כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלומות, לצערי הרב פיספסתי את המחצית הראשונה של הדרבי הנפלא הזה(שיעור גיטרה נפל לי בול על =/) וראיתי רק את המחצית השנייה(שהייתה מצויינת אבל לפי הבנתי הרבה פחות טובה מהראשונה). חיפשתי באתרים ynet וOne איזה שהוא תקציר מצולם של המשחק ולא מצאתי... מישהו יכול בבקשה לעזור לי? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 544 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיסים של אגד שהביאו לי אותם מהצבא לזימון התייצבות ליום חמישי הזה, רציתי לדעת איזה קו יוצא מפתח-תקוה ואיפה התחנה נמצאת, ובאיזה שעה היא יוצאת? תנו לי את הקו שמגיע הכי קרוב ללשכת הגיוס.... תודה לעוזרים!
-
- 10 תגובות
- 14.3k צפיות
-
-
תודה לצוות hwzone שעזר לי לבחור http://img80.imageshack.us/img80/8094/mini2spja1.jpg http://img80.imageshack.us/img80/4007/minisubjv6.jpg זרקתי תמדפסת למטה ופיניתי מקום לsub הסקסי הזה
-
- 24 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מישהו יודע איך קוראים לשיר בפרסומת החדשה של ישרכרד?
-
- 4 תגובות
- 819 צפיות
-
-
המחשב יגיע ללא מערכת הפעלה...וגם ללא ספק ככה שאני לא יכול להדליק אותו... אני יוכל לזהות את החלקים ע"פ מה שמוטבע עליהם?
-
- 4 תגובות
- 638 צפיות
-
-
שלום אני משוחרר מהצבא ורוצה ללמוד קורס במחשבים אבל לא יודע מה לפי מה שקראתי טכנאי pc אני לא רוצה כיום גם הרבה מסתדרים לבד וגם צריך להיות מעודכן כל הזמן בקשר לחומרה איזה קורסים כדאי לקחת שהם מבוקשים?
-
- 8 תגובות
- 794 צפיות
-
-
מה אסור לחוקרי מ"ס לעשות בזמן חקירה? איזה מוניפולציות אסור להם לעשות? תודה
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
בהמשך לאשכול בלבולי השכל. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=212100.0 לקרוא עברית אתם יודעים? http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_CI/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_9E/.ce/7_0_CT/.p/5_0_9F/.d/0?PC_7_0_CT_subject=index.jsp?subject=HE_RISHUI_211#7_0_CT
-
- 51 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
קיצר היום ב שעה הזאת 21:31 הגיעה עובדת של מתב איזה חוצפה לבית שלי ....... אבא שלי אמר לה לילה טוב לא אחשב מחר ......אז היא דפקה שוב על הדלת ואבא שלי אמר לה לילה טוב מחר ..... איזה חוצפה לבוא בשעה כזו לבתים של אנשים .... איך אני יכול להתלונן על זה על העובדת הזו ?????? שמה היה נופר להט..???
-
- 9 תגובות
- 981 צפיות
-
-
אחרונה לאיסי...המחשב התחיל להיות טיפה איטי וכשעשיתי סריקה עם adaware זה מצא לי כמה ספייוארים לא שגרתיים...וזה קרה רק מאז שנכנסתי לאיסי..עכשיו אני יודע שאפשר להדבק בוירוס הזה של האיסי רק אם נכנסים ללינק שנשלח מאנשים (שכמובן לא נכנסתי לשום לינק) אבל משום מה דווקא אחרי שנכנסתי לאיסי בא לי הספייואר הזה...מה אתם אומרים סתם צירוף מקרים או יש בזה משו? אני מת להכנס אבל אין לי כוח עוד פעם להתחיל לסרוק את המחשב :-X
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
מה דעתכם על הכיסא http://www.shlomostore.co.il/product.asp?productid=2009&CatCode=516 " כיסא בעל גב בינוני מתכוונן עם ידיות מנגנון נדנוד פניאומטי, אפשרות לכיוונון גובה המושב. עשוי: עור תעשייתי בצבע שחור " מישהו התנסה?, יש לו אופציה של גב מתכוונן , ולי אישית זה חשוב.
