עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. הביאו לי את שני הספרים אני רוצה לדעת איזה לקרוא קודם תודה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by kfirlion,

    שלום, קיבלתי לפני איזה כמה ימים צו ראשון (לצבא) ואמרו לי שבודקים שם את איבר המין שאיזה אישה (רופאה) בודקת את האשכים מקילה (איזו שהיא מחלה)?? זה נכון?? אמרו לי שהיא ממששת את האשכים (סליחה על המילים הגסות אבל ככה אמרו לי) lol....

  3. יש לי כ-5000 FORINT הונגרי בשטרות ירוקים של 1000 וסגולים של 500. היה מאוד פשוט לבדוק את השער עם הדולר רק שכבר לא משתמשים בשטרות האלו(הם מלפני כ-15 שנה). יש עצות?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. ניסיתי לחפש בגוגל אבל לא הצלחתי למצוא ממש חומר מתאים אני מתכוון על התביעות של חברות זכויות יוצרים וכו' (דרך אגב, הקבצים הדפוקים בקאזהה זה הם עשו?)

  5. Started by Electric Boom,

    שלום, מחר יש לי מיונים, מופיע כמסלול אל-אופ(אתם בטח מכירים את החברה) - האידיוט שדיברתי איתו בטלפון אמר שהמבחנים יכללו אופטיקה(דה!) מה שעוד לא למדתי מישהו נבחן ויכול להרגיע אותי, או לחילופין להפחיד אותי? מה יש במבחנים? איך יש לך סיכוי לעמוד בהם? כל מה שאני יודע כרגע זה מכניקה של י"א(למעט מומנטים שלא לימדו) ופסיק מחשמל(אלקטרוסטטיקה) של השנה להתאבד עכשיו?

  6. שלום לכולם! על אריזות הסיגריות מופיעה לעתים אזהרה, על-פיה 85% מכלל מקרי סרטן הריאות נגרם מעישון בטבק. שימו לב - הסיכוי הוא לא 85% לחלות בזה, אלא ש-85% ממקרי סרטן הריאות הוא מעישון סיגריות, אז מהו הסיכוי לחלות בסוג זה של סרטן, אצל אדם שמעשן 20 סיגריות ביום? תודה לעונים!

    • 105 תגובות
    • 4.8k צפיות
  7. Started by netanel1,

    http://news.walla.co.il/?w=//985595 נו מה אתם אומרים אולי מחירי הדלק סוף כל סוף ירדו? סוף כל סוף מוצאים בישראל נפט אחרי שמצאו בכל שאר האזור הזה

    • 58 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. Started by Shasoosh,

    למי שכח בעוד כמה שעות מתחיל הפרק הראשון של העונה השלישית, הציפיה הורגת!! לאלה שרוצים להיות יותר ממוכנים יש פרק שמסכם את העונה הראשונה והשנייה, מספרו 00 רצוי לצפות בו לפני הפרק החדש, לרענן את הזכרון צפייה מהנה!

  9. היי! בשבועים האחרונים אני מרגיש איטיות מחרידה לחו"ל, זה מתבטא בעד הורדה של 4KB! בהתחלה חשבתי שזו בעיה זמנית\בעיה אצלי\בעיה בשרת ספציפית\ עומס זמני, אבל זה פשוט לא עובר, עוד מישהוא מרגיש את זה? (אני באינטרנט זהב)

    • 14 תגובות
    • 937 צפיות
  10. קבלו http://www.youtube.com/watch?v=p3VHfGGOm8A

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by Interl-Conore,

    מחפש אתר טוב של מכוניות יאני חדשות וכאלו...

    • 6 תגובות
    • 647 צפיות
  12. Started by Interl-Conore,

    מחפש את ה שיר Tesla - Cumin' Atcha לא מוצר בשום מקום=YOUTUBE,MEDIA PLAYER... :-X

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  13. הכנתי סרטון על בניין התאומים (לפני שנהרס). הסרט מתחיל עם מספר גלויות ולאחר מכן יש וידאו זורם. לצפייה לחצו כאן: http://ilsh.no-ip.info/?p=10 בהמשך לסרט העצוב על ה- Twins ובעקבות התגובות החיוביות שקיבלתי, החלטתי להעלות לאתר עוד שני סרטים שצילמתי ביו-יורק ביוני 2000 . סרטים אלו שמחים יותר ומלווים בשיר מתאים החלק הראשון של הסרט מוקדש לצילומים פנורמיים של העיר ניו-יורק (ביום ובלילה: פסל החרות, מראות גורדי השחקים, התאומים, האמפייר ועוד ). לינק לסרט על ניו-יורק: http://ilsh.no-ip.info/?p=18

    • 1 תגובה
    • 514 צפיות
  14. Started by cutOFtea,

    http://www.mojoflix.com/Video/Hilarious-Waterbed-Prank.html מקווה שגם עבדו על הגרמנייה הנאצית שמסתובבת כאן.. רק שאותה לא חילצו משם והיא טבעה...

