עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Judas Iscariot,

    ברוכים הבאים להודעה הראשונה בפינה החדשה ממדרשו של יהודה איש קריות(יוצר - "נשיקה - בגידה ו-"לא בוגד עיוני, לא בוגד"): (אי) המלצת השבוע והשבוע באי המלצת השבוע - סרט. הסרט המדובר שמו "המדריך לחיים בכפר", בטח שמעתם עליו בגלל שהוא זכה לפירסום די מסיבי ולביקורות אוהדות במיוחד. עכשוי, למי שאין לו כח לקרוא את כל ההודעה - AVOID THIE MOVIE AT ALL COSTS!. ועכשיו הנה העלילה: *רק מציין כי אין כאן שום ספויילרים, אז אל תנסו אפילו* נושא הסרט הוא תוכנית רדיו מן הסגנון הישן אשר משודרת לייב אל מול קהל ומכילה בדיחות קרש שונות ובעיקר מוזיקת קאנטרי ואף פרסומות לייב(פאודר מילק בסקיטס יא!). התוכנית משודרת כבר 30 שנה ובדיוק קנה את התיאטרון בו היא משודרת יזם טקסני שרוצה להפוך אותו לחניון, נושא הס…

    • 1 תגובה
    • 675 צפיות
  2. Started by Interl-Conore,

    OMG! :-X

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by SciFi7,

    שלום רציתי לדעת איזה סידרות אתם רוצים, על איזה אתם ממליצים וכאן בכללי יהיה מקום לדבר אליהם... אני רואה : אבודים , נמלטים, גיבורי על, שואה גרעינית.... את כולם אני אוהב (את אבודים וגיבורי על, אני ממש אוהב ). נמלטים ידרדרה השנה מאוד ושואה גרעינית גם סידרה נחמדה מאוד על איזה סידרות אתם ממליצים?

    • 54 תגובות
    • 3.4k צפיות
  4. אני אוכל בלי ורציתי לדעת עם לאכול גם תקליפה כיאלו לאכול כמו תפוח, אני אוכל עם כפית את מה שיש בתוך הקליפה של האפרסמון . 1.אז לאכול עם קליפה או שאפשר גם בלי? 2.ואם את האפרסמון כדאי לאכול עם קליפה זה נותן יותר ויטמינים?

    • 15 תגובות
    • 4.5k צפיות
  5. Started by gmppaz,

    שלום לכולם, לפני מספר דקות מכרתי את הPS2 הדק שלי + שני שלטים + 10-15 משחקים צרובים ב1200 ש"ח (לא כולל כרטיס זיכרון) מה דעתכם על כך? אני מרגיש שיצאתי טיפה פראייר אבל בכל מקרה רציתי לדעת אם החמצתי ב100 ש"ח או כבר הרבה יותר :-\ תודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 687 צפיות
  6. Started by manganga7,

    שלום אני מחפש שיר שבמקרה שמעתי בטלוויזיה בערוץ המשחקים (yes play-43) עכשיו הזמרת ששרה אותה היא אני חושב שביונסה יחד עם שון פול אבל אני לא בטוח. שמתי לב שהרבה פעמים חוזר המשפט baby boy..... למישהוא יש את השם של השיר? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 622 צפיות
  7. בעונה השניה פרק 2 זאת שהיתה בפיג'מות מופיעה או שזאת אחת שממש ממש דומה לה ?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by Big-B69,

    שלום לכולם ! אני מחפש את כל השירים מכל הסרטים של מהיר ועצבני (כל ה3). מישהו יכול להביא לי לינק להורדה של הדיסקים או השיריים ? או לפחות את השמות תודה רבה לכולם

    • 3 תגובות
    • 685 צפיות
  9. Started by Chymes,

    הורי ביקשו ממני להשיג להם מוזיקה. הם אוהבים מוזיקה בסגנון פרנק סינטרה, קלאסית (הם אהבו את העיבוד הפילהרמוני של הביטלס, אז מומלץ משהו בסגנון) וסגנון רגוע, נעים לאוזן. יש המלצות?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. יש כמה שירים יפים שהקלטתי בMP3 שלי ואני רוצה מאוד לדעת מה השם של השיר ומי שר אותם כמובן אז אם תוכלו לעזור לי אני אודה לכם מאוד! זה 4 שירים אני מקווה שתזהו אותם... הינה הלינק להורדה: http://www.mytempdir.com/1034645 בהצלחה. :

  11. Started by Gimel,

    מישהו הזמין משם פעם? הבנתי שמקבלים קופון הנחה עם קבלת ההזמנה משם. אם למישהו יש קופון, אשמח אם ישלח לי הודעה בפרטי ואני אתן לו את הקופון שאני אקבל מההזמנה שלי.

