא הולך ברגל, כל הכבוד למנהלי האתר שהחזיקו אותו כ"כ הרבה זמן..(אחלה לוגו אגב) מזל טוב! ;D
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מתכוון לקנות כ. מסך דרך EBAY כנראה... רציתי לדעת אם מישהו פה ניסה ומה העלויות של להביא משהו לארץ (מתחת ל$100) כלומר אם יש דרך להחמק מתשלום מע"מ ?
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-


