כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
נתחיל בזה שכרגע אני לומד בבית הספר הטכני של חיל האוויר בחיפה במגמת אלקטרוניקה בכיתה י"ב, אח"כ אני כנראה אמשיך להנדסאים (י"ג-י"ד) או שפשוט אתגייס. לפני מספר ימים קיבלתי מכתב מחיל המודיעין בקשר לפרוייקט סיגמא, עדיין לא ברור לי במה מדובר, אך חבר שקיבל את המכתב אמר שבעצם בפרוייקט סיגמא עושים י"ג-י"ד בחיל המודיעין. בקיצור, אשמח לקבל חוות דעת בקשר לחיל המודיעין (גם יחסית לחיל האוויר) - לא לשכוח להתייחס לקריירה העתידית שלי.
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הלוח שלי לא עובד. אני בטוח כמעט ב100 אחוז שאחד הקבלים הלך. איך אני יכול לבדוק אותם לתקינות ?
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
שלום , אני חדש פה ואני רוצה להביא עם חבר שלי מארה"ב(חוזר עוד שבועיים) מסך חדש. רציתי לדעת האם יש הבדלים במסכים, חיבורים שונים? האם הוא מתאים למערכות בארץ(חשמל). חוץ מזה אם הוא פשוט לוקח את זה ביד הוא צריך לשלם מכס וכאלו(מעמ אולי)? תודה רבה , רונן
-
- 5 תגובות
- 522 צפיות
-
-
רציתי לברר מהם התנאים שנותנים לי אישור עבודה ? חלק אומרים שזה אם להורים יש מינוס גדול בבנק...אבל אני חושב שהתרוץ הזה לא הגיוני הרי לרוב המדינה יש מינוס גדול בבנק.. מישהו יודע?
-
- 6 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אני צריך כתבה אני לא יודע איפה כתבו אותה (וואלה , ווינט , אן אר ג'י וכו'...) הכתבה על גבר בן 50 שנפצע באורך אנוש מנפילת לבנה על ראשו מיום רביעי שעבר בתאריך 13.9.06 קוראים לבנאדם מרקו חיים (הוא דוד של אמא שלי =\ הוא נפטר כבר) תודה למי שימצא אתרים שיכול להיות בהם את הכתבה: www.walla.co.il www.nana.co.il www.ynet.co.il www.nrg.co.il מי שמכיר עוד שינסה למצוא , תודה =]
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
חיפשתי חנויות מחשבים באילת כי אני רוצה לקנות שם דברים בזול ואני נוסע שבוע הבא.. כל החנויות מחשבים שם זה מקומי, אין שם שום רשת כמו באג למשל.. מישהו יכול לתת לי שם של חנות מומלצת שם? ואם היה לי ניסיון איתה מה טוב...
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
באיזה אתר אתם חושבים שהכי כדאי לפתוח בלוג? תנו לי בעברית ואנגלית ,כי עדיין לא החלטתי באיזה שפה אני יכתוב. לא בא לי כל כך המוכרים כמו תפוז ומייספייס
-
- 7 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לקבל מידע לגבי תוכנית תלפיות... מידע שמעבר למה שכתוב באתר (מומלץ מישהו שבפרוייקט או שכבר סיים). מידע לגבי: 1) מה בדיוק עושים. 2) יציאות בכל שלב של המסלול. 3) מיקום האימונים והלימודים. 4) כסף ומשכורות. 5) הסברים כללים לגבי המסלול. 6) היחס של הצבא למשתתפים בפרוייקט. 7) האם עדיף תלפיות או עתידים? וכו'... כל פיסת מידע תתקבל בברכה. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למשהו פה יש ת'נגן הזה? למי שיש בבקשה לפנות אלי בהודעה פרטית. גימלים יוגרלו בין הפונים. תודה!
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
-
לי יש שניים כאלה בבית כבר הרבה מאוד זמן, בערך חודש אחרי שהם יצאו, ואני חייב להגיד שזה פשוט שינה לחלוטין את הרגלי הצפייה שלי (במיוחד אחרי עידכון התוכנה האחרון). המכשיר הזה הוא פשוט מעולה. לא יודע למה אבל אני לא מכיר אף אחד שיש לו כזה ממיר. סתם מסקרן אותי אם למישהו פה יש.
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השאלה היא אם תסמונת טורט[אגב, מי שלא יודע מה זה-מוזמן לא להגיב עד שהוא יקרא בוויקיפדיה או משהו על הנושא, אין צורך בהודעות לא קשורות] יכולה להוריד פרופיל צבאי ואם כן אז כמה ולכמה? [השאלה היא לא בשבילי] תודה מראש, אבי.
-
- 13 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
משהו מכיר חנות טובה בחיפה שמחזיקה מגוון מוצרים גדול?
-
- 8 תגובות
- 941 צפיות
-
-
משהו מכיר חנות טובה בישראל שמחזיקה מגוון מוצרים גדול?
-
- 8 תגובות
- 901 צפיות
-
-
משהו מכיר חנות טובה בת"א שמחזיקה מגוון מוצרים גדול?
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
פשוט אלבום לא יאומן שם : Void_-_The_Angry_Brigade-2CD אלבום כפול. סקאזי מוצץ אצבע בפינה. :DJsmile: :ylsuper: :DJsmile: שירים : CD1 01. Void - James Brown Is Dead [07:36] 02. Void - Killing In The Name Of [07:58] 03. Void - Accelera Rmx [07:36] 04. Void - Find My Pain [08:10] 05. Void - Machine 2 [10:11] 06. Void - The Post Anthem [07:07] 07. Void - Never Again [07:31] 08. Void - Dead Men Walking [07:10] …
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
זה קליפ דאנס שמבוסס על השיר equador של Sash ציטוטים מהשיר: c'mon and move you body your body and you soul the music....bla bla bla take control ואז בסוף היא אומרת משהו עם the power to the groove בקיצור זה שיר נפוץ כזה, אבל אני לא יודע איך קוראים לו...
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
איפה כתוב באתר הזה http://www.newegg.com/ הכתובת שלהם ומס' הטלפון שלהם?
-
- 4 תגובות
- 703 צפיות
-
-
-
http://www.metacafe.com/watch/242161/lucky_to_be_alive_compilation/
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3305227,00.html סוף סוף.. אבל נקווה שלא הסןף
-
- 4 תגובות
- 734 צפיות
-
-
http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=957937
-
- 27 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
שלום לכולם זה 4 חודשים יש לי כלבה חדשה העניין הוא שאין לי מושג מאיזה זן היא הוטירינר אמר שהיא מעורבת וזה כמו שהבנתם ממש עזר לי אולי יש פה מישהו שמבין ויוכל לומר לי בוודאות מה הסוג של הכלבה??? [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 885 צפיות
-