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  12. קניתי עוד נייד שיהיה בתיכנון לקנות עוד 2 אחד לייד המיטה ואחד בעמדה של הדיג'יי תהנו ...איך ניראה סבבה לא? הרבה מסכים.. [attachment deleted by admin]

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by Gimel,

    http://www.sport5.co.il/programms.aspx?FolderID=621&docID=1932〈=he הקישור הראשון למטה. כתבה על הקלעיות הבולטות בישראל. מי שרוצה מידע על הספורט (או על הספורטאיות) מוזמן לשאול. אגב, הקירח עם הגב למצלמה, זה אני :-X

  14. Started by mikko,

    אני גולש לי בגוגל עם Firefox סתם רשמתי Israel ואני מקבל http://img71.imageshack.us/img71/9971/caanu4.jpg למה זה?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by tombcatz,

    http://www.rofl.name/lolcity/

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by CashMAn,

    האם זה נכון שרעידת אדמה חזקה תתרחש אולי בישראל ?!

    • 32 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. למה יותר קשה לנגן בגיטרה חשמלית מאשר לנגן בגיטרה קלאסית? או שלא נסיכתי טוב : כי אני יודע שבגיטרה קלאסית צריך ללחוץ מאוד חזק על המיטרים ובחמלית לא מה קשה בגיטרה חשמלית? האצבעות צריכות לזזות מאוד מהר? / קשה יותר לפרוט על המיטרים?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by emil57,

    דחוףף... כמה שחקנים מיסגל מכ. חיפה שיחקו בקריירה שלהם בבית"ר ירושליםם..??

    • 5 תגובות
    • 736 צפיות
  19. זהו שירות מאוד יעיל והעיקר לא דורש ממך כלום חוץ מהתעודת זהות שלך,כתובת הדואר שלך ו1ש"ח על החשבון טלפון שלך (שגם זה לא חייב) בעיקרון את ההסבר המלא תוכלו לקרוא באתר אבל אני יסביר בקצרה... אתה שולח הודעת SMS בסך 1 ש"ח (שנתםרם אוטומטית לאירגון ווראיטי ישראל) בשביל להירשם לשירות ואז אתה מתחיל לעשות כסף, אתה מקבל הודעות פרסומות לפלאפון שלך ועל כל הודעה החברה שמה על החשבון שלך אגורה 1, עכשיו הקטע הוא שככל שיותר אנשים רשומים מתחתיכם אתם מרוויחים על כל אגורה שהם עושים אתם גם מרוויחים אגורה 1 וכך הכדור מתגלגל, אתם מוסיפים 5 חברים, כל אחד מה-5 חברים מזמין גם הוא 5, זה כבר 5 כפון 5 אבל מה קורה כשכל אחד מה-5 האלו מזמין עוד -5 ועוד-10 ועוד ועוד ועוד ועל כל אגורה שכל אחד מהם מרוויח …

    • 37 תגובות
    • 3.4k צפיות
  20. Started by tomerco,

    אני לא מאמין שצליחו לעשות את זה לmotobike.co.il כנסו לשם ותראו בעצמכם שימו לב בתמונה.. צולם היום ה2.11 ב18:00 http://img71.imageshack.us/img71/7851/8898xj0.jpg

    • 6 תגובות
    • 744 צפיות
  21. Started by intel suck,

    בעלי חיים רבים מגינים על צעיריהם ע"י הרחקתם למקום מבטחים הנשוא: מגנים הנושא: בעלי חיים רבים. על צעיריהם זה משלים פועל. ע"י הרחקתם למקום מבטחים זה משלים פועל תיאור סיבה . האם זה נכון אם לא מה הטעות?

    • 5 תגובות
    • 600 צפיות
  22. Started by minnymoony,

    שלום, מחקתי.סליחה.מי שמעוניין שיצור עימי קשר נ.ב. למקרה של אני לא יודע מה אז אני לא אחראי

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  23. Started by whitiger19,

    ...........................

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by jacko_il,

    איזשהו סרטון ששלחו לי באי-מייל.. לפי דעתי חמוד ביותר, תראו בעצמכם: http://www.notes.co.il/benbasat/24089.asp

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  25. Started by Kidney_stonE,

    לפני כמה שנים טובות אמא שלי קנתה בערוץ הקניות איזה ABB-MASTER או איך שלא קוראים לזה על זה סלחתי לה, אמנם מערוץ הקניות, אבל היה אחלה מכשיר במשך השנים, עד שנשבר... אני מחפש לקנות תחליף, וחשבתי שאולי יש למישהו מכם המלצות ? הסתכלתי בזאפ ואני רואה כמה מכשירים מכמה חברות שונות ואני רוצה לדעת במה לבחור (על בסיס עיצוב מוצר נכון , וחוזק המתכת, שלא יישבר מהר) אני מדבר על מכשירים לכפיפות בטן, כאלה : http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=S-MultiTrainer&orderby=price&DB27279=27729 יש למישהו המלצה בנושא ? (או באופן כללי, למכשירים או שיטות אחרות לחיטוב הבטן ו/או הרזיה, אין צורך לפרט הרבה, גם לינק יספיק, או כמה מילים) תודה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים