כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי.. ובכן, מאז הדיון שלי אז של המוזיקה לא ראיתי שנפתח דיון אחד אחר גדול. ואני מניח שהפלייליסטים שלכם התחדשו מאז.. 8) אז בואו נראה מה כל אחד אחר שומע, סגנון מוזיקה, אמנים מסוימים וכו'.. תנו המלצות לשירים, שתפו אחד את השני בכיף. אם בא לכם אפשר לעשות את ה'מסורת' כמו בדיונים הקודמים, ולומר על איזה שיר הנגן שלכם יושב כרגע. דיון מהנה שיהיה לכם.
-
- 142 תגובות
- 7k צפיות
-
-
אתם חייבים להסתכל על זה ממש בידור! http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=1023117 אני חייב להודות שמי שערך את זה כל הכבוד!
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה חדש אבל סתם רציתי להביא לפה למי שמעוניין במידע על השירים. אני אישית מכיר מתוך הרשימה רק את wolfmother, להקה חביבה. Tracklist 01.every move a picture - signs of life [03:48] 02.gary numan & tubeway army - are friends electric [05:20] 03.goldfrapp - ride a white horse (serge santiago remix) [08:05] 04.grandmaster flash and the furious five - scorpio [04:48] 05.kyuss - hurricane [02:32] 06.lady sovereign - luv me or hate me [03:35] 07.ladytron - sugar (jagz kooner remix) [05:26] 08.ladytron - fighting in built-up areas [04:05] 09.metro riots - thee small faces …
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין בחוות דעת על האונברסיטה , המקום , האנשים ( חיי החברה הטובים שם , פיקציה או אמת ? ) , כל חוות דעת ( עדיף מפורטת ,חח ) תתקבל .
-
- 8 תגובות
- 804 צפיות
-
-
הוא משתתף בתחרות סרטונים בנענע ועליתי לגמר (!) אני זקוק לעזרתכם בבקשה תצביעו לי ותרשמו מה דעתכם עליו תודה רבה!!! לינק: http://j.nana.co.il/Article/?ArticleID=392368&sid=128
-
- 8 תגובות
- 667 צפיות
-
-
-
אני שונא את שזה בא בעיתוי הלא מתאים http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=1022868 תגיבו על זה....
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/?file=adv
-
- 1 תגובה
- 502 צפיות
-
-
-- + -- + ...+ --- = --- 5*7 7*9 (2n+1)(2n+5) 2n+53 3 3 n+1 אין טעות בתרגיל. איך לפתור?
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
יאלה קצת לעלות את מצב הרוח כמה בדיחות ממני , גם אתם יכולים לשתף. בדיחות אמא'שך: 1.אמא שלך כל כך שמנה... שהיא יורדת במדרגות ולובשת חולצה צהובה חושבים השמש שוקעת. 2.אמא שלך כל כך מכוערת... שכשהיית קטנה שמו לך חלונות שחורים בעגלה...!!! 3.אמא שך כ"כ דפוקה... היא רואה הבית של פיסטוק עם פיצוחים.... בלונדיניות: 1.שאלה: "מה משותף בין רגליים של בלונדינית לדלת אוטומטית?" תשובה: "אתה הולך לכיוון שלהם וזה ישר נפתח..." 2.בלונדינית אחת הולכת למסיבת תחפושות ערומה. בחור אחד שואל אותה: "למה התחפשת?" עונה הבלונדינית: "לבן!" שואל הבחור בשנית: "לא חסר לך משהו?" עונה הבלונדינית: "אמרו לי שאת מה שחסר לי, אני אקבל פה." 3.בלונדינית הולכת להתקלח, לוקחת חלוק באה להיכנס לאמבטיה ודו…
-
- 8 תגובות
- 6.7k צפיות
-
-
1. הייתי שמח לשמוע קצת על מדיאטק, איך עבר\עובר עליכם הלימוד שם. 2. קצת מידע לגבי הלימוד והתוכן של MCSE, מעבר להיסטוריה ולימוד פיזי על מחשבים, מה קורה שם עם מתמטיקה פיזיקה, קושי של המבחנים, שאלות "לא צפויות" ושאר הערות שיש לכם לגבי ההכשרה הזאת. תודה.