-
- 6 תגובות
- 946 צפיות
-
-
-
אוף חבל שאי אפשר להעתיק טקסטים עם תמונות לפה :-\ http://tinyurl.com/yb7n9d אני ב"נפילה חופשית"
-
- 34 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
זה פשוט hilarious !! Leaving The Toilet Seat Up Response to a woman who accidentally walked into the men's restroom: Please don't feel bad. It wasn't you entering the men's washroom that caused that guy to pee on the guy next to him. Hell, we do that all the time. It's rare for us guys to ever hit what we were aiming for. Sometimes I go into the washroom, start to pee, and then just start spinning around -- just so I'll make sure I hit something. You see, something you ladies should understand by now is that men's penises have a mind of their own. A guy can go into a bathroom stall (because all the urinals are being used), take perfect aim at the toilet…
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום ... יש לי בבית מזגן של GRAETZ דגם לא כזה ישן ואני לא מצליח להעביר אותו למצב של חום . כלומר בקיץ הוא היה על קור ואחשב אני לא יודע איך להעביר אותו לחום קיצר צריך עזרה ......חחח מה אני יעשה ואת ה ההוראות שלו אני לא מוצא ...HELP
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שירות חדש של פרסום נכנס לארץ קוראים לו smser תירשמו דרכי ותתחילו לצבור כסף...זה עובד ככה: smser היא גוף שחברות פרסום כמו סתם דוגמא שטראוס וכאלה מפרסמת דרך טלפונים...על כל הודעה שמגיעה אתם מקבלים אגורה... אבל....על כל בנאדם שצירפתם אתם גם מקבלים עליו ועל כל בנאדם שהוא צירף...עכשיו תחשבו שכל אחד מקבל 10 הודעות ביום....יש לכם 10 אנשים שלכל אחד יש 10 שלכל אחד יש עוד אנשים וכבר הגעתם כמו רבים למאות שקלים שנשלחים לכם כל חודש בצ'ק...אתם עובדים כאילו כיחצנים...התקשרתי וביררתי כי גמאני הטלתי ספק...אבל לפי מה שהבנתי זה דבר אמין וחבר שלי מחיפה קיבל צ'ק של 600 שקל חודש שעבר... אז תנסו אין ממש מה להפסיד...! אולי כמה דקות מזמנכם... את הצ'קים מקבלים לפי מקום מגוריכם ועוד פרטים שאתם …
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם משום מה בא לי לראות סרטים אולי ביגלל הLCD 32 אני רוצה כמה סרטים 1: בסיגנון חומות של תיקווה 2: להציל את טוראי ריין סרטים של מלחמה וכאלה 3: סרט האגדי פני צלקת יש למשהו משהו להציא לי? תודה מראש לעונים
-
- 6 תגובות
- 707 צפיות
-
-
שלום לפני 10 דקות ככה מתיישב לי זבוב על המסך(lcd) טוב אמרתי רחמים בטח מישהו אחר כבר יהרוג אותו מחר אחרי כמה דקות אמרתי כבר כמה זמן הוא מתנחל פה הוזזתי אותו והוא השאי לי כמה נקודות אפורות כאלו על המסך ניסיתי עם האצבע להוריד את זה אבל פשוט זה נשאר שם ...איך מורידים תדבר הזה
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חבר'ה איך שמים תמונה בתור חתימה פה בפורום? תודה
-
- 11 תגובות
- 987 צפיות
-
-
לי ולחברים שלי יש הרבה תמונות שאנחנו רוצים לשתף בינינו, איפה אפשר לעשות אלבום תמונות מקוון שיאפשר גישה עם סיסמה בלבד, וניתן להעלות אליו כמות יחסית גדולה של תמונה?
-
- 5 תגובות
- 631 צפיות
-
-
אני מניח שחלק מהכסף שהיא מרוויחה נועד לכסות את ההוצאות שלה, מהמאמנים ועד לטיסות ואוכל.. אבל במידה והיא מרוויחה, הכסף הולך לאגודה למען החייל או משהו כזה?
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז ככה, התחלתי את דרכי בצבא ביחידה מובחרת, נפלתי לאחר חצי שנה בערך על רפואי, וכרגע אני משרת בגדוד במחלקת מודיעין ונחשב עובד כללי בשלישות.. (קצת פרטים נוספים, נוב'05, קב"א 54 אם זה משנה..) ממש רע לי שם, ואני לא רוצה לעשות שום דבר אחר בגדוד המסריח הזה יותר. הדבר שאני כן רוצה לעשות זה להיות מש"ק חינוך, ורציתי לדעת האם זה אפשרי בכלל? האם אפשר לעבור לתפקיד שנחשב קד"צ, במהלך השירות? ואיזה תפקידים מעניינים יש בחיל חינוך שלא נחשבים קד"צ?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זאת הבעיה שלי: http://img120.imageshack.us/img120/2777/steamerrorjr8.png ניסיתי לאשר את החשבון כבר מיליון פעם וזה עדיין לא עובד... http://img141.imageshack.us/img141/7051/steameror2xt7.png יכול להיות שלוקח זמן עד שמצרפים חברים חדשים?
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-