    • 7 תגובות
    • 912 צפיות
  15. Started by McMerc,

    זה לא סירטון משהו, אבל זה רק הראשון שלי (בתקווה שיהיו עוד), אז אם יש לכם עוד רעיונות תגיד: http://rapidshare.de/files/35380715/ROV.rar.html רציתי להראות עוד הרבה דברים, כמו זיהוי קול, אופיס 2007 וכו'... אבל לבנתים זה מה שעשיתי. נ.ב אם יש מקומות שזה קצת איטי אז זה בגלל שהמערכת שלי ממש לא משהו (FX5200, פרסקוט, 512 ראם DDR1).

    • 5 תגובות
    • 797 צפיות
  16. כל פעם יש מפרט אחרי יום אומרים לי חכה X חודשים יוצא מבשו פי Y יותר טוב ותחסוף קצת Y כסף תקנה Z שהוא הרבה יותר טוב מ T דיייייייי שיגעו אותי !!!!! איפה הימים של ה 486 וה386 שיש רק שני סוגי מחשבים וכונן דיסקטים שעושה רעשים מענגים של מכסכת דשא המופעלת על בנזין ואיפה הנורטון קומנדר עם הסמן האדום? היום רק "מעכרות" הפעלה שמדענים עדיין חוקרים פונקציות חבויות שסמן עכבר טרם הקליק, פילוסופים עדיין מתחבטים בשאלות האם ישנם אנשים שמשתמשים בממשק העזרה של חלונות ומה לכל הרוחות הייעוד של הדבר הזה והאם באמת לכל שאלה יש תשובה? מה ההיגיון של חברות כרטיסי מסך להוציא כל שני וחמישי ועוד בצרורות כבר חרשו על כל האותיות והמספרים AS GS GT ETI ET מה?? מאיפה הם שואפים את כל היצרתיות הזאת שלא ה…

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by idofr,

    היייי כולם אני יורד לאילת עוד 4 ימים עם חבר עכשיו לו יש איפה לישון, אין שום סיכוי בעולם שאני ישן איתו (ניסינו פשוט אי אפשר ) ואני צריך מקום לישון בו ב~150 ש"ח ללילה למישו יש רעיונות (אני ממש צריך רק מיטה ומיקלחת לא יותר...)

    • 5 תגובות
    • 672 צפיות
  18. אני באופן אישי הכי מצטיין בהיסטוריה. אין פעם אחת (בחטיבת הביניים) שבו ירדתי מה-98. מה איתכם?

    • 40 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by ep-120,

    גם שהמילים יראו יפה וגם שהמשמעות תהיה יפה אם אתם צריכים מילון אז יש פה: http://www.zhongwen.com/ רק לרשום את המילה באנגלית

    • 21 תגובות
    • 5.6k צפיות
  20. Started by redti,

    אהלן יש לי חבר בביצפר לומד מגמת מחשבים 5 יחידות והוא רוצה לדעת אם לסיים את המגמה בהצטיינות תספק לו את היכולת לעבור את המיונים של ממר"מ או שצריך ללמוד אפילו מעבר למה שנלמד במגמה.. או שלא נדרש ידע קודם במחשבים בכלל ?

    • 29 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by kfirlion,

    ב-ksp אין, בקליק אין..... אומרים לי מקליק שיש מחסור ב-G5, למה, מישהו יודע משהו? עריכה: בנועה בדקתי ואכן יש להם במלאי אבל הם אמרו שהם מביאים את זה בשקית ולא בקופסא, מעניין למה???

  22. Started by doker,

    what could be done to help prevent people from eating junk food create an advertisement אני צריך לעשות איזה פרסומת או משהו אם למישהו יש רעיונות למשפטים יפים שקשורים בנושא זה ממש יעזור לי ואני יודה לו *זה לא עבודה שלמה זה רק סעיף אבל בכל זאת אני צריך שיהיה איזה משפט או משהו יפה תודה

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by bluemail,

    הייתי רוצה לדעת על אתרים ששולחים ספאם בכמויות פשות יש לי שכן מנייק ואני רוצה לפוצץ לו את התיבת הדואר

  24. Started by Jesse,

    אני צריך לצייר שני ציורים על בריסטול גדול!, אז אני מבקש הצעות וגם אתרים אם הציורים ושהציורים יהיו בגודל 1024X768+ אני מעדיף ציורים מיקצועים ולא חובבנים , סוג ציורים . פרחים , נופים , בתים לא שטויות . תודה !

    • 7 תגובות
    • 685 צפיות
  25. מדובר כמובן באימיול המקורי. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 897 צפיות

דיונים חדשים בפורומים