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
חשבתי שזה יהיה נחמד אם כל אחד ישתף את המקומות שהוא נוהג לצאת אלהם כך שאולי נוכל להכיר איזה מקום חדש ונחמד שאפשר להנות בו... קצת עלי... אני בן 22 מרחובות , טריטוריית הבילוי שלי מתפרסת מאשדוד עד הרצליה כך שזה דיי מכסה את רוב המקומות בארץ אני מעדיף בדרך כלל מקומות שקטים יחסית ופתוחים כך שלא יהיה חנוק מידי ולא יהיה רועש מידי (לא סובל לדבר עם בחורה בצעקות) פחות מועדונים ויותר פאבים \ דאנס בארים ... תלוי בסוג הבילוי והמטרה , עם איזה חברים או בנות יוצאים המקום המועדף עלי הוא Mikes Place שממוקם בטיילת בת"א , למה ? קודם כל באר איכותי עם מגוון בירות איכותיות מהחבית , אווירה טובה עם הרגשה קלה של חו"ל בגלל התיירים הרבים ועובדי השגרירויות ששורצים שם מה גם שזה מבטל את הנוכחות של …
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני חייב לדעת באיזה פרק מציגים את הוולוו S60 R (אני זוכר שהיא בצבע כחול והוא מדבר על כל המחשוב שלה ועל המושבים המוזרים) אהה ועוד שבוע אני מעלה את ה VOL 4 שלי ... מן הסתם VOLVO S60 R 2.5 T תודה לכל מי שעונה
-
- 13 תגובות
- 874 צפיות
-
-
מחפש שולחן עץ עם שילוב של מתכת פשוט בלי מגירות או דברים שטותיים אלא פשוט ועם עגלה נלווית (לא חייב) שיהיה איפה להחזיק את המחשב אני מבקש משהו לא מסורבל שאני יצטרך להתכופף כמו אידיוט כל פעם לסדר כבלים (בשביל זה אני רוצה את העגלה). הנה משהו בסגנון הזה בוללל רק בלי המגירות אפילו..
-
- 3 תגובות
- 784 צפיות
-
-
אכן זוהי קונספירציה (מקומם, מקומם מאוד). שאני (*שני) המלכה :] היא לא באמת בחורה, היא אחת מפיצולי האישיות של compman112. אכן חברים, מקומם. . . . . . . . . . . . . . . מקומם מאוד. ואיך יכולתם שלא לעלות על זה? compman112 משתלט עליכם...מואהאהאהאהאה.
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
מה נשמע ? חח . אני שנייי בת 16 . אני אשמח להתקבל לפורום המדליק הזה ;D קיצר רציתי להמליץ על המשחק הכי יפה בארץ 3> ואל תשחקו לי אותה ישן וכאלה .. זה ישן קלאסי , אבל תמיד יישאר בליבינו חיחי . מדובר כמובן על אמפייר !! 3> 3> 3> כמו כן, טאקי חחח . למי שלא יצא לנסות טאקי באינטרנט זה משחק ממכר אש . ואני קורעת שם את דקסטר .. קיצר חפרתי , תגיבו חופשי ואני עוד אחזור ! [:
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב חברה זה כבר אגדי אין מילים חייבים להיכנס ולראות אני חייב לציין ראיתי את זה בפורומים של XS וגם הם היו בחום הנה תמונה על מה מדובר ועל היופי והמקצועיות המדהימה: וזה הקישור המדהים לכל המוד: http://benheck.com/Games/Xbox360/x360_page_1.htm
-
- 3 תגובות
- 857 צפיות
-
-
אני זוכר שפעם היה אתר שהכיל כל מיני משחקים נוסטלגים כאלה.. בקיצור יש לי חבר שרוצה את הגירסא של סטריט פייטר שעובד משהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 538 צפיות
-
-
מצאתי אתר שאפשר לתרגם סרטונים הודים, יוצאים דברים ממש חביבים תביאו סרטונים שאתם תרגמתם ;D http://www.grapheine.com/bombaytv/index_uk.php הנה סרטון גרוע שיצא לי - http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1650085 מקווה שיצא לכם משהו יותר טוב
-
- 0 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
היום ראיתי תכתבה בוואלה- http://computers.walla.co.il/?w=/4/980264 בקיצור זה אתר שאולי לא מתאים לכל אחד וכרגע אין בו מיבחר סירטונים גדול כמו באתרי הסירטונים הגדולים אבל הסירטונים באתר באיכות טובה זה האתר- http://stage6.divx.com/ וצריך להוריד תוכנה קטנה (בתוך האתר) כרגע ראיתי את זה- http://stage6.divx.com/members/62909/videos/1771 ואת זה- http://stage6.divx.com/members/71055/videos/4212 ואומנם האיכות של התמונה בנירוונה לא תובה אבל הצליל טוב ואני מקווה שהאתר יתפתח ויהיו בו הרבה קבצים
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
הזמנתי באתר הזה http://skypc.co.il/scripts/default.asp, איזשהו כרטיס מסך, ומצב ההזמנה הנוכחי הוא "בהמתנה", זת'ומרת הם לא חזרו אליי ולא לקחו ממני מספר כרטיס אשראי, מה שיש להם זה את הכתובת שלי ומספר הטלפון שאיתם נרשמתי. ואני רוצה לבטל את ההזמנה הזאת, האם הביטול יהיה בחינם? הם לא יחייבו אותי על כלום? ובאילו דרכים אפשר לבטל? זה ממש דחוף. תודה לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 680 צפיות
-
-
-
לכולם ידעו שאין את הליגה הטובה בעולם בטלויזיה האם מישהו מכיר אתר או תוכנה שאפשר לראות שם משחקים? במיוחד את המשחק של היום ברסה ולנסיה!! אני לא מאמין שאני הולך להפסיד משחק כזה! בגלל המושחטים בערוץ 5
-
- 4 תגובות
- 653 צפיות
-